abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111616227
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111616401
Makreel :9 Sowieso vis :9
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:44 schreef the85mc het volgende:
Ik dacht altijd 9000 kcal per kg vet.. Dat is de verbrandingswaarde van vet toch? En het gaat mij om vetverlies, niet om vochtverlies. Ik reken altijd in uren fietsen om gewicht te verliezen. In een uur verbrand ik iets van 1000 kcal, dus iets van ruim 100 gram vet per uur fietsen. Klopt wel aardig..
Wel afhankelijk van je fitheid natuurlijk... :P
Een minder-getraind persoon kan niet in een uur 1000kcal aan vet verbranden. :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111616510
Klein uurtje cardio gedaan *O* mijn crosstrainer maakt alleen vreemde geluiden, misschien maar weer eens goed alles aandraaien.
Vanmiddag misschien nog even een uurtje dansen.

Nu tijd voor een tussendoortje.
pi_111616670
Zit een leuk uitje te zoeken voor morgen, zhe horror!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111616771
Sjalot? Vind ik best een leuk uitje :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111616920
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef V1z0R het volgende:
Sjalot? Vind ik best een leuk uitje :)
Google laat uiteraard alleen uien zien ;)
Draak!
pi_111617301
Moge! Gisteren was het geen broccoli met tagliatelle, maar pannenkoeken *) Lekkur!!

ff vraagje, wellicht dat 1 van jullie het weet, of niet. Vrienden zijn langsgekomen, hebben rode wijn opengemaakt op een nogal aparte manier, want er zit op 1 wand wit BEHANG allemaal rode vlekken van de wijn... Nu zegt mijn inboedelverzekering dat ik het moet vragen aan opstalverzekering.... Van de vve, want app.complex. Moet ik dan gewoon met vve bellen? :?

Bluh en ik hou geloof ik niet van vis :{
~ Bonito La Risa ~
pi_111617303
wat wil je doen? Het weer is niet super, dus het wordt iig niet buiten picknicken :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111617325
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef Mixende_match het volgende:
Moge! Gisteren was het geen broccoli met tagliatelle, maar pannenkoeken *) Lekkur!!

ff vraagje, wellicht dat 1 van jullie het weet, of niet. Vrienden zijn langsgekomen, hebben rode wijn opengemaakt op een nogal aparte manier, want er zit op 1 wand allemaal rode vlekken van de wijn... Nu zegt mijn inboedelverzekering dat ik het moet vragen aan opstalverzekering.... Van de vve, want app.complex. Moet ik dan gewoon met vve bellen? :?

Bluh en ik hou geloof ik niet van vis :{
ehm, waarom vraag je je vrienden niet om een emmer latex en wit je het ff ?
pi_111617333
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
Zit een leuk uitje te zoeken voor morgen, zhe horror!
Met wie ga je? En wat mag het kosten? :P
~ Bonito La Risa ~
pi_111617343
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dat.
Ja doei.
pi_111617346
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Behang
~ Bonito La Risa ~
pi_111617377
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat.
Behaaaaahaaang *)
~ Bonito La Risa ~
pi_111617421
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wel afhankelijk van je fitheid natuurlijk... :P
Een minder-getraind persoon kan niet in een uur 1000kcal aan vet verbranden. :{
Ja dat is inderdaad niet 'gewoon' fietsen, maar flink trappen op de MTB tegen de 30 km/u. Vanochtend gaf mijn optimische weegschaal ook minder dan 80 kg aan. Weet nu alleen niet of dat ook echt klopt..
pi_111617467
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Behang
naja, ik zou het huishoudelijk reglement en je koopakte er even op naslaan; maar normaliter is het zo dat behang/muurvlekken gewoon zelf opgelost moeten worden.

En zelfs als het behang is, dan zou ik het gewoon met die vrienden oplossen. Volgens mij valt dat eerder onder hun aansprakelijkheidsverzekering als je wil escaleren.

Waarom denk je dat je een VvE bijdrage betaalt? :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:22:20 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111617650
Hond! :D

_O-

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Behang
Is er geen Grootmoeders Vlekken-Oplossing voor oder so? :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_111617776
Je kan behang toch ook verven? Heb ik ook in mn hele huis gedaan hoor :)
Be someone that makes you happy
pi_111617831
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hond! :D

[ afbeelding ]

_O-

[..]

Is er geen Grootmoeders Vlekken-Oplossing voor oder so? :o
Dat zijn geen honden. :')
pi_111617902
Inderdaad zijn dat geen honden!

Ennuh, ik zou je vrienden lekker met een oplossing laten komen. Desnoods opnieuw behangen op kosten van hun aansprakelijkheidsverzekering. Of als je ze nog te vriend wil houden jouw inboedelverzekering idd.
pi_111617906
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

naja, ik zou het huishoudelijk reglement en je koopakte er even op naslaan; maar normaliter is het zo dat behang/muurvlekken gewoon zelf opgelost moeten worden.

En zelfs als het behang is, dan zou ik het gewoon met die vrienden oplossen. Volgens mij valt dat eerder onder hun aansprakelijkheidsverzekering als je wil escaleren.

Waarom denk je dat je een VvE bijdrage betaalt? :)
Ik werd verwezen vanuit Interpolis naar opstalverzekering van de VvE. Zojuist gebeld, en werd bevestigd. Even een mailtje naar hun doen, en zij gaan het oplossen :)

@maria al heel wat geprobeerd ;)

@nallie, we wonen er net 1 jaar, nieuwbouw, dus vorig jaar heel het huis behangen.
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:39:19 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111618343
Ik las iets over neutraliseren met witte wijn en opnemen met zout, maar dat schijnt alleen te werken als het net gebeurd is :o

Echt wel honden }:| Wollige beestjes O+
pi_111618375
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik las iets over neutraliseren met witte wijn en opnemen met zout, maar dat schijnt alleen te werken als het net gebeurd is :o

Echt wel honden }:| Wollige beestjes O+
Alles wat kleiner is dan een kat is geen hond. :P
pi_111618622
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Alles wat kleiner is dan een kat is geen hond. :P
:(
pi_111618656
Ja-haa Dino, praat nu de belediging van Koek maar even goed :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:48:49 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111618700
quote:
8s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Koekie is ook geen hond. Koekie is een Hond 8-) Met glamrock-hairdo! :7
pi_111618711
Ja doei.
pi_111618736
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Ja-haa Dino, praat nu de belediging van Koek maar even goed :P
Het is gewoon zo. :') Wat is er nou leuk aan apporteren met een pingpongbal? :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:50:33 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111618771
quote:
8s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Koekie is toch niet kleiner dan een kat?
Niet meer actief op Fok!
pi_111618819
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kleiner dan Dude...
pi_111618820
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Koekie is ook geen hond. Koekie is een Hond 8-) Met glamrock-hairdo! :7
O+. Juist!!
pi_111618879
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

2,9 kilo. Ik vrees van wel. :')
pi_111618909
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik ben t wel een beetje eens met Dino, een hond moet groooot zijn. Al vind ik kleine hondjes wel cute. Ik zag vanochtend op het nieuws een chiuaua die een nest kittens zoogde :o
Alleen toen ze vertelden dat t beest zelf nooit puppies kon krijgen omdat ze te klein was... dan is t gewoon niet natuurlijk dus...
pi_111618954
Nou, ik kom net van de huisarts maar qua duizeligheid kwam hij niet verder dan dat ik maar om half 3 soep moet eten. Oh, en waarom ik hiermee naar een vervangende huisarts kwam. :')
Wel diclofenac gekregen voor m'n voet, hoop dat dat tenminste helpt.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_111618988
Mijn Koekie vergelijken met een chiwawawawa?? :o Ik denk dat Nallie met Dino moet trouwen. Krijg ik alsnog gelijk.
pi_111619002
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Mini. het volgende:
Nou, ik kom net van de huisarts maar qua duizeligheid kwam hij niet verder dan dat ik maar om half 3 soep moet eten. Oh, en waarom ik hiermee naar een vervangende huisarts kwam. :')
Hebben ze bloeddruk gemeten? Te lage bloeddruk zou kunnen..
pi_111619040
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Mini. het volgende:
:') Altijd leuk als een huisarts dat zegt...

Sterkte idd!
~ Bonito La Risa ~
pi_111619052
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:55 schreef conleche het volgende:
Mijn Koekie vergelijken met een chiwawawawa?? :o Ik denk dat Nallie met Dino moet trouwen. Krijg ik alsnog gelijk.
Ik vergelijk niks :'(
En hoezo krijg jij gelijk dan? Trouwen ^)
pi_111619108
Blijkbaar legt co die link zelf. Wie vergelijkt er nou? :P
pi_111619126
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:57 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik vergelijk niks :'(
En hoezo krijg jij gelijk dan? Trouwen ^)
Oh, ik voelde wat vonkjes overspringen tussen jullie, wat hevig werd ontkend, maar ik ben niet overtuigd. :P
pi_111619147
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Bepaalde rassen zijn gefokt om konijnen uit hun hol te sleuren he? Daarom zijn ze zo klein...

Koek de komische konijnenverslinder!
pi_111619240
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hebben ze bloeddruk gemeten? Te lage bloeddruk zou kunnen..
Hij heeft helemaal niks gemeten, ik moet eerst maar proberen of zout eten helpt en anders naar m'n eigen huisarts gaan om dingen te laten meten.
Everything has changed
pi_111619309
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:02 schreef Mini. het volgende:

[..]

Hij heeft helemaal niks gemeten, ik moet eerst maar proberen of zout eten helpt en anders naar m'n eigen huisarts gaan om dingen te laten meten.
Dat is raar?! Het eerste wat je meet bij duizeligheid is een bloeddruk lijkt me? Mijne is ook heel laag en dan zeggen ze inderdaad meer zout eten :') dropjes! :9
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:05:38 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111619328
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bepaalde rassen zijn gefokt om konijnen uit hun hol te sleuren he? Daarom zijn ze zo klein...

Koek de komische konijnenverslinder!
Coole Koekie Kaapt Konijnen & Knuffelt Co O+
pi_111619416
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:02 schreef Mini. het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar wat een baggerdokter met zn meer zout eten. We eten gemiddeld veeel te veel zout en zout eten zou hij juist helemaal niet moeten stimuleren..
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:09:50 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111619479
Dus Mini. heeft een zere voet en moet nu meer zout eten?

Je ne comprends pas :').
Niet meer actief op Fok!
pi_111619527
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Coole Koekie Kaapt Konijnen & Knuffelt Co O+
Kolderende Koek kiepte koket koninklijke koksmutsen kunstzinnig krom :D
pi_111619580
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar wat een baggerdokter met zn meer zout eten. We eten gemiddeld veeel te veel zout en zout eten zou hij juist helemaal niet moeten stimuleren..
Nou ja, als je steeds in de loop van de middag licht in het hoofd wordt snap ik wel dat hij denkt dat het gewoon een kwestie van eten is. Alleen heb ik drop ook al geprobeerd en haalt dat niks uit (net als suiker eten, geen koffie/wel koffie en de hele dag door boterhammen eten). Maar goed, hij vond toch dat ik het nog maar even aan moest kijken. Dat ik haast niet meer kan werken is blijkbaar een overdrijving.

Vik: ik ging voor 2 verschillende dingen. :P
Everything has changed
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:15:40 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111619666
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_111619998
quote:

[..]

_O- bedankt voor het lachen!
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:32:44 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111620133
quote:

[..]

Hihi :D Jij dichter jij :7
pi_111620558
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hihi :D Jij dichter jij :7
:7
Meestal verafschuwd Vik m'n belabberde beheersing van het Nederlands dus moet ook af en toe die dictofiel laten zien dat ik niet zo dom ben.
Anders neemt ze me niet serieus en zo :@
pi_111620564
Dag allen!

Makreel en kaas zijn best te doen samen :9

Mijn moeder maakte vaak een pastaschotel met gestoomde makreel, prei, room en dan met kaas en tomaat erop in de oven :9

Ik blijf maar afvallen, ondanks dat m'n sportregime niet echt geweldig is :')

Hopelijk kan ik nog een nummer krijgen voor de urbanathlon, dan heb ik een doel om naartoe te werken :P

Lijst:

O - 3 vk knackebrod pindakaas
L - 3 vk bth hummus/vlees/vis/tom&kom
T - griekse yoghurt met rozijnen
S - poweryoga
D - fritata/tortilla met veel groenten, aardappel, geraspte kaas
T - stuk fruit, wat nootjes als trek
T - koffie verkeerd

Ik weet bijna nooit hoe lijstjes van anderen te beoordelen, zeg het alleen als het er echt lekker en goed uitziet, of als heel slecht :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111621031
Ohai!

Wut, vonkjes tussen Dino en Nallie? Ik merk niets, ik mis weer alles. Ik ben vandaag weer wel O+, het komt vast door de lente.

Lijstjes updaterrrrt (dit is echt mijn WOG, en dan dit in de eetmeter invullen :') )

O: dubbele vk bth 4-notenpasta/komkommer/sambal
T: mueslibol
L: moot zalm, schep broccoli, schep aardappel, wat rauwkost, beker vifit
T: mineola, peer
T: 125 griekse yoghurt met walnoten
B: 2x20 minuten fietsen
D: omelet 2 eieren en 1 avocado
S: Bodypump

Totaal 1900 kcals. Misschien draai ik D en S om, afhankelijk van hoe laat ik thuis ben.
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:06:58 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111621326
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Meestal verafschuwd Vik m'n belabberde beheersing van het Nederlands dus moet ook af en toe die dictofiel laten zien dat ik niet zo dom ben.
Anders neemt ze me niet serieus en zo :@
Die dt-fout is toch wel expres hè? :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_111621434
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die dt-fout is toch wel expres hè? :D.
Speciaal voor jouw :')
pi_111621450
quote:
I've made the corrections you note and signed your forms (as potential supervisor). They have gone for a signature from our Director of PG research now, and then we should be able to make a formal offer (subject to various things like references)

If you take the reference from <Dutch Prof> to the Postgraduate Admissions, this will be good.

All seems to be falling into place - which is encouraging
Mijn hart sloeg net een slagje over O+
Ja doei.
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:10:28 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111621477
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Speciaal voor jouw :')
O+
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:14:04 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111621624
quote:

[..]

Waarom eigenlijk? Veel zout eten heeft volgens mij vooral invloed op je bloeddruk. Als je bloeddruk structureel te laag is zou zout eten dus een goede oplossing kunnen zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:15:11 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111621668
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mijn hart sloeg net een slagje over O+
Het is vast heel goed nieuws, maar waar gaat dit over? :@
pi_111621693
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het is vast heel goed nieuws, maar waar gaat dit over? :@
Mijn application voor de master van volgend jaar O+
Ja doei.
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:16:53 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111621725
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mijn application voor de master van volgend jaar O+
Oke...... Ik snap het nog niet :@
Val niet onder de bama-structuur en spreek beter duits dan engels, dus voor mij is het koeterwaals :@
Wat is een application?
pi_111621728
Blijven jullie nog een jaar in Hull?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_111621853

[ Bericht 100% gewijzigd door Perruche op 16-05-2012 13:20:18 ]
pi_111621883
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oke...... Ik snap het nog niet :@
Val niet onder de bama-structuur en spreek beter duits dan engels, dus voor mij is het koeterwaals :@
Wat is een application?
Application --> sollicitatie.

Dat doe je tegenwoordig voor een vervolgopleiding. Bachelor en Master zijn een gescheiden aangelegenheid. Hier is het allemaal vrij streng en daar komt bovenop dat ik een volledige op onderzoek gebaseerde Master wil gaan doen: 40,000 woorden scriptie is het énige materiaal waar ik straks op beoordeeld word naast natuurlijk hoe het proces is verlopen.

En we blijven dus nog een jaar hier ja :Y
Ja doei.
pi_111622016
In tegenstelling tot de gemiddelde Nederlander eet ik trouwens helemaal niet zoveel zout, dus voor mij persoonlijk kan dat advies niet echt kwaad, alleen is er (bijv. bij de bloedbank) nooit iets mis met mijn bloeddruk dus vind ik het moeilijk te geloven dat het daaraan ligt.
Bah, ik kan er echt slecht tegen dat je dan 2 minuten hebt om je verhaaltje te doen en dat er geen enkele ruimte is voor extra informatie zoals dat mijn bloeddruk normaal altijd prima is en dat ik al heel erg op m'n eten let. Je moet per se eerst met de standaardoorzaak beginnen en "aantonen" dat dat het niet is door nog maar 2 weken door te lopen met klachten. :{
Everything has changed
pi_111622098
Klinkt goed Mo! :)
Everything has changed
pi_111622414
Dat is toch altijd bij de huisarts? "kom over 3 weken maar terug." :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:40:33 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111622701
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat is toch altijd bij de huisarts? "kom over 3 weken maar terug." :')
+1 herkenbaar :')

"Mijn vinger doet zeer en ik heb niks geks gedaan".
"Oh je hebt er vast iets raars mee gedaan".
"..."

"Ik heb al een paar maanden last van mijn rug".
"Ja dat kan wel even duren. Kom over een maand of wat maar terug als het nog zo is".
"..."

"Ik heb uitslag en het JEUKT :{ "
"Ja geen idee wat dat is. Smeer maar een zalfje".
"..."

"In de bijsluiter van mijn pil staat dat ik hem niet langer dan een half jaar mag gebruiken maar ik heb hem nu al jaren...?"
"Oh dat kan geen kwaad hoor. Of wil je een andere?"
"..."

Etcetera :+
pi_111622938
Nog nooit gehad :@

Oh, en chorizo is lekker! :9 Meurt een beetje, maar damn :9~
pi_111623058
Ik vraag gewoon altijd om een verwijzing :) dat werkt meestal prima. Ik weet van mezelf ook vaak wel of t iets 'ergs' is of dat t vanzelf over gaat. Liever iets uitsluiten dan...
pi_111623135
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Application --> sollicitatie.

Dat doe je tegenwoordig voor een vervolgopleiding. Bachelor en Master zijn een gescheiden aangelegenheid. Hier is het allemaal vrij streng en daar komt bovenop dat ik een volledige op onderzoek gebaseerde Master wil gaan doen: 40,000 woorden scriptie is het énige materiaal waar ik straks op beoordeeld word naast natuurlijk hoe het proces is verlopen.

En we blijven dus nog een jaar hier ja :Y
volg je dan helemaal geen vakken, en is de master 1 jaar?

Voor eventuele phd posities zou ik ervoor zorgen dat ik een rigoreuze methoden cursus volg, daar wordt vaak heel veel waarde aan gehecht.
pi_111623136
De laatste twee keer dat ik bij de huisarts ben geweest had ik respectievelijk een ontstoken kaak (ik leek net een hamster :') ) en was ik (waarschijnlijk) gestoken door een vlieg met een infectie waardoor die plek op mijn been/enkel zo groot, rood en dik werd dat ik op dat been niet meer kon staan. Nou, toen kreeg ik gelukkig wel beide keren gelijk een antibioticakuur. :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_111623207
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

volg je dan helemaal geen vakken, en is de master 1 jaar?

Voor eventuele phd posities zou ik ervoor zorgen dat ik een rigoreuze methoden cursus volg, daar wordt vaak heel veel waarde aan gehecht.
De Master is 90 ECTS, 12 maanden. Het is niet verplicht om vakken te volgen. Het mág wel in overleg met de begeleider en ik ben inderdaad wel van plan om een of meer onderzoeksmethodenvakken te volgen die ze aanbieden bij de faculteit sociale wetenschappen :Y
Ja doei.
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:52:30 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111623224
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:45 schreef V1z0R het volgende:
Nog nooit gehad :@

Oh, en chorizo is lekker! :9 Meurt een beetje, maar damn :9~
Chorizo O+ :9
pi_111623267
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De Master is 90 ECTS, 12 maanden. Het is niet verplicht om vakken te volgen. Het mág wel in overleg met de begeleider en ik ben inderdaad wel van plan om een of meer onderzoeksmethodenvakken te volgen die ze aanbieden bij de faculteit sociale wetenschappen :Y
zorg dat je beiden kwantitatief en kwalitatieve methoden doet dan. Het is sowieso fijn om daar wat van te weten.
pi_111623348
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

zorg dat je beiden kwantitatief en kwalitatieve methoden doet dan. Het is sowieso fijn om daar wat van te weten.
*noteert* :Y ^O^
Ja doei.
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:56:10 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111623385
SPSS :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_111623424
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:56 schreef Viking84 het volgende:
SPSS :9.
SPSS is voor mietjes. R en Stata!

Ik geloof dat ik een dutje ga doen, vandaag lang opblijven. Er komen vrienden uit Nederland, maar ze komen pas om 11 uur aan!
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:59:06 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111623530
Cijfers ;( oO<
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:00:14 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111623584
:o die sportschool hier schijnt maar een tientje per maand te zijn als je dat via het werk regelt _O_. Wordt dan op je salaris ingehouden. En volgens mijn collega is het een nette sportschool _O_.
Niet meer actief op Fok!
pi_111623682
De kathedraal van Liverpool is mooi. En het regent hier niet eens!
Ook tof: gratis wifi in de kathedraal. :P

Mijn huisarts is overigens tof. Hij geloofde me gelijk toen ik zei dat ik een blaasontsteking had en kreeg ook extra sterke pijnstillers toen ik ondanks kuitblessure een halve marathon wilde lopen. :P
Het scheelt vast wel dat ik al zeker 25 jaar dezelfde huisarts heb. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111624210

Mine O+

Toffe foto's henk!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_111624994
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:Y
Heb het vandaag in plaats van paard bij op m'n boterhammen paprika/kip, smaakt goed!

:') ik moet nodig naar de kapper... Met m'n semi-Zack van Saved by the bell jaren '90 kapsel :D
Vrijdag zijn de kappers gewoon open toch?
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:38:02 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111625072
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:35 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:Y
Heb het vandaag in plaats van paard bij op m'n boterhammen paprika/kip, smaakt goed!

:') ik moet nodig naar de kapper... Met m'n semi-Zack van Saved by the bell jaren '90 kapsel :D
Vrijdag zijn de kappers gewoon open toch?

_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_111625174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

^^

Ik heb nog wat cashewnotenpasta naar binnen gegooid :9
pi_111625217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O-.
:P

De iets oudere versie :')
pi_111625495
Dit vraagt natuurlijk om pics van jouw haar he V1z :P
pi_111625608
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:P

De iets oudere versie :')
[ afbeelding ]
Ooh, die vond ik vroeger zo cute! :D

Leuk jurkje Ewelina! O+
Everything has changed
pi_111625773
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:49 schreef Nallie het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om pics van jouw haar he V1z :P
Ja, ehhh, nee dus :P
pi_111626305
echt, ik zal wel oud worden ofzo, maar WTF! waar gaat het heen met deze wereld :')

pi_111626398
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef _aurum_ het volgende:
echt, ik zal wel oud worden ofzo, maar WTF! waar gaat het heen met deze wereld :')

Kan even niet youtuben maar het is dus niet waar (hoorde gister een radiofragment).
pi_111626444
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kan even niet youtuben maar het is dus niet waar (hoorde gister een radiofragment).
ik hoop het :X
pi_111626697
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Nou inderdaad!
pi_111627512
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Wat ziekelijk om zoiets te verzinnen... Waar gaat dit heen, ze is 14!! :X
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:45:53 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111627593
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:43 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Wat ziekelijk om zoiets te verzinnen... Waar gaat dit heen, ze is 14!! :X
Ik maak me er meer zorgen om dat jongens van die leeftijd in staat zijn tot zoiets. Walgelijk.
Niet meer actief op Fok!
pi_111627637
Ik kan ff niet youtuben, samenvatting?
pi_111627672
Labiel meisje denk dat 'playertjes' stoer zijn
Playertjes maken er gebruik van
Zij staat met d'r blote muts achter de sporthal
pi_111627675
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:47 schreef Perruche het volgende:
Ik kan ff niet youtuben, samenvatting?
Je ziet op filmpje dat een meisje van 14 gebogen staat, en jongen achter haar staat (op zn hondjes zeg maar) en dan hoor je gelach, en loop die jongen weg en dat meisje doet haar shirtje/rokje goed...
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:01:38 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111628143
Misselijkmakend dat soort filpjes zeg! Bah!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:06:16 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111628291
Mo, dat is goed nieuws toch? :P

Vik, vind het zo spannend voor je morgen, heel veel succes en plezier. Vind het maar dapper van jou!

Lijst:
O: kwark en vla
T's: 2 tomaten, halve komkommer, cup a soup kerrie, grote appel, cappucinno
L: 3 boterhammen gegrilde kipfilet met gegrilde ui en champignons, kom snert met rookworst, saucijs en spek, beker melk
T's: grote peer, mandarijn, paar dropjes, 3 augurken, blokje chcolade
D: witlof ham/kaas uit de oven met romige tagliatelle
T: zoute stokjes of cassavechips met cola-berenburg
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_111628311
Pfff, belachelijk dat soort dingen.
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:07:28 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111628328
Volgend jaar maart bij de CPC HM in Den Haag doe jij ook mee, uniekje. Mag je wel komen logeren :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:38:58 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111629658
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Volgend jaar maart bij de CPC HM in Den Haag doe jij ook mee, uniekje. Mag je wel komen logeren :P.
Nee bedankt, daarom vind ik je ook zo dapper. Zelf heb ik besloten om niet met hardloopdingen mee te doen.
Een wandeltocht okee (liever ook niet) Brrrr. menigte :')
pi_111629709
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:06 schreef Perruche het volgende:
Pfff, belachelijk dat soort dingen.
Mwa, domme mensen hou je toch...
Sommigen blijven gewoon denken dat als je er als slet bijloopt je het verdient om zo behandelt te worden.
Waarom je er als slet bij wilt lopen is een andere vraag :')

Laatst nog een verhaal gelezen over hoe een Calvin Klein model zo'n beetje elk weekend werd aangerand door vrouwen in het uitgaansleven van Londen. Ook onder het motto 'Als je in je onderbroek op een groot billboard staat mag ik je ongevraagd in je kruis grijpen'.
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:42:10 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111629812
V1, hoe is het met je huis en waar kan ik alles volgen? O-)
pi_111630049
Goed! :) Vanavond gaat een kameraad mee om te kijken of er eerst nog wat aan de muren gedaan moet worden voor het behang. Zo niet, dan vanavond eerste stroken eraan :)

Nergens :@
Ja, hier :P
pi_111630069
Krijgen we wel pics als 't af is? O+
Ja doei.
pi_111630093
Dat weer wel :Y
pi_111630104
Dan is 't goed! O+
Ja doei.
pi_111630684
Inclusief Chloe O+ dan waarschijnlijk!
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:18:04 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111631390
Chloe O+
Niet meer actief op Fok!
pi_111631582
Weekend! *O*

V, wanneer komt Cloë naar jou toe?
pi_111631597
V1z, jij werkt toch gewoon fulltime? Vind je dat niet sneu voor Chloe? :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_111631698
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mwa, domme mensen hou je toch...
Sommigen blijven gewoon denken dat als je er als slet bijloopt je het verdient om zo behandelt te worden.
Waarom je er als slet bij wilt lopen is een andere vraag :')

Laatst nog een verhaal gelezen over hoe een Calvin Klein model zo'n beetje elk weekend werd aangerand door vrouwen in het uitgaansleven van Londen. Ook onder het motto 'Als je in je onderbroek op een groot billboard staat mag ik je ongevraagd in je kruis grijpen'.
"een Calvin Klein model" :') gewoon ex-Shimizu S-Pulse speler Fredrik Ljungberg man!

O: gekookt ei, boterham
T: koffie
L: 4 boterhammen pindakaas natuurlijk
T: koffie
D: :?
T: koffie, appel, lemper

zoiets weet ik veel
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_111631846
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
V1z, jij werkt toch gewoon fulltime? Vind je dat niet sneu voor Chloe? :@.
Chloe is toch een kat, als ik me niet vergis? :o Ik heb ook een kat, die nestelt zich na d'r ontbijt weer lekker in d'r mandje of in de zon om weer verder te tukken. _O-
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:32:42 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111631999
Toch is twee katjes gezelliger dan één. Voordat Janneke kwam lag Taco hele dagen te pitten. We zagen hem echt opleven.
Niet meer actief op Fok!
pi_111632052
Lol @ Koekierijmpjes en Viezzzz, je moet je haar juist (halflang) laten groeien!! Zoveel leuker!!

Net gelunched op het strand met een salade met gesmolten geitenkaas op croutons en rosé. :9
pi_111632133
Millimeteren vizor, lekker en makkelijk
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:35:43 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111632139
Dat jij mannen met halflang haar leuk vindt wil nog niet zeggen dat het vizor ook staat :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111632271
Mannen met lang haar :9

Het sporten vanmiddag is niet veel meer van gekomen, paar uur in het ziekenhuis doorgebracht.
Een oom van me heeft een bedrijfsongeluk gehad en heeft 6 uur op de ok gelegen, nog weinig nieuws maar het lijkt mee te vallen (alleen veel platen en schroeven in zijn been en kan hij zeker een half jaar niet werken).
pi_111632281
Ik kijk trouwens even naar een krabpaal voor de poezen die we krijgen, maarreuh.. serieus :')

pi_111632475
Juist doordat katten niets te doen hebben en niemand om mee te socializen slapen ze de hele dag. Voooral als ze niet vrij de tuin inmogen is het zielig als ze de hele dag alleen zijn. Ik zou er zelf gek van worden.

Kittens hebben ook een maatje nodig, de hele dag alleen is saai en eng. Veel fokkers en opvangers plaatsen ook alleen een kitten als ze een maatje hebben :)

Wat een gaar weer trw, had net zo goed mn winterjas aan kunnen doen :')

Wel 4 dagen vrij yay!
pi_111632558
Wij hebben de banana leaf van zooplus, die is nog wel "mooi" :P

Trw. Als een kat bewezen niet met andere katten kan is het natuurlijk een ander verhaal
pi_111632628
:D Flauw :P

pi_111632680
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef Novem het volgende:
Wij hebben de banana leaf van zooplus, die is nog wel "mooi" :P

Trw. Als een kat bewezen niet met andere katten kan is het natuurlijk een ander verhaal
Deze?

pi_111632725
Yes!
pi_111632765
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:49 schreef Novem het volgende:
Yes!
Die is nog wel leuk ja.

Ik denk dat we zoiets doen:

En dan nog van die hangmatjes aan de verwarming of zo.
pi_111632803
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Toch is twee katjes gezelliger dan één. Voordat Janneke kwam lag Taco hele dagen te pitten. We zagen hem echt opleven.
Mijn kat mag naar buiten als wij thuis zijn (zetten we de deur open) en het contact wat ik tot dusver heb gezien tussen haar en andere katten is op z'n zachts gezegd vijandig te noemen. En dat komt dan echt vanuit mijn kat, zodra er ééntje bij haar in de buurt komt gaat ze d'r tuin verdedigen ofzo :') . Ook als ze logeert bij mijn schoonmoeder (waar nog twee katten zijn) gaat ze daar niet echt mee om.. Ik wil op zich wel een O+ kitten O+ er bij, maar ik ben wel bang dat zij dat beestje dan absoluut niet in huis wil hebben!
pi_111632805
Zo, Jillian zit er weer op. Nu even m'n roggebroodje en een pint water nuttigen en dan op naar spinnen :9
Ja doei.
pi_111632903
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn kat mag naar buiten als wij thuis zijn (zetten we de deur open) en het contact wat ik tot dusver heb gezien tussen haar en andere katten is op z'n zachts gezegd vijandig te noemen. En dat komt dan echt vanuit mijn kat, zodra er ééntje bij haar in de buurt komt gaat ze d'r tuin verdedigen ofzo :') . Ook als ze logeert bij mijn schoonmoeder (waar nog twee katten zijn) gaat ze daar niet echt mee om.. Ik wil op zich wel een O+ kitten O+ er bij, maar ik ben wel bang dat zij dat beestje dan absoluut niet in huis wil hebben!
Tweede weekend van juli krijg ik een kitten erbij *O* Kan niet wachten! Heb afgelopen weekend mijn kat voorgesteld aan de kat van een vriend van me en mijn kat huppelde de hele tijd vrolijk achter hem aan, helemaal klaar om hem te overstelpen met liefde _O- Heb er nu dus wel vertrouwen in dat dat gaat goed komen :)

Sowieso; katten O+ O+

Overigens net een fijn visje met, jawel, broccoli op, daarna smoothie met zomerfruit :) Voelt lekker *O*
pi_111635400
Pfft stoom komt uit mn oren.. Had laatst gesprek met begeleider. Vraagt ze: goh heb je eraan gedacht dat je een bepaalde techniek moet toepassen als je dit zo wil doen? Nee had ik niet bij nagedacht. Dus ik die techniek toegevoegd, methode aangepast, data gezocht, kortom 3,4 dagen extra aan besteed. Leest ze dit nieuwe stuk met toevoeging, is het ineens toch niet nodig blijkbaar... WTF... En ook precies andersom: ik had economies of scale en learning factors in mijn methode gezet om kosten in toekomst preciezer te voorspellen. Staat er een vraagteken bij, dus ik het weggehaald. Staat er nu 'economies of scale?' Dat mens zorgt er nog eens voor dat ik doordraai..
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:19:17 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111635908
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja maar jouw kat komt buiten ;). Ik weet niet of Chloe dat ook mag? Wij woonden destijds op drie hoog, dus dan is het niet zo praktisch om een kat naar buiten te laten.
Niet meer actief op Fok!
pi_111635978
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar jouw kat komt buiten ;). Ik weet niet of Chloe dat ook mag? Wij woonden destijds op drie hoog, dus dan is het niet zo praktisch om een kat naar buiten te laten.
Niet als wij niet thuis zijn! Dus dat is wel weer anders. Ach, volgens mij is ze best tevreden! O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:21:07 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111635990
Was dol op mijn kat maar ben nu wel blij dat we geen huisdieren hebben, stuk minder zorgen :P

pi_111636077
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef the85mc het volgende:
Pfft stoom komt uit mn oren.. Had laatst gesprek met begeleider. Vraagt ze: goh heb je eraan gedacht dat je een bepaalde techniek moet toepassen als je dit zo wil doen? Nee had ik niet bij nagedacht. Dus ik die techniek toegevoegd, methode aangepast, data gezocht, kortom 3,4 dagen extra aan besteed. Leest ze dit nieuwe stuk met toevoeging, is het ineens toch niet nodig blijkbaar... WTF... En ook precies andersom: ik had economies of scale en learning factors in mijn methode gezet om kosten in toekomst preciezer te voorspellen. Staat er een vraagteken bij, dus ik het weggehaald. Staat er nu 'economies of scale?' Dat mens zorgt er nog eens voor dat ik doordraai..
Een vraagteken betekent toch ook niet "weghalen"? :P Maar verder, herkenbaar... wispelturige begeleiders zijn inderdaad om gek van te worden.
Everything has changed
pi_111636087
Katten. O+

Uniek: ! :D :')

Net voor de 2e keer gewogen en ik weeg nu 86kg. *O* Gaat de goede kant op. :)
pi_111636249
Onze kat is ook niet sociaal met andere katten. Als ie er 1 tegenkomt is het altijd vechten. Maar tegen mensen is ie superlief, hij wil door iedereen aangehaald worden. De kitten van de buren leek hij het mee te kunnen vinden, maar toen was ie blijkbaar lui :') , want na 5 minuten toen ie wakkerder was begon ie alsnog met vechten
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:30:21 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111636426
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Was dol op mijn kat maar ben nu wel blij dat we geen huisdieren hebben, stuk minder zorgen :P

[ afbeelding ]
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_111636428
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Katten. O+

Uniek: ! :D :')

Net voor de 2e keer gewogen en ik weeg nu 86kg. *O* Gaat de goede kant op. :)
Wow dino,dat gaat hard! Hoe lang was jij ook alweer? Ik zit nu rond de 80, maar heb nog steeds geen sixpack. Is nu nog een twopack haha, alleen de bovenste zie je bij mij.
pi_111636429
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:26 schreef the85mc het volgende:
Onze kat is ook niet sociaal met andere katten. Als ie er 1 tegenkomt is het altijd vechten. Maar tegen mensen is ie superlief, hij wil door iedereen aangehaald worden. De kitten van de buren leek hij het mee te kunnen vinden, maar toen was ie blijkbaar lui :') , want na 5 minuten toen ie wakkerder was begon ie alsnog met vechten
Als er bij ons mensen langskomen vlucht ze gelijk naar boven, bij voorkeur gaat ze dan onder het bed zitten :') . Zijn het twee tot vier mensen, dan wil ze op een gegeven moment nog wel eens voorzichtig naar beneden komen, maar echt relaxed is ze er niet onder. Nu ligt ze echter heerlijk voor pampus op de arm/schouder van m'n vriend O+ .
pi_111636536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Als er bij ons mensen langskomen vlucht ze gelijk naar boven, bij voorkeur gaat ze dan onder het bed zitten :') . Zijn het twee tot vier mensen, dan wil ze op een gegeven moment nog wel eens voorzichtig naar beneden komen, maar echt relaxed is ze er niet onder. Nu ligt ze echter heerlijk voor pampus op de arm/schouder van m'n vriend O+ .
Ik heb er zo'n zin in dat die van ons hier komen in augustus O+
Stiekem heb ik het toch wel gemist sinds we samenwonen, thuis waren altijd twee katten :)
pi_111636609
Ik heb vroeger nooit een kat gehad, maar vindt het wel heel erg tof. Het enige wat ik wel zou kunnen missen zijn die haren, vooral op mijn (zwarte) kleding. Je haalt het net uit de was en er zitten nog steeds haren op ;( .
pi_111636653
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wow dino,dat gaat hard! Hoe lang was jij ook alweer? Ik zit nu rond de 80, maar heb nog steeds geen sixpack. Is nu nog een twopack haha, alleen de bovenste zie je bij mij.
1.85.. Ik heb ook geen sixpack, maar de bovenste 4 zijn nog steeds goed te zien. :) Die onderste 2 komen nog wel een keer. :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:39:04 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111636916
Dino *O* ^O^
pi_111637011
Mhehehe, zit oude vakantiefoto's te bekijken en zie een foto van mezelf in bikini van toen ik me hier al zo ongeveer had aangemeld omdat ik mezelf te dik vond (viel dus best wel mee). Nah, nog een paar kilo en ik ben weer op dat gewicht! :+
pi_111637152
Lijstje van vandaag

O: volk. boterham salami, volk. beschuit hagelslag
T: 2 volk. crackers filet americain
L: salade met sperziebonen en tomaatjes en wat dressing, 3 volk. crackers filet americain
T: banaan, 2 blokjes chocola en 2 ( :@ ) raketjes
D: 2 kommen tomatensoep met balletjes en groente, groene salade

Kijk nog even of er vanavond wat bij komt.
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:46:23 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111637356
So far:

O: bak pap, glas grapefruitsap
T: 1 mini-croissantje
L: omelet met kaas en tomaat + 1 mini-broodje
D: ???

Twijfel tussen laatste keer fancy restaurant of een hamburger. Neig naar optie 1 :+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111637442
Raketjes :9 Zitten ook bijna geen kcals in, dus maakt toch niet uit voor een keertje?
pi_111637490
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
So far:

O: bak pap, glas grapefruitsap
T: 1 mini-croissantje
L: omelet met kaas en tomaat + 1 mini-broodje
D: ???

Twijfel tussen laatste keer fancy restaurant of een hamburger. Neig naar optie 1 :+.
Driemaal is scheepsrecht voor aanspraak!
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:48:39 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111637528
:D!

Think not!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111637576
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
:D!

Think not!
Ja, met die instelling komt er natuurlijk nooit wat van. :N
pi_111637612
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:47 schreef Novem het volgende:
Raketjes :9 Zitten ook bijna geen kcals in, dus maakt toch niet uit voor een keertje?
Maakt ook niet uit, maar meer het idee dat ik één blijkbaar niet genoeg vond, ofzo. :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:50:06 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111637643
Neh, ik denk dat ik gewoon niet het type ben voor de Engelse man ofzo :P. Maakt ook niet uit, want heb een fraai Nederlands exemplaar :9.
pi_111637665
Ik zou voor 't fancy restaurant gaan, XM! *O*
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:51:05 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111637730
1 XM !

Ow Jeager, die rosti (sorry) dat bestaat meestal uit meer vet dan een speklapjes (bij wijze van) daarom 'viel' ik er over.

Lekker Goodbye!
Voor vanavond misschien nog een gekookt eitje in plakjes met dun gesneden tomaat en bosuitje. Met beetje yoghurt, bieslook, kerriepoeder, peper en zout?
Of ipv ei een beetje tonijn?

Nou ja, goed idee voor mijzelf iig ):O
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:51:41 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111637774
Wie helpt mij zoeken? Ik ben de knop kwijt.
pi_111637798
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
Wie helpt mij zoeken? Ik ben de knop kwijt.
Ik wil wel helpen, welke knop ben je kwijt? Eten of sporten? Of beide? :P
pi_111637815
Ow.. Ja.. De winkels, die zijn morgen dicht he?

Dan had ik ook wel even eten voor morgen kunnen kopen :')
pi_111637851
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
1 XM !

Ow Jeager, die rosti (sorry) dat bestaat meestal uit meer vet dan een speklapjes (bij wijze van) daarom 'viel' ik er over.

Lekker Goodbye!
Voor vanavond misschien nog een gekookt eitje in plakjes met dun gesneden tomaat en bosuitje. Met beetje yoghurt, bieslook, kerriepoeder, peper en zout?
Of ipv ei een beetje tonijn?

Nou ja, goed idee voor mijzelf iig ):O
Ik heb nog wat van die salade over, kan ik wel wat tonijn doorheen gooien (heb het in huis in ieder geval). Thanks voor de suggesties!
pi_111637883
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef LieLie het volgende:
Ow.. Ja.. De winkels, die zijn morgen dicht he?

Dan had ik ook wel even eten voor morgen kunnen kopen :')
Hangt er van af waar je woont, bij mij inderdaad wel. :P
pi_111637891
Dag slankies! Eindelijk klaar met opleiden, dus de drukte is voorbij. Kreeg veel complimenten over het trainen en coachen en kreeg zelfs cadeautjes :D

Maar goed, ook weer wat meer tijd om hier te lezen en te reageren.

Ohw en vaiz weet dat ik ook alleen kittens verkoop als ze voldoende te doen hebben. Noren willen ook echt niet alleen zijn en raken depri als dit wel gebeurt. Vaiz heeft aangegeven naar een asielkatje voor erbij te gaan kijken als Chloe over vier weekjes verhuist.
pi_111637934
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hangt er van af waar je woont, bij mij inderdaad wel. :P
In een drents durp ;)
pi_111637949
Ik voel me bijna schuldig dat ik geen tweede kat heb door jullie verhalen :o . Is dat echt zo erg, joh?
pi_111637983
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef LieLie het volgende:

[..]

In een drents durp ;)
Hebben ze daar überhaupt een supermarkt? :7 Maar ik gok dat die wel dicht is, ja!
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:55:25 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111638034
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef LieLie het volgende:

[..]

In een drents durp ;)
Ik ook bijna.. volgens mij is AH hier morgen open maar aangezien ik VOOR plannen ben, is al het eten binnen.. Binnen is binnen!
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:55:57 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111638066
Hier is morgen gewoon alles open!
pi_111638090
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hebben ze daar überhaupt een supermarkt? :7 Maar ik gok dat die wel dicht is, ja!
Ja, zo ver zijn we inmiddels ontwikkeld ;)

Mnouja, heb vandaag wel de groentetas opgehaald en er ligt nog wel wat in de diepvries denk ik.
Alleen het brood is hier op en was toen ik in de winkel was ook op. Ik dacht toen dat ik dat morgen wel kon halen, maar dat is dus niet het geval ;)
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:58:15 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111638213
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik wil wel helpen, welke knop ben je kwijt? Eten of sporten? Of beide? :P
De eetknop. Ik eet troep en teveel. Alleen het ontbijt is gezond.
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:59:41 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111638293
quote:
Ik voel me bijna schuldig dat ik geen tweede kat heb door jullie verhalen :o . Is dat echt zo erg, joh?
Mijn katten hadden er geen probleem mee.
pi_111638335
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De eetknop. Ik eet troep en teveel. Alleen het ontbijt is gezond.
Dacht ik al, want ik zag wel achterlijk vroege posts met meldingen dat je net had gesport! :D Is het probleem dat je teveel thuis loopt te snaaien of onderweg? Lijkt me wel lastig als je veel onderweg bent en afhankelijk bent van spullen die je mee kunt nemen en restaurants enzo!
pi_111638453
quote:
Dat ligt er aan. Als jij bij thuiskomst tijd hebt om een paar uur echt alleen met je kat bezig te zijn is het niet zo erg. Maar ze hebben als huiskat echt wel die aandacht nodig. Bij sommige rassen komt eenzaamheid erg veel voor, zoals bij Noren. Avaldi bijvoorbeeld wordt net als een kind echt vervelend als hij te weinig aandacht krijgt: mauwen, slopen etc. Dat zie je bij honden ook vaak.
pi_111638544
Mijn ouders hebben ook gewoon 1 kat. Volgens mij heeft dat beest het prima naar d'r zin hoor, want 's avonds zoekt ze ons vaak niet eens op als ze de kans heeft. :P
Everything has changed
pi_111638584
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef Mini. het volgende:
Mijn ouders hebben ook gewoon 1 kat. Volgens mij heeft dat beest het prima naar d'r zin hoor, want 's avonds zoekt ze ons vaak niet eens op als ze de kans heeft. :P
Hoe is het met je voet?
pi_111638686
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hoe is het met je voet?
Ik heb Diclofenac van de huisarts gekregen, dus ik voel er in elk geval niet zoveel meer van nu. :) Voel het nog wel bij het lopen, maar het is te doen.
Everything has changed
pi_111638735
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:07 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik heb Diclofenac van de huisarts gekregen, dus ik voel er in elk geval niet zoveel meer van nu. :)
Oh, dat scheelt! Hebben ze nog gezegd wat het kan zijn?
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:07:55 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111638737
quote:
:D >:) .

Jij komt inderdaad niet in de hemel :N.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:08:17 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111638756
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dacht ik al, want ik zag wel achterlijk vroege posts met meldingen dat je net had gesport! :D Is het probleem dat je teveel thuis loopt te snaaien of onderweg? Lijkt me wel lastig als je veel onderweg bent en afhankelijk bent van spullen die je mee kunt nemen en restaurants enzo!
Op het werk kan ik niet van de chips en koekjes afblijven en daardoor heb ik ' s avonds geen zin meer om gezond te eten. Rauwkost meenemen helpt niet en de lunch spreiden ook niet.
pi_111638857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D >:) .

Jij komt inderdaad niet in de hemel :N.
Oh, ik ben niet zo godvrezend hoor! _O-
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:10:22 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111638867
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef An24 het volgende:
Dag slankies! Eindelijk klaar met opleiden, dus de drukte is voorbij. Kreeg veel complimenten over het trainen en coachen en kreeg zelfs cadeautjes :D

Maar goed, ook weer wat meer tijd om hier te lezen en te reageren.

Ohw en vaiz weet dat ik ook alleen kittens verkoop als ze voldoende te doen hebben. Noren willen ook echt niet alleen zijn en raken depri als dit wel gebeurt. Vaiz heeft aangegeven naar een asielkatje voor erbij te gaan kijken als Chloe over vier weekjes verhuist.
Top ^O^.

Ik heb het ook al eens tegen Viz gezegd en toen zei 'ie dat 'ie één katje wilde, maar ja, als 'ie Chloe dan moest laten lopen... ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_111638889
*O* thuis, dankzij een prutser extra extra laat.
pi_111638908
O= 2xbeschuit + pasta
T= 2 crackers
L= 2 broodjes met kaas
T= rode bieten en banaan
T= wortels
A= andijvie stampot, met 2 slavinken

Ongeveer 1800. Kcal.

Hoe denken jullie over het meer honger krijgen door het gebruik van de pil? Krijg echt steeds vaker te horen dat daar een stofje in zit waarvan je 'honger' krijgt..
pi_111638937
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:07 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, dat scheelt! Hebben ze nog gezegd wat het kan zijn?
Dat wist hij niet, volgens hem was dat lastig te bepalen bij voetklachten. Verder zei hij wat jij ook zei, dat je gewoon zelf moet aanvoelen hoeveel je het kunt belasten.
Everything has changed
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:12:23 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111638977
Lie, niks in huis om zelf brood te bakken? BV volkorenmeel, voor een lekkere wrap ofzo?
beschuit, crackers (volk)
Brood hoeft natuurlijk niet..

Tink, ben je ontevreden ergens over? Lekker in je vel zit je volgens mij al een poosje niet?
pi_111638993
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:11 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat wist hij niet, volgens hem was dat lastig te bepalen bij voetklachten. Verder zei hij wat jij ook zei, dat je gewoon zelf moet aanvoelen hoeveel je het kunt belasten.
Nou, hopen dat het een beetje vlot wegtrekt dan!
pi_111638999
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Op het werk kan ik niet van de chips en koekjes afblijven en daardoor heb ik ' s avonds geen zin meer om gezond te eten. Rauwkost meenemen helpt niet en de lunch spreiden ook niet.
Is er een mogelijkheid om jezelf niet meer bloot te stellen aan de chips en koekjes? Ik at tot voor kort ook teveel dropjes en koekjes op het werk en ben daarom bewust bij collega's gaan zitten die geen lekkere dingen hadden staan. Scheelt wel enorm voor mij!

Om de 2 à 3 uur iets eten (dus allemaal kleinere porties) werkt dus niet? Lastig.. misschien kijken of je iets aantrekkelijkers kan vinden dan rauwkost?
pi_111639044
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Lie, niks in huis om zelf brood te bakken? BV volkorenmeel, voor een lekkere wrap ofzo?

Tink, ben je ontevreden ergens over? Lekker in je vel zit je volgens mij al een poosje niet?
Ik heb crackers en ook nog wel meel. En nog een turks brood in de vriezer bedenk ik me nu.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:13:52 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111639049
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:

Ja. Dat klopt. overigens geen xing om het te gaan anslyseren
pi_111639069
Over katten gesproken O+

http://9gag.com/gag/4183018
pi_111639088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef LieLie het volgende:
Over katten gesproken O+

O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:14:57 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111639100
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is er een mogelijkheid om jezelf niet meer bloot te stellen aan de chips en koekjes? Ik at tot voor kort ook teveel dropjes en koekjes op het werk en ben daarom bewust bij collega's gaan zitten die geen lekkere dingen hadden staan. Scheelt wel enorm voor mij!

Om de 2 à 3 uur iets eten (dus allemaal kleinere porties) werkt dus niet? Lastig.. misschien kijken of je iets aantrekkelijkers kan vinden dan rauwkost?
Ik loopt rustig drie verdiepingen omhoog om wat te halen ook wel twee keer. Of drie keer.
pi_111639126
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef LieLie het volgende:
Over katten gesproken O+

O+ O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:15:43 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111639139
Ik merkte vandaag goed dat ik de afgelopen twee dagen ruim overgewerkt had, batterijtje was een beetje leeg :') Maar nu: morgen vrij! O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:15:46 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111639144
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:11 schreef xliefs. het volgende:
O= 2xbeschuit + pasta
T= 2 crackers
L= 2 broodjes met kaas
T= rode bieten en banaan
T= wortels
A= andijvie stampot, met 2 slavinken

Ongeveer 1800. Kcal.

Hoe denken jullie over het meer honger krijgen door het gebruik van de pil? Krijg echt steeds vaker te horen dat daar een stofje in zit waarvan je 'honger' krijgt..
Volkoren beschuit? brood?

Rode bieten, wortelen e.,d hebben vrij veel GL of GI en dat kan je honger ook stimuleren.
Daar weet ik dus helemaal NIKS van maar misschien kan je dat even googlen?
/lekker behulpzaam :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:16:20 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111639164
Bwaaa door al die katjesverhalen wil ik ook wel! :+ Maar momenteel te weinig tijd en niet zo'n ruim huis, dus laamaa :P
pi_111639167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef the85mc het volgende:
Daar kun je haar dan toch mee om de oren slaan?
Kwestie van alles bewaren en per mail voeren.
pi_111639180
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaaa door al die katjesverhalen wil ik ook wel! :+ Maar momenteel te weinig tijd en niet zo'n ruim huis, dus laamaa :P
Ik wil ook één. ;(
pi_111639319
quote:
Volkoren beschuit? brood?

Rode bieten, wortelen e.,d hebben vrij veel GL of GI en dat kan je honger ook stimuleren.
Daar weet ik dus helemaal NIKS van maar misschien kan je dat even googlen?
/lekker behulpzaam :')
Volkoren beschuit, bruin brood. :p, het was niet voor mezelf, maar ik geloof er niet zo zeer in, vroeg me gewoon af hoe jullie erover dachten! :p
pi_111639350
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik merkte vandaag goed dat ik de afgelopen twee dagen ruim overgewerkt had, batterijtje was een beetje leeg :') Maar nu: morgen vrij! O+
^^ ben gaaaarrrrr.

En heb nu het voornemen vrijdag niet te werken.
Kijken of ik dat tot vrijdagmiddag vol hou :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:19:56 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111639353
Tink, niks analyseren...
Merk zelf dat ik MOET snaaien en eten en het lijkt alsof het gewoon niet anders kan of 'mag'
Voornamelijk na het eten is het geval..
Heel frustrerend!
Enige wat voor mij helpt is mijzelf echt een schop onder de kont geven en dan gaan huishouden, douchen, wandelen, tanden flossen.. Maar het is zo lastig om dat echt te doen 8)7
pi_111639464
Dit lijkt me best irritant? Een bankrekening'nummer' van 18 tekens..

http://www.overopiban.nl/
pi_111639544
Spinnen was fijn! Maar heeft iemand nog een tip tegen een beetje hardnekkige bal in de kuit? Niet een hele grote die écht heel veel pijn doet, maar wel een kleintje die gewoon een beetje stom doet :@ . Rekken en strekken, rustigjesaan bewegen ed. zijn allemaal al gebeurd.

Zo maar 's groente snijden en zulks :9 Over 2 uurtjes is Mr.Mo er weer en dan kunnen we eindelijk aan 't avondeten :9
Ja doei.
pi_111639589
quote:
Ben je mal, iedere kat is anders. Die van mijn ouders vindt het volgens mij heerlijk in d'r eentje, zeker na haar verleden. Die van mij kan volgens mij wel wat gezelschap gebruiken, ze reageerde iig erg positief op de kennismaking met een andere kat, en aangezien ik vanaf 1 juli minder thuis ben ivm nieuwe baan eindje weg, vind ik het wel leuk voor haar. Hoop alleen dat ze de tent heel laten :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:25:53 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111639615
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Spinnen was fijn! Maar heeft iemand nog een tip tegen een beetje hardnekkige bal in de kuit? Niet een hele grote die écht heel veel pijn doet, maar wel een kleintje die gewoon een beetje stom doet :@ . Rekken en strekken, rustigjesaan bewegen ed. zijn allemaal al gebeurd.

Zo maar 's groente snijden en zulks :9 Over 2 uurtjes is Mr.Mo er weer en dan kunnen we eindelijk aan 't avondeten :9
Goed bezig Mo!

En groente snijden is ook een mooie afleiding om te snaaien trouwens

Maria, vaag gevoel he, zo moe
pi_111639619
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik loopt rustig drie verdiepingen omhoog om wat te halen ook wel twee keer. Of drie keer.
Ik herken het gedrag, maar dat is inderdaad gewoon een knop die om gezet moet worden..
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:26:23 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111639642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:22 schreef LieLie het volgende:
Dit lijkt me best irritant? Een bankrekening'nummer' van 18 tekens..

http://www.overopiban.nl/
Het went. Naar het buitenland gaat het al jaren zo.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:27:29 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111639687
Niet fijn nee. Sofinummerred ik nog net uit m'n hoofd, maar dit wordt wel lastig.

Zit in het restaurant :7.
pi_111639783
Oh echt een aanrader wb. vegetarische recepten:

www.herbivoracious.com

Ook veel vegan en gluten-vrije recepten ^O^
pi_111639804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Herkenbaar. Vandaag heb ik mezelf ook geboden om een laatste rapport helemaal af te maken, zodat ik alles af zou hebben en de komende dagen echt vrij zou hebben. Is gelukt, maar thuisgekomen was ik zo moe, dat ik mezelf niet meer warm kreeg. Nu dan ook lekker in bad met lush bubbels O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:30:33 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111639816
Classic Waldorfsalade als starter. Ik vind bleekselderij best lekker :o :9.
pi_111639974
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
:9
pi_111639997
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb het in de groentetas deze week!
pi_111640033
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:29 schreef Novem het volgende:
Oh echt een aanrader wb. vegetarische recepten:

www.herbivoracious.com

Ook veel vegan en gluten-vrije recepten ^O^
Tof!

XM, ik vind je wel echt stoer op je trip! Dan ook nog bleekselderij!! *O*

Ik ga vrijdag naar t asiel om te kijken voor 1 kat die alleen kan zijn. Ben wel vrij veel thuis en heb geen ruimte voor twee..
Heb wel leuke gezien op de site O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:39:00 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111640147
Nou, al brengt het me verder niks, ik heb wel mezelf staande leren houden in m'n up in restaurants enzo. Dat vind ik best tof :@. Heb echt wat angsten overwonnen. Leverde wel wat gewicht op, maar ach :'). Kniesoor..
pi_111640154
Leuk XM, vind het wel grappig dat je ineens met die bleekselderij komt :D

http://www.vandaagopstap.(...)10-2/Hemelvaartsdag/

Ik heb keuze morgen :+

An! Vandaag met een mediator gewerkt, echt super interessant!
pi_111640155
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Tof!

XM, ik vind je wel echt stoer op je trip! Dan ook nog bleekselderij!! *O*

Ik ga vrijdag naar t asiel om te kijken voor 1 kat die alleen kan zijn. Ben wel vrij veel thuis en heb geen ruimte voor twee..
Heb wel leuke gezien op de site O+
Poezels O+
pi_111640214
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, al brengt het me verder niks, ik heb wel mezelf staande leren houden in m'n up in restaurants enzo. Dat vind ik best tof :@. Heb echt wat angsten overwonnen. Leverde wel wat gewicht op, maar ach :'). Kniesoor..
Is ook best tof!
pi_111640219
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk XM, vind het wel grappig dat je ineens met die bleekselderij komt :D

http://www.vandaagopstap.(...)10-2/Hemelvaartsdag/

Ik heb keuze morgen :+

An! Vandaag met een mediator gewerkt, echt super interessant!
Tof! Het was toch geen geiten wollen sokken type he? Daar kan ik niet zo goed tegen :D
pi_111640253
quote:
Trots! *O*
pi_111640298
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef An24 het volgende:

[..]

Tof! Het was toch geen geiten wollen sokken type he? Daar kan ik niet zo goed tegen :D
Nee totaal niet! Niet te beroerd om antwoord te geven op mijn notities na wat gesprekken enz.
Haal het linkje zo meteen weer weg :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Ml-etje op 16-05-2012 20:52:37 ]
pi_111640312
quote:
*O* sluit me bij An aan!
pi_111640440
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee totaal niet! Niet te beroerd om antwoord te geven op mijn notities na wat gesprekken enz.
Haal het linkje zo meteen weer weg :)

[..]

Heerlijk O+ Ik zie nog wel eens dat advocaat- mediators oude knarren zijn en van het harde advocaten bestaan af willen. Dan slaan ze ineens door naar TE menselijk en niet concreet gedrag.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:48:03 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111640486
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef An24 het volgende:

[..]

Mijn man laat zich omscholen tot mediator. Zijn het echt van die geitenwollentypes?
pi_111640644
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn man laat zich omscholen tot mediator. Zijn het echt van die geitenwollentypes?
Sommigen zijn heel zalvend ja.
pi_111640661
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Heerlijk O+ Ik zie nog wel eens dat advocaat- mediators oude knarren zijn en van het harde advocaten bestaan af willen. Dan slaan ze ineens door naar TE menselijk en niet concreet gedrag.
Nee :D voordeel van iemand die recht heeft gestudeerd.
pi_111640683
quote:
Goed toch? :) Dat gewicht gaat er vast wel weer een keer vanaf. Die overwonnen angsten niet. :)
pi_111640744
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Niet altijd hoor. Ligt aan veel factoren....studies, religieuze achtergrond (willen helpen) en aan karakter. Persoonlijk zie ik liever mediators die niet bang zijn om te confronteren dan de zaak om hete brij te laten draaien. Sommige mediators vinden confronteren niet echt bij hun vak horen, terwijl zij het spanningsveld bij beide partijen kunnen weg nemen door de boel eens helder op tafel te leggen.
pi_111640801
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Niet altijd hoor. Ligt aan veel factoren....studies, religieuze achtergrond (willen helpen) en aan karakter. Persoonlijk zie ik liever mediators die niet bang zijn om te confronteren dan de zaak om hete brij te laten draaien. Sommige mediators vinden confronteren niet echt bij hun vak horen, terwijl zij het spanningsveld bij beide partijen kunnen weg nemen door de boel eens helder op tafel te leggen.
Van meet af aan is eerlijk zijn en het uitspreken van gevoelens het beste.

Denken dat iemand zich ten onrechte ziekmeldt zonder het te vragen bijvoorbeeld is veel erger dan diegene apart nemen en je gevoel erover bespreken.
pi_111641607
Slotje van topic haalt :+
pi_111641618
Slotje? :?
pi_111641690
:W
pi_111641714
:W Perr, post gehad?
pi_111641715
:W
pi_111641716
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
Slotje van topic haalt :+
Topic killer *O* :*
pi_111641729
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Topic killer *O* : *
Yes I am!
pi_111641763
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
:W Perr, post gehad?
Nee :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:19:21 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111641786
MI, succes met volhouden niet te werken :D Ik moet vrijdag wel nog aan de bak, deadlinetjes :P Morgen wel 100% vrij O+

Uniek: ja! Vooral omdat ik fysiek niet zo moe was, maar gewoon geestelijk een beetje ehh leeg? :')

An: geniet van je bad O+
pi_111641806
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee :D
:o jeetje.
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:19:52 #238
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111641812
Wat is handig gelijk tijdens cutten naar de cut behoefte of per 100 cal. afbouwen per week ?
pi_111641830
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Partyboy1991 het volgende:
Wat is handig gelijk tijdens cutten naar de cut behoefte of per 100 cal. afbouwen per week ?
Verkeerde topic. :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:21:01 #240
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111641860
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Verkeerde topic. :')
Why dit gaat toch over afslanken?
pi_111641867
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI, succes met volhouden niet te werken :D Ik moet vrijdag wel nog aan de bak, deadlinetjes :P Morgen wel 100% vrij O+

Uniek: ja! Vooral omdat ik fysiek niet zo moe was, maar gewoon geestelijk een beetje ehh leeg? :')

An: geniet van je bad O+
:D dat hou ik niet vol maar vrijdag een lunchafspraak en verder leuke dingen incl kapper gepland en moet de tuin volzetten.
Dus weinig werktijd over :P

Straks nog een potje doen?
pi_111641882
quote:
Wat is het? :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:21:53 #243
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111641904
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat is het? :D
:') Afslanken!
pi_111641923
quote:
Ligt eraan; het gaat vooral om het volhouden. Als je in één keer cut, loop je kans dat je snel weer gaat bunkeren omdat het verschil zo groot is. Als je afbouwt is het vaak beter vol te houden.
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:22:52 #245
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111641955
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ligt eraan; het gaat vooral om het volhouden. Als je in één keer cut, loop je kans dat je snel weer gaat bunkeren omdat het verschil zo groot is. Als je afbouwt is het vaak beter vol te houden.
Nah die dicipline heb ik wel ;) Soms ook niet :@
pi_111641985
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Nah die dicipline heb ik wel ;)
Waarom vraag je het dan? Gewoon in één keer naar gewenste kcal en volhouden tot je op gewenst vet% bent.
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:24:46 #247
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111642056
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom vraag je het dan? Gewoon in één keer naar gewenste kcal en volhouden tot je op gewenst vet% bent.
Nah katabolisme van mn spieren heeft t mee te maken maargoed ik zit denk ik verkeerd
pi_111642069
Iemand een tompouce? :9
Ja doei.
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:25:26 #249
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111642092
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand een tompouce? :9
Meid hou op, schei uit ;(
pi_111642112
Ja doei.
pi_111642118
Heeft iemand nog suggesties voor een bakje ricotta dat ik nog heb staan?
pi_111642123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef LieLie het volgende:
Opeten.
Ja doei.
pi_111642128
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:24 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Nah katabolisme van mn spieren heeft t mee te maken maargoed ik zit denk ik verkeerd
Als je gewoon max 400kcal onder je onderhoud gaat zitten hoef je je echt geen zorgen te maken over afbraak. :') Maar goed; zoals ik zei verkeerde topic.
pi_111642135
Of weggooien, als je 't niet zo lekker vindt.
Ja doei.
pi_111642199
quote:

[..]

Bodybuild topic.

-edit- wat Dino zegt :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:27:49 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111642206
quote:

[..]

Mijn gevoel zegt dat afbouwen beter is.
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:27:52 #257
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111642208
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als je gewoon max 400kcal onder je onderhoud gaat zitten hoef je je echt geen zorgen te maken over afbraak. :') Maar goed; zoals ik zei verkeerde topic.
Ok dan ga ik gewoon elke week 100 dr af doen ipv gelijk 400 ( of 500 ofzo )
pi_111642253
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Bodybuild topic.

-edit- wat Dino zegt :)
Gejenk over die 100gr spier die ze misschien zullen verliezen.. Overthinking to the max. :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:29:05 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111642265
quote:
Pasta, citroensap en schil, asperges, ricotta en zalm.
pi_111642312
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gejenk over die 100gr spier die ze misschien zullen verliezen.. Overthinking to the max. :')
Indeed! Partyboy dacht alleen verkeerd te zitten, dus mjah :')
pi_111642320
quote:
Heeft iemand nog suggesties hoe ik een bakje ricotta dat ik nog heb staan kan verwerken tot een eetbaar gerecht?
pi_111642326
quote:

[..]

Als dat voor iemand belangrijk is, is het toch logisch dat ze het vragen? :P Vond het geen gejank, hij vroeg het alleen.
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:30:32 #263
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111642353
quote:

[..]

Waarom is dat meteen janken? Ik heb een doel voor ogen wat ik wil bereiken ;) en ik wil dat goed en voorbereid halen..
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:31:52 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111642420
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef LieLie het volgende:

[..]

Zie een paar postsf boven je.
pi_111642455
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Waarom is dat meteen janken? Ik heb een doel voor ogen wat ik wil bereiken ;) en ik wil dat goed en voorbereid halen..
Als je het echt voorbereid wilt doen laat je je adviseren door een professional en niet door fok :') Fok is dan wel wel weer uitstekend voor het uitwisselen van ervaringen.
pi_111642495
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zie een paar postsf boven je.
Klinkt wel goed! Alleen da's met warme zalm?
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:33:56 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111642527
Weggooien. Of in een lasagne doen :9.
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:35:04 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111642576
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef LieLie het volgende:

[..]

Klinkt wel goed! Alleen da's met warme zalm?
Of gerookt. Het complete recept staat op de ah-site.
pi_111642595
Lijstje:

O: bakje magere yoghurt met kiwi
L: Panini met kaas, ham, rode ui, mosterd mayo en sla, capuchino
D: pasta met roomsaus en ham, courgette, paprika, tomaat
T: verse banaan/sinaasappel/druif/peer/aardbei smoothie (volgens mij zat dat er allemaal in, mijn stiefvader maakte hem :P
B: half uur lopen
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:36:09 #270
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111642621
Oke bra's ik heb mn antwoord, vielen dank ik zoek t andere topic op
pi_111642857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:36 schreef Partyboy1991 het volgende:
Oke bra's ik heb mn antwoord, vielen dank ik zoek t andere topic op
...Geester..? :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:42:58 #272
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111642880
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:42 schreef MohMi het volgende:

[..]

...Geester..? :')
Wat?
pi_111642905
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:42 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Wat?
Niks hoor _O-
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:44:06 #274
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111642914
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:43 schreef MohMi het volgende:

[..]

Niks hoor _O-
Nee wie/wat is geester ..?
pi_111643080
:?
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:48:52 #276
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111643106
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:48 schreef creepycookie het volgende:
:?
Ja ik snap t ook niet :?
pi_111643238
pm/dm dames en heren ;)

Scheelt weer discusieplek :D
pi_111643283
Is het pm-waardig? Ik snap het niet meer hoor :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:53:21 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111643296
Je hebt wel je voedingsstoffen Creepy, is het genoeg voor je gevoel?
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:57:42 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111643494
Kut. Ik heb net pinda's met zout en honing ontdekt.
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:58:49 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111643552
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Niet zeuren maar poetsen
pi_111643600
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
_O- cashews met zout en honing beter dan?
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:00:24 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111643618
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Niet zeuren maar poetsen
Te laat.
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:01:49 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111643686
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die zitten er ook in.
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:04:21 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111643798
Knop of knoop. Eén letter verschil maar ze hebben erg met elkaar te maken vermoed ik Tink.
  Vis een optie? woensdag 16 mei 2012 @ 22:07:57 #287
70532 loveli
N
pi_111643959
quote:

[..]

Eens, liever zoethout.
crap in = crap out
pi_111644215
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die zitten er ook in.
Nom!
pi_111644550
quote:
Ik kom er net achter dat één van mijn favoriete bands een concert geeft in de Webster Hall op het moment dat wij in NY zijn. Hell yeah! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_111644883
Zo even mn studiefrustraties eruit gefietst! Rammen op die pedalen en je verstand op 0 zetten! Heerlijk!
Nu mn after training kwark naar binnen drukken.
  Vis een optie? woensdag 16 mei 2012 @ 22:37:56 #291
70532 loveli
N
pi_111645304
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die zijn verslavend...
crap in = crap out
pi_111645326
Wat zijn jullie onaardig tegen die jongen! Hij vraagt toch heel normaal iets? :D Maar god, zijn antwoord heeft ie al :).
pi_111645407
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Die zijn verslavend...
Of misselijkmakend :+

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:38 schreef Perruche het volgende:
Wat zijn jullie onaardig tegen die jongen! Hij vraagt toch heel normaal iets? :D Maar god, zijn antwoord heeft ie al :).
que? Maar ik weet nu nog niet wat een "cut" is.
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:40:46 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111645430
Een knip met een schaar, of een snee met een mes, in het Engels.
pi_111645493
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

Cut is bodybuildterm om je vetpercentage te verlagen. Veel eiwitten en vetten eten, weinig carbs combineren met cardio om vet te verbranden..
pi_111645535
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een knip met een schaar, of een snee met een mes, in het Engels.
No shit sherlock :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:43:14 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111645545
quote:

[..]

Beide.
pi_111645553
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef the85mc het volgende:

[..]

Cut is bodybuildterm om je vetpercentage te verlagen. Veel eiwitten en vetten eten, weinig carbs combineren met cardio om vet te verbranden..
^O^ duidelijk :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:43:51 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111645575
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

No shit sherlock :D
Ja jij vraagt het! :D
  Vis een optie? woensdag 16 mei 2012 @ 22:45:44 #300
70532 loveli
N
pi_111645668
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:38 schreef Perruche het volgende:
Die met de ondertitel dat 'ie een troll is?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 16 mei 2012 @ 22:46:09 #301
70532 loveli
N
pi_111645688
quote:
Tegenovergestelde van "bulk".
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')