?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb het ook over jou en je vriendje ja
Nee van Bommel met Anita.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef tompsv18 het volgende: [..] Strootman op het middenveld dan met Van Bommel? Kunnen ze alvast oefenen voor volgend seizoen.
Hou toch op met je ? manquote:
flikker opquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
bovenste plaatje in de op is kapot, oke oke gr gr
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:
IK HAD WEER EEN MOOIE TT ELKE KEER WORDT IE GEJAT ALS IK EEN MOOIE HEB.
groetjes
Alleen de spelers van Ajax zijn goed toch, tuurlijk johquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou toch op met je ? man
Je zat hem zwaar op te hemelen en shit
Het is gewoon een droevige speler, maar dat zegt gewoon heel veel over het niveau van Nederland op dit moment
tief op met je gr grquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
bovenste plaatje in de op is kapot, oke oke gr gr
Zeg ik dat ergens domme kneusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen de spelers van Ajax zijn goed toch, tuurlijk joh
Ik vind hem beter als LB dan Emanuelson dat al jaren niet meer LB speelt. Als je dat raar vindt oké maar is geen rare mening.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou toch op met je ? man
Je zat hem zwaar op te hemelen en shit
Het is gewoon een droevige speler, maar dat zegt gewoon heel veel over het niveau van Nederland op dit moment
Wacht maar tot zaterdagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij bent hier de flikker, dus flikker zelf op, flikker.
Hihi toen ik zag dat jij een vrouwmens was heb ik in je fotoboek gekekenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij bent hier de flikker, dus flikker zelf op, flikker.
Nee je vindt hem niet beter, je vindt hem zowat de beste verdediger van Nederland man ouwehoerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind hem beter als LB dan Emanuelson dat al jaren niet meer LB speelt. Als je dat raar vindt oké maar is geen rare mening.
ik ook, alleen geen pics?!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hihi toen ik zag dat jij een vrouwmens was heb ik in je fotoboek gekeken![]()
quote:
Teleurstellend ja. Is het broekje voor niks op de enkels gegaan... Is Davy toevallig aanwezig?quote:
Dus jij vind Willems een pisvee waardige speler?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind hem beter als LB dan Emanuelson dat al jaren niet meer LB speelt. Als je dat raar vindt oké maar is geen rare mening.
Na Pieters beste LB voor Oranje. Maar voor EK is het beter dat Schaars speelt, omdat hij dat druk wel aan kan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee je vindt hem niet beter, je vindt hem zowat de beste verdediger van Nederland man ouwehoer
Zal vast weer zo'n kloon zijn van een of andere gast.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hihi toen ik zag dat jij een vrouwmens was heb ik in je fotoboek gekeken![]()
Willems wordt schijt gespeeld op de linksback tegen Foor van NEC, Emanuelson speelt regelmatig bij AC Milan op een andere positie. Nou dan zou ik dus duidelijk kiezen voor Urby. Even een weekje of 2 wennen en hij kan weer over de linker kant rennen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee je vindt hem niet beter, je vindt hem zowat de beste verdediger van Nederland man ouwehoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |