Niet dat ik weet dus... Ik weet ook niet of de ambulance dat heeft gecheckt, die vraag heb ik gesteld aan het gastgezin en ik wacht nog op antwoord.quote:
Volgens mij kunnen deze kleuren alleen maar een poes zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:42 schreef error_404 het volgende:
Poes is een ze? Is ze niet gechipt?
Enig idee hoe oud ze ongeveer is, dat soort dingen?
Ik heb in de buurt gevraagd en Poes schijnt er al een tijdje te zitten. Ik heb op de site van het asiel gekeken en op amivedi. Poes staat daar niet op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:19 schreef error_404 het volgende:
Briefjes en zulks in de omgeving opgehangen? Katvinder geinformeerd?
Zou vervelend zijn om een poes in huis te halen, als iemand het beestje kwijt is en aan het zoeken is.
Welke plaats hebben we het over? O, wacht. Enschede.
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..].
Inmiddels wel een ander katje uit het asiel. Ik wilde graag weer een schildpad, maar dierenzaken gaan nooit zoals je ze als mens plant.Een pikzwart monster hebben we nu en ik ben dol op haar. Wel hou ik mijn ogen open voor een schildpadje.
Thanks! Ik ga meteen contact opnemen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:25 schreef Lienekien het volgende:
misschien een long shot, maar deze user is min of meer op zoek naar een schildpadpoesje.
[..]
Maar hij heeft geen baasje? Ik heb in de buurt geinformeerd en het is een zwerfkat die daar al tijden zit...quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:33 schreef Greys het volgende:
Maar je kunt toch geen kat die misschien wel van iemand is (maar gewoon veel buiten komt en weinig eet) aan een andere FOK!ker weg doen?
Sorry, ik zit uit mijn werk bij te lezen, ik las te snel (en ook op je FBquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen baasje? Ik heb in de buurt geinformeerd en het is een zwerfkat die daar al tijden zit...
Het probleem is dat het hier vol zit met zwerfkatten. Ik snap wel dat ze niet alle zwerfkatten op kunnen vangen uiteraard, maar dit is een hartstikke tam beestje en ziekig dus het moet gewoonquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, ik zit uit mijn werk bij te lezen, ik las te snel (en ook op je FB).
Dan ga ik duimen dat het asiel haar neemt. Lijkt me wel als het een zwerfkat is.
Zal ik het toch maar doen ja? Dat komt zo opdringerig over vind ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:41 schreef Greys het volgende:
Ik zou d'r meenemen naar binnen![]()
Juist omdat ze zo goed kan mauwen.... grotere kans dat ze haar zielig vinden en wel opnemen.
Of ben ik nu erg?
En flink overdrijven, dat alle buurtbewoners haar alllltijd buiten zien en ze steeds dunner wordt enzo...
En dat ze van niemand is, dat je dat overal gevraagd hebt.
Klopt. Maar ik ga er toch van uit dat als jij je poes kwijt bent, je zelf wel een melding maakt dat ze kwijt isquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef Leipo666 het volgende:
je kan op amivedi ook een melding maken van 'gevonden'
zou je denken, maar niet iedereen handelt hetzelfdequote:Op woensdag 16 mei 2012 14:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ga er toch van uit dat als jij je poes kwijt bent, je zelf wel een melding maakt dat ze kwijt isDaar staat ze dus niet tussen. Hopelijk neemt de asiel haar aan, dan kunnen zij alsnog een melding maken.
Ik kan een melding maken dat ze in het asiel zit, maar dat gaat het asiel zelf ook doen lijkt me. Anders kan ik een melding maken met het adres waar ze weer is teruggezet... Ja, kan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:51 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zou je denken, maar niet iedereen handelt hetzelfde
tis een kleine moeite (een mailtje) en kan misschien net de oplossing zijn
Helaas pas zodra mijn overgebleven hoogbejaarde ook is overleden. Ik heb nu namelijk net een eenjarig katje uit het asiel in huis en het wordt te veel (ook voor het oudje) om twéé nieuwkomers te hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:25 schreef Lienekien het volgende:
misschien een long shot, maar deze user is min of meer op zoek naar een schildpadpoesje.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |