Je hoefde daar alleen het feit te hebben dat het 1 procentpunt over een bedrag van 65000 was. (1-0,42)*0,01*65000.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja ik zat de hele tijd; 1% lager dan WAT?! komopzeg![]()
blijkt dus dat het meisje uit men klas dat zuigt in meo als enige het goed had! xD
Die snapte ik wel. het was 0,20 in totaal. 75% stock, 25% cash, 15% belasting. Je moet 15% belasting nemen van die 0,20 dus 0,03 belasting. Je krijgt dus 0,20/4 = 0,05 aan cashdividend zonder belasting, de belasting was 0,03 dus 0,05 - 0,03 = 0,02.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
aww das kut D: Ik had 0.03 euro cashdividend per aandeel.. ik snap niet hoe ze op 0,02 komen
Sorray O_O Bij mij was ik de laatste dus.. ghehe mijn laptop is wss gewoon sloomquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef dramatic het volgende:
Elke keer als ik een topic moet maken doet iemand anders dat qq
Op mijn nu oude school krijgt de hoogbegaafdenklas een iPad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bezuinigen op onderwijs kom we gaan iPads kopen.
Owh ik ging eerst het geheel aan cashdividend berekenen en dan aan het eind pas per aandeelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die snapte ik wel. het was 0,20 in totaal. 75% stock, 25% cash, 15% belasting. Je moet 15% belasting nemen van die 0,20 dus 0,03 belasting. Je krijgt dus 0,20/4 = 0,05 aan cashdividend zonder belasting, de belasting was 0,03 dus 0,05 - 0,03 = 0,02.
Simpel? Ja, want je kunt er ook zowat niks mee, dus dan is het niet zo moeilijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Marja Van Bijsterveldt vindt het allemaal zo simpel werken, past ook wel bij haar.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Later op hun vervolgopleiding:
'Wat is dit voor apparaat?'
'Dat heet nou een computer.'
'Oh. Hoe werkt die?'_!
Ik stel een verlaging naar 1,2 voorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:42 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Sorray O_O Bij mij was ik de laatste dus.. ghehe mijn laptop is wss gewoon sloom
Maak het wel goed met die deal
Hahaha. Is goed. Omdat je zo zielig bent nuquote:
Als je het dan goed doet hoor je dan niet op het goede antwoord te komen? Of heb je de belasting niet goed gedaan ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Owh ik ging eerst het geheel aan cashdividend berekenen en dan aan het eind pas per aandeel
totale dividend x 0.15 = 180 000 had ik aan dividendbelasting?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je het dan goed doet hoor je dan niet op het goede antwoord te komen? Of heb je de belasting niet goed gedaan ofzo?
trouwens, hoe weet je dat ik niet een of ander enorm lelijk gedrocht benquote:
wie zegt dat ik je niet ontvoerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
trouwens, hoe weet je dat ik niet een of ander enorm lelijk gedrocht ben
Wat had je als totale dividend dan? Je had namelijk eerst 1 miljoen (of 100.000, geen idee meer) van de 25 mln af moeten trekken, vervolgens die 24 mln /2 = 12 mln dividend voor normale aandeelhouders.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
totale dividend x 0.15 = 180 000 had ik aan dividendbelasting?
picsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
trouwens, hoe weet je dat ik niet een of ander enorm lelijk gedrocht ben
Kunstgeschiedenis bwhaha.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef Renn het volgende:
Ik denk dat ik liever M&O had gemaakt vandaag dan Kunstgeschiedenis
Wie zegt dat je de kans krijgtquote:
quote:
Oja, ook dat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Wat had je als totale dividend dan? Je had namelijk eerst 1 miljoen (of 100.000, geen idee meer) van de 25 mln af moeten trekken, vervolgens die 24 mln /2 = 12 mln dividend voor normale aandeelhouders.
Ja ik kwam uit op 1200.000 beschikbaar voor gewone aandeelhouders. 25% cashdividend, dan nog 180000 aan belasting eraf, en dan delen door 6mln aandelen =\quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:46 schreef meneer_valk het volgende:
Wat had je als totale dividend dan? Je had namelijk eerst 1 miljoen (of 100.000, geen idee meer) van de 25 mln af moeten trekken, vervolgens die 24 mln /2 = 12 mln dividend voor normale aandeelhouders.
Hints voor wat? dat ik een lelijk ding ben?XDquote:
Hahahahaa ja daar kwamen ze vorige keer ook al mee aanzettenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
https://www.google.co.uk/(...)KyT5X9Ioef8gO0ru2LCQ
Dat is Schutzstaffel, ik bedoel SummerSunshine.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vorige keer?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahahaa ja daar kwamen ze vorige keer ook al mee aanzetten
Ik had echt een andere naam moeten kiezen
Dan zou je goed uit moeten komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja ik kwam uit op 1200.000 beschikbaar voor gewone aandeelhouders. 25% cashdividend, dan nog 180000 aan belasting eraf, en dan delen door 6mln aandelen =\
Kom zelf er eerst maar mee aanzetten als je durftquote:
ik heb facebookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Kom zelf er eerst maar mee aanzetten als je durft
Ha ik niet! xD Ooit welquote:
Ja ik ben hier de stille toeschouwerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef Thezeurminator het volgende:
Het is hier vergeleken met vorig jaar trouwens wel erg rustig!
Dat was inderdaad ook de tip van mijn wiskundedocente, examenmakers gebruiken die errug vaak. En laat ik nou constante hoek meestal niet zienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef Renn het volgende:
Laatste tip voor meetkunde;
Denk in eerste instantie aan constante hoek, thales en koordenvierhoeken. Hiermee kom je meestal al tot het bewijs.
en maar goed ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:52 schreef Thezeurminator het volgende:
Het is hier vergeleken met vorig jaar trouwens wel erg rustig!
motorbloempje heeft mij geheime powers toegekend, en dat mag niemand weten. ik heb dr weten te overtuigen om alsnog te laten doorschemeren dat ik gezag heb dmv een sombere PIquote:
Ben je er hier 1 van?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martijnquote:
Koekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wiskunde oh god. Allemaal herinneringen die nu uit het niets komen die ik niet wou hebben.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ben je er hier 1 van?Sowieso die rechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Hoezo kunnen jullie allemaal elkaars FB vinden xDquote:
Moblo zou mij nog eerder anaal nemen met een strap-on.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
motorbloempje heeft mij geheime powers toegekend, en dat mag niemand weten. ik heb dr weten te overtuigen om alsnog te laten doorschemeren dat ik gezag heb dmv een sombere PI
Jwzquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Iedereen is stiekem toch de EXA SC weer aan het stalken.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moblo zou mij nog eerder anaal nemen met een strap-on.
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
407 scdelen, vol met trolls, ruzie, flamen, lapohunt, etc.
kon motorbloempje niet waarderen
Ik zeg maar wat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoezo kunnen jullie allemaal elkaars FB vinden xD
407? Ik dacht maar 300 ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
407 scdelen, vol met trolls, ruzie, flamen, lapohunt, etc.
kon motorbloempje niet waarderen
Owh haha xD Blij dat ik gewoon simpel msn, telefoon (whatsapp) en Fok account hebquote:
dat was de eerste Laura die ik tegenkwamquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:56 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Link NOOIT een Facebook plaatje directNu kan je zo de link naar het profiel achterhalen.
Oh, zeg dat dan!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is Schutzstaffel, ik bedoel SummerSunshine.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ben je er hier 1 van?YessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan jou niet vinden
Tenzij je in de dertig bent
![]()
Denk het niet. gaat echt om het totaal van berekening + antwoord meestalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik had bij M en O wel het antwoord van die contante waarde van 1134, maar ik had geen idee wat ik daar mee moest. Krijg ik dan wel punten? Ik heb dus niet aangegeven waarom het 1134 zou moeten zijn.
Laura G.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
YessIk kan jou niet vinden
gewoon mn hotmail intypen als naam? zou moeten werken!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
YessIk kan jou niet vinden
Ik ben hard bezig met niks doen (no jokequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja goedMet jou? en met je studie en alles (ik weet niet meer wat je doet
)
Wat is je hotmail dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef dramatic het volgende:
[..]
gewoon mn hotmail intypen als naam? zou moeten werken!
Ik heb je gevondenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef dramatic het volgende:
[..]
gewoon mn hotmail intypen als naam? zou moeten werken!
FOK! account is het belangrijkst natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Owh haha xD Blij dat ik gewoon simpel msn, telefoon (whatsapp) en Fok account heb
Net gekeken, waren er 409.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hebben zelfs topics vol met losse letters en woorden gemaakt om aan 400+ delen te komen
Dan schaam ik me niet dat ik niet wist wat je studeerdequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig met niks doen (no joke) En volgens jaar weer.
Duhh hahaa. maar whatsapp is ook zo handigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
FOK! account is het belangrijkst natuurlijk.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
motorbloempje heeft mij geheime powers toegekend, en dat mag niemand weten. ik heb dr weten te overtuigen om alsnog te laten doorschemeren dat ik gezag heb dmv een sombere PI
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moblo zou mij nog eerder anaal nemen met een strap-on.
Ja toch?quote:
Nee volgend jaar weer niks doen bedoel ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan schaam ik me niet dat ik niet wist wat je studeerde
Al weer zin om aan de slag te gaan?
Stoer, waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee volgend jaar weer niks doen bedoel ik. Of tenminste, nog een paar maand werken en dan weer een paar maand reizen.
Bijna een reden om een misdaad te plegen inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou wel goed staan in een opsporingsbericht hè?
Whatsapp groepsgesprekken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Duhh hahaa. maar whatsapp is ook zo handigOok al heb ik geen idee hoe het hele VWO bij mij aan mijn nummer komt
Elke x dat gedoe met 'wie ben jij'
Azie, heb nog geen plan whatsoever, maar dat komt later dit jaar wel weer. Plannen is voor doetjes ben ik na 7 maand OZ achtergekomenquote:
Gewoon lekker op de bonnefooi gaan iddquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Azie, heb nog geen plan whatsoever, maar dat komt later dit jaar wel weer. Plannen is voor doetjes ben ik na 7 maand OZ achtergekomen
jouw UI?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:02 schreef dramatic het volgende:
ik heb zo'n klein fototje van 2 jaar geleden die moet iedereen kunnen zien
Ja gaat goed, alles tot nu toe gehaald, 42 van de 60 punten, dus BSA al binnenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar hoe gaat het met jouw studie dan? Of tenminste, als je dat doen.
O_o op Star Dust na nog nooit een film gezien met Star in de naamquote:
Is het leuk in nijmegen? wilde ik in de onderbouw altijd rechten gaan studerenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wel goed dat je het wist though. Goed opgelet
Ja, hij gaat nu The Council ontmoeten.quote:
Ik ben toch geen wijf?quote:
Komt omdat SummerSunshine het ook wilt gaan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wel goed dat je het wist though. Goed opgelet
SPOILER!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hij gaat nu The Council ontmoeten.
Ik heb nergens anders gestudeerd, dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, maar ik vind Nijmegen heel leuk! En Moblo kan dit ook wel beamen denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Is het leuk in nijmegen? wilde ik in de onderbouw altijd rechten gaan studeren
Hoe je het weet, weet je hetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:06 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Komt omdat SummerSunshine het ook wilt gaan doen
Coolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb nergens anders gestudeerd, dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, maar ik vind Nijmegen heel leuk! En Moblo kan dit ook wel beamen denk ik
Hey maarum als jij in 1994 bent geboren (te zien aan je naam), heb je dan een klas overgeslagen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb nergens anders gestudeerd, dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, maar ik vind Nijmegen heel leuk! En Moblo kan dit ook wel beamen denk ik
Dat café!quote:
Ja groep 2 op de basisschoolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hey maarum als jij in 1994 bent geboren (te zien aan je naam), heb je dan een klas overgeslagen?
Dat soberzo, maar er zit uiteindelijk nog best wel een verschil tussen Leiden met veel studentenverenigingen en bijvoorbeeld Nijmegen: de verenigingen bepalen in Leiden best veel voor de sfeer!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Denk eigenlijk dat alle studentensteden wel leuk zijn, als je de juiste personen maar ontmoet.
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet gewoon bio iets in Leiden.
Nijmegen, de geakste. Leuke studentenstad, ik woon er zelfquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Is het leuk in nijmegen? wilde ik in de onderbouw altijd rechten gaan studeren
Ik maakte zieke blokkentorens in groep 1 en 2, ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ZoietsIk wilde al lezen en schrijven heb ik me laten vertellen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde eerst in leiden studeren maar toen zakte ik en nu vind ik het een stomme stad
Niet al in Leiden op school zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde eerst in leiden studeren maar toen zakte ik en nu vind ik het een stomme stad
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef meneer_valk het volgende:
Gaat er dan helemaal niemand naar Maastricht?
Respectquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik maakte zieke blokkentorens in groep 1 en 2, ieder zijn ding.
Ze wilden gewoon van je afquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ZoietsIk wilde al lezen en schrijven heb ik me laten vertellen.
Internationale Betrekkingen & Internationale Organisatie heb ik me voor ingeschreven maar is een lotingsstudie dus ik weet niet of ik er wel door kom.quote:
Mijn broertje heeft dagen op rijd geluisterd naar het filmpje in je signature, en dan op constant loop ;'(quote:
in welk gebouw kom je te zitten dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Internationale Betrekkingen & Internationale Organisatie heb ik me voor ingeschreven maar is een lotingsstudie dus ik weet niet of ik er wel door kom.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ze wilden gewoon van je afKind dat niet knutselen wil.. moesten ze niets van hebben!
Hij loopt ook automatisch volgens mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft dagen op rijd geluisterd naar het filmpje in je signature, en dan op constant loop ;'(
Geen flauw idee eerlijk gezegd, ik denk dat ik dat pas weet als ik er heen moet.quote:
nooit geweest dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:11 schreef Zamorak het volgende:
Wat is er zo leuk aan GroningenIk vergeet altijd dat die stad nog bestaat.
kom ook naar rug danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Groningen is leuk, al weet ik niet of ik er zelf zou gaan studeren. Maar dat ik soberso een beetje een probleem, heb nog niet echt een idee waar ik echt graag wil gaan studeren. Wil ergens ook wel graag naar het buitenland om daar te studeren.
Hullquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Groningen is leuk, al weet ik niet of ik er zelf zou gaan studeren. Maar dat ik soberso een beetje een probleem, heb nog niet echt een idee waar ik echt graag wil gaan studeren. Wil ergens ook wel graag naar het buitenland om daar te studeren.
Al enig idee wat je wil gaan studeren of welke richting?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Luister naar deze, nog verslavender.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij loopt ook automatisch volgens mij.
Nee ik vergeet hem altijd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel, het kwam zo over dat je het een stomme stad vindt
Iets met scheidkunde, maar dat ik kan ik overal ter wereld wel. Ik kies meer de stad in plaats van de studiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Al enig idee wat je wil gaan studeren of welke richting?
Teh Voeck?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Luister naar deze, nog verslavender.
http://www.weebls-stuff.com/songs/Stephen+Fry/
precies zelfde hierquote:
Oke dan. Dus je gaat eerst de wereld even ontdekken op zoek naar een geschikte stad om te studeren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Iets met scheidkunde, maar dat ik kan ik overal ter wereld wel. Ik kies meer de stad in plaats van de studie
Rip aan de nabestaande.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
die staat bij mij over een half uur nog wel aan![]()
Soort van. Ik weet dat ik gratis kan studeren in Duitsland. Maar ik bedoel, studeren in Duitsland, dat zegt toch helemaal niemand wat. Veel Duitsers komen hier ook de grens over om te gaan Studeren bij Saxion of de UT.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:15 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke dan. Dus je gaat eerst de wereld even ontdekken op zoek naar een geschikte stad om te studeren?
Hehe. Deze heb ik wel eens 2 uur aan gehad ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Luister naar deze, nog verslavender.
http://www.weebls-stuff.com/songs/Stephen+Fry/
Er zijn zat andere landen waar je goedkoop kan studeren (in vergelijking met Nederland).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Soort van. Ik weet dat ik gratis kan studeren in Duitsland. Maar ik bedoel, studeren in Duitsland, dat zegt toch helemaal niemand wat. Veel Duitsers komen hier ook de grens over om te gaan Studeren bij Saxion of de UT.
Of Nyankat, daar kan ik nog steeds naar luisteren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hehe. Deze heb ik wel eens 2 uur aan gehad ofzo.
http://cristgaming.com/pirate.swf
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/wab/anywhere/
Mijn lievelings.
Shun the non-believer!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Badgers is ook kwaliteit, mo mo mo mo mo mo monkey is nogal kut
irritante filmpjes met zwaar verslavende muziekjes die zich maar blijven herhalen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:20 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik volg het niet meerWaar gaat het over xD?
Ahhquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
irritante filmpjes met zwaar verslavende muziekjes die zich maar blijven herhalen.
Misschien helpt het tijdens Engels.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haat. Die zit nou drie dagen in m'n hoofd. Dank je!
Schrijfvaardigheid, onderdeel van het staatsexamen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:24 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
wat heb je voor Engels morgen?
Inderdaad. En dan zijn er ook nog mensen die het studeren, echt kansloos dat.quote:
Kuch. ^quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn zelfs mensen die het'studeren'
Beantwoord mijn vraag nou.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef Rezania het volgende:
En nu weer Star Trek kijken, anders krijg ik die aflevering niet af.
Dat kan ik dus echt niet hèquote:
Ik heb het nooit gestudeerd, dus heb geen ervaringquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat? Wil je het een volwaardige 'studie' noemen dan?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef meneer_valk het volgende:
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat EXA '11 het aan het overnemen is hier.
Geen idee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gestudeerd, dus heb geen ervaring
Wat vind jij er van Moblo?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Zamorak het volgende:
Verzin een nieuwe titel voor het volgende topic jongens! snel!
cool tochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef meneer_valk het volgende:
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat EXA '11 het aan het overnemen is hier.
Nee mijne loopt steeds soort van vast.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat iedereen op het zelfde moment zo´n update krijgt? Wist ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |