quote:
jeetje wat een interessante relatie heb jij zegquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:51 schreef monkyyy het volgende:
Nou, dan ben ik zo met mijn vriendje aan het discussiëren over een handje en dan zeg ik zoiets als: "Als de villain veel 3bets flat in positie moet je gepolarizeerd 3betten en weinig jammen over 4bets"
En hij dan vet lachen en het op facebook zetten omdat het gedepolarizeerd moet zijn en ik me versprak.
Grutjesquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:51 schreef monkyyy het volgende:
Nou, dan ben ik zo met mijn vriendje aan het discussiëren over een handje en dan zeg ik zoiets als: "Als de villain veel 3bets flat in positie moet je gepolarizeerd 3betten en weinig jammen over 4bets"
En hij dan vet lachen en het op facebook zetten omdat het gedepolarizeerd moet zijn en ik me versprak.
Ja he? Facebook staat er vol mee.quote:
Pak zn telefoon afquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:06 schreef monkyyy het volgende:
Of dan maak ik weer een domme opmerking over de Keynesiaanse theorie die ik eerlijk gezegd nog maar deels begrijp. En hij meteen weer op facebook zetten met zn telefoon.
Gewon de muffin die ik voor hem maak aan de kat voeren doe ik altijd als straf.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Pak zn telefoon afDat zal hem leren, de schurk
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewon de muffin die ik voor hem maak aan de kat voeren doe ik altijd als straf.
jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
Krijgen jullie ook een DM voor nachtbagger?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:16 schreef monkyyy het volgende:
Maar nu ga ik slapen, morgen weer een zware dag van sporten, eten en achter de pc hangen
Cool story bro .jpgquote:Op woensdag 16 mei 2012 05:47 schreef Metalfrost het volgende:
ik heb ooit eens een lionking-bal gewonnen bij bingo
dat was echt fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |