quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Crutch het volgende:
Podcasts zijn zoooooooo negentienhonderdnegenennegentig.
Ik vind het wel chill. Heb een iPod shuffle (zo'n ultrakleine) en mn iTunes download altijd nieuwe UMEK en CLR podcasts. Als mn iPod leeg is hang ik 'm aan de computer om op te laden en dan heb ik direct de nieuwste muziek er op.quote:
Wat is nou het nut van een iPod Shuffle? Je ziet nooit wat je aan het afspelen bent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill. Heb een iPod shuffle (zo'n ultrakleine) en mn iTunes download altijd nieuwe UMEK en CLR podcasts. Als mn iPod leeg is hang ik 'm aan de computer om op te laden en dan heb ik direct de nieuwste muziek er op.
Er zit een knopje op en dan gaat een mevrouw vertellen wat je luistert. Zo kan je wisselen tussen afspeellijsten, je batterijstatus opvragen en horen welk nummer/artiest je aan het luisteren bent. Kan je dus tijdens het sporten makkelijk de muziek opzoeken die je wilt. Plus dat er een clip aanzit waarmee je 'm aan je broek vast zet. En de accu moeilijk lang meegaat. Topdingquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is nou het nut van een iPod Shuffle? Je ziet nooit wat je aan het afspelen bent.
Ik ga 26 mei naar Nederland-Hongarije met een vriendin van me!quote:
Ik ben jeeeeeeeeeeelly.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga 26 mei naar Nederland-Hongarije met een vriendin van me!
ORANJE ORANJE ORANJEquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef Crutch het volgende:
Ah yes, bier drinken en schelden.
Voor de rest kan voetbal me gestolen worden.
Ja, ze belde me op: Skv, heb je zin om naar Nederlands elftal te gaan? ik heb kaartjes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben jeeeeeeeeeeelly.
[..]
ORANJE ORANJE ORANJE
Ik ga in juli naar Hongarije, als het goed gaat ook voor een potje Nederland - Hongarije... Ballen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef Skv het volgende:
Ik ga 26 mei naar Nederland-Hongarije met een vriendin van me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |