Klootzakquote:
Bekeerde NLse meisjes gaan er over het algemeen echt voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat wel altijd mooi is. Nederlandse mannen worden niet geaccepteerd door de familie maar als een mannelijke lid een hollands sletje vindt en haar bekeerd tot de islam mag ze hun wel joinen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hatelijkkkk is dat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat wel altijd mooi is. Nederlandse mannen worden niet geaccepteerd door de familie maar als een mannelijke lid een hollands sletje vindt en haar bekeerd tot de islam mag ze hun wel joinen.
Vind ik ook hypocriet. Al die moslims die wel jonge blonde meisjes mogen palen maar als er dan een blonde Nederlander een mooie marokkaanse in haar gaatje paalt dan loopt de desbetreffende jongen de kans om vermoord te worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
Waarom bekeren naar zo'n godsdienst die alles onderdrukt wat niet gelovig isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bekeerde NLse meisjes gaan er over het algemeen echt voor.
Harde scissor seksquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij wilde ook een Nederlandse sletje mee nemen naar huis?
Omdat je wanneer je bekeert ben gelovig bentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Waarom bekeren naar zo'n godsdienst die alles onderdrukt wat niet gelovig is![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso gevaarlijkste godsdienst ter wereld met hun heilige oorlogquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Conclusie: de Koran is niet gevaarlijk, de Islam ook niet, moslims zelf zijn gevaarlijk.
Ja, maar even uitgesteld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij wilde ook een Nederlandse sletje mee nemen naar huis?
De koran is de islam en moslims zijn zo haatdragend door de koran en hun profeet. Het is sinds het ontstaan van de islam al één en al haatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Conclusie: de Koran is niet gevaarlijk, de Islam ook niet, moslims zelf zijn gevaarlijk.
Precies zo inderdaad. Jij kent die truc ook al?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Echt hoor, hier is mijn penis, zie je?'
ik wil je ook wel palenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vind ik ook hypocriet. Al die moslims die wel jonge blonde meisjes mogen palen maar als er dan een blonde Nederlander een mooie marokkaanse in haar gaatje paalt dan loopt de desbetreffende jongen de kans om vermoord te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |