quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Ik heb maar een kleintje, dat kan er best bij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Je snikkel moet er ook nog bij, jeweetz
Donder die PC/laptop dan eens uit het raam.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben niet zo materialistisch ingesteld.
Mensen met iPhones.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar heb wel een iphone 4
Dat ga ik serieus nog eens doen. Omdat het kanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Donder die PC/laptop dan eens uit het raam.
Als je er eenmaal 1 hebt, wil je nooit meer terug.quote:
Maar wel pas wanneer je een nieuwe hebt gekocht.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ga ik serieus nog eens doen. Omdat het kan
Absoluut geen last van eigenlijk. Hij is nu ruim 20 uur aan en zit nog op 88%. Absoluut niet slechter dan voordat ik er ICS opzette.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Genoeg om je klauw er niet meer fatsoenlijk omheen te kunnen krijgen en genoeg om niet meer comfortabel in je broekzak te passen. Je snikkel moet er ook nog bij, jeweetz
[..]
True, maar die schijnt problemen te geven, iets met razendsnel leeglopende accu's. Komt een update voor als het goed is
iPhone 4S loopt nu gewoon achter, een iPhone 5 wordt pas weer het overwegen waard. Maar die is er nog niet...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:44 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als je er eenmaal 1 hebt, wil je nooit meer terug.
Ik was vroeger ook anti Apple..
Dat zeggen ze ook over heloef.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:44 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het is een prima telefoon, ik haat eigenlijk alleen het gros van de gebruikers.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:44 schreef Tangledup het volgende:
[..]
RENNEN VOOR DAT C_A ER ISquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Maar wel pas wanneer je een nieuwe hebt gekocht.
Google het maar eens, is zelfs in het nieuws geweest. Er zijn er die er geen last van hebben, maar het lijken uitzonderingen te zijn. Mwah nouja, jij was toch al een beetje vreemdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Absoluut geen last van eigenlijk. Hij is nu ruim 20 uur aan en zit nog op 88%. Absoluut niet slechter dan voordat ik er ICS opzette.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Word.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over heloef.
En over Achterhoekers
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een prima telefoon, ik haat eigenlijk alleen het gros van de gebruikers.
Why?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een prima telefoon, ik haat eigenlijk alleen het gros van de gebruikers.
Welke?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Google het maar eens, is zelfs in het nieuws geweest. Er zijn er die er geen last van hebben, maar het lijken uitzonderingen te zijn. Mwah nouja, jij was toch al een beetje vreemd
Ik geloof je wel hoor, maar heb er zelf helemaal geen last van dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Word.
En over Achterhoekers
En maar goed ook. Sowieso nog nooit problemen ermee gehad, mijne is vast van een goed bouwjaar/maand.
Mee eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
Oh ja en het bedrijf, maar het product zelf niks mis mee.
Vooral die Jobs verafgoding.
Bill Gates is een veel beter mens.
Niemand wordt miljardair door aardig te zijn. Bill Gates was ook een tiran. Onderschat dat nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
Oh ja en het bedrijf, maar het product zelf niks mis mee.
Vooral die Jobs verafgoding.
Bill Gates is een veel beter mens.
Het gros dus heeft het ding omdat het zo hip is, dit zijn het soort mensen dat in vintage kleding, met Ray-Ban op en MacBook een caffe latte zitten te nippen in de Starbucks. Daar heb ik zo'n hekel aan, koop het omdat het een goed product is wat aan je eisen voldoet, maar niet omdat het hip, Apple of van Steve Jobs is.quote:
Of hij aardig deed of niet boeit me niet zo, vind hem gewoon niet zo verafgodbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Niemand wordt miljardair door aardig te zijn. Bill Gates was ook een tiran. Onderschat dat niet
Voor de rest vind ik het gedoe rondom Steve ook overdreven hoor.
Een toffe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ze waren allebei een tiran, dat moet ook wel. Maar Gates lijkt nog iets van goedheid in zich te hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Niemand wordt miljardair door aardig te zijn. Bill Gates was ook een tiran. Onderschat dat niet
Voor de rest vind ik het gedoe rondom Steve ook overdreven hoor.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een toffe.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Een toffe.Prima ding op zich. Core i7 enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er op termijn nog een SSD in plaatsen als ik jou was. Daar wordt hij veel sneller van. De 5400RPM harde schijf is het traagste van het systeem. Zodra je die vervangt, wordt het echt een lekker machientje om mee te werken.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
Twi, mijn sap.quote:
[..]
Een toffe.Wat een goede keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm ja. Ik heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Prima ding op zich. Core i7 enzo.
Ik zou er op termijn nog een SSD in plaatsen als ik jou was. Daar wordt hij veel sneller van. De 5400RPM harde schijf is het traagste van het systeem. Zodra je die vervangt, wordt het echt een lekker machientje om mee te werken.
Je hebt een laptop besteld die best snel is, maar omdat hij al zijn gegevens van een relatief langzame harde schijf moet lezen, kun je daar niet optimaal van genieten.quote:
Voor dat gene wat ik er mee doe zal ie snel genoeg zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je hebt een laptop besteld die best snel is, maar omdat hij al zijn gegevens van een relatief langzame harde schijf moet lezen, kun je daar niet optimaal van genieten.
De voordelen van een SSD:
- Verbruikt minder stroom -> langere accuduur
- Veel sneller
Enige nadeel is het prijskaartje (paar honderd euro).
Je kunt dat toch ook niet bij elke laptop zomaar vervangen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je hebt een laptop besteld die best snel is, maar omdat hij al zijn gegevens van een relatief langzame harde schijf moet lezen, kun je daar niet optimaal van genieten.
De voordelen van een SSD:
- Verbruikt minder stroom -> langere accuduur
- Veel sneller
Enige nadeel is het prijskaartje (paar honderd euro).
Genoeg nerds hierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef twi het volgende:
En het nadeel is dat ze alleen in de echte dure laptops zitten, en je een nerd moet zijn om hem zelf te vervangen
Mensen op op een internetforum die een sociaal leven hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef twi het volgende:
Mensen die op een internetforum keer op keer roepen dat hun sociale leven roept
Kun je dat eten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:02 schreef twi het volgende:
Nou, dan kom ik volgende week maar bij je langs, Joy. Zorg jij dat je de SSD hebt liggen?
Vast, ze zijn maar 2.5 inch. Als vrouwen al niet klagen over ~7 inch, dan moeten mannen hier ook maar niet over zeuren.quote:
Het is niet bij alle laptops even makkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt dat toch ook niet bij elke laptop zomaar vervangen?
Ik hoor anders niksquote:
Oiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gapende flamoezen schreeuwen je naam
ECHO, Echo, echo, echoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gapende flamoezen schreeuwen je naam
Wat geweldigquote:
Wat ga je in het weekend doen danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Werk. Ik verveel me. Morgen weer. En vrijdag. Dan weekend.
Hoe kom je daar bij dan?quote:
quote:
wtf is kontrust?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb smoes bedacht omdat naar Kontrust te kunnen![]()
![]()
Nu nog even kaartje kopen.
Nog nooit van gehoordquote:
Oh sorry man,zal dat nooit meer gebruiken omdat jij daar dan meteen conclusies uit trekt, mijn welgemeende excuses, dit is een beginners fout en zal nooooooooit meer gebeurenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh sorry man,zal dat nooit meer gebruiken omdat jij daar dan meteen conclusies uit trekt, mijn welgemeende excuses, dit is een beginners fout en zal nooooooooit meer gebeuren
Stuk chagrijn
Chagrijn?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh sorry man,zal dat nooit meer gebruiken omdat jij daar dan meteen conclusies uit trekt, mijn welgemeende excuses, dit is een beginners fout en zal nooooooooit meer gebeuren
Stuk chagrijn
je vergeet de no homo gedeeltequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Chagrijn?Awww ik zat verkeerd, sorry dat het je bui zo beïnvloedt. Kusje erop
Ik wil er nooit meer wat van horenquote:
Tja, Tiroler hardrock is niet ieders ding he.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil er nooit meer wat van horen
Dat is 1 ding wat duidelijk isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, Tiroler hardrock is niet ieders ding he.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stuk chagrijn
quote:
Maar hoe ben jij ooit bij zo'n band uitgekomen dan?quote:
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb smoes bedacht omdat naar Kontrust te kunnen![]()
![]()
Nu nog even kaartje kopen.
Ik hou van hardrock.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar hoe ben jij ooit bij zo'n band uitgekomen dan?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Wat een plaat was dat.
Ja oke logisch anders zou je het niet luisteren, maar hoe kom je specifiek bij zo'n band danquote:
Geabonneerd op het kanaal van Napalm Records wat sinds vorig jaar hun label is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja oke logisch anders zou je het niet luisteren, maar hoe kom je specifiek bij zo'n band dan
Ahaaa ja dan is het wel redelijk logischquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geabonneerd op het kanaal van Napalm Records wat sinds vorig jaar hun label is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |