Ik ook, goede kans op medailles.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik verheug me alweer op het OS paardrijden.
I stayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:08 schreef Mickeys het volgende:
Stap 1 is gezet... redelijk wat van de heg afZo je bent aardig bezig geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, maar nog lang niet klaar. Groenbak is vol dus nu over op vuilniszakken. Wie weet kan ik het dan zaterdag naar het recycle perron brengen. Weg is weg. Moet aan de tuinkant zelf ook nog flink weghalen. Komen nu ook nog donkeren wolken over drijven... Dat had ik helemaal niet besteldquote:
Kloterige van de klimop/hedra is dat je het zeker 6 keer per jaar moet bijhouden, maar wie doet dat? Volgens mij niemand want wie ik ook ken, hoor ze allemaal klagen. Wil er ooit tegen het stalen hekwerk een plankenconstructie bevestigen. Dan hoef ik ook die klimop niet meer bij te werken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:47 schreef golfer het volgende:
Rigoureus hoor, Mickeys.
Wij hebben het afgelopen weekend met een geleende heggescheerder ook die klote Hedra-klimop van onze schutting een halve meter terug kunnen snoeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog deze 14 vuilniszakken zaterdag wegbrengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog 1 container vol maar die komen ze halen maandag over een week. Nu maar even stoppen, mijn handen zijn er stuk van.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Tnx.. ben denk ik toch iets te lang doorgegaan. M'n handjes doen echt auw nuquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Wauw Mick, zéér herkenbaar allemaal, maar heel goed van je
Die zijn ook zo fijn inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik loop ook met een blaar van afgelopen weekend
Ik ben juist een enorme fan van klimopquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik roep altijd in het bloemen en planten topic : Wie het klimop heeft uitgevonden moet dood![]()
![]()
Het moet in mei en september. Dan hou je het redelijk in de smiezen....
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:03 schreef Mickeys het volgende:
Uren verder en dan is het resultaat in de steeg zoals hieronderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog deze 14 vuilniszakken zaterdag wegbrengenZiet er weer strak uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog 1 container vol maar die komen ze halen maandag over een week. Nu maar even stoppen, mijn handen zijn er stuk van.![]()
Ook best veel verschillende soorten, voor een beetje variatiequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:26 schreef Lienekien het volgende:
I'm with APK. Ik ben ook fan van hedera. Ideale bodembedekker, fijn tegen de schutting.
Bij mij juist wel, wegens eerder genoemde reden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:29 schreef chufi het volgende:
Ik heb een balkon en daar komt echt geen klimop ...
Klopt wel, maar het is hier gewoon teveel voor me. Het groeit alle kanten op en ik moet iedere keer 2 keer 15 meter snoeien. Daarom komt er een schutting tegen het stalen hekwerk wat er onder zit en die gaat bezaait worden met vogelhuisjes en voederbakjes en plantenbakjes. Dat is veel leuker. Maak ik dus ook een beschutte plek voor de vogeltjes in de winter met voer en een beetje drinken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij juist wel, wegens eerder genoemde reden.
Een beetje groen vinden de vogeltjes volgens mij ook leuker in de winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |