Ik ga toch geen concurrentie meenemen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:56 schreef SummerSunshine het volgende:
Damn you RezGa zelf wel!
Lekker boyhunten
Hahahahha xD Bang dat ik ze allemaal inpik?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga toch geen concurrentie meenemen.
Nee hoor, maar toch, monopolie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahahha xD Bang dat ik ze allemaal inpik?
Is het voor jou ook, ouwe tang.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Was het maar geschiedenis, die examens..
Zeg dat wel D: maar dan wel goede aubquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Was het maar geschiedenis, die examens..
Hmmhmmmquote:
andere onderwerpen denk ik?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef SummerSunshine het volgende:
aawww waarom is er geen syllabus vwo geschiedenis meer op examenblad vanaf 2009 en eerder D:
wie weetquote:
Jawel zie ik netquote:
Owh? zo ver ben ik niet gegaan hahaha. Even verder dan maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik zag bij het examen van 2005 dat het toen al o mvietnam ging
Mijn hart sloeg net een slagje overquote:I've made the corrections you note and signed your forms (as potential supervisor). They have gone for a signature from our Director of PG research now, and then we should be able to make a formal offer (subject to various things like references)
If you take the reference from <Dutch Prof> to the Postgraduate Admissions, this will be good.
All seems to be falling into place - which is encouraging
Idd je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik zag bij het examen van 2005 dat het toen al o mvietnam ging
Lol thanksquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:11 schreef Fox. het volgende:
Als het over vietnam zal gaan kan ik je de Rambo films wel aanraden, ik kan het weten want ik ben expert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |