quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Hoeveel mensen heb je gedaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik wel hoog scoor op de sletscore, maar niet boven gemiddeld, denk ik.
Gelukkig doe ik daar niet aan, zoenen maakt het zo intiem. Gewoon meteen neuken of een snelle pijpbeurt in de toilet in de lokale kroeg.quote:
ik vind je er wel 1quote:
Je zit alleen vol met liefde.quote:
Niet op twee handen te tellen, maar ik weet het niet exact. Sowieso niet meer dan 20 en twee zijn vrouw, weet niet of dat telt..?quote:
Dat klinkt zo eng.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je zit alleen vol met liefde.
Zoiets was het toch?
Mja, ik ben ook eng.quote:
Je moet een knop naar links hebben.quote:
Alsof mijn liefde in 17 centimeter pastquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil je 17cm aan liefde wel eens voelen ja,
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je zit alleen vol met liefde.
Zoiets was het toch?
ga slapenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef Samzz het volgende:
Bleh, dan wil je slapen en is family guy erop.
Nee want dan ben je morgen weer moe enzoquote:
ik ben zelfs op m'n werk wel eens in slaap gevallenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val heel vaak overdag in slaap als ik bij Newb ben
Ik kan niet staand slapen, en ik heb nog nooit gezeten op mijn werk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben zelfs op m'n werk wel eens in slaap gevallen
Mijn ex achter het stuur, kwam door de ghb, we hebben een paar koprollen met de auto gemaakt toenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef kutkloon7 het volgende:
Vriend van me is een keer op de weg in slaap gevallen
ik viel op de wc in slaapquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet staand slapen, en ik heb nog nooit gezeten op mijn werk.
Klinkt leukquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn ex achter het stuur, kwam door de ghb, we hebben een paar koprollen met de auto gemaakt toen
prachtigquote:
Zelfde criteria.quote:
quote:
En die is?quote:
Vertel knul, wat is er.quote:
Geen flauw idee, iets met die formule blijkbaar.quote:
De benzin formule, die was wel geniaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, iets met die formule blijkbaar.
Er is een nieuwe.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De benzin formule, die was wel geniaal
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:05 schreef Tangledup het volgende:
Algemene Slet Score (ASS)
Begrippenlijst
Pc = Aantal personen waarmee je seks hebt gehad
Pz = Aantal personen waarmee je gezoend hebt
L = Jouw leeftijd
Fs = Slet factor
Ss = Slet score (van 0 tot 100)
De formules
Fs = (10 Pc + Pz) / (2 L)
Ss = 100 - (100 / (Fs + 1))
Ik wou toch per se een formule ontwikkelen voor sletterigheid. Gewoon omdat het kan.
Mijn hersenen vervelen zich blijkbaar zo erg dat ze dit soort dingen gaan bedenken
hihi jaquote:
Humor, je hebt het of niet he. Jij kennelijk het laatste.quote:
Sorry, ik ga je verlaten. Ben eindelijk klaar. Snel douche en dan slapen. 7uur gaat de wekker weerquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet op twee handen te tellen, maar ik weet het niet exact. Sowieso niet meer dan 20 en twee zijn vrouw, weet niet of dat telt..?
okquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Humor, je hebt het of niet he. Jij kennelijk het laatste.
Je moet op mij blijven reageren he. Hoe schattig.quote:
okquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet op mij blijven reageren he. Hoe schattig.
okquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:29 schreef ook_gek het volgende:
Oh god, je zit weer in die fase.
Je weet je echt geen houding te geven he.
Wie weet moet je er een boek over lezen, kan je weer rond roepen dat je gegroeid bent.
Je blijft zelf anders ook op hem reageren, hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:29 schreef ook_gek het volgende:
Oh god, je zit weer in die fase.
Je weet je echt geen houding te geven he.
Wie weet moet je er een boek over lezen, kan je weer rond roepen dat je gegroeid bent.
quote:
Anders stoppen jullie even met kinderachtig doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet op mij blijven reageren he. Hoe schattig.
http://www.tuaw.com/2012/(...)al-older-mac-models/quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:33 schreef ook_gek het volgende:
Iemand ervaring met Apple software?
Welke specs moet een mac hebben voor mountain lion?
Dat dat zo snel niet vinden?
Alvast bedankt en tot vanmiddag.
Nee, dat was ikquote:
Top! Dat komt mooi uitquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
http://www.tuaw.com/2012/(...)al-older-mac-models/
Mountain Lion will only run on the following Macs:
iMac (mid 2007 or later)
MacBook (13-inch Aluminum, 2008), (13-inch, Early 2009 or later)
MacBook Pro (13-inch, Mid-2009 or later), (15-inch, 2.4/2.2 GHz), (17-inch, Late 2007 or later)
MacBook Air (Late 2008 or later)
Mac Mini (Early 2009 or later)
Mac Pro (Early 2008 or later)
Xserve (Early 2009)
Je hebt een Mac gescoord?quote:
Helaas voor jou, nee.quote:
Even stukje uit de tekst,quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:51 schreef Tangledup het volgende:
"Klassieke verleidingstrucs nog altijd effectief"
arme benzin, zijn wereld zal nu volledig instorten.quote:Singles hebben volgens het onderzoek overigens veel vaker seks, namelijk wel 5,3 keer per week.
Nog niet. Maar colega van me heeft een paar defecte macs gekocht die we gaan repareren. En wie weet ga ik er 1 nemen.quote:
Ja, dit dus. Zelfs met FB had ik geen 5 keer per week seksquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:58 schreef kipknots het volgende:
5,3 klinkt me ook nogal extreem. D'r zullen er vast wel wat zijn met FB's die dat halen, maar het gemiddelde lijkt me veel lager te liggen. Zeker aangezien er ook wel onderzoeken zijn waaruit blijkt dat er veel singles zijn die al een jaar of langer geen sex hebben gehad.
Godverdomme zeg, drie kwartier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas voor jou, nee.
Als je een punt wilt maken doe dat dan op het moment dat er iets gebeurt, niet als er al drie kwartier niks meer over gepost is, keutel.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Zelfs met FB had ik geen 5 keer per week seks.
Houd toch op man, ik moet er iets van zeggen... Zo belangrijk ben je niet hoor. En in dit geval ook totaal onnodig. Het was al gesust.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, drie kwartier.![]()
Ja dan ben je een behoorlijke spuit elf.
Het punt is dat ik er iets van moet zeggen, reden laat ik achterwege.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd toch op man, ik moet er iets van zeggen... Zo belangrijk ben je niet hoor. En in dit geval ook totaal onnodig. Het was al gesust.
Er staan geen leeftijden bij. Kan me voorstellen dat jongeren tussen de 15 en 25 actiever zijn dan 30+ mensen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:58 schreef kipknots het volgende:
5,3 klinkt me ook nogal extreem. D'r zullen er vast wel wat zijn met FB's die dat halen, maar het gemiddelde lijkt me veel lager te liggen. Zeker aangezien er ook wel onderzoeken zijn waaruit blijkt dat er veel singles zijn die al een jaar of langer geen sex hebben gehad.
Heb je dat weleens getest met een beta?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nog niet. Maar colega van me heeft een paar defecte macs gekocht die we gaan repareren. En wie weet ga ik er 1 nemen.
Maar ik wil dan mijn apple tv als 2de scherm gebruiken. En dat kan alleen met de nieuwe os.
Goed. Dan kan je nu wel gaan. Mocht er iets zijn, dan rammelen we wel met de pispot. Kusje.quote:
Ik denk dat je je daar nog wel eens in kan vergissen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er staan geen leeftijden bij. Kan me voorstellen dat jongeren tussen de 15 en 25 actiever zijn dan 30+ mensen?
Ik denk dat ik met m'n 1 in 29 jaar dat gemiddelde al onmogelijk maakquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
5,3 keer per weekDat heb ik als single echt niet gehaald
Volgens mij is het net als penislengte. Flink bluffen. Er zijn dus mensen die echt wel 12 keer per week seks moeten hebben om dat gemiddelde mogelijk te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:06 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met m'n 1 in 29 jaar dat gemiddelde al onmogelijk maak
En nu zullen die mensen er vast en zeker wel zijn, maar of het er genoeg zijn voor dit gemiddeldequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij is het net als penislengte. Flink bluffen. Er zijn dus mensen die echt wel 12 keer per week seks moeten hebben om dat gemiddelde mogelijk te maken.
Lijkt me best hard werkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:13 schreef Myraela het volgende:
Als single gemiddeld aan de 5.3 lijkt me echt sterk.sommige weken kom je er wel aan, maar ik geloof niet eens dat er veel zijn die dat gemiddelde persoonlijk zouden halen, laat staan als gemiddelde over alle singles.
Ik denk dat er dan mensen zijn die zo'n 50 keer per week moeten halen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij is het net als penislengte. Flink bluffen. Er zijn dus mensen die echt wel 12 keer per week seks moeten hebben om dat gemiddelde mogelijk te maken.
Zouden ze die echt meetellen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan mensen zijn die zo'n 50 keer per week moeten halen.
Om de mensen die in jaren geen seks hebben gehad recht te trekken.
Wellicht dat de professionals op de wallen het gemiddelde aardig omhoog halen..
Ik heb zo een vermoede dat het beter in elkaar zit bij de final. Lijkt me anders niet handig om dat aan te prijzen als 1 van de belangrijkere punten can mountain lionquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:04 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Heb je dat weleens getest met een beta?
Klinkt op zich wel gaaf. Collega van mij heeft de losse Air Display software geinstalleerd op zijn Macbook Air, om voor de lol te kijken of hij zijn ipad als 2e scherm kon gebruiken. Maar dit bleek nogal traag te werken.
Geen idee of de software in Mountain Lion dit beter voor elkaar heeft. Ik hoop het wel.
Zal het ook niet een stukje opscheppen zijn van, kijk mij eens neuken als vrijgezel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar nog wel eens in kan vergissen.
Ik zie wel dat de dertigers een veel lossere moraal hebben dan (begin-)twintigers. Die houden er nog veel vastere ideeën over vreemdgaan op na en zijn echt niet zo van de ONS zoals de media ons wijs wil maken. Dertigers zijn ervarener, en daarom misschien vrijer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:25 schreef ook_gek het volgende:
Als ik om me heen kijk lijken de jongeren wel wat actiever dan de 30 plussers. Al blijf ik 5.3 wel erg veel vinden.
Ik denk niet dat het ervaring is, ik wordt er ook makkelijker in.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie wel dat de dertigers een veel lossere moraal hebben dan (begin-)twintigers. Die houden er nog veel vastere ideeën over vreemdgaan op na en zijn echt niet zo van de ONS zoals de media ons wijs wil maken. Dertigers zijn ervarener, en daarom misschien vrijer.
Dit is natuurlijk alleen mijn perceptie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |