Ik heb een collega die 1 van de dames uit de vorige(WK) serie kent en die was ook erg dun ,,, Maakte het ook niet leuk om te zien... Een beetje vlees in de Arena mag er wel bij ....quote:
Is ook een beetje model vuilniszak, ik vind deze beter geslaagdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 07:40 schreef Mickeys het volgende:
Ik vind het Bavaria jurkje van nu echt niets. Jammer dat ze niet die vorige weer gedaan hebben. Deze heeft teveel blauw erin.
Zo wat boodschapjes doen en dan richting kapper. Kijken of ze er nog iets van kunnen maken
Oeh die is gaaf. Waar haal je die vandaan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook een beetje model vuilniszak, ik vind deze beter geslaagd
[ afbeelding ]
Ik ook niet maar een strapless push-up moet toch wel kunnen?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ook niet maar een strapless push-up moet toch wel kunnen?
Als je er een soort vestje over heen doet, valt het wel weer mee hoor. Ik vind m in ieder geval een stuk leuker dan die Bavaria van nuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:36 schreef sacha het volgende:
[..]alles kan, ik stop er wel blikjes Bavaria in
![]()
ik vind dit overigens een veel te hoerig jurkje
Hadden ze het wel over inderdaad. Maar van mij mag het zonnetje terug. Neemt ineens de benenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:45 schreef Karzai het volgende:
Benauwd vandaag, volgens mij gaat het onweren
Hmm. Ach, over 2 weekjes zit ik vermoedelijk toch thuis op de bank. Als het dan mooi weer is, is het ook niet verkeerd/ergquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:51 schreef Karzai het volgende:
Volgend weekend schijnt de zon volop we moeten nog even geduld hebben
Onzin. Als het jouw tieten zijn op je usericon, dan kan je het prima hebben.quote:
Speelsequote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Het was heerlijk in de tuin vanmiddag en heb er een lekker kleurtje van gekregen.
Nu sushi eten
Hier hetzelfde liedje... geen pizza maar gewoon een broodjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat, ik heb geen zin om te koken ..... Pizza dan maar
pizza is eigenlijk ook broodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier hetzelfde liedje... geen pizza maar gewoon een broodje
Ja, maar vast wel lekkerder belegd dan die van mijquote:
Hangt er van af wat je er op hebt... Ik had een Salami Tradizionale met extra kaas en wat extra knoflook en chili ...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, maar vast wel lekkerder belegd dan die van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |