Snoozen kan ik ook goed. Vanochtend ook gedaan. Stond binnen een kwartier op het treinstation. Moest wel...quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:36 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben jaloers op jullie
Wakker worden, 3x snooze, 6 boterhammen naar binnen werken, krant erbij, douchen, nog 2 boterhammen, koffietijd, tandenpoetsen, klaar en dan zijn we wel 2 uur verder
ik heb medelijden met je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:37 schreef Dastan het volgende:
nee ik ging douchen en toen raakte ik hier weer in verzeild
nou ben jaloers hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:38 schreef Kaasrol het volgende:
En dan ook nog 4 met lunch, vaak nog döner ofzo erbij
En dan nog steeds bijna ondergewicht
wees maar niet, altijd hongerquote:
nee, ik ga zo echt slapenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je.
pas maar op dat je niet de ganze nacht hier blijft hangen
Wacht maar. Wacht maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:38 schreef Kaasrol het volgende:
En dan ook nog 4 met lunch, vaak nog döner ofzo erbij
En dan nog steeds bijna ondergewicht
Ik wacht met smart op het moment dat ik kan aankomen.quote:
Ik las 'Etsu'quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:39 schreef Ezell het volgende:
Eten is gewoon kut. Daarom zo veel mogelijk lekkere dingen uitkiezen.
Na 22.5 jaar kwam het bij mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op het moment dat ik kan aankomen.
ja, even kijken of er nog poker op de televisie is, val altijd in slaap tijdens pokerquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is leeeeeell gelukt om te gaan slapen, nu jij nog.
ik heb vertrouwen in je.
wat als er geen poker op tv is?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, even kijken of er nog poker op de televisie is, val altijd in slaap tijdens poker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |