Schopje gegeven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef error_404 het volgende:
Ik zou het gewoon in FOT proberen, daar zitten de echte kenners.
Kan het een beetje? Er zijn bij de diverse MEM's van InHolland ongeveer 3000 studenten die per jaar beginnen, in totaal. Hiervan valt na het 1e jaar al 1000 tot 1500 man af. De overgebleven studenten moeten hard knokken, willen ze knap door deze opleiding heen komen. De studenten die in het nieuws waren, waren dus van die figuren die niet hard gewerkt hebben. Wat we hier zien zijn dus studenten die wel actief bezig zijn met hun opleiding en hun toekomst en proberen om zich, positief, te onderscheiden van anderen door actief bezig te zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:56 schreef Stefan het volgende:
Ik film met DSLR
Maar de media opleiding van Inholland, daar krijg je je diploma toch bij het kopen van twee roze koeken in de pauze?
Als ik het schrijfsel in de OP lees krijg ik eerder de indruk dat het door een kleuter is geschreven. Als je echt wilt knokken doe dan een bčtastudie i.p.v. pretstudie als deze. In de media draait alles om communicatie, vooral in het voorzien van de informatiebehoefte bij het publiek. Als je iets publiceert, zorg dan op z'n minst dat het leesbaar is. Als de OP je visitekaartje is dan kun je beter direct stoppen met je studie. Als er van de 3000 studenten 1500 afvallen dan is de selectie uitermate slecht. En wat moet je in hemelsnaam met elk jaar nieuwe 1500 media en entertainment managers per school? Geloof je nu werkelijk dat er zoveel werk daarin is?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Kan het een beetje? Er zijn bij de diverse MEM's van InHolland ongeveer 3000 studenten die per jaar beginnen, in totaal. Hiervan valt na het 1e jaar al 1000 tot 1500 man af. De overgebleven studenten moeten hard knokken, willen ze knap door deze opleiding heen komen. De studenten die in het nieuws waren, waren dus van die figuren die niet hard gewerkt hebben. Wat we hier zien zijn dus studenten die wel actief bezig zijn met hun opleiding en hun toekomst en proberen om zich, positief, te onderscheiden van anderen door actief bezig te zijn.
is verbeterDquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:36 schreef Tvobis het volgende:
De post is verbetert. Wij hopen snel van jullie te horen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:36 schreef Tvobis het volgende:
De post is verbetert. Wij hopen snel van jullie te horen
Dat Rookie TV. Dat bestaat toch al?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Tvobis het volgende:
Camera expert gezocht
Hallo,
Mijn naam is Bart Kaspers, samen met een groep van 3 andere studenten zit ik in de Rookie periode van de Media en Entertainment Management opleiding van InHolland Haarlem.
Op dit moment zijn wij bezig met het produceren van een pilot aflevering, van ons eigen TV format.
Deze heeft als onderwerp Tips voor Filmproducties, en wij zijn opzoek naar iemand die verstand heeft van allerhande cameras en specifiek over de Spiegelreflexcamera.
Wat wij dan willen doen is een interview met jou houden, waarin kort en krachtig de plus- en minpunten worden verteld van de Spiegelreflexcamera. Dit interview kan overal zijn, maar het liefst hebben wij het in onze studio, dit in verband met de kwaliteit van de beelden.
Ben jij de geschikte persoon om ons te helpen? Heb jij genoeg Know-How om het in redelijke termen uit te leggen? Dan zijn wij opzoek naar jou.
Heb je interesse mail ons dan naar Rookie.TVobis@gmail.com of laat een post achter en wij zullen dan zo snel mogelijk reageeren.
Wij hopen snel van jullie te horen.
Met vriendelijke groet,
Bart Kaspers
-edit- Bij deze is de post herschreven, en wij zijn heel serieus bezig, de opleiding is heel erg verandert en je moet nu toch echt wel eerst een BMW kopen voordat je je diploma krijgt
Didt!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:49 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb geen verstand van beide maar dit is een vermakelijk topic zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |