Ja, nee, Jaime zou zoiets niet vrijwillig doen denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:31 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaime nog wel eens het zwart aan zou kunnen nemen
Nou, nadat zijn hand is afgehakt en hij een beetje verdwaald is geworden zie ik hem het anders nog wel doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, nee, Jaime zou zoiets niet vrijwillig doen denk ik.
Is dat trouwens de aflevering waar zoveel budget in zit?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Preview van battle of Blackwater. Kwam ik tegen op tumblr.
Jup, als het goed is ook de enige veldslag die ze volledig laten zien. GRRM heeft hem geschreven dus mijn verwachtingen zijn hoogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is dat trouwens de aflevering waar zoveel budget in zit?
Ik kan niet wachten!1quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
Jup, als het goed is ook de enige veldslag die ze volledig laten zien. GRRM heeft hem geschreven dus mijn verwachtingen zijn hoog
als je goed kijkt zie je de ketting op het plaatje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de terreur van het wildfire. En wanneer ze de ketting introduceren, want die zou nu toch wel in de maak moeten zijn. Als ze 'm gebruiken dan.
Misschien dat de chain ook een verrassing voor de kijker moet zijn, dat Tyrion die allang heeft laten maken maar dan off-screen... Vind het persoonlijk wel zo relevant dat Tyrion de held van Blackwater wordt op alle fronten. (En daar vervolgens helemaal geen erkenning voor krijgt)quote:Op zondag 20 mei 2012 03:02 schreef Nagil het volgende:
[..]
als je goed kijkt zie je de ketting op het plaatje.
In de boeken was het toch ook min of meer een verrassing?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien dat de chain ook een verrassing voor de kijker moet zijn, dat Tyrion die allang heeft laten maken maar dan off-screen... Vind het persoonlijk wel zo relevant dat Tyrion de held van Blackwater wordt op alle fronten. (En daar vervolgens helemaal geen erkenning voor krijgt)
Volgens mij was het wel duidelijk dat al het ijzer wat gespaard kon worden naar de smidsen moest omdat ze ergens mee bezig waren.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
In de boeken was het toch ook min of meer een verrassing?
Ja maar er werd niet expliciet een ketting genoemd die daar geplaatst zou worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel duidelijk dat al het ijzer wat gespaard kon worden naar de smidsen moest omdat ze ergens mee bezig waren.
Volgens mij gaat Tyrion in het begin van het boek naar zo'n smid en zegt hij hem vrij letterlijk een gigantische ketting te maken. Alleen het doel ervan is geloof ik niet meteen duidelijk geloof ik. Maar volgens mij zit Tyrion zich ook nog in de aanloop naar de aankomst van Stannis druk te maken of de ketting wel op tijd af komt.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja maar er werd niet expliciet een ketting genoemd die daar geplaatst zou worden.
die 16 minuten komen uit een 'verkeerd vertaald' interview, dus ga er maar niet vanuit dat dit klopt.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:48 schreef Gwywen het volgende:
De Blackwater scene gaat 16 minuten duren, aan één stuk voor zover ik heb begrepen. Een beetje "beginscene Saving Private Ryan"-idee. Ik ben heel benieuwd. Vorig seizoen vond ik de aflevering die GRRM zelf had geschreven ook de beste.
Qua actie misschien maar de dialogen en het acteerwerk niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |