Wel afhankelijk van je fitheid natuurlijk...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:44 schreef the85mc het volgende:
Ik dacht altijd 9000 kcal per kg vet.. Dat is de verbrandingswaarde van vet toch? En het gaat mij om vetverlies, niet om vochtverlies. Ik reken altijd in uren fietsen om gewicht te verliezen. In een uur verbrand ik iets van 1000 kcal, dus iets van ruim 100 gram vet per uur fietsen. Klopt wel aardig..
Google laat uiteraard alleen uien zienquote:
ehm, waarom vraag je je vrienden niet om een emmer latex en wit je het ff ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef Mixende_match het volgende:
Moge! Gisteren was het geen broccoli met tagliatelle, maar pannenkoekenLekkur!!
ff vraagje, wellicht dat 1 van jullie het weet, of niet. Vrienden zijn langsgekomen, hebben rode wijn opengemaakt op een nogal aparte manier, want er zit op 1 wand allemaal rode vlekken van de wijn... Nu zegt mijn inboedelverzekering dat ik het moet vragen aan opstalverzekering.... Van de vve, want app.complex. Moet ik dan gewoon met vve bellen?![]()
Bluh en ik hou geloof ik niet van vis
Met wie ga je? En wat mag het kosten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
Zit een leuk uitje te zoeken voor morgen, zhe horror!
Dat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm, waarom vraag je je vrienden niet om een emmer latex en wit je het ff ?
Behangquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm, waarom vraag je je vrienden niet om een emmer latex en wit je het ff ?
Ja dat is inderdaad niet 'gewoon' fietsen, maar flink trappen op de MTB tegen de 30 km/u. Vanochtend gaf mijn optimische weegschaal ook minder dan 80 kg aan. Weet nu alleen niet of dat ook echt klopt..quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel afhankelijk van je fitheid natuurlijk...
Een minder-getraind persoon kan niet in een uur 1000kcal aan vet verbranden.
naja, ik zou het huishoudelijk reglement en je koopakte er even op naslaan; maar normaliter is het zo dat behang/muurvlekken gewoon zelf opgelost moeten worden.quote:
Is er geen Grootmoeders Vlekken-Oplossing voor oder so?quote:
Dat zijn geen honden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hond!
[ afbeelding ]
[..]
Is er geen Grootmoeders Vlekken-Oplossing voor oder so?
Ik werd verwezen vanuit Interpolis naar opstalverzekering van de VvE. Zojuist gebeld, en werd bevestigd. Even een mailtje naar hun doen, en zij gaan het oplossenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, ik zou het huishoudelijk reglement en je koopakte er even op naslaan; maar normaliter is het zo dat behang/muurvlekken gewoon zelf opgelost moeten worden.
En zelfs als het behang is, dan zou ik het gewoon met die vrienden oplossen. Volgens mij valt dat eerder onder hun aansprakelijkheidsverzekering als je wil escaleren.
Waarom denk je dat je een VvE bijdrage betaalt?
Alles wat kleiner is dan een kat is geen hond.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik las iets over neutraliseren met witte wijn en opnemen met zout, maar dat schijnt alleen te werken als het net gebeurd is
Echt wel hondenWollige beestjes
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alles wat kleiner is dan een kat is geen hond.
Koekie is ook geen hond. Koekie is een Hondquote:
Het is gewoon zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Ja-haa Dino, praat nu de belediging van Koek maar even goed
Kleiner dan Dude...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koekie is toch niet kleiner dan een kat?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Koekie is ook geen hond. Koekie is een HondMet glamrock-hairdo!
2,9 kilo. Ik vrees van wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koekie is toch niet kleiner dan een kat?
Ik ben t wel een beetje eens met Dino, een hond moet groooot zijn. Al vind ik kleine hondjes wel cute. Ik zag vanochtend op het nieuws een chiuaua die een nest kittens zoogdequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.Wat is er nou leuk aan apporteren met een pingpongbal?
Hebben ze bloeddruk gemeten? Te lage bloeddruk zou kunnen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Mini. het volgende:
Nou, ik kom net van de huisarts maar qua duizeligheid kwam hij niet verder dan dat ik maar om half 3 soep moet eten. Oh, en waarom ik hiermee naar een vervangende huisarts kwam.
Wel diclofenac gekregen voor m'n voet, hoop dat dat tenminste helpt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Mini. het volgende:
Nou, ik kom net van de huisarts maar qua duizeligheid kwam hij niet verder dan dat ik maar om half 3 soep moet eten. Oh, en waarom ik hiermee naar een vervangende huisarts kwam.
Wel diclofenac gekregen voor m'n voet, hoop dat dat tenminste helpt.
Ik vergelijk niksquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:55 schreef conleche het volgende:
Mijn Koekie vergelijken met een chiwawawawa??Ik denk dat Nallie met Dino moet trouwen. Krijg ik alsnog gelijk.
Oh, ik voelde wat vonkjes overspringen tussen jullie, wat hevig werd ontkend, maar ik ben niet overtuigd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vergelijk niks
En hoezo krijg jij gelijk dan? Trouwen
Bepaalde rassen zijn gefokt om konijnen uit hun hol te sleuren he? Daarom zijn ze zo klein...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.Wat is er nou leuk aan apporteren met een pingpongbal?
Hij heeft helemaal niks gemeten, ik moet eerst maar proberen of zout eten helpt en anders naar m'n eigen huisarts gaan om dingen te laten meten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hebben ze bloeddruk gemeten? Te lage bloeddruk zou kunnen..
Dat is raar?! Het eerste wat je meet bij duizeligheid is een bloeddruk lijkt me? Mijne is ook heel laag en dan zeggen ze inderdaad meer zout etenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:02 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niks gemeten, ik moet eerst maar proberen of zout eten helpt en anders naar m'n eigen huisarts gaan om dingen te laten meten.
Coole Koekie Kaapt Konijnen & Knuffelt Coquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bepaalde rassen zijn gefokt om konijnen uit hun hol te sleuren he? Daarom zijn ze zo klein...
Koek de komische konijnenverslinder!
Sorry dat ik het zeg, maar wat een baggerdokter met zn meer zout eten. We eten gemiddeld veeel te veel zout en zout eten zou hij juist helemaal niet moeten stimuleren..quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:02 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niks gemeten, ik moet eerst maar proberen of zout eten helpt en anders naar m'n eigen huisarts gaan om dingen te laten meten.
Kolderende Koek kiepte koket koninklijke koksmutsen kunstzinnig kromquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Coole Koekie Kaapt Konijnen & Knuffelt Co
Nou ja, als je steeds in de loop van de middag licht in het hoofd wordt snap ik wel dat hij denkt dat het gewoon een kwestie van eten is. Alleen heb ik drop ook al geprobeerd en haalt dat niks uit (net als suiker eten, geen koffie/wel koffie en de hele dag door boterhammen eten). Maar goed, hij vond toch dat ik het nog maar even aan moest kijken. Dat ik haast niet meer kan werken is blijkbaar een overdrijving.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar wat een baggerdokter met zn meer zout eten. We eten gemiddeld veeel te veel zout en zout eten zou hij juist helemaal niet moeten stimuleren..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kolderende Koek kiepte koket koninklijke koksmutsen kunstzinnig krom
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hihiquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
quote:
Die dt-fout is toch wel expres hè?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Meestal verafschuwd Vik m'n belabberde beheersing van het Nederlands dus moet ook af en toe die dictofiel laten zien dat ik niet zo dom ben.
Anders neemt ze me niet serieus en zo
Speciaal voor jouwquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die dt-fout is toch wel expres hè?.
Mijn hart sloeg net een slagje overquote:I've made the corrections you note and signed your forms (as potential supervisor). They have gone for a signature from our Director of PG research now, and then we should be able to make a formal offer (subject to various things like references)
If you take the reference from <Dutch Prof> to the Postgraduate Admissions, this will be good.
All seems to be falling into place - which is encouraging
Waarom eigenlijk? Veel zout eten heeft volgens mij vooral invloed op je bloeddruk. Als je bloeddruk structureel te laag is zou zout eten dus een goede oplossing kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar wat een baggerdokter met zn meer zout eten. We eten gemiddeld veeel te veel zout en zout eten zou hij juist helemaal niet moeten stimuleren..
Het is vast heel goed nieuws, maar waar gaat dit over?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn hart sloeg net een slagje over
Mijn application voor de master van volgend jaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is vast heel goed nieuws, maar waar gaat dit over?
Oke...... Ik snap het nog nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn application voor de master van volgend jaar
Application --> sollicitatie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke...... Ik snap het nog niet![]()
Val niet onder de bama-structuur en spreek beter duits dan engels, dus voor mij is het koeterwaals![]()
Wat is een application?
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat is toch altijd bij de huisarts? "kom over 3 weken maar terug."
volg je dan helemaal geen vakken, en is de master 1 jaar?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Application --> sollicitatie.
Dat doe je tegenwoordig voor een vervolgopleiding. Bachelor en Master zijn een gescheiden aangelegenheid. Hier is het allemaal vrij streng en daar komt bovenop dat ik een volledige op onderzoek gebaseerde Master wil gaan doen: 40,000 woorden scriptie is het énige materiaal waar ik straks op beoordeeld word naast natuurlijk hoe het proces is verlopen.
En we blijven dus nog een jaar hier ja
De Master is 90 ECTS, 12 maanden. Het is niet verplicht om vakken te volgen. Het mág wel in overleg met de begeleider en ik ben inderdaad wel van plan om een of meer onderzoeksmethodenvakken te volgen die ze aanbieden bij de faculteit sociale wetenschappenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
volg je dan helemaal geen vakken, en is de master 1 jaar?
Voor eventuele phd posities zou ik ervoor zorgen dat ik een rigoreuze methoden cursus volg, daar wordt vaak heel veel waarde aan gehecht.
Chorizoquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:45 schreef V1z0R het volgende:
Nog nooit gehad
Oh, en chorizo is lekker!Meurt een beetje, maar damn
zorg dat je beiden kwantitatief en kwalitatieve methoden doet dan. Het is sowieso fijn om daar wat van te weten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De Master is 90 ECTS, 12 maanden. Het is niet verplicht om vakken te volgen. Het mág wel in overleg met de begeleider en ik ben inderdaad wel van plan om een of meer onderzoeksmethodenvakken te volgen die ze aanbieden bij de faculteit sociale wetenschappen
*noteert*quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zorg dat je beiden kwantitatief en kwalitatieve methoden doet dan. Het is sowieso fijn om daar wat van te weten.
SPSS is voor mietjes. R en Stata!quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb het vandaag in plaats van paard bij op m'n boterhammen paprika/kip, smaakt goed!ik moet nodig naar de kapper... Met m'n semi-Zack van Saved by the bell jaren '90 kapsel
Vrijdag zijn de kappers gewoon open toch?
^^quote:
quote:
Ooh, die vond ik vroeger zo cute!quote:
Ja, ehhh, nee dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:49 schreef Nallie het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om pics van jouw haar he V1z
Kan even niet youtuben maar het is dus niet waar (hoorde gister een radiofragment).quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef _aurum_ het volgende:
echt, ik zal wel oud worden ofzo, maar WTF! waar gaat het heen met deze wereld
ik hoop hetquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan even niet youtuben maar het is dus niet waar (hoorde gister een radiofragment).
Nou inderdaad!quote:
Ik maak me er meer zorgen om dat jongens van die leeftijd in staat zijn tot zoiets. Walgelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:43 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Wat ziekelijk om zoiets te verzinnen... Waar gaat dit heen, ze is 14!!
Je ziet op filmpje dat een meisje van 14 gebogen staat, en jongen achter haar staat (op zn hondjes zeg maar) en dan hoor je gelach, en loop die jongen weg en dat meisje doet haar shirtje/rokje goed...quote:
Nee bedankt, daarom vind ik je ook zo dapper. Zelf heb ik besloten om niet met hardloopdingen mee te doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Volgend jaar maart bij de CPC HM in Den Haag doe jij ook mee, uniekje. Mag je wel komen logeren.
Mwa, domme mensen hou je toch...quote:
"een Calvin Klein model"quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mwa, domme mensen hou je toch...
Sommigen blijven gewoon denken dat als je er als slet bijloopt je het verdient om zo behandelt te worden.
Waarom je er als slet bij wilt lopen is een andere vraag
Laatst nog een verhaal gelezen over hoe een Calvin Klein model zo'n beetje elk weekend werd aangerand door vrouwen in het uitgaansleven van Londen. Ook onder het motto 'Als je in je onderbroek op een groot billboard staat mag ik je ongevraagd in je kruis grijpen'.
Chloe is toch een kat, als ik me niet vergis?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
V1z, jij werkt toch gewoon fulltime? Vind je dat niet sneu voor Chloe?.
Deze?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef Novem het volgende:
Wij hebben de banana leaf van zooplus, die is nog wel "mooi"
Trw. Als een kat bewezen niet met andere katten kan is het natuurlijk een ander verhaal
Die is nog wel leuk ja.quote:
Mijn kat mag naar buiten als wij thuis zijn (zetten we de deur open) en het contact wat ik tot dusver heb gezien tussen haar en andere katten is op z'n zachts gezegd vijandig te noemen. En dat komt dan echt vanuit mijn kat, zodra er ééntje bij haar in de buurt komt gaat ze d'r tuin verdedigen ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Toch is twee katjes gezelliger dan één. Voordat Janneke kwam lag Taco hele dagen te pitten. We zagen hem echt opleven.
Tweede weekend van juli krijg ik een kitten erbijquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn kat mag naar buiten als wij thuis zijn (zetten we de deur open) en het contact wat ik tot dusver heb gezien tussen haar en andere katten is op z'n zachts gezegd vijandig te noemen. En dat komt dan echt vanuit mijn kat, zodra er ééntje bij haar in de buurt komt gaat ze d'r tuin verdedigen ofzo. Ook als ze logeert bij mijn schoonmoeder (waar nog twee katten zijn) gaat ze daar niet echt mee om.. Ik wil op zich wel een
kitten
er bij, maar ik ben wel bang dat zij dat beestje dan absoluut niet in huis wil hebben!
Ja maar jouw kat komt buitenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn kat mag naar buiten als wij thuis zijn (zetten we de deur open) en het contact wat ik tot dusver heb gezien tussen haar en andere katten is op z'n zachts gezegd vijandig te noemen. En dat komt dan echt vanuit mijn kat, zodra er ééntje bij haar in de buurt komt gaat ze d'r tuin verdedigen ofzo. Ook als ze logeert bij mijn schoonmoeder (waar nog twee katten zijn) gaat ze daar niet echt mee om.. Ik wil op zich wel een
kitten
er bij, maar ik ben wel bang dat zij dat beestje dan absoluut niet in huis wil hebben!
Niet als wij niet thuis zijn! Dus dat is wel weer anders. Ach, volgens mij is ze best tevreden!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jouw kat komt buiten. Ik weet niet of Chloe dat ook mag? Wij woonden destijds op drie hoog, dus dan is het niet zo praktisch om een kat naar buiten te laten.
Een vraagteken betekent toch ook niet "weghalen"?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef the85mc het volgende:
Pfft stoom komt uit mn oren.. Had laatst gesprek met begeleider. Vraagt ze: goh heb je eraan gedacht dat je een bepaalde techniek moet toepassen als je dit zo wil doen? Nee had ik niet bij nagedacht. Dus ik die techniek toegevoegd, methode aangepast, data gezocht, kortom 3,4 dagen extra aan besteed. Leest ze dit nieuwe stuk met toevoeging, is het ineens toch niet nodig blijkbaar... WTF... En ook precies andersom: ik had economies of scale en learning factors in mijn methode gezet om kosten in toekomst preciezer te voorspellen. Staat er een vraagteken bij, dus ik het weggehaald. Staat er nu 'economies of scale?' Dat mens zorgt er nog eens voor dat ik doordraai..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Was dol op mijn kat maar ben nu wel blij dat we geen huisdieren hebben, stuk minder zorgen
[ afbeelding ]
Wow dino,dat gaat hard! Hoe lang was jij ook alweer? Ik zit nu rond de 80, maar heb nog steeds geen sixpack. Is nu nog een twopack haha, alleen de bovenste zie je bij mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Katten.![]()
Uniek: !![]()
Net voor de 2e keer gewogen en ik weeg nu 86kg.Gaat de goede kant op.
Als er bij ons mensen langskomen vlucht ze gelijk naar boven, bij voorkeur gaat ze dan onder het bed zittenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:26 schreef the85mc het volgende:
Onze kat is ook niet sociaal met andere katten. Als ie er 1 tegenkomt is het altijd vechten. Maar tegen mensen is ie superlief, hij wil door iedereen aangehaald worden. De kitten van de buren leek hij het mee te kunnen vinden, maar toen was ie blijkbaar lui, want na 5 minuten toen ie wakkerder was begon ie alsnog met vechten
Ik heb er zo'n zin in dat die van ons hier komen in augustusquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als er bij ons mensen langskomen vlucht ze gelijk naar boven, bij voorkeur gaat ze dan onder het bed zitten. Zijn het twee tot vier mensen, dan wil ze op een gegeven moment nog wel eens voorzichtig naar beneden komen, maar echt relaxed is ze er niet onder. Nu ligt ze echter heerlijk voor pampus op de arm/schouder van m'n vriend
.
1.85.. Ik heb ook geen sixpack, maar de bovenste 4 zijn nog steeds goed te zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wow dino,dat gaat hard! Hoe lang was jij ook alweer? Ik zit nu rond de 80, maar heb nog steeds geen sixpack. Is nu nog een twopack haha, alleen de bovenste zie je bij mij.
Driemaal is scheepsrecht voor aanspraak!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
So far:
O: bak pap, glas grapefruitsap
T: 1 mini-croissantje
L: omelet met kaas en tomaat + 1 mini-broodje
D: ???
Twijfel tussen laatste keer fancy restaurant of een hamburger. Neig naar optie 1.
Maakt ook niet uit, maar meer het idee dat ik één blijkbaar niet genoeg vond, ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:47 schreef Novem het volgende:
RaketjesZitten ook bijna geen kcals in, dus maakt toch niet uit voor een keertje?
Ik wil wel helpen, welke knop ben je kwijt? Eten of sporten? Of beide?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
Wie helpt mij zoeken? Ik ben de knop kwijt.
Ik heb nog wat van die salade over, kan ik wel wat tonijn doorheen gooien (heb het in huis in ieder geval). Thanks voor de suggesties!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
1 XM !
Ow Jeager, die rosti (sorry) dat bestaat meestal uit meer vet dan een speklapjes (bij wijze van) daarom 'viel' ik er over.
Lekker Goodbye!
Voor vanavond misschien nog een gekookt eitje in plakjes met dun gesneden tomaat en bosuitje. Met beetje yoghurt, bieslook, kerriepoeder, peper en zout?
Of ipv ei een beetje tonijn?
Nou ja, goed idee voor mijzelf iig
Hangt er van af waar je woont, bij mij inderdaad wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef LieLie het volgende:
Ow.. Ja.. De winkels, die zijn morgen dicht he?
Dan had ik ook wel even eten voor morgen kunnen kopen
In een drents durpquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hangt er van af waar je woont, bij mij inderdaad wel.
Hebben ze daar überhaupt een supermarkt?quote:
Ik ook bijna.. volgens mij is AH hier morgen open maar aangezien ik VOOR plannen ben, is al het eten binnen.. Binnen is binnen!quote:
Ja, zo ver zijn we inmiddels ontwikkeldquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hebben ze daar überhaupt een supermarkt?Maar ik gok dat die wel dicht is, ja!
De eetknop. Ik eet troep en teveel. Alleen het ontbijt is gezond.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen, welke knop ben je kwijt? Eten of sporten? Of beide?
Mijn katten hadden er geen probleem mee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik voel me bijna schuldig dat ik geen tweede kat heb door jullie verhalen. Is dat echt zo erg, joh?
Dacht ik al, want ik zag wel achterlijk vroege posts met meldingen dat je net had gesport!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De eetknop. Ik eet troep en teveel. Alleen het ontbijt is gezond.
Dat ligt er aan. Als jij bij thuiskomst tijd hebt om een paar uur echt alleen met je kat bezig te zijn is het niet zo erg. Maar ze hebben als huiskat echt wel die aandacht nodig. Bij sommige rassen komt eenzaamheid erg veel voor, zoals bij Noren. Avaldi bijvoorbeeld wordt net als een kind echt vervelend als hij te weinig aandacht krijgt: mauwen, slopen etc. Dat zie je bij honden ook vaak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik voel me bijna schuldig dat ik geen tweede kat heb door jullie verhalen. Is dat echt zo erg, joh?
Hoe is het met je voet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef Mini. het volgende:
Mijn ouders hebben ook gewoon 1 kat. Volgens mij heeft dat beest het prima naar d'r zin hoor, want 's avonds zoekt ze ons vaak niet eens op als ze de kans heeft.
Ik heb Diclofenac van de huisarts gekregen, dus ik voel er in elk geval niet zoveel meer van nu.quote:
Oh, dat scheelt! Hebben ze nog gezegd wat het kan zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik heb Diclofenac van de huisarts gekregen, dus ik voel er in elk geval niet zoveel meer van nu.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Op het werk kan ik niet van de chips en koekjes afblijven en daardoor heb ik ' s avonds geen zin meer om gezond te eten. Rauwkost meenemen helpt niet en de lunch spreiden ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dacht ik al, want ik zag wel achterlijk vroege posts met meldingen dat je net had gesport!Is het probleem dat je teveel thuis loopt te snaaien of onderweg? Lijkt me wel lastig als je veel onderweg bent en afhankelijk bent van spullen die je mee kunt nemen en restaurants enzo!
Oh, ik ben niet zo godvrezend hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Jij komt inderdaad niet in de hemel.
Topquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef An24 het volgende:
Dag slankies! Eindelijk klaar met opleiden, dus de drukte is voorbij. Kreeg veel complimenten over het trainen en coachen en kreeg zelfs cadeautjes
Maar goed, ook weer wat meer tijd om hier te lezen en te reageren.
Ohw en vaiz weet dat ik ook alleen kittens verkoop als ze voldoende te doen hebben. Noren willen ook echt niet alleen zijn en raken depri als dit wel gebeurt. Vaiz heeft aangegeven naar een asielkatje voor erbij te gaan kijken als Chloe over vier weekjes verhuist.
Dat wist hij niet, volgens hem was dat lastig te bepalen bij voetklachten. Verder zei hij wat jij ook zei, dat je gewoon zelf moet aanvoelen hoeveel je het kunt belasten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt! Hebben ze nog gezegd wat het kan zijn?
Nou, hopen dat het een beetje vlot wegtrekt dan!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:11 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat wist hij niet, volgens hem was dat lastig te bepalen bij voetklachten. Verder zei hij wat jij ook zei, dat je gewoon zelf moet aanvoelen hoeveel je het kunt belasten.
Is er een mogelijkheid om jezelf niet meer bloot te stellen aan de chips en koekjes? Ik at tot voor kort ook teveel dropjes en koekjes op het werk en ben daarom bewust bij collega's gaan zitten die geen lekkere dingen hadden staan. Scheelt wel enorm voor mij!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op het werk kan ik niet van de chips en koekjes afblijven en daardoor heb ik ' s avonds geen zin meer om gezond te eten. Rauwkost meenemen helpt niet en de lunch spreiden ook niet.
Ik heb crackers en ook nog wel meel. En nog een turks brood in de vriezer bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Lie, niks in huis om zelf brood te bakken? BV volkorenmeel, voor een lekkere wrap ofzo?
beschuit, crackers (volk)
Brood hoeft natuurlijk niet..
Tink, ben je ontevreden ergens over? Lekker in je vel zit je volgens mij al een poosje niet?
Ja. Dat klopt. overigens geen xing om het te gaan anslyserenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Lie, niks in huis om zelf brood te bakken? BV volkorenmeel, voor een lekkere wrap ofzo?
beschuit, crackers (volk)
Brood hoeft natuurlijk niet..
Tink, ben je ontevreden ergens over? Lekker in je vel zit je volgens mij al een poosje niet?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef LieLie het volgende:
Over katten gesproken
http://9gag.com/gag/4183018
Ik loopt rustig drie verdiepingen omhoog om wat te halen ook wel twee keer. Of drie keer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om jezelf niet meer bloot te stellen aan de chips en koekjes? Ik at tot voor kort ook teveel dropjes en koekjes op het werk en ben daarom bewust bij collega's gaan zitten die geen lekkere dingen hadden staan. Scheelt wel enorm voor mij!
Om de 2 à 3 uur iets eten (dus allemaal kleinere porties) werkt dus niet? Lastig.. misschien kijken of je iets aantrekkelijkers kan vinden dan rauwkost?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef LieLie het volgende:
Over katten gesproken
http://9gag.com/gag/4183018
Volkoren beschuit? brood?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:11 schreef xliefs. het volgende:
O= 2xbeschuit + pasta
T= 2 crackers
L= 2 broodjes met kaas
T= rode bieten en banaan
T= wortels
A= andijvie stampot, met 2 slavinken
Ongeveer 1800. Kcal.
Hoe denken jullie over het meer honger krijgen door het gebruik van de pil? Krijg echt steeds vaker te horen dat daar een stofje in zit waarvan je 'honger' krijgt..
Daar kun je haar dan toch mee om de oren slaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef the85mc het volgende:
Pfft stoom komt uit mn oren.. Had laatst gesprek met begeleider. Vraagt ze: goh heb je eraan gedacht dat je een bepaalde techniek moet toepassen als je dit zo wil doen? Nee had ik niet bij nagedacht. Dus ik die techniek toegevoegd, methode aangepast, data gezocht, kortom 3,4 dagen extra aan besteed. Leest ze dit nieuwe stuk met toevoeging, is het ineens toch niet nodig blijkbaar... WTF... En ook precies andersom: ik had economies of scale en learning factors in mijn methode gezet om kosten in toekomst preciezer te voorspellen. Staat er een vraagteken bij, dus ik het weggehaald. Staat er nu 'economies of scale?' Dat mens zorgt er nog eens voor dat ik doordraai..
Ik wil ook één.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaaa door al die katjesverhalen wil ik ook wel!Maar momenteel te weinig tijd en niet zo'n ruim huis, dus laamaa
Volkoren beschuit, bruin brood. :p, het was niet voor mezelf, maar ik geloof er niet zo zeer in, vroeg me gewoon af hoe jullie erover dachten! :pquote:Volkoren beschuit? brood?
Rode bieten, wortelen e.,d hebben vrij veel GL of GI en dat kan je honger ook stimuleren.
Daar weet ik dus helemaal NIKS van maar misschien kan je dat even googlen?
/lekker behulpzaam
^^ ben gaaaarrrrr.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik merkte vandaag goed dat ik de afgelopen twee dagen ruim overgewerkt had, batterijtje was een beetje leegMaar nu: morgen vrij!
Ben je mal, iedere kat is anders. Die van mijn ouders vindt het volgens mij heerlijk in d'r eentje, zeker na haar verleden. Die van mij kan volgens mij wel wat gezelschap gebruiken, ze reageerde iig erg positief op de kennismaking met een andere kat, en aangezien ik vanaf 1 juli minder thuis ben ivm nieuwe baan eindje weg, vind ik het wel leuk voor haar. Hoop alleen dat ze de tent heel latenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Goed bezig Mo!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Spinnen was fijn! Maar heeft iemand nog een tip tegen een beetje hardnekkige bal in de kuit? Niet een hele grote die écht heel veel pijn doet, maar wel een kleintje die gewoon een beetje stom doet. Rekken en strekken, rustigjesaan bewegen ed. zijn allemaal al gebeurd.
Zo maar 's groente snijden en zulksOver 2 uurtjes is Mr.Mo er weer en dan kunnen we eindelijk aan 't avondeten
Ik herken het gedrag, maar dat is inderdaad gewoon een knop die om gezet moet worden..quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik loopt rustig drie verdiepingen omhoog om wat te halen ook wel twee keer. Of drie keer.
Het went. Naar het buitenland gaat het al jaren zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:22 schreef LieLie het volgende:
Dit lijkt me best irritant? Een bankrekening'nummer' van 18 tekens..
http://www.overopiban.nl/
Herkenbaar. Vandaag heb ik mezelf ook geboden om een laatste rapport helemaal af te maken, zodat ik alles af zou hebben en de komende dagen echt vrij zou hebben. Is gelukt, maar thuisgekomen was ik zo moe, dat ik mezelf niet meer warm kreeg. Nu dan ook lekker in bad met lush bubbelsquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik merkte vandaag goed dat ik de afgelopen twee dagen ruim overgewerkt had, batterijtje was een beetje leegMaar nu: morgen vrij!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Classic Waldorfsalade als starter. Ik vind bleekselderij best lekker![]()
.
Heb het in de groentetas deze week!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Classic Waldorfsalade als starter. Ik vind bleekselderij best lekker![]()
.
Tof!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:29 schreef Novem het volgende:
Oh echt een aanrader wb. vegetarische recepten:
www.herbivoracious.com
Ook veel vegan en gluten-vrije recepten
Poezelsquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Tof!
XM, ik vind je wel echt stoer op je trip! Dan ook nog bleekselderij!!
Ik ga vrijdag naar t asiel om te kijken voor 1 kat die alleen kan zijn. Ben wel vrij veel thuis en heb geen ruimte voor twee..
Heb wel leuke gezien op de site
Is ook best tof!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, al brengt het me verder niks, ik heb wel mezelf staande leren houden in m'n up in restaurants enzo. Dat vind ik best tof. Heb echt wat angsten overwonnen. Leverde wel wat gewicht op, maar ach
. Kniesoor..
Tof! Het was toch geen geiten wollen sokken type he? Daar kan ik niet zo goed tegenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk XM, vind het wel grappig dat je ineens met die bleekselderij komt
http://www.vandaagopstap.(...)10-2/Hemelvaartsdag/
Ik heb keuze morgen
An! Vandaag met een mediator gewerkt, echt super interessant!
Trots!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, al brengt het me verder niks, ik heb wel mezelf staande leren houden in m'n up in restaurants enzo. Dat vind ik best tof. Heb echt wat angsten overwonnen. Leverde wel wat gewicht op, maar ach
. Kniesoor..
Nee totaal niet! Niet te beroerd om antwoord te geven op mijn notities na wat gesprekken enz.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof! Het was toch geen geiten wollen sokken type he? Daar kan ik niet zo goed tegen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
. Kniesoor..
Heerlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee totaal niet! Niet te beroerd om antwoord te geven op mijn notities na wat gesprekken enz.
Haal het linkje zo meteen weer weg
[..]
Mijn man laat zich omscholen tot mediator. Zijn het echt van die geitenwollentypes?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof! Het was toch geen geiten wollen sokken type he? Daar kan ik niet zo goed tegen
Sommigen zijn heel zalvend ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man laat zich omscholen tot mediator. Zijn het echt van die geitenwollentypes?
Neequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:46 schreef An24 het volgende:
[..]
HeerlijkIk zie nog wel eens dat advocaat- mediators oude knarren zijn en van het harde advocaten bestaan af willen. Dan slaan ze ineens door naar TE menselijk en niet concreet gedrag.
Goed toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
. Kniesoor..
Niet altijd hoor. Ligt aan veel factoren....studies, religieuze achtergrond (willen helpen) en aan karakter. Persoonlijk zie ik liever mediators die niet bang zijn om te confronteren dan de zaak om hete brij te laten draaien. Sommige mediators vinden confronteren niet echt bij hun vak horen, terwijl zij het spanningsveld bij beide partijen kunnen weg nemen door de boel eens helder op tafel te leggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man laat zich omscholen tot mediator. Zijn het echt van die geitenwollentypes?
Van meet af aan is eerlijk zijn en het uitspreken van gevoelens het beste.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Ligt aan veel factoren....studies, religieuze achtergrond (willen helpen) en aan karakter. Persoonlijk zie ik liever mediators die niet bang zijn om te confronteren dan de zaak om hete brij te laten draaien. Sommige mediators vinden confronteren niet echt bij hun vak horen, terwijl zij het spanningsveld bij beide partijen kunnen weg nemen door de boel eens helder op tafel te leggen.
Yes I am!quote:
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Partyboy1991 het volgende:
Wat is handig gelijk tijdens cutten naar de cut behoefte of per 100 cal. afbouwen per week ?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI, succes met volhouden niet te werkenIk moet vrijdag wel nog aan de bak, deadlinetjes
Morgen wel 100% vrij
![]()
Uniek: ja! Vooral omdat ik fysiek niet zo moe was, maar gewoon geestelijk een beetje ehh leeg?![]()
An: geniet van je bad
Wat is het?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Partyboy1991 het volgende:
Wat is handig gelijk tijdens cutten naar de cut behoefte of per 100 cal. afbouwen per week ?
Ligt eraan; het gaat vooral om het volhouden. Als je in één keer cut, loop je kans dat je snel weer gaat bunkeren omdat het verschil zo groot is. Als je afbouwt is het vaak beter vol te houden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Partyboy1991 het volgende:
Nah die dicipline heb ik welquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ligt eraan; het gaat vooral om het volhouden. Als je in één keer cut, loop je kans dat je snel weer gaat bunkeren omdat het verschil zo groot is. Als je afbouwt is het vaak beter vol te houden.
Waarom vraag je het dan? Gewoon in één keer naar gewenste kcal en volhouden tot je op gewenst vet% bent.quote:
Nah katabolisme van mn spieren heeft t mee te maken maargoed ik zit denk ik verkeerdquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan? Gewoon in één keer naar gewenste kcal en volhouden tot je op gewenst vet% bent.
Opeten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor een bakje ricotta dat ik nog heb staan?
Als je gewoon max 400kcal onder je onderhoud gaat zitten hoef je je echt geen zorgen te maken over afbraak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:24 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Nah katabolisme van mn spieren heeft t mee te maken maargoed ik zit denk ik verkeerd
Bodybuild topic.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:24 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Nah katabolisme van mn spieren heeft t mee te maken maargoed ik zit denk ik verkeerd
Mijn gevoel zegt dat afbouwen beter is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:24 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ok dan ga ik gewoon elke week 100 dr af doen ipv gelijk 400 ( of 500 ofzo )quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je gewoon max 400kcal onder je onderhoud gaat zitten hoef je je echt geen zorgen te maken over afbraak.Maar goed; zoals ik zei verkeerde topic.
Pasta, citroensap en schil, asperges, ricotta en zalm.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor een bakje ricotta dat ik nog heb staan?
Indeed! Partyboy dacht alleen verkeerd te zitten, dus mjahquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gejenk over die 100gr spier die ze misschien zullen verliezen.. Overthinking to the max.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand nog suggesties hoe ik een bakje ricotta dat ik nog heb staan kan verwerken tot een eetbaar gerecht?
Als dat voor iemand belangrijk is, is het toch logisch dat ze het vragen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gejenk over die 100gr spier die ze misschien zullen verliezen.. Overthinking to the max.
Waarom is dat meteen janken? Ik heb een doel voor ogen wat ik wil bereikenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je het echt voorbereid wilt doen laat je je adviseren door een professional en niet door fokquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Waarom is dat meteen janken? Ik heb een doel voor ogen wat ik wil bereikenen ik wil dat goed en voorbereid halen..
Of gerookt. Het complete recept staat op de ah-site.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt wel goed! Alleen da's met warme zalm?
...Geester..?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:36 schreef Partyboy1991 het volgende:
Oke bra's ik heb mn antwoord, vielen dank ik zoek t andere topic op
Niet zeuren maar poetsenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Kut. Ik heb net pinda's met zout en honing ontdekt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Kut. Ik heb net pinda's met zout en honing ontdekt.
Die zitten er ook in.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]cashews met zout en honing beter dan?
Eens, liever zoethout.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat één van mijn favoriete bands een concert geeft in de Webster Hall op het moment dat wij in NY zijn. Hell yeah!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:53 schreef LieLie het volgende:
Dit gaan we echt wel doen! http://www.centralpark.com/guide/tours/bike-rentals.html
Die zijn verslavend...quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]cashews met zout en honing beter dan?
Of misselijkmakendquote:
que? Maar ik weet nu nog niet wat een "cut" is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:38 schreef Perruche het volgende:
Wat zijn jullie onaardig tegen die jongen! Hij vraagt toch heel normaal iets?Maar god, zijn antwoord heeft ie al
.
Cut is bodybuildterm om je vetpercentage te verlagen. Veel eiwitten en vetten eten, weinig carbs combineren met cardio om vet te verbranden..quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of misselijkmakend
[..]
que? Maar ik weet nu nog niet wat een "cut" is.
No shit sherlockquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een knip met een schaar, of een snee met een mes, in het Engels.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef the85mc het volgende:
[..]
Cut is bodybuildterm om je vetpercentage te verlagen. Veel eiwitten en vetten eten, weinig carbs combineren met cardio om vet te verbranden..
Ja jij vraagt het!quote:
Die met de ondertitel dat 'ie een troll is?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:38 schreef Perruche het volgende:
Wat zijn jullie onaardig tegen die jongen! Hij vraagt toch heel normaal iets?Maar god, zijn antwoord heeft ie al
.
Tegenovergestelde van "bulk".quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
que? Maar ik weet nu nog niet wat een "cut" is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |