abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111706376
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Dan begrijp ik niet waarom je met die comment doorging, die lijkt te suggereren dat je bij banken niet kan verwachten dat ze een product leveren.
dat is net zo insinuerend als claimen dat je nooit zomaar een fatsoenlijke tweedehands auto kan kopen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_111707274
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef simmu het volgende:

[..]

dat is net zo insinuerend als claimen dat je nooit zomaar een fatsoenlijke tweedehands auto kan kopen
Jouw logica onstijgt duidelijk het niveau van Fok, want het wordt moeilijk dit verhaal te volgen... _O-
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_111711001
Om nog even op dat boek terug te komen; het lijkt me een interessant boek, maar is het ook een beetje toegankelijk geschreven? :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_111711140
Het is geschreven door een ex-beleggingsadviseur van de ABN. Nu wil ik niemand persoonlijk beledigen, maar dan hoef je over het algemeen niet het scherpste potlood voor te zijn. Dus ja, ik vermoed dat dit behoorlijk toegankelijk geschreven is.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')