Ik ga toch geen concurrentie meenemen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:56 schreef SummerSunshine het volgende:
Damn you RezGa zelf wel!
Lekker boyhunten
Hahahahha xD Bang dat ik ze allemaal inpik?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga toch geen concurrentie meenemen.
Nee hoor, maar toch, monopolie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahahha xD Bang dat ik ze allemaal inpik?
Is het voor jou ook, ouwe tang.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Was het maar geschiedenis, die examens..
Zeg dat wel D: maar dan wel goede aubquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Was het maar geschiedenis, die examens..
Hmmhmmmquote:
andere onderwerpen denk ik?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef SummerSunshine het volgende:
aawww waarom is er geen syllabus vwo geschiedenis meer op examenblad vanaf 2009 en eerder D:
wie weetquote:
Jawel zie ik netquote:
Owh? zo ver ben ik niet gegaan hahaha. Even verder dan maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik zag bij het examen van 2005 dat het toen al o mvietnam ging
Mijn hart sloeg net een slagje overquote:I've made the corrections you note and signed your forms (as potential supervisor). They have gone for a signature from our Director of PG research now, and then we should be able to make a formal offer (subject to various things like references)
If you take the reference from <Dutch Prof> to the Postgraduate Admissions, this will be good.
All seems to be falling into place - which is encouraging
Idd je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik zag bij het examen van 2005 dat het toen al o mvietnam ging
Lol thanksquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:11 schreef Fox. het volgende:
Als het over vietnam zal gaan kan ik je de Rambo films wel aanraden, ik kan het weten want ik ben expert.
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgend jaar Maraca maar weer vragen!
Ik kijk wel even in mijn boekquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:23 schreef Kabaam het volgende:
Over Geschiedenis gesproken, maandag examen Geschiedenis over o.a. de Republiek. In mijn boek (Geschiedeniswerkplaats) staat dat de Staten-Generaal in 1466 in Brugge werden opgericht, maar op internet zie ik overal 1464...
Wat is het nou?
In plaats van jou, niet mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.We moeten toch een babyzitter hebben?
van MEMO?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:27 schreef Gaijin het volgende:
In mijn boek, 'de Republiek in een tijd van vorsten' staat 1464
Owh hahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:29 schreef Gaijin het volgende:
van Walburg Pers Educatief. Tevens is mijn samenvatting af
Ik ga gewoon de aantekeningen van m'n leraar lezen. Die zijn zoooo handig. Ze betreffen gewoon echt de kern van allesquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:30 schreef Etsu het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met economie.
Maar ik weet niet waar te beginnen
examen maken en kijken wat je moeilijk vindquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:30 schreef Etsu het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met economie.
Maar ik weet niet waar te beginnen
Dat lijkt me meer maw ._.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:33 schreef Etsu het volgende:
Moeten we de besluitvorming in de EU weten of niet? Nee toch?
LWEO lesbrieven maar die zuigen. Dus die hebben we basically aan de kant gegooid en die gozer z'n aantekeningen zijn beter.quote:
die kutcartoons ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
LWEO lesbrieven maar die zuigen. Dus die hebben we basically aan de kant gegooid en die gozer z'n aantekeningen zijn beter.
Die heb ik voor MEO, en die is daar echt geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |