Salviaquote:Op woensdag 16 mei 2012 07:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat zou dan wel helpen om ruimer te denken?
Hoezo zou je ruimer willen denken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat zou dan wel helpen om ruimer te denken?
Ja, dat 'donkere' lijntje die gespannen staat tussen P en Squote:Op woensdag 16 mei 2012 08:02 schreef dramatic het volgende:
http://www.eindexamens.le(...)2009%20I_opgaven.pdf
Het touwtje is hier de dikker gedrukte? dit is toch vrij vaag gesteld die vraag (1).
Ik moest ook 3x kijken voordat ik die vraag begreep, maar het touwtje is inderdaad de dikkequote:Op woensdag 16 mei 2012 08:02 schreef dramatic het volgende:
http://www.eindexamens.le(...)2009%20I_opgaven.pdf
Het touwtje is hier de dikker gedrukte? dit is toch vrij vaag gesteld die vraag (1).
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, dat 'donkere' lijntje die gespannen staat tussen P en S
dankjequote:Op woensdag 16 mei 2012 08:07 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik moest ook 3x kijken voordat ik die vraag begreep, maar het touwtje is inderdaad de dikke
ja en hij gaat er aan de bovenkant wel langs heen denk ik danquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:12 schreef jopiede het volgende:
Nee wacht, het touwtje is de raaklijn aan de parabool!
Het touwtje is gewoon die dikke lijn, en bestaat uit 2 raaklijnstukken, en een deel wat over de parabool zelf loopt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:12 schreef jopiede het volgende:
Nee wacht, het touwtje is de raaklijn aan de parabool!
Ik zag het na een poosje ook maar echt duidelijk is het niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:13 schreef Unsub het volgende:
[..]
Het touwtje is gewoon die dikke lijn, en bestaat uit 2 raaklijnstukken, en een deel wat over de parabool zelf loopt.
Kijk maar naar de vragen die erna gesteld worden.
Klopt, het touwtje begint in P, snijdt in Q en dan bij R gaat hij weer door naar S. Dan kan je dus de raaklijn in punt R uitrekenen en dan weet je het coordinaat van S :-)quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja en hij gaat er aan de bovenkant wel langs heen denk ik dan
Ik heb gewoon de afgeleide van de functie gepakt op x=1 voor de richting van de raaklijn. lijkt me wel redelijk nu weer verderquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:14 schreef jopiede het volgende:
[..]
Klopt, het touwtje begint in P, snijdt in Q en dan bij R gaat hij weer door naar S. Dan kan je dus de raaklijn in punt R uitrekenen en dan weet je het coordinaat van S :-)
Ja, toch gewoon afgeleide van f(x), coordinaat in rammen, dan heb je de richtingscoefficient van de raaklijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:14 schreef jopiede het volgende:
[..]
Klopt, het touwtje begint in P, snijdt in Q en dan bij R gaat hij weer door naar S. Dan kan je dus de raaklijn in punt R uitrekenen en dan weet je het coordinaat van S :-)
zo deed ik het iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:16 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ja, toch gewoon afgeleide van f(x), coordinaat in rammen, dan heb je de richtingscoefficient van de raaklijn.
Dan y=ax+b, waarvan je a net hebt berekend, coordinaat van R invullen, en je hebt de formule van de raaklijn.
y=0 stellen, en je hebt de x-coordinaat van S.
Toch?
quote:VWO Management & organisatie
Naam: K. ontebonken
ik ben een jongen van 17 jaar en ik ben net in mijn kontje genomen door 4 heren van groot formaat ben ik nu zwanger?????
help mij ik weet niet wat ik moet doen!!!!!
quote:VWO Wiskunde B
Naam: a. sser
er zit een scheur tussen de 2 helften van mijn bil wat is er aan de hand, wat gebeurd er met mij, ben ik fysiek gemuteerd. help mij
quote:Havo Nederlands
Naam: Lisa Monalot
Ewa,
Ikke ga daar sitte ik seg doe mij die toets swa ik ga um rocke ik heb skrs alle oefentoetse gemaakt in die gekke bundel zwarte witte kaft laagste punt waz iets vn 7.1 fzo. duz ik denk van kga dese toets rocke dus ik kryg die toets zo ik lees die ik denk wtf is dese shit saaie politiek fso ik kreeg dikke dutje was lyp moe voor dikke uur van die saaie tekst dus ik sleur meself door die frage heen (btw vraag 16 fzo? waz met die vraag is gek man nie normaal wie heeft verzonne?? jy bent gek) kom ik by die gekke bambi aan ik denk joww sekers bambie is de bom hy is dikke pimp van de bos dese tekst is lijp. dus ik kijk vraag 21 door wat sie ik? filosofie fzo ik steek myn hand op ik seg leeraar leraar waz dit ik doe nederlands nou toch filosofie is later pas?? leraar zo haha grapjas maak de toets maar gwoon dus ik schryf die samenvatting dikke lijstje gemaakt van alle belangryke punte staat er ineens vraagje die selfs op filosofische nuvo nog hoofdpyn besorgt serieus die antwoord was iets vn 2 zinne lang maar moest je hale uit 4 dikke alineaus ofso. en 200 woorde? wat man!! gekke toets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |