Ik begin steeds meer te geloven, dat je meer hebt aan Wallonië dan aan Vlaanderen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jullie nederlandse kant moet gewoon bij ons komen en dat fransen deel bij de Franse.
Deze jongens gaan nog eens heul groot worden! Mark my words!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Kensington.html
Dit album gaat echt scoren. Geloof me.
Dat zei je gister ook al, maar behalve qua karakter misschien, wat hebben we aan Wallonië?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te geloven, dat je meer hebt aan Wallonië dan aan Vlaanderen...
Ja, wéér niet. Groove gooi die plaatjes eens terugquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
Geen dolfijn, pietermaai en Kev in de op.
Wat een lamlendig volk is dat eh die Walloniërsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te geloven, dat je meer hebt aan Wallonië dan aan Vlaanderen...
Zit op telefoon en ben lui en ik weiger rapperts en mensen met een schuurpapierhoofd toe te voegen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, wéér niet. Groove gooi die plaatjes eens terug
Een man met een snor dan om het macho gehalte in dit topic te boosten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zit op telefoon en ben lui en ik weiger rapperts en mensen met een schuurpapierhoofd toe te voegen.
Wij zijn voetbalsupporters die doen zulke burger dingen niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wie gaat er zich hier in de partijprogrammas, standpunten, waargemaakte beloftes van de verschillende partijen verdiepen? Wie maakt een keuze op basis van poppetjes, uitstraling en foute stropdassen?
Ik doe mijn ogen dicht en mep gewoon ergens op. Of mogen we weer met potlood stemmen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wie gaat er zich hier in de partijprogrammas, standpunten, waargemaakte beloftes van de verschillende partijen verdiepen? Wie maakt een keuze op basis van poppetjes, uitstraling en foute stropdassen?
Ik verdiep me net genoeg in de thema's zodat ik weet wat er speelt, lees een paar standpunten en maak dan mn keuze. Ook al weet ik dat er standaard D66 uitkomt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Heel veel van de industrie in België zit in België doordat er belachelijke tax-holidays, subsidies, tax-deductions etc. aan multinationals en grote Belgische bedrijven zijn gegeven. De huidige regering wil deze zaken (terecht) terugdraaien en nu dreigen de grote bedrijven met een vertrek uit België.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zei je gister ook al, maar behalve qua karakter misschien, wat hebben we aan Wallonië?
Done.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een man met een snor dan om het macho gehalte in dit topic te boosten?
Deed ik ook bij de provinciale verkiezingen met De Piratenpartijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
Ik stem op de meest onbekende partij en dan op de nummer laatst. Sta je de volgende dag toch een beetje in de krant als je bij die naam 1 stem ziet staan.
Ik weet het makkelijker. Waarom Wallonië? Simpel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heel veel van de industrie in België zit in België doordat er belachelijke tax-holidays, subsidies, tax-deductions etc. aan multinationals en grote Belgische bedrijven zijn gegeven. De huidige regering wil deze zaken (terecht) terugdraaien en nu dreigen de grote bedrijven met een vertrek uit België.
Als die trend echt doorzet, dan heeft Vlaanderen ook niet meer z'n sterke concurrentiepositie om bedrijven als Arcelor, GSK etc. binnen te houden. Daarnaast gedragen ze zich ook als kleine bitches t.o.v. de franse regering, waardoor ze nog meer financiële na-effecten hebben van de bankencrisis. Wallonië heeft al geen moer, dus er kan ook maar weinig weggaan. Die zullen zich op toerisme moeten storten, ik weet niet goed wat Vlaanderen te bieden heeft.
Belgen in het algemeen zeiken en zeuren gewoon veel... en ze staken al als de weersvoorspelling een keer niet uitkomt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat een lamlendig volk is dat eh die Walloniërs
Veel zeiken en zeuren
Goede vraag, eigenlijk is er geen winst te behalen voor NL aan een toevoeging van Wallonië.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik weet het makkelijker. Waarom Wallonië? Simpel.
[ afbeelding ]
Op voetbalgebied wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goede vraag, eigenlijk is er geen winst te behalen voor NL aan een toevoeging van Wallonië.
Nederlanders kunnen ook debiel zeiken en zeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belgen in het algemeen zeiken en zeuren gewoon veel... en ze staken al als de weersvoorspelling een keer niet uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |