Ik vond de "Tywin verteld over vroeger" stijl wel wat hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:26 schreef Zhenar het volgende:
Zou er trouwens nog een keer een aflevering komen met (alleen maar) flashbacks naar belangrijke historische gebeurtenissen? Of is dat een te cheap plotdevice om het verhaal te vertellen? Ergens lijkt het me wel tof om iets te zien van belangrijke oude tournamenten en veldslagen enzo (bijv. de val van de Mad King). Alleen hoe doe je dat zonder gebruik te maken van de "weet je nog die keer dat..."-vertelstijl?
Nou ja, één Reed iig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef Saavedra het volgende:
[..]
De Tully's en de Reeds! Goed om te horen. Ook mooi dat Olenna niet wordt weggelaten, geweldig personage vind ik dat
Tormund Giantsbanequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef Saavedra het volgende:
[..]
De Tully's en de Reeds! Goed om te horen. Ook mooi dat Olenna niet wordt weggelaten, geweldig personage vind ik dat
Staan er allebei?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou ja, één Reed iig.
En Daario ook al! Daar gaat mijn hele theorie over Dany's verhaallijn het komende seizoenTenzij ze Daario gewoon ergens eerder in het verhaal wringen.
Oh ja, haha, ik las alleen de eerste namen per regelquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef Gwywen het volgende:
Jeremy Irons for Blackfish!
Maar waar is Vargo Hoat?
quote:Mind you that this might not be all, so please no cries of despair (as if, after you know who definitely is in)
Boek 4, volgens mij had boek 3 amper Iron Islands, behalve dat je dan hoort dat Balon dood is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:03 schreef Angelof9 het volgende:
En wanneer komen al die vage ooms van Theon ten tonele? Boek 3 of 4?
Maar hij kwam toch al veel eerder in Kings Landing aan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:13 schreef Gwywen het volgende:
Red Viper kwam natuurlijk wel pas in de tweede helft van boek 3 aan bod. Nadat Tyrion beschuldigd was van je weet wel.
Aangezien ze boek 3 over 2 seizoenen willen verdelen kan hij best pas in seizoen 4 aan bod komen.
Cas Anvar zou dan mss toch voor Daario auditie gedaan kunnen hebben.
Gaat Ramsay niet gewoon in de finale komen om Theon in Winterfell omver te gooien? Wat dus betekend dat hij allang gecast is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef Littlecreep het volgende:
Het is toch vrij logisch dat Olenna is gecast? Ze is immers één van de verdachten, zo niet de dader, van de moord op Joffrey.
En eindelijk de ReedsMaar nog geen Ramsay Bolton?
Ze is toch uiteindelijk de dader, dat is iig wat Baelish aan Sansa vertelt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef Littlecreep het volgende:
Het is toch vrij logisch dat Olenna is gecast? Ze is immers één van de verdachten, zo niet de dader, van de moord op Joffrey.
En eindelijk de ReedsMaar nog geen Ramsay Bolton?
De enige persoon die een mentaal gevecht met Varys of Baelish zou winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |