Donna was disco! Peep, peep!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaah dat moet wel haast, ik ging destijds met een groepje jongens en meiden om en Donna was de BOM !! Tuud tuud
LOL hint ? Welke hintquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goed, dat is dus naar mijn post. Waar ging het om. En iemand anders die ook in deze reeks post riep dat ze door Nederland bekend was geworden en dat klopt gewoon. Was gewoon een onderbouwing. Maar goed... ik snap je hint
Nou dat duh ik naitquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja, dat las ik wel dat je platenspeler in de berging stondMaar het zou natuurlijk zomaar kunnen dat je die er af en toe eens uit haalt om een ploatje te droaien, ware het niet dat je alles digitaal hebt.
Zonde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alles heb ik digitaal, zoals ik al zei in de berging ...
Ga je nog iets leuks doen?quote:
Wat heet leuk? Uitrusten, misschien naar de kapper, die 14 vuilniszakken wegbrengen en misschien nog wel verder met onkruid plukken en de heg aan de binnenkant knippen.quote:
Nee, niet echt iets gepland, behalve morgenavond voor de buis de finale bekijken van de CL.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef Mickeys het volgende:
Wat heet leuk? Uitrusten, misschien naar de kapper, die 14 vuilniszakken wegbrengen en misschien nog wel verder met onkruid plukken en de heg aan de binnenkant knippen.
Jullie nog strakke plannen?
Oeh, BBQ is altijd leuk. Moet nog een BBQ halen, maar in je upje is er niets aan. Maar als de tuin een beetje redelijk er bij ligt, kan er hier natuurlijk een BBQ gehouden worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, niet echt iets gepland, behalve morgenavond voor de buis de finale bekijken van de CL.
Misschien als de weersverwachting meespeelt zondagavond de BBQ voor het eerst dit jaar eens aanslingeren.
Verder lekker cocoonen, luieren en boeken lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Mickeys het volgende:
Altijd leuk een kattenluik waar je doorheen kan kijken, terwijl de musjes voor je neus aan het huppen zijn. En zo zit ze nu al zeker een kwartierMisschien heeft ze nog geen hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mormel heeft altijd honger. Is een klein kamerolifanthangbuikzwijntje... maar verder is ze heel lief hoor, en oud (18,5 jaar)quote:
Ze komt het luikje gewoon niet door en weet dat jij dr toch wel weer wat voorschoteltquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mormel heeft altijd honger. Is een klein kamerolifanthangbuikzwijntje... maar verder is ze heel lief hoor, en oud (18,5 jaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Haha
Wij hebben ook nog ergens een erg leuke van poes in luik, toen ie net in de deur gezet was.. ff zoeken
In luik kan ik niet vinden
Wel dezeAh gossie... Heerlijk naar buiten aan het kijken. Wat kunnen ze toch van het leven genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Die kwam toen het luik ook niet uit omdat het buiten gewoon berekoud was met die sneeuwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah gossie... Heerlijk naar buiten aan het kijken. Wat kunnen ze toch van het leven genieten![]()
Ik verdenk de vogeltjes er altijd van dat ze donders goed weten dat ze in de gaten gehouden worden door verwende katten achter glas. Daarom hupsen ze zo uitdagend in de rondte, wetende dat de katten veilig achter glas zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef chufi het volgende:
Katten en vogelsDe ene zit stil de andere hupt vrolijk rond .... Fascinerende natuur
Oh ja die zag ik van de week ook in de Super op de hoek, maar ik drink geen Bavaria en ook al geen Heineken ..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Deisyy het volgende:
En voor Golfer, de vervanger voor het Bavaria-jurkje, de V-dress (ook van Bavaria, dat wel).
[ afbeelding ]
Die heb ik natuurlijk ook al lang in huis. Staat mij enig. Borsthaar komt goed uit met die V-hals.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:17 schreef Deisyy het volgende:
En voor Golfer, de vervanger voor het Bavaria-jurkje, de V-dress (ook van Bavaria, dat wel).
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |