Dit werd bij ons inderdaad ook aangeraden. Maar, zo zei de docent, het was het veiligst om een tekening op een kladblaadje te maken en deze vervolgens met pen te tekenen op het antwoordformulier.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Tekening bij voorkeur met potlood. Berekeningen moeten echt met pen.
Het voornamelijke reden waarom je niet met potlood mag schrijven is dat je docent het foute antwoord eventueel kan weggummen en kan gaan verbeteren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Ochtendjas het volgende:
Als vooraanstaand wiskundige heb ik de afgelopen zes jaar al mijn wiskundige krabbeltjes netjes met potlood gemaakt, maar als je de algemene regels voor de examens doorneemt zie je dus dat alles wat is geschreven met potlood niet door de correctoren mag worden nagekeken (blijkbaar omdat zij zelf alles met potlood na moeten kijken ofzoiets)..
Geldt dit dan ook voor tekeningen die je moet maken met wiskunde? Als ik straks moet gaan tekenen met pen denk ik dat ik me jarenlang bedrogen ga voelen.
Aha, maar hetzelfde zou dus kunnen gelden voor tekeningen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:45 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Het voornamelijke reden waarom je niet met potlood mag schrijven is dat je docent het foute antwoord eventueel kan weggummen en kan gaan verbeteren.
Zie het antwoord van Rezania:quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:10 schreef xTraFresh het volgende:
Lekker dit, iedereen geeft een ander antwoord. Nu weet ik nog niet wat de echte regels zijn
Mij werd altijd vertelt dat tekeningen zelfs met postlood MOESTEN...
Tekenen bij intersect? Waarvoor in godsnaam?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:18 schreef dramatic het volgende:
Ik wil dit ook wel zeker weten eigenlijk![]()
wanneer moet je trouwens allemaal tekenen? toch ook elke keer wanneer je intersect gebruikt?
krijg ik keer op keer aftrek voor op de SEsquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:30 schreef Renn het volgende:
[..]
Tekenen bij intersect? Waarvoor in godsnaam?
Bij ons voldoet;
GR:
plot y=x en y=4
intersect geeft x=4
Werkelijk? Wat een rotstreek, ik had 'm aangekaart bij de directie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:31 schreef dramatic het volgende:
[..]
krijg ik keer op keer aftrek voor op de SEs
ik word standaard genaaid. de meest lame dingen krijg je 0/7 1/7 punten ofzo. zal vast per school verschillenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:33 schreef Renn het volgende:
[..]
Werkelijk? Wat een rotstreek, ik had 'm aangekaart bij de directie.
Als je een hele grafiek moet tekenen kan je het nog sneller exact oplossen..
Ziekquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:36 schreef dramatic het volgende:
Ik bedoelde schetsen trouwens, niet super precies tekenen
soweiso een keer 5 punten kwijt geraakt omdat ik geen x en y bij mn assen had
nope..quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef Renn het volgende:
[..]
Ziek. Is het een vrouw? Vrouwelijke wiskundeleraressen zijn daar vaak veel gemener in.
Gewoon even op je school vragen voor het examen, dan weet je het zeker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef dramatic het volgende:
[..]
nope..
maar niemand weet dus wat wel en niet mag?
okee, maar hij blijft degene die nakijktquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:44 schreef Renn het volgende:
[..]
Gewoon even op je school vragen voor het examen, dan weet je het zeker.
Verder, dan tekenen hoeft volgens het correctievoorschrift niet. Het voorschrift zegt enkel; "Aangeven hoe de vergelijking x^2=7 (o.i.d.) opgelost kan worden."
Ach, een schetsje duurt nog geen 20 sec...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:54 schreef dramatic het volgende:
[..]
okee, maar hij blijft degene die nakijkt1 van de 2 maar okee. als ik tijd overheb teken ik wel wat denk ik
Wij moeten er ook bijzetten welke xmin, xmax, ymin en ymax je hebt gebruiktquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:30 schreef Renn het volgende:
[..]
Tekenen bij intersect? Waarvoor in godsnaam?
Bij ons voldoet;
GR:
plot y=x en y=4
intersect geeft x=4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |