abonnement Unibet Coolblue
pi_114619274
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Staat je goed Sylvana!

Ik vind de lipgloss niet zo, maakt je te jong, maar je ogen zijn wel erg mooi gedaan :Y
Dankje en ik vind die lipgloss juist wel bij me passen en het is een lekker zomers kleurtje :)
pi_114648961
Leuk Sylvana, zo'n workshop! En het resultaat mag er zijn :)
pi_114653401
Dankje :)
pi_114657679
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef Cheerful het volgende:
Heeft iemand het V2 Darks en/of het Oh So Special palette van Sleek? Is het een waardevolle toevoeging aan je collectie (als je een Naked 2, Natural Eye en 88 palette hebt) en welke zou je kiezen als je er maar 1 mocht bestellen van jezelf?
Heb inmiddels het Oh So Special palette besteld, ben erg benieuwd!
pi_114660930
Ik heb net de site van Miss lipgloss ontdekt, wat een leuke beautysite is dat zeg O+
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:28:03 #156
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_114663808
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:34 schreef Miam het volgende:
Ik heb wat dingen besteld om mijn too faced en Urban Decay collectie aan te vullen!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

O+

en

[ afbeelding ]

:)

Ik ben nog steeds op zoek naar goede make-up kwasten. Iemand tips?
Dikke shizzle O+ ik ben benieuwd hoe ze staan :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_114726805
Net de MAC 217 en 239 kwast besteld bij Douglas. Ik neem de 'je-bent-helemaal-gek-geworden' opmerkingen van moeders maar voor lief...
pi_114729938
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:31 schreef Cheerful het volgende:
Net de MAC 217 en 239 kwast besteld bij Douglas. Ik neem de 'je-bent-helemaal-gek-geworden' opmerkingen van moeders maar voor lief...
Daar wen je aan. :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114730219
Tja, ze klaagt er ook al over dat ik 15 potjes nagellak heb. Wtf, 15 potjes, ik vind dat zelf zo verschrikkelijk weinig. Nou ja, ik ga wel los als ik straks op mezelf woon, dan ziet ze niet meer alles voorbij komen wat ik koop ;)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:32:43 #160
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_114730868
Ziek veel nagellak hebben. O+

217 is best een fijn ding. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:34:33 #161
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_114730942
Nagelak :D Mijn favoriet is NYC 240 Midtown.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:40:30 #162
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_114731168
15 nagellakjes is nog niks })
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:46:54 #163
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_114731457
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:40 schreef SEMTEX het volgende:
15 nagellakjes is nog niks })
ja, hoi
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_114731510


Mijn paletten verzameling. :') Maar even foto's gemaakt van al mijn make-up voor mijn blog. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114731696
Mooie collectie! Too Faced Natural Eye en Urban Decay Naked 2 heb ik ook, superfijne oogschaduw is dat!
Hoe vind jij die Inglot oogschaduw? Ben ik wel heel benieuwd naar, het zit hier totaal niet in de buurt.
pi_114731805
Leuke collectie palletten idd!

Ik zit eraan te denken om het 88 warm palette te bestellen op eBay, doen of niet doen?
pi_114731815
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:53 schreef Cheerful het volgende:
Mooie collectie! Too Faced Natural Eye en Urban Decay Naked 2 heb ik ook, superfijne oogschaduw is dat!
Hoe vind jij die Inglot oogschaduw? Ben ik wel heel benieuwd naar, het zit hier totaal niet in de buurt.
Ben er niet heel erg enthousiast over. De pigmenten heb ik nog niet gebruikt, maar die zijn wel super mooi in het potje.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:58:31 #168
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_114731887
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef Sylvana het volgende:
Leuke collectie palletten idd!

Ik zit eraan te denken om het 88 warm palette te bestellen op eBay, doen of niet doen?
Vooral niet doen!
pi_114731912
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:58 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

Vooral niet doen!
En waarom niet? Das wel handig om te weten dan hč ;)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:00:24 #170
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_114731956
Oja sorry, was te snel.

Ik vind de kwaliteit niet echt goed, zo op je vinger komt wel veel kleur maar met een kwast valt dat wel tegen. Ook is de oogschaduw echt heel zacht en heb je heel veel fal out. Ik heb 4 88 paletten en gebruik ze werkelijk nooit.
pi_114732129
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:00 schreef Vansschoen het volgende:
Oja sorry, was te snel.

Ik vind de kwaliteit niet echt goed, zo op je vinger komt wel veel kleur maar met een kwast valt dat wel tegen. Ook is de oogschaduw echt heel zacht en heb je heel veel fal out. Ik heb 4 88 paletten en gebruik ze werkelijk nooit.
Oké dat is idd wel minder dan ja.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:11:18 #172
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_114732353
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:31 schreef Cheerful het volgende:
Net de MAC 217 en 239 kwast besteld bij Douglas. Ik neem de 'je-bent-helemaal-gek-geworden' opmerkingen van moeders maar voor lief...
Hier ga je zoooo blij mee zijn! O+
Ik heb m ook en kan m niet meer wegdenken! Echt een weelde ! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_114732599
Ik heb ook een 88 palette (de matte, niet de warm), toen mijn eerste palette toen ik een beetje begon te 'spelen' met make-up, maar ik zou 'm ook niet kopen met de kennis die ik nu heb. Beetje doorsparen en je kan een Urban Decay palette kopen, die zijn tig keer mooier, blijven langer zitten, blenden beter... Je gebruikt ook laaang niet alle kleuren.
pi_114732679
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:17 schreef Cheerful het volgende:
Ik heb ook een 88 palette (de matte, niet de warm), toen mijn eerste palette toen ik een beetje begon te 'spelen' met make-up, maar ik zou 'm ook niet kopen met de kennis die ik nu heb. Beetje doorsparen en je kan een Urban Decay palette kopen, die zijn tig keer mooier, blijven langer zitten, blenden beter... Je gebruikt ook laaang niet alle kleuren.
Dat klinkt idd een stuk beter. Eens googlen voor een plaatje :)
pi_114732682
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:17 schreef Cheerful het volgende:
Ik heb ook een 88 palette (de matte, niet de warm), toen mijn eerste palette toen ik een beetje begon te 'spelen' met make-up, maar ik zou 'm ook niet kopen met de kennis die ik nu heb. Beetje doorsparen en je kan een Urban Decay palette kopen, die zijn tig keer mooier, blijven langer zitten, blenden beter... Je gebruikt ook laaang niet alle kleuren.
Ik heb lang getwijfeld maar ben zo blij dat ik meteen de UD's heb gekocht. Ik heb naked 1 en 15th anniversary palette en daar gebruik ik echt alle kleuren van O+ En pigment is echt uber O+
Ja het is wel wat duurder; maar dan heb je ook wat :Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114732839
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Hier ga je zoooo blij mee zijn! O+
Ik heb m ook en kan m niet meer wegdenken! Echt een weelde ! :)
Ja, ik ben wel heel benieuwd, ik hoor er veel goede dingen over! Ik zat alleen zo tegen de prijs aan te hikken, maar onverwacht wat meer salaris gehad, dus ach...
pi_114732874
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:19 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik heb lang getwijfeld maar ben zo blij dat ik meteen de UD's heb gekocht. Ik heb naked 1 en 15th anniversary palette en daar gebruik ik echt alle kleuren van O+ En pigment is echt uber O+
Ja het is wel wat duurder; maar dan heb je ook wat :Y
Ja, echt prachtig, ik vind UD eigenlijk ook nog net iets fijner dan Too Faced.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:25:56 #178
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_114732898
Ken dat hoor, mijn wederhelft snapt ook niet waarom ik van die dure kwasten moet hebben! :D
Die discussie ga ik niet eens meer aan :P

Veel plezier met je 239 :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_114733009
Haha idd erg herkenbaar, vriendlief snapt ook niet wat ik met zoveel make-up en kwasten moet :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:35:17 #180
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_114733287
Sleek is lekker low budget en goed gepigmenteerd vind ik :)

Ik vind zelf mijn Too Faced palette erg tegen vallen, ik ga in september wel de UD Naked 2 mee laten nemen uit de VS door mijn zusje :9
Die heb ik in de winkel al meerdere keren uitgeprobeerd en beviel me goed O+
Ik vind 'm hier alleen echt te duur.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_114733310
Mijn vriend gaf mij een beautyblender pakket dus ik heb weinig te klagen. O+
pi_114733456
Ik heb Sleek Oh So Special besteld, alleen nog niet binnen. Ben vooral benieuwd naar de paarstinten, ik heb binnenkort een bruiloft met de themakleur paars en ik wil dat nu maar doorvoeren in make-up en nagellak, aangezien mijn outfit nul paars bevat...

Welk palette van Too Faced heb jij, BBQ-kip?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:45:00 #183
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_114733655
De Naked Eye palette.
Ik vind 'm verrassend sheer en de shimmer gaat echt te snel op mijn wangen zitten i.p.v. op mijn ogen te blijven (met TFSI natuurlijk als primer). Daarbij vind ik de kleur heel moeilijk op te bouwen.

Da's deze:



Sleek Oh So Special vind ik heel erg fijn, die gebruik ik vaak :Y
Zowel overdag of met een feestje, is ook makkelijk op te bouwen qua kleur. Dus overdag ooglook maken die kan op werk en dan 's avonds nog een laagje eroverheen knallen om het wat heftiger te maken :)

Welke kleur ogen heb je Cheerful? Paars, vooral de muted paarse tinten, zeker die uit de Oh So Special palette, zijn heel goed bij alle soorten en kleuren ogen te gebruiken :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_114733830
O ja, ik heb Natural Eye en daar zitten wel een paar prachtige kleuren in. Bijna allemaal eigenlijk, alleen Nude Beach is mij te glitterig.

Ik heb blauwe ogen. Ik draag eigenlijk alleen maar bruintinten, heel soms grijs of olijfgroen, maar mijn goeie paletten zijn alleen bruintinten. Ben nog wel een beetje op zoek naar wat allemaal 'kan', ook wat betreft eyeliner en zo.

Edit: Blush heb ik trouwens nog helemaal niet, behalve een heel lichtroze kleur die bijna wegvalt tegen mijn huid daar ben ik echt nog zoekende in. Net als in lipkleuren, foundation... Oke, eigenlijk ben ik een make-up noob ;)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:50:30 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_114733865
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:49 schreef Cheerful het volgende:
O ja, ik heb Natural Eye en daar zitten wel een paar prachtige kleuren in. Bijna allemaal eigenlijk, alleen Nude Beach is mij te glitterig.

Ik heb blauwe ogen. Ik draag eigenlijk alleen maar bruintinten, heel soms grijs of olijfgroen, maar mijn goeie paletten zijn alleen bruintinten. Ben nog wel een beetje op zoek naar wat allemaal 'kan', ook wat betreft eyeliner en zo.
Paars i.c.m. goud is heul mooi bij blauw :Y. Draag het vandaag zelf ook toevallig :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:50:58 #186
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_114733886
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:39 schreef Cheerful het volgende:
Ik heb Sleek Oh So Special besteld, alleen nog niet binnen. Ben vooral benieuwd naar de paarstinten, ik heb binnenkort een bruiloft met de themakleur paars en ik wil dat nu maar doorvoeren in make-up en nagellak, aangezien mijn outfit nul paars bevat...

Welk palette van Too Faced heb jij, BBQ-kip?
Wat toevallig, ik over iets meer dan een maand ook :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_114733915
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:49 schreef Cheerful het volgende:
O ja, ik heb Natural Eye en daar zitten wel een paar prachtige kleuren in. Bijna allemaal eigenlijk, alleen Nude Beach is mij te glitterig.

Ik heb blauwe ogen. Ik draag eigenlijk alleen maar bruintinten, heel soms grijs of olijfgroen, maar mijn goeie paletten zijn alleen bruintinten. Ben nog wel een beetje op zoek naar wat allemaal 'kan', ook wat betreft eyeliner en zo.
Welke van UD zijn dan met bruintinten die jij hebt? Ik heb ook blauwe ogen nl en wil ook wat meer bruin/bronskleuren/grijs gaan gebruiken :Y
pi_114733961
Hoi dames.

Welke lippenstift blijft de hele avond zitten? O+

Net eentje gehaald bij Douglas, maar die is echt na een uur compleet weg :')
Noot noot.
pi_114733970
O haha, ik dus over 2 maanden (28 september).

Als ik mijn Sleek binnen heb, zal ik paars met goud eens proberen. Half Baked uit Naked 2 is een heel mooie kleur goud en Honey Pot uit Natural Eye ook.
pi_114734063
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Welke van UD zijn dan met bruintinten die jij hebt? Ik heb ook blauwe ogen nl en wil ook wat meer bruin/bronskleuren/grijs gaan gebruiken :Y
Ik heb het Naked 2 palette met 12 kleuren, kost 36 pond (toen omgerekend 44 euro) bij HQ Hair, daar kan je met Paypal betalen. Ik heb namelijk geen Sephora in de buurt, dus online besteld. Daar zitten zowel matte als glimmende bruin-, goud- en bronstinten in, en 2 kleuren neigen een beetje naar grijs.
pi_114734137
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:55 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Ik heb het Naked 2 palette met 12 kleuren, kost 36 pond (toen omgerekend 44 euro) bij HQ Hair, daar kan je met Paypal betalen. Ik heb namelijk geen Sephora in de buurt, dus online besteld. Daar zitten zowel matte als glimmende bruin-, goud- en bronstinten in, en 2 kleuren neigen een beetje naar grijs.
Hmm, glimmende passen niet echt bij mij, wil vooral matte kleuren hebben. En ik heb ook geen Sephora in de buurt helaas (wel een Inglot)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:57:23 #192
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_114734157
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi dames.

Welke lippenstift blijft de hele avond zitten? O+

Net eentje gehaald bij Douglas, maar die is echt na een uur compleet weg :')
Geen, da's namelijk een illusie.
Je hebt wel die 24/48 hour wear dingen, maar daar worden je lippen een soort van rubberen lapjes van (niet heel prettig...) en als het toch eraf gaat brokkelt het heel lelijk.

Toch af en toe bijstiften dan maar.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:59:09 #193
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_114734239
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hmm, glimmende passen niet echt bij mij, wil vooral matte kleuren hebben. En ik heb ook geen Sephora in de buurt helaas (wel een Inglot)
dat heb ik ook heel lang gedacht, glitter vind ik niks, maar een kleine shimmer is wel degelijk heel erg mooi op je ogen. Mat maakt het soms zo "klap op je ogen, BAM" achtig :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_114734396
Daarbij is shimmer ook wel weer wat anders dan glitter. Ik vind een glansje ook altijd wel mooi, of bijvoorbeeld glans op het ooglid en mat in de arcadeboog.

Misschien zijn die V2 Darks van Sleek dan wat voor jou, Sylvana, want dat zijn volgens mij allemaal matte kleuren. Wel vrij donker, daar moet je van houden. En volgens mij had Too Faced ook een Matte Eye Palette.

Edit: O, dat van die shimmer en glitter zei BBQ-kip ook al, excuses, slecht gelezen. :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:02:43 #195
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_114734401
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:49 schreef Cheerful het volgende:
O ja, ik heb Natural Eye en daar zitten wel een paar prachtige kleuren in. Bijna allemaal eigenlijk, alleen Nude Beach is mij te glitterig.

Ik heb blauwe ogen. Ik draag eigenlijk alleen maar bruintinten, heel soms grijs of olijfgroen, maar mijn goeie paletten zijn alleen bruintinten. Ben nog wel een beetje op zoek naar wat allemaal 'kan', ook wat betreft eyeliner en zo.

Edit: Blush heb ik trouwens nog helemaal niet, behalve een heel lichtroze kleur die bijna wegvalt tegen mijn huid daar ben ik echt nog zoekende in. Net als in lipkleuren, foundation... Oke, eigenlijk ben ik een make-up noob ;)
eigenlijk alles kan wel dan :)
Zeker als je kleuren op je ooglid combineert met bruin, brons of zwart (wel snel te hard die kleur, zeker als je een lichte huid hebt) als oogschaduw ernaast of als eyeliner.

En leuk, lekker kleurtjes uitzoeken *O*
Make-up = leuk O+
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_114734580
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:02 schreef Cheerful het volgende:
Daarbij is shimmer ook wel weer wat anders dan glitter. Ik vind een glansje ook altijd wel mooi, of bijvoorbeeld glans op het ooglid en mat in de arcadeboog.

Misschien zijn die V2 Darks van Sleek dan wat voor jou, Sylvana, want dat zijn volgens mij allemaal matte kleuren. Wel vrij donker, daar moet je van houden. En volgens mij had Too Faced ook een Matte Eye Palette.

Edit: O, dat van die shimmer en glitter zei BBQ-kip ook al, excuses, slecht gelezen. :)
Haha maakt niet uit en ik zal eens rondkijken op internet dan :)
pi_114734602
Ik vind donkerbruin (wat betreft eyeliner, mascara, oogpotlood) wel mooier dan zwart bij mij. Nu aan het oefenen met gelliner, maar die lijn wordt algauw zo dik en Essence gelliner gaat bij mij afgeven op mijn ooglid. Ik heb een knetterduur donkerbruin YSL oogpotlood, maar die blijft dus wel perfect zitten. Misschien de gelliner fixeren met oogschaduw of zo?

En ja, nieuwe kleuren ontdekken is echt superleuk, ik ben nu ongeveer een jaar 'serieus' met make-up bezig en ik vind het echt leuk om te doen! Daarvoor droeg ik amper make-up of heel simpel.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:18:39 #198
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_114735068
Gebruik je wel eerst een oogschaduw primer? Als ik die gebruik onder een Essence gelliner heb ik geen last meer van transfer.
Fixeren met een heel dun laagje oogschaduw (of transparante poeder), aangebracht met fluffy blendingbrush werkt ook goed vind ik, doe ik ook weleens als ik primer vergeten ben vooraf aan te brengen.

En je kunt ook nog (doe ik heeeel soms), primer mengen met losse oogschaduw (of losgemaakte oogschaduw :P ) en daarmee een lijntje maken, ik vind het vaak ook mooi om geen strak lijntje te maken maar beetje te smudgen. Dat blijft gegarandeerd de hele dag prima zitten :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:19:10 #199
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_114735095
En de NYC waterproof eyeliner potloden natuurlijk, episch goeie bazendingen zijn dat _O_
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_114735143
Ja, ik gebruik oogschaduwbasis. Bedankt voor de tips!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')