Wel afhankelijk van je fitheid natuurlijk...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:44 schreef the85mc het volgende:
Ik dacht altijd 9000 kcal per kg vet.. Dat is de verbrandingswaarde van vet toch? En het gaat mij om vetverlies, niet om vochtverlies. Ik reken altijd in uren fietsen om gewicht te verliezen. In een uur verbrand ik iets van 1000 kcal, dus iets van ruim 100 gram vet per uur fietsen. Klopt wel aardig..
Google laat uiteraard alleen uien zienquote:
ehm, waarom vraag je je vrienden niet om een emmer latex en wit je het ff ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef Mixende_match het volgende:
Moge! Gisteren was het geen broccoli met tagliatelle, maar pannenkoekenLekkur!!
ff vraagje, wellicht dat 1 van jullie het weet, of niet. Vrienden zijn langsgekomen, hebben rode wijn opengemaakt op een nogal aparte manier, want er zit op 1 wand allemaal rode vlekken van de wijn... Nu zegt mijn inboedelverzekering dat ik het moet vragen aan opstalverzekering.... Van de vve, want app.complex. Moet ik dan gewoon met vve bellen?![]()
Bluh en ik hou geloof ik niet van vis
Met wie ga je? En wat mag het kosten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
Zit een leuk uitje te zoeken voor morgen, zhe horror!
Dat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm, waarom vraag je je vrienden niet om een emmer latex en wit je het ff ?
Behangquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm, waarom vraag je je vrienden niet om een emmer latex en wit je het ff ?
Ja dat is inderdaad niet 'gewoon' fietsen, maar flink trappen op de MTB tegen de 30 km/u. Vanochtend gaf mijn optimische weegschaal ook minder dan 80 kg aan. Weet nu alleen niet of dat ook echt klopt..quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel afhankelijk van je fitheid natuurlijk...
Een minder-getraind persoon kan niet in een uur 1000kcal aan vet verbranden.
naja, ik zou het huishoudelijk reglement en je koopakte er even op naslaan; maar normaliter is het zo dat behang/muurvlekken gewoon zelf opgelost moeten worden.quote:
Is er geen Grootmoeders Vlekken-Oplossing voor oder so?quote:
Dat zijn geen honden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hond!
[ afbeelding ]
[..]
Is er geen Grootmoeders Vlekken-Oplossing voor oder so?
Ik werd verwezen vanuit Interpolis naar opstalverzekering van de VvE. Zojuist gebeld, en werd bevestigd. Even een mailtje naar hun doen, en zij gaan het oplossenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, ik zou het huishoudelijk reglement en je koopakte er even op naslaan; maar normaliter is het zo dat behang/muurvlekken gewoon zelf opgelost moeten worden.
En zelfs als het behang is, dan zou ik het gewoon met die vrienden oplossen. Volgens mij valt dat eerder onder hun aansprakelijkheidsverzekering als je wil escaleren.
Waarom denk je dat je een VvE bijdrage betaalt?
Alles wat kleiner is dan een kat is geen hond.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik las iets over neutraliseren met witte wijn en opnemen met zout, maar dat schijnt alleen te werken als het net gebeurd is
Echt wel hondenWollige beestjes
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alles wat kleiner is dan een kat is geen hond.
Koekie is ook geen hond. Koekie is een Hondquote:
Het is gewoon zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Ja-haa Dino, praat nu de belediging van Koek maar even goed
Kleiner dan Dude...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koekie is toch niet kleiner dan een kat?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Koekie is ook geen hond. Koekie is een HondMet glamrock-hairdo!
2,9 kilo. Ik vrees van wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koekie is toch niet kleiner dan een kat?
Ik ben t wel een beetje eens met Dino, een hond moet groooot zijn. Al vind ik kleine hondjes wel cute. Ik zag vanochtend op het nieuws een chiuaua die een nest kittens zoogdequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.Wat is er nou leuk aan apporteren met een pingpongbal?
Hebben ze bloeddruk gemeten? Te lage bloeddruk zou kunnen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Mini. het volgende:
Nou, ik kom net van de huisarts maar qua duizeligheid kwam hij niet verder dan dat ik maar om half 3 soep moet eten. Oh, en waarom ik hiermee naar een vervangende huisarts kwam.
Wel diclofenac gekregen voor m'n voet, hoop dat dat tenminste helpt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Mini. het volgende:
Nou, ik kom net van de huisarts maar qua duizeligheid kwam hij niet verder dan dat ik maar om half 3 soep moet eten. Oh, en waarom ik hiermee naar een vervangende huisarts kwam.
Wel diclofenac gekregen voor m'n voet, hoop dat dat tenminste helpt.
Ik vergelijk niksquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:55 schreef conleche het volgende:
Mijn Koekie vergelijken met een chiwawawawa??Ik denk dat Nallie met Dino moet trouwen. Krijg ik alsnog gelijk.
Oh, ik voelde wat vonkjes overspringen tussen jullie, wat hevig werd ontkend, maar ik ben niet overtuigd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vergelijk niks
En hoezo krijg jij gelijk dan? Trouwen
Bepaalde rassen zijn gefokt om konijnen uit hun hol te sleuren he? Daarom zijn ze zo klein...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.Wat is er nou leuk aan apporteren met een pingpongbal?
Hij heeft helemaal niks gemeten, ik moet eerst maar proberen of zout eten helpt en anders naar m'n eigen huisarts gaan om dingen te laten meten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hebben ze bloeddruk gemeten? Te lage bloeddruk zou kunnen..
Dat is raar?! Het eerste wat je meet bij duizeligheid is een bloeddruk lijkt me? Mijne is ook heel laag en dan zeggen ze inderdaad meer zout etenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:02 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niks gemeten, ik moet eerst maar proberen of zout eten helpt en anders naar m'n eigen huisarts gaan om dingen te laten meten.
Coole Koekie Kaapt Konijnen & Knuffelt Coquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bepaalde rassen zijn gefokt om konijnen uit hun hol te sleuren he? Daarom zijn ze zo klein...
Koek de komische konijnenverslinder!
Sorry dat ik het zeg, maar wat een baggerdokter met zn meer zout eten. We eten gemiddeld veeel te veel zout en zout eten zou hij juist helemaal niet moeten stimuleren..quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:02 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niks gemeten, ik moet eerst maar proberen of zout eten helpt en anders naar m'n eigen huisarts gaan om dingen te laten meten.
Kolderende Koek kiepte koket koninklijke koksmutsen kunstzinnig kromquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Coole Koekie Kaapt Konijnen & Knuffelt Co
Nou ja, als je steeds in de loop van de middag licht in het hoofd wordt snap ik wel dat hij denkt dat het gewoon een kwestie van eten is. Alleen heb ik drop ook al geprobeerd en haalt dat niks uit (net als suiker eten, geen koffie/wel koffie en de hele dag door boterhammen eten). Maar goed, hij vond toch dat ik het nog maar even aan moest kijken. Dat ik haast niet meer kan werken is blijkbaar een overdrijving.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar wat een baggerdokter met zn meer zout eten. We eten gemiddeld veeel te veel zout en zout eten zou hij juist helemaal niet moeten stimuleren..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kolderende Koek kiepte koket koninklijke koksmutsen kunstzinnig krom
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hihiquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |