Heb je de blauwe nog beschikbaar? Anders wil ik ze heel graag van je overnemenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef Lauren. het volgende:
Haai Lady's!
Vandaag alweer nieuwe schoenen gekocht en toen tot de conclusies gekomen dat het echt niet meer past allemaal. Dus ga een paar schoenen wegdoen1 Allemaal schoenen die ik maar 1x heb aangehad en gewoon toCh niet lekker zaten. Hoewel sommige maat 39 of 40 zijn vallen ze allemaal als 38. Doe ze weg voor 15 euro exclusief, dus als je interesse hebt of meer foto's wil zien hoor ik het graag!
Bruine suede pumps met strik achterop
[ afbeelding ]
Bruine enkellaarsjes met knopen. (ritsje aan de zijkant)
[ afbeelding ]
Oranje lak pumps, ideaal voor deze zomer (of het EK)!
[ afbeelding ]
Nette beige pumps
[ afbeelding ]
Mooie diepblauwe pumps van Blink
[ afbeelding ]
xx
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:41 schreef electronique het volgende:
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ging vandaag naar de invito om deze van madden girl te kopen (had hard gewerkt voor school dus had het verdiend!)
[ afbeelding ]
alleen ze pasten niet. 39 kwam ik niet eens in, en 40 zat veel te los
vond ze in het echt ook maar een beetje goedkoop uitzien.
alleen toen kwam ik bij een andere winkel waar ik diezelfde pumps maar dan van blink zag (die een aantal mensen hier ook hebben) voor maar 30 euro. ik blijgeen.
die zwarte!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:32 schreef Danielle83 het volgende:
En deze heb ik zelf nog te koop:
http://kleding-schoenen-d(...)98Pmwgdxw%3D%3D&fta=
Ik heb ze nog!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Heb je de blauwe nog beschikbaar? Anders wil ik ze heel graag van je overnemen
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:00 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dan wil ik ze graag hebben. Ik stuur je een pm
Ik met mijn stomme kop had ze te klein gekochtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:04 schreef MissSpooky het volgende:
Die van de primark vind ik best nicepassen mn voetjes jammer genoeg niet in. Hebben ze vaker dat soort hakken?
Haha oke nice to know, jammer dat ik er zo ver weg van woon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:48 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik met mijn stomme kop had ze te klein gekocht
Maar ze hebben vaker dat soort hakken. Het enige nadeel is dat ze snel weg zijn.
De Primark is echt een drama met hysterische vrouwen soms haha.
Whehehe goed bezig!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
Dus mijn beige gelakte de deur uit.. Deze besteldWant nude mag gewoon niet ontbreken
[ afbeelding ]
ik heb ze teruggestuurd, in het echt vind ik de naad aan de voorkant niet mooi. Weet niet of je dat opgevallen was?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
Dus mijn beige gelakte de deur uit.. Deze besteldWant nude mag gewoon niet ontbreken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb ze teruggestuurd, in het echt vind ik de naad aan de voorkant niet mooi. Weet niet of je dat opgevallen was?
waarom doe je me dit aanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Steve Madden in de sale bij Invito,
Heb deze nu voor 70 euro gehaald (i.p.v. 100). Nog steeds prijzig of course, maar ze stonden beeldig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grrr die wil ik ook nog steedsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Steve Madden in de sale bij Invito,
Heb deze nu voor 70 euro gehaald (i.p.v. 100). Nog steeds prijzig of course, maar ze stonden beeldig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je oogt er langer van en het loopt beter dan platte zolenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:09 schreef ocf81 het volgende:
Kan iemand mij die fascinatie met plateauzolen uitleggen? Ik snap eigenlijk niet wat mensen daar in zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |