Ik denk ook dat ze heel snel nieuwe baasjes gaat krijgenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Goeie actie!
Sietske lijkt me een zodanig lieve poezel dat ze wel snel lief personeel zal vinden.![]()
Van die vorige eigenaars... daar heb ik geen goed woord voor over, hoe kun je zo'n lieve poes nou op straat aan haar lot overlaten? Wat heb je toch een rare mensen op deze planeet.
Nou ja, Mama_Mia is met je mee geweest naar het asiel, dat was het ongeveer wel even, alle credit gaat terecht naar jou hoor Oognipquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:59 schreef Oognip het volgende:
Deze hele actie is in samenwerking met mama_mia geweest. Dat het even duidelijk is
Inderdaad, en je hart breekt nog meer als de dierenambulance haar niet mee wil nemen en het asiel haar niet wil opnemen (totdat bleek dat ze een chip had)quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:45 schreef deadly_kiss het volgende:
je hart breekt toch als je zo'n dier ziet lopen... op overlevingstocht
ik heb dit in maart gehad.. tien liep er een grote herdershond los in de straat en iedereen liet hem lopen... Ik heb geen hond dus had geen riem, bij overburen aangeklopt die belde de dierenambu... Ze kwamen niet omdat de hond waarschijnlijk van iemand in de wijk zou moeten zijn maar niemand herkende die hond! Gelukkig mocht ie bij de overburen un de hondenwei en hielden ze hun eigen hond binnen... Hond bleek van iemand te zijn die verhuisd was en de hond was ontsnapt en naar de oude wijk terug gelopen.. maarja het was geen hond om even in je woonkamer te houden bij 5 kattenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad, en je hart breekt nog meer als de dierenambulance haar niet mee wil nemen en het asiel haar niet wil opnemen (totdat bleek dat ze een chip had)
Zo zou je het kunnen doen, maar daarvoor hou je denk ik te veel van diertjes om het zo ver te laten komenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:48 schreef deadly_kiss het volgende:
In mijn geval kwam het er op neer dat we het zelf maar moesten uitzoeken, we kregen geen advies over wat te doen. Ze kwamen niet punt. Al kwamen ze alleen maar om te kijken of die hond een chip had dat had iig al iets geweest in het vervolg zou ik dus beter kunnen doen alsof ik die hond niet zag lopen en wachten tot die aangereden was voor de deur dan hadden ze wel gekomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |