Oh, ik was z'n naam alweer kwijtquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Dat was Edric Dayne, hoofd van het huis Dayne dat wel meer leden met paars/violetkleurige ogen heeft/had. Desalniettemin nog genoeg mensen die geloven dat het stiekem een Targaryen is, waarom weet ik niet.
Hahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik dan in het andere topic zoiets lees:
[..]
Dan moet ik toch wel op mijn handen zitten![]()
.
Nee, we weten niks zeker. Zou ook Daario kunnen zijn, maar daar vind ik hem persoonlijk ietsje te oud voor. Daario zag ik altijd als een soort Johnny Depp voor me maar dat zal wel whishful thinking zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op mij in de zomer. Alleen heb ik meer krullend haar. * DMs afwacht*
Maar weten we al zeker dan dat hij voor de Red Viper auditie doet?
Ah, dus we weten nu hoe seizoen twee gaat eindigenquote:1. Main Title (1:46)
2. The Throne Is Mine (3:15)
3. What Is Dead May Never Die (2:06)
4. Warrior Of Light (3:03)
5. Valar Morghulis (2:59)
6. Winterfell (2:42)
7. Qarth (2:11)
8. Wildfire (3:39)
9. I Am Hers, She Is Mine (2:17)
10. Pyat Pree (2:12)
11. Don’t Die With A Clean Sword (3:22)
12. We Are The Watchers On The Wall (2:37)
13. Pay The Iron Price (2:32)
14. One More Drink Before The War (2:05)
15. House Of The Undying (5:02)
16. Stand And Fight (2:04)
17. The Old Gods And The New (2:38)
18. Mother Of Dragons (2:34)
19. I Will Keep You Safe (2:17)
20. The Rains Of Castomere† Performed by The National (2:23)
21. Three Blasts (2:40)
Heb het gedoe in de boeken met al die nummers nooit begrepen... Heel de tekst in het boek erbijquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:06 schreef Gwywen het volgende:
Allemaal leuk, the Rayns of Castamere, maar wanneer gaan we de nummer één hit in Westeros: The Bear and the Maiden nou eens te horen krijgen?
Dat is ook wel de slotscene die ik verwacht had.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:21 schreef MAHL het volgende:
En de volledige tracklist van de soundtrack van seizoen twee:
[..]
Ah, dus we weten nu hoe seizoen twee gaat eindigen
Couleur locale, snap dat danquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Heb het gedoe in de boeken met al die nummers nooit begrepen... Heel de tekst in het boek erbij
Rains of castamere is toch Joffreys wedding?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:51 schreef Thrills het volgende:
Huh track 20....willen ze dit seizoen afsluiten met RW?! Valt haast niet te doen qua timeline :s
Natuurlijk niet, dat is gewoon een nummer dat ze erin hebben gestoptquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:51 schreef Thrills het volgende:
Huh track 20....willen ze dit seizoen afsluiten met RW?! Valt haast niet te doen qua timeline :s
Nee is Red Wedding, word heel erge nadruk op gelegd dat het zo ontzettend beroerd gespeeld word door de 'muzikanten'quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rains of castamere is toch Joffreys wedding?
Maar er werd toch al eerder in de boeken aan dat lied gerefereerd? Opdat de lezer tijdens de RW zou beseffen wat er te gebeuren stond (niettemin was ik alsnog totaal verrast, dat terzijdequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:01 schreef Thrills het volgende:
[..]
Nee is Red Wedding, word heel erge nadruk op gelegd dat het zo ontzettend beroerd gespeeld word door de 'muzikanten'
Oh ja dat zou heel goed kunnen, is al een hele tijd geleden dat ik dat deel gelezen heb. Weet wel dat Joffrey's wedding na de RW is aangezien Joffrey héél verheugd was over de Red Wedding.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:15 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Maar er werd toch al eerder in de boeken aan dat lied gerefereerd? Opdat de lezer tijdens de RW zou beseffen wat er te gebeuren stond (niettemin was ik alsnog totaal verrast, dat terzijde).
Ja ook, maar op Joffreys wedding was er ook een flinke plaats voor. Komt vaak terug.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:01 schreef Thrills het volgende:
[..]
Nee is Red Wedding, word heel erge nadruk op gelegd dat het zo ontzettend beroerd gespeeld word door de 'muzikanten'
Had ook in mijn gedachten dat het een oud, half afgebrokkeld fort was omringd door woud. Lijkt me toch vrij moeilijk verrast te worden door Others en wights als je omringd wordt door een open, witte vlakte... Aan de andere kant, de aanval was 's nachts, dus wie weet. Ben in ieder geval zeer benieuwd hoe ze het gaan doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het sowieso wel jammer dat the fist of the first men op zo'n open vlakte zit en niet omringd door woud.. volgens mij was het daardoor veel meer een verassingsaanval van the others maar konden ze ook makkelijker vluchten.
En zou zombie-beer er nu wel inzitten
Jezus wat slechtquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:04 schreef Saavedra het volgende:
Alle tracks van de soundtrack van seizoen 2 zijn nu te koop, en moet zeggen dat Rains of Castamere wel goed klinkt hoor, ben erg benieuwd hoe ze dat gaan verwerken
http://wicnet.tumblr.com/(...)-of-castomere-by-the
Haten op The National en dan zo'n zoetsappige versie postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |