Er gelijk een topic over geopend in muziekquote:
Ik weet niet of hij tiny isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet het Tiny Tim wel wezen. Zoveel tennissers van belang heeft men in de UK niet gehad.
Tja, eilandbewoners.... vreemd volk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is juist.
Mee eens toch, rare bek met tanden
Op de meeste foto's heeft hij een fotocamera voor z'n gezicht.quote:
Aha, ik zal eens kijken of ik die kan vinden. Ik had op YT al een interview (toevalligerwijs ook in drie delen) met hem gezien, dat vond ik al erg interessant.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:38 schreef pyl het volgende:
Ja, ik ken hem uiteraard en zijn werk een beetje. Dat werk, zijn belangrijkste bijdrage aan de filosofie betreft de logica, gaat mij ver boven de pet. Zijn Geschiedenis van de Westerse Filosofie is vooral een naslagwerk, niet iets dat je van begin tot einde uitleest (althans ik niet). Zijn (driedelige) autobiografie kan ik je wel aanraden; hij was een nogal bijzondere man, met bijzondere opvattingen en een bijzondere levensloop.
Hé wat grappig! Ik ging net een blokje om en bedacht me dat we pos ook nooit meer zien in RjPvD. Blijkt dat ik haar eerder vanavond misgelopen benquote:
Ze is actrice en zong vroeger altijd in huisquote:
Zie je het voor je Tong? Aan het begin van het concert kondigt Gerard Joling aan: "Dames en Heren. René Froger is ziek maar wij hebben een waardige vervanger voor hem gevonden. Hier is .... de moeder van Tong80!"quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zie je het voor je Tong? Aan het begin van het concert kondigt Gerard Joling aan: "Dames en Heren. René Froger is ziek maar wij hebben een waardige vervanger voor hem gevonden. Hier is .... de moeder van Tong80!"
Jeetje, wat vervelend voor haar . Is ze al naar de dokter geweest?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen Diaan heeft wat last van haar voet.
Ja, die zei dat ze het wat rustiger aan moest doen en dat haar man dus het huishouden maar eens in z'n eentje moest gaan doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jeetje, wat vervelend voor haar . Is ze al naar de dokter geweest?
Bedoel je die man die al 16 uur per dag werkt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die zei dat ze het wat rustiger aan moest doen en dat haar man dus het huishouden maar eens in z'n eentje moest gaan doen.
Nee, dat is een ander. Dat is haar minnaar geloof ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bedoel je die man die al 16 uur per dag werkt?
Ah oké. Ik snapte het al nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander. Dat is haar minnaar geloof ik.
Dan moet je geen pijn in je rug hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Ik zou haar ook wel voor het eerst willen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |