Die twee spreken elkaar al tegen. Appartementjes zijn enorm in trek. Als je een appartementje wilt ben je op dit moment dus al veeleisend.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:22 schreef Aardbeilove het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartementje in Groningen.
Ik ben niet veeleisend
Maakt niet zoveel uit. Het is een universele waarheid dat woningen in grote steden moeilijk, klein en duur zijn. En zeker in Groningen heb je een enorm verschil tussen de stad en de omliggende dorpen, veel meer dan in de randstad (waar eigenlijk alles onderdeel is van "de grote stad").quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:11 schreef Lienekien het volgende:
Aan welke 'aangrenzende' steden denk jij?
Ik vraag me af of je echt bekend bent in deze streek. Ik geef TS minder kans in de dorpen die jij noemt dan in een wijk als Lewenborg, Paddepoel of Beijum.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:22 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Het is een universele waarheid dat woningen in grote steden moeilijk, klein en duur zijn. En zeker in Groningen heb je een enorm verschil tussen de stad en de omliggende dorpen, veel meer dan in de randstad (waar eigenlijk alles onderdeel is van "de grote stad").
Ik ben er van overtuigd dat TS in staat is zelf in die omliggende dorpen te gaan kijken om te zien wat er van zijn gading is. Persoonlijk zou ik eerst gaan kijken in Paterswolde, Eelde, Zuidhorn of zo.
hier in drenthe heb je in de meer bevolkte gebieden ook veel meer kans dan in de dorpjes hoor. plus dat er in de dorpjes vaak extra voorwaarden zijn als "komt uit dorpje"quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je echt bekend bent in deze streek. Ik geef TS minder kans in de dorpen die jij noemt dan in een wijk als Lewenborg, Paddepoel of Beijum.
De schilderswijk lijkt me kansloos, want best heel populair.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:28 schreef RanTheMan het volgende:
baflo! of hoogezand, foxhol, roden, etc etc.. of gewoon de schilderswijk
Terecht Lienekien. Ik ben niet heel bekend in de regio. Zoals al gesteld; het is meer een vuistregel bij alle grotere steden (Den Bosch, Eindhoven, Heerlen, Maastricht).quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me af of je echt bekend bent in deze streek. Ik geef TS minder kans in de dorpen die jij noemt dan in een wijk als Lewenborg, Paddepoel of Beijum.
Week voorbij, sta nu op plek 77. Ben benieuwdquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Er zijn altijd wel een hoop mensen bij denk ik die een woning op papier al min of meer afschrijven; dus die wel reageren maar achteraf denken van toch maar niet
Heb ik ook geprobeerd, maar zoals je in een van mn andere topics kan zien stikt het niet echt van de makelarijen in groningen. Laat staan goede of (redelijk) goedkope.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:44 schreef Ofresca het volgende:
Je zou het ook via een makelaar kunnen regelen. Kost je meestal één maand huur extra, maar gaat wel sneller dan woningnet.
Volgens één van je vorige topics heb je ook al een kamer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef Aardbeilove het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, maar zoals je in een van mn andere topics kan zien stikt het niet echt van de makelarijen in groningen. Laat staan goede of (redelijk) goedkope.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |