Ik heb inderdaad een regeling getroffen, betaal hem in 2 delen. Gelukkig kende ik hem goed, anders was hij waarschijnlijk minder soepel geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:16 schreef TR08 het volgende:
Als je hier 1x op betrapt wordt zit je de rest van je leven opgescheept met...
-Goedkope verzekeraars die jou niet willen
-Dure verzekeraars die jou niet willen
-Hele hele dure verzekeraars die jou misschien een beetje willen
+ dat je gewoon een eikel bent.
Kun je niet met die baas een betalings regeling treffen? Betaal gewoon 3 maand 200 euro of kom onbetaald een X aantal uur helpen in zijn zaak...verzin wat.
Het is fraude, dat is toch wel iets anders dan niet heel netjes in mijn ogen.quote:
Ten eerste ben ik gelukkig zo slim dat ik weet welke verzekeringen ik heb, waaronder een AVP. Als ik die niet had, zou ik de ruit zeer waarschijnlijk gewoon betalen en niet proberen iemand aders ervoor te laten opdraaien. Maar het is best begrijpelijk dat je op deze manier probeert goed te praten waarvan je weet dat het fout is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:28 schreef JohnDoe12 het volgende:
Oke hang maar lekker de moraalridder uit, maar als jij het was geweest dan had je ook over de opties nagedacht.
IIk neem aan van wel. ik moet denk ik contact opnemen met me verzekeraar om de schade te melden, en zei nemen contact op met de gedupeerde.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:03 schreef Maanvis het volgende:
vragen ze geen nota van het glaszetbedrijf?
dus ze laten het kapotte glas een week zitten, of ga jij het bonnetje van de glaszetter vervalsen? Of helpt het glaszettertje mee hiermee?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:06 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
IIk neem aan van wel. ik moet denk ik contact opnemen met me verzekeraar om de schade te melden, en zei nemen contact op met de gedupeerde.
checken ze bij ditzo social media en fora om fraude te ondervangen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Slim om dit te posten op een onderdeel van FOK! dat één van de best gelezen fora is.....
Nee de baas neemt vandaag of morgen contact op met de glaszetter, en die gaat dan kijken hoeveel het gaat kosten. En ik geef dat gewoon door aan de verzekeraar. Desnoods neemt de verzekeraar contact op met de glaszetter, maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus ze laten het kapotte glas een week zitten, of ga jij het bonnetje van de glaszetter vervalsen? Of helpt het glaszettertje mee hiermee?
1. Wanneer je verzekeringsmaatschappij hier achter komt, kom je op een zwarte lijst. Vrijwel alle verzekeringsmaatschappijen werken met die registratie, dus veel succes wanneer je in de toekomst je auto wilt verzekeren of een reisverzekering wilt afsluiten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:11 schreef JohnDoe12 het volgende:
Nu wil ik zometeen een AVP afsluiten en volgende week de schade claimen. Dus we schuiven alles 1 weekje op. Nu weet ik dat het eigenlijk niet mag, maar uit mijn omgeving hoor ik dat iedereen het doet.
Even een quote voor het nageslachtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:11 schreef JohnDoe12 het volgende:
Hallo,
Ik had een vraagje,
Gisteren is mijn fiets tegen een ruit aangevallen bij een kroeg, en nu zit er een barst in de ruit. Gelukkig ken ik de kroeg eigenaar goed en is het niet zo'n probleem.
Alleen nu kwam ik er vandaag achter dat ik geen AVP (aansprakelijkheid) verzekering heb. Ik dacht dat ik nog met mijn ouders meeverzekerd was, maar dat is niet zo.
Nu wil ik zometeen een AVP afsluiten en volgende week de schade claimen. Dus we schuiven alles 1 weekje op. Nu weet ik dat het eigenlijk niet mag, maar uit mijn omgeving hoor ik dat iedereen het doet.
Gaan verzekeraars hier moeilijk over doen? Want het is natuurlijk wel een beetje verdacht. Ze kunnen niks bewijzen natuurlijk, maar ik voel me niet helemaal zuiver.
Maar denken jullie dat verzekeraars dit gewoon doen, of gaan ze allerlei vragen stellen?
Dat ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
checken ze bij ditzo social media en fora om fraude te ondervangen?
En als zij dan zeggen dat ze 17-05 het glas hebben gezet terwijl jij pas op 21-05 de verzekering afsluit?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Nee de baas neemt vandaag of morgen contact op met de glaszetter, en die gaat dan kijken hoeveel het gaat kosten. En ik geef dat gewoon door aan de verzekeraar. Desnoods neemt de verzekeraar contact op met de glaszetter, maakt mij niet uit.
maar waarom geef je dan toch het bedrag door aan de verzekering?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:11 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Ik heb de verzekering al afgesloten. Ik heb de schade niet gemeld, ik ga dat ook niet meer doen.
Nee ik het het dus onderling met de kroeg eigenaar geregeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar waarom geef je dan toch het bedrag door aan de verzekering?
ga je nou wel of niet de verzekering oplichten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Als ik de schade meld dan doe ik dat gewoon via de procedure hiervoor. Ik weet niet hoe zei dat oplossen. Maar never mind, ik ben er al uit.
Je bedoeld de procedure die gold toen je nog niet verzekerd was? Of heb je binnen dec procedure een 'schrijffout' gemaakt bij de datum van het gebeuren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Als ik de schade meld dan doe ik dat gewoon via de procedure hiervoor. Ik weet niet hoe zei dat oplossen. Maar never mind, ik ben er al uit.
Nee zoals ik zei, ik ga geen schade melden. k vind het wel flink kut want die 600 euro heb ik gewoon echt niet. Die moet ik nu gaan lenen, en kan ik van de zomer waarschijnlijk niet op vakantie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ga je nou wel of niet de verzekering oplichten?
vrij simpel hoor, me vriendin sprong op me terwijl ik op de achterkant van me fiets zat. En toen klapte me fiets tegen de ruit. En die ruit zit niet op een meter, meer op 20 centimeter al.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef koekwausss het volgende:
Hoe kan een fiets tegen een ruit aanvallen? Ruiten zitten doorgaans op minstens een meter. Als je dronken bent weet je niet meer wat je doet.
En, spelende vrouw..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:20 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Nee zoals ik zei, ik ga geen schade melden. Het is inderdaad niet netjes. Ik vind het wel flink kut want die 600 euro heb ik gewoon echt niet. Die moet ik nu gaan lenen, en kan ik van de zomer waarschijnlijk niet op vakantie.
Maarja het is niet anders, soms zit het tegen.
Dan moet je vriendin dus opdraaien voor de kosten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:22 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
vrij simpel hoor, me vriendin sprong op me terwijl ik op de achterkant van me fiets zat. En toen klapte me fiets tegen de ruit. En die ruit zit niet op een meter, meer op 20 centimeter al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |