quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
De serverruimte is nog vrij!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:03 schreef system_overload het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat kritiek leveren zonder zelf succes te hebben belachelijk is
quote:
Wat is daar mee?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe staat het met de Russische dames?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:09 schreef system_overload het volgende:
[..]
Jij denkt zo ,maar aan je posts denk je zo over elke vrouw
Zijn we ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
mannen zijn verkrachters en hoerenlopers
ja zo kan ik ook wel beginnen
Zodra Snarf iets post ga ik altijd meteen braaf zittenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat krijg je bij een hondentrainer...
Jawel! En zo niet: batsen!quote:
en zo hoort t ook !quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra Snarf iets post ga ik altijd meteen braaf zitten
Dat vraag ik nou juist aan jouquote:
Oiquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef firefly3 het volgende:
Doe niet alsof jullie het weer verkeerd interpreteren. Hij vraagt dus daarmee: Wat wil je horen?
Hoe het er mee staat misschien?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef firefly3 het volgende:
Doe niet alsof jullie het weer verkeerd interpreteren. Hij vraagt dus daarmee: Wat wil je horen?
ik doe aan interval belonen... soms wel/ soms nietquote:
Je riedeltje wordt oud.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Het expres verkeerd interpreteren en het ophogen van het contrast van een mening om een discussie of drama te beginnen is echt zo extreem hier. Doen jullie dat in het echt ook altijd?
Dat is flauw.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik doe aan interval belonen... soms wel/ soms niet
Ik interpreteer dingen zoals ze mij uitkomenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Het expres verkeerd interpreteren en het ophogen van het contrast van een mening om een discussie of drama te beginnen is echt zo extreem hier. Doen jullie dat in het echt ook altijd?
Volgende keer ga je lekker zelf plaatje aanvragen bij de djquote:
Godskolerequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef firefly3 het volgende:
Damn, hoe moeilijk kan het zijnquote:
Eerlijk antwoordquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik interpreteer dingen zoals ze mij uitkomen
Ja. Echt ALTIJD. Zo zijn wij. Dramaqueens and kings for the win.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Dat is wat hier populair is, neem dit voorbeeld van Russische vrouwen. Ooit een message gestuurd naar een Russische meid voor de lol en men heeft er weer een loopje meegenomen snuggere figuren hier.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
De ene keer is het glas half leeg. De andere keer is het glas half vol. Meestal is het een glas vodka.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik interpreteer dingen zoals ze mij uitkomen
En jij komt ook nooit steeds terug op dingen die men hier ooit gezegd heeft hè.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is wat hier populair is, neem dit voorbeeld van Russische vrouwen. Ooit een message gestuurd naar een Russische meid voor de lol en men heeft er weer een loopje meegenomen snuggere figuren hier.
hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is wat hier populair is, neem dit voorbeeld van Russische vrouwen. Ooit een message gestuurd naar een Russische meid voor de lol en men heeft er weer een loopje meegenomen snuggere figuren hier.
Dat zou er nu best ingaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De ene keer is het glas half leeg. De andere keer is het glas half vol. Meestal is het een glas vodka.
Dat is ook het antwoord op mijn vraag begrijp ik?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is typisch voor hier heh, soms wel om medelijden mee te hebben.quote:
Ik moet nu aan MissB denkenquote:
Dus je hebt ook medelijden met je eigen gedrag?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is typisch voor hier heh, soms wel om medelijden mee te hebben.
Je ging er wat minder lacherig op in dan ik. Dat, en je hebt geen humor. Vind je het gek dat men het serieus opvat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
dat is goed, want de weirdo-factortm mag wel een beetje meer naar beneden bijgesteld worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht haar elk moment in dit topic
Ga meer weer weg Twiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dat is goed, want de weirdo-factortm mag wel een beetje meer naar beneden bijgesteld worden.
Post anders nog ff wat vlees, dan is ze er zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dat is goed, want de weirdo-factortm mag wel een beetje meer naar beneden bijgesteld worden.
Hoe meer grapjes en sarcasme op forums, hoe onzekerder die persoon is meestal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Post anders nog ff wat vlees, dan is ze er zo
En dat is gebaseerd op?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer grapjes en sarcasme op forums, hoe onzekerder die persoon is meestal.
Whud?quote:
Wat als ik in het echt ook veel sarcasme gebruik?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
en ik in t echt écht heel grappig benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat als ik in het echt ook veel sarcasme gebruik?
mwahquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ik in t echt écht heel grappig ben
Hoax, vrouwen zijn niet grappigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ik in t echt écht heel grappig ben
Dat is dit topic eigen, hier kan mee geen serieuze discussie hebben omdat men moet winnen van elkaar. Men is hier niet om beter te versieren maar om te winnen van elkaar. De stakkers firefly.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
klopt, ik heb geen ander doel in mn leven, wil gewoon heel graag de beste van dit forum zijn...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is dit topic eigen, hier kan mee geen serieuze discussie hebben omdat men moet winnen van elkaar. Men is hier niet om beter te versieren maar om te winnen van elkaar. De stakkers firefly.
Ben jij hier wel om beter te versieren dan? Ik zie je alleen maar trollen maar als je eens met relevante vragen komt wil ik best antwoord gevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is dit topic eigen, hier kan mee geen serieuze discussie hebben omdat men moet winnen van elkaar. Men is hier niet om beter te versieren maar om te winnen van elkaar. De stakkers firefly.
Als je weer eens bij mij in het cafe komt heb ik nog wel een beker voor jequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt, ik heb geen ander doel in mn leven, wil gewoon heel graag de beste van dit forum zijn...
coowl... wel zo een dat als je er warme drank in doet dat er een blote man opstaat...?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je weer eens bij mij in het cafe komt heb ik nog wel een beker voor je
Batman en Robinquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik zie een homo-erotische bromance ontstaan nu.![]()
Eindelijk vinden ze steun, en wel bij elkaar.
Als er ghb in zit dan is de kans groot dat er meerdere blote mannen voor je staanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl... wel zo een dat als je er warme drank in doet dat er een blote man opstaat...?
Stel je niet aan, want dramaqueenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen dan minder tof.quote:
Jammer voor je dat ik er al ben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt, ik heb geen ander doel in mn leven, wil gewoon heel graag de beste van dit forum zijn...
Die warme drank en blote man kan ook geregeld worden hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl... wel zo een dat als je er warme drank in doet dat er een blote man opstaat...?
ohja das waarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alleen dan minder tof.
En DG draagt zijn onderbroek op zijn hoofd in plaats van over zijn broek.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alleen dan minder tof.
En DG draagt zijn onderbroek op zijn hoofd in plaats van over zijn broek.
Succes met je hondquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga jullie verlaten, moet nog ff met mn zieke hondje langs de dierenarts!
daarna nasi eten, dus spreek jullie vanavond wel weer!!
toedzz
Ik stelde je een vraag kerel. Beantwoordt hem eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Zie je nu firefly hoe ze op de man gaan spelen, zegt veel heh? Het gebruik van drogredenen is hun manier om te winnen.
Je bent toch een vrouwquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Zie je nu firefly hoe ze op de man gaan spelen, zegt veel heh? Het gebruik van drogredenen is hun manier om te winnen.
Na al die jaren van moeten leven tussen mensen die grapjes maken en wel eens sarcastisch zijn voelt dit vast als thuiskomen.quote:
Je hebt het topic doodtvermoordt, MFNquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Na al die jaren van moeten leven tussen mensen die grapjes maken en wel eens sarcastisch zijn voelt dit vast als thuiskomen.
Schattig wel.
Dat doe jij ook, hypocriet mannetje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt het topic doodtvermoordt, MFN
Bwehehehequote:
Wie haat er op money?quote:
Oh, maar dat is goed toch?quote:
En ik heb bewijzen. Is ook niet zo moeilijk gewoon spytool en dan "DigitalGirl" over "huilen". Veel plezier.quote:
spytool en dan heloef en neuken kon mijn pc niet aanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik heb bewijzen. Is ook niet zo moeilijk gewoon spytool en dan "DigitalGirl" over "huilen". Veel plezier.
Niet alles is een voorzet klootzak.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
spytool en dan heloef en neuken kon mijn pc niet aan
Of zijn gezeik op snarfje steeds om vanalles en nogwat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik heb bewijzen. Is ook niet zo moeilijk gewoon spytool en dan "DigitalGirl" over "huilen". Veel plezier.
sorryquote:
Oh ja, zij moesten daten samen met haar zusje toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of zijn gezeik op snarfje steeds om vanalles en nogwat.
Zoiets, en hij stalkt haar zusje via facebook en dat kwam hij hier trots melden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, zij moesten daten samen met haar zusje toch?
Vervelingquote:
Oh jee, nu voel ik me bekekenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoiets, en hij stalkt haar zusje via facebook en dat kwam hij hier trots melden.
De rest van de users hier probeert hij ook via facebook in de gaten te houden.
Dat jij een paar postjes als druk bezig ziet zegt weer genoeg over jou.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat zijn jullie weer druk bezig met mijn persoon, niets beters te doen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat jij een paar postjes als druk bezig ziet zegt weer genoeg over jou.
Dat klopt. De leegte drukt op ons als een globe op de schouders van Atlas.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is omdat ik momenteel niet echt iets vasts heb, maar als ik in een serieuze relatie zit heb ik echt geen tijd om elke dag op het fok forum te zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het nu ook inziet.
Wil je "winnen" mfn?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het nu ook inziet.
Okay dan!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is omdat ik momenteel niet echt iets vasts heb, maar als ik in een serieuze relatie zit heb ik echt geen tijd om elke dag op het fok forum te zitten.
Als je de hypocriet uit hangt wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:
Lijkt me nu ook niet echt wat ik in relatie zou willen, lijkt me een weinig voldoende relatie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is omdat ik momenteel niet echt iets vasts heb, maar als ik in een serieuze relatie zit heb ik echt geen tijd om elke dag op het fok forum te zitten.
Welk drama?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef firefly3 het volgende:
Ik ga nu, heb nu wat beters te doen dan al die drama weer hier
Maar goed dan dat je geen relatie kan krijgen, anders zouden we je hier nog moeten missen ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Lijkt me nu ook niet echt wat ik in relatie zou willen, lijkt me een weinig voldoende relatie.
We zouden elkaar in slaap huilen denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar goed dan dat je geen relatie kan krijgen, anders zouden we je hier nog moeten missen ook.
Gezellig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zouden elkaar in slaap huilen denk ik
Dat is inderdaad een drama jaquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw![]()
Dit topic is zo verwarrend he met benzin en zijn daling in waarde van vrouwen
vrouwen die mannen zijn
beter blijf ik gewoon in vbl
‘Ik weet het nog niet, moeders. Het wordt VVD of D’66, want ik wil niet dat een linkse partij de grootste wordt, dus dan stem ik strategisch’quote:
Je bedoelt, je wilt niet dat de SP de grootste wordt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
‘Ik weet het nog niet, moeders. Het wordt VVD of D’66, want ik wil niet dat een linkse partij de grootste wordt, dus dan stem ik strategisch’
Je bent gewoon een heldin hoor
Dat was een citaat van Faye. Maar dit is precies in overeenstemming met hoe ik erover denk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt, je wilt niet dat de SP de grootste wordt?
Ik denk persoonlijk dat de VVD de grootste gaat worden, de SP slinkt altijd tegen het eind van de verkiezingsperiode
Dankje!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
‘Ik weet het nog niet, moeders. Het wordt VVD of D’66, want ik wil niet dat een linkse partij de grootste wordt, dus dan stem ik strategisch’
Je bent gewoon een heldin hoor
Zo dik ben je toch ook weer niet dat je bij die dieetclub hoort?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Maar het gezeik zit bij de dieetclub van fok. Kennelijk moeten ze me niet.
Je bent ook helemaal niet dik dus wat doe je daar trollquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Je wilt gaan diëten? Zoek een dieet wat je vast kan houden wat meestal inhoud dat je niet minder gaat eten maar gewoon dingen eet met lagere caloriewaarden. Tevens kan ik je aanbevolen om krachttraining te doen ( meer spieren = meer verbranding ). Nee je spieren worden niet zichtbaar want daarvoor heb je te weinig testosteron.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Een bmi van 27.46 bij 1.78 als lengte, dus ik dacht: ik hoor daar. Maargoed ik zei dat ik me jumbo voelde.. voor velen was mijn begingewicht hun streefgewicht ofzo. Sindsdien kan ik niks zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo dik ben je toch ook weer niet dat je bij die dieetclub hoort?
Wat een stelletje mongolen danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een bmi van 27.46 bij 1.78 als lengte, dus ik dacht: ik hoor daar. Maargoed ik zei dat ik me jumbo voelde.. voor velen was mijn begingewicht hun streefgewicht ofzo. Sindsdien kan ik niks zeggen.
Nouja, snap wel dat ze dan misschien vinden dat je overdrijft als ze zelf heel blij zouden zijn met jouw huidige gewicht. En van niet eten word je kribbig enzo hè.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een bmi van 27.46 bij 1.78 als lengte, dus ik dacht: ik hoor daar. Maargoed ik zei dat ik me jumbo voelde.. voor velen was mijn begingewicht hun streefgewicht ofzo. Sindsdien kan ik niks zeggen.
Ik eet wel even veel, maar anders. Ik eet nu 6 keer per dag kleine dingetjes, veel fruit ook! En geen cola en chocolade meer.. en geen McDonaldsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je wilt gaan diëten? Zoek een dieet wat je vast kan houden wat meestal inhoud dat je niet minder gaat eten maar gewoon dingen eet met lagere caloriewaarden. Tevens kan ik je aanbevolen om krachttraining te doen ( meer spieren = meer verbranding ). Nee je spieren worden niet zichtbaar want daarvoor heb je te weinig testosteron.
Ik wil 10 kilo kwijt. Dat zou een mooi gewicht zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouja, snap wel dat ze dan misschien vinden dat je overdrijft als ze zelf heel blij zouden zijn met jouw huidige gewicht. En van niet eten word je kribbig enzo hè.
Ik bedoel, er zitten daar veel mensen die minimaal 25 kilo kwijt willen, soms het dubbele, mag hopen dat jij dat niet ook nodig vindt?
Je moet meer sex hebben, sex is goed om af te vallenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik eet wel even veel, maar anders. Ik eet nu 6 keer per dag kleine dingetjes, veel fruit ook! En geen cola en chocolade meer.. en geen McDonalds
Heading the right way then. Onthoud dat bewegen ook helptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik eet wel even veel, maar anders. Ik eet nu 6 keer per dag kleine dingetjes, veel fruit ook! En geen cola en chocolade meer.. en geen McDonalds
Misschien is slank dan meer wat? 10 kilo is nog wel redelijk denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil 10 kilo kwijt. Dat zou een mooi gewicht zijn.
Check!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet meer sex hebben, sex is goed om af te vallen
Minstens 15 km fietsen per dag! En seks, of telt dat niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heading the right way then. Onthoud dat bewegen ook helpt
minder koolhydraten? ken een aantal mensen die door een koolhydratenbeperking enorm zijn afgevallen. dus minder pasta, friet/aardappelen, deegwaren, etc.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
In wat voor tempo fiets je, en hoelang/hoevaak is die seks?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Check!
[..]
Minstens 15 km fietsen per dag! En seks, of telt dat niet?
http://en.wikipedia.org/wiki/High-intensity_interval_trainingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Check!
[..]
Minstens 15 km fietsen per dag! En seks, of telt dat niet?
Dat werkt en veel eiwitten kauwen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
minder koolhydraten? ken een aantal mensen die door een koolhydratenbeperking enorm zijn afgevallen. dus minder pasta, friet/aardappelen, deegwaren, etc.
Nee, dank u. Ik moet nog rijden.quote:
Vandaag:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
minder koolhydraten? ken een aantal mensen die door een koolhydratenbeperking enorm zijn afgevallen. dus minder pasta, friet/aardappelen, deegwaren, etc.
brood en rijst zijn erg koolhydraatrijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vandaag:
O: twee sneetjes brood, 1 plakje ham, thee
T: yoghurt met granen en fruit (200 kcal)
L: 3 sneetjes brood, 3 plakken runderrookvlees, thee
T: banaan
D: Nasi
T: (moet nog komen) cracotte met kaas.
More heloef to love.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef heloef het volgende:
Afvallen, anderhalve maand volgehouden.
Het heeft toch geen zin bij mensen zoals ik.
Sneltreinvaart, want ik ben vaak te laatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In wat voor tempo fiets je, en hoelang/hoevaak is die seks?
Let me spoiler thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet nog steeds brood en rijst hoor. Ik zou me een leven zonder het eten van brood en rijst niet voor kunnen stellen. Je kunt met beiden best gezond eten.quote:
Prima, maar als je er tot nu toe nog niet van afgevallen bent kan meer sporten geen kwaad natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sneltreinvaart, want ik ben vaak te laat
Op de dagen dat we elkaar zien minstens 2 keer per dag en dan vaak wel langer dan een half uur.
quote:
Uiteraard, maar het is wel iets dat je in je achterhoofd kan houden natuurlijk. En dan zelf afwegingen maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:17 schreef twi het volgende:
Goeden strategiën, arachide. Nog een beetje sporten erbij?
[..]
Ik eet nog steeds brood en rijst hoor. Ik zou me een leven zonder het eten van brood en rijst niet voor kunnen stellen. Je kunt met beiden best gezond eten.
Spuiten en slikken.quote:
Inderdaad, ik denk bewust na bij alles wat ik eet of ik a) wel honger heb b) hetgeen wat ik eet wel acceptabel is qua kcals/koolhydraten etc. en c) als ik het al echt slecht doe (alcohol, fastfood), dan niet elke dag maar eens per week ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is wel iets dat je in je achterhoofd kan houden natuurlijk. En dan zelf afwegingen maken.
Nou, ik snap wel dat ik er niet van afviel.. Ik dronk heel veel frisdranken en limonade.. en veel chocolade.. heel. veel. chocolade. En kaas, plakjes kaas 's avondsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Prima, maar als je er tot nu toe nog niet van afgevallen bent kan meer sporten geen kwaad natuurlijk.
In combinatie met goed, en dus vooral ook genoeg, eten. Zeker niet weinig gaan eten om maar dun te worden.
Ja ik weet niet hoe lang je al bezig bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, ik snap wel dat ik er niet van afviel.. Ik dronk heel veel frisdranken en limonade.. en veel chocolade.. heel. veel. chocolade. En kaas, plakjes kaas 's avondsEn M&M's..
Weet ik, maar ik ben op dag twee. als ik op dag 14 nog geen verbetering heb, dan ga ik wel zoeken. Ik moet sport zelf betalen en ik heb best weinig te besteden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe lang je al bezig bent natuurlijk.
Maar goed, alsnog niets mis met echt gaan sporten hoor.
Hardlopen kost geen geld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben op dag twee. als ik op dag 14 nog geen verbetering heb, dan ga ik wel zoeken. Ik moet sport zelf betalen en ik heb best weinig te besteden.
Wtf rook jij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt stoppen met roken, ik loop al de hele week te hoesten.
Gaat net zoals mij hardlopen, ik heb er nooit zo goed uit gezien als vorige zomer. True story.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben op dag twee. als ik op dag 14 nog geen verbetering heb, dan ga ik wel zoeken. Ik moet sport zelf betalen en ik heb best weinig te besteden.
Zeg ik ook iedere dag...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt stoppen met roken, ik loop al de hele week te hoesten.
Deze bazin weetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hardlopen kost geen geld.
Van sporten ga je ook beter in je vel zitten enzo, niet alleen letterlijk. En ik denk dat je dan veel sneller resultaat gaat boeken dan met enkel bepaalde dingen te laten staan.
I know that feel bro...quote:
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:17 schreef twi het volgende:
Goeden strategiën, arachide. Nog een beetje sporten erbij?
[..]
Ik eet nog steeds brood en rijst hoor. Ik zou me een leven zonder het eten van brood en rijst niet voor kunnen stellen. Je kunt met beiden best gezond eten.
Ik heb vandaag nog niet gerookt. Applaus.quote:
Ik ook niet, maar nu voel ik me een oude lul die er niet tegen kan omdat ik al een week hoest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
I know that feel bro...
Nouja, eigenlijk, ik heb helemaal geen behoefte om te stoppen![]()
Ken hetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet gerookt. Applaus.
Maar morgen werk ik weer, dus dat gaat geheid fout.
Oh, ik dacht dat je echt doelde op koolhydraatloze dieten. Ik hou niet zo van zulke "extremen", wanneer ik m'n leven al gewend ben bepaalde dingen te eten. Er is namelijk best plek voor koolhydraten in een gezond dieet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
wat bedoel je?
ik heb het niet over wel of niet gezond, maar over koolhydraatarm. en zoals met elk dieet geldt, afwisselen en af en toe zondigen, met mate.
Salade staat tot maaltijd zoals slingers staan tot Kerstfeest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is juist lekker man, alleen geitenkaas vind ik dan weer niks.
Doe normaal man, lekkerquote:
Dit. Pure goddelijkheid, beetje honing erbijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:35 schreef SiIk het volgende:
Geitenkaas![]()
![]()
Als ik er het geld voor had at ik het de hele week.
Nonsens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Salade staat tot maaltijd zoals slingers staan tot Kerstfeest.
Nou, ik heb vandaag een lekkere salade gegeten, maar als daar geen grote biefstuk naast zou hebben gelegen zou ik wel sip hebben gekeken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nonsens.
Ligt er maar net aan wat er verder in zo'n maaltijdsalade zit.
hamburgers met patat en vla toequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:39 schreef SiIk het volgende:
Er is ook gewoon geen maaltijd waar geitenkaas niet bij kan
En anders kan het altijd nog als dessert.
Maar het kan er wel bijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hamburgers met patat en vla toe
ik zie er geen geitenkaas bij
Ik ook niet. Maar het kán wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hamburgers met patat en vla toe
ik zie er geen geitenkaas bij
vrijdagquote:
Nietquote:
Ik eet nu chocoladequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:41 schreef arachide. het volgende:
Ga het even lekker over geitenkaas en honing hebben terwijl ik probeer af te vallen
Dat kun je gewoon eten hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:41 schreef arachide. het volgende:
Ga het even lekker over geitenkaas en honing hebben terwijl ik probeer af te vallen
Afvallen doe je door bewegen, niet door minder te eten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:41 schreef arachide. het volgende:
Is het homemade?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef heloef het volgende:
Ik eet nu garnalen met rijst, spinazie en uien. Is dit verantwoord?
Ja. Ik mis alleen de kaas.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef heloef het volgende:
Ik eet nu garnalen met rijst, spinazie en uien. Is dit verantwoord?
Ja.quote:
Kaas hier bij.quote:
Ik ook.quote:
Tijd om te eten dusquote:
Valt reuze meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:31 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik word er inmiddels moedeloos van... Is het een obsessie voor je?
Nog een kwartiertjequote:
Ken alleen Clubbed to Death en Furious Angels.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is rob dougan toch een motherfucking eindbaas
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Bwoh, ik moet ook minder ga vreten. De helft van mijn avondmaaltijden sla ik over omdat ik nog misselijk ben van de lunch.
Dat was niet de reden van dequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zoveel eet als jij
Ik heb een verpest spijsverteringssysteem, darmen doen niet wat ze horen te doen, daar gaat dus veel lucht in zitten zegmaar en dat drukt op je maag waaroor je het gevoel hebt constant misselijk te zijn. Google prikkelbare darm syndroom.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat was niet de reden van de. Als je bij je lunch zoveel eet dat je 4-6 uur later "Misselijk?!!?@?!@" bent, dan doe je toch echt iets verkeerd
Ooooh, ik was al bang dat je zwanger was.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een verpest spijsverteringssysteem, darmen doen niet wat ze horen te doen, daar gaat dus veel lucht in zitten zegmaar en dat drukt op je maag waaroor je het gevoel hebt constant misselijk te zijn. Google prikkelbare darm syndroom.
Dat zegt iedereen de hele tijd als ik zeg dat ik misselijk benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ooooh, ik was al bang dat je zwanger was.
Dat zou wat zijn!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ooooh, ik was al bang dat je zwanger was.
smsen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet Dick Masterson quoten als ze naar vrouwen smsen
Ik ben soms 's ochtends niet lekker, en dan zeg ik dat tegen mijn moeder.. ik zie haar echt al zo kijken:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen de hele tijd als ik zeg dat ik misselijk ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je bent wel een beetje een karikatuur aan het worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet Dick Masterson quoten als ze naar vrouwen smsen
Het is een beetje te humoristisch en sarcastisch. Ik denk dat hij gewoon erg onzeker is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een karikatuur aan het worden.
Fucking irritant is datquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben soms 's ochtends niet lekker, en dan zeg ik dat tegen mijn moeder.. ik zie haar echt al zo kijken:
[ afbeelding ]
Ik mag oktober-3 maanden = juli een telefoon kiezen die wel aan de jeugdige eisen van tegenwoordig voldoet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
7 juli verloopt mn abbo en dan fix ik een nieuwe die wel op android draait
Laten we weer dezelfde nemenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mag oktober-3 maanden = juli een telefoon kiezen die wel aan de jeugdige eisen van tegenwoordig voldoet.
Ik ken Pauly D niet en mag daar volgens mij wel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat krijg je als je pauly d wil spelen.
Ja want Pauly D squat ook en stemt ook D66quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat krijg je als je pauly d wil spelen.
Letten op design bij een telefoonquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vind ze qua design beide niet helemaal mijn dingn
Taylor Swiftquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag zo'n 1,5 uur achter elkaar zelfde liedje van Taylor Swift geluisterd/bekeken, wat ben ik toch een doetje
Wat zoek je dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vind ze qua design beide niet helemaal mijn dingn
Fixedquote:
Nou en. Ze is lekkerquote:
S2 nemen, die heeft een strak kontje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een squattende telefoon natuurlijk
Ik vind het wel fijne muziek. Ik heb dan weer niets met dat goa en (heavy) metal wat wel eens voorbij komt hier of in de TC.quote:
Had je maar een Nederlands obsessie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
Zulke erge obsessies als drommel heb ik nog nooit gehad. En dat zet wat.
Dat is wel de telefoon die mijn huidige voorkeur heeft. Lekker dicht bij wat ik nu heb, weinig veranderingen. Lekker autistischquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
S2 nemen, die heeft een strak kontje.
En bewezen toestel, goed formaat, en goedkoop te krijgen want vervanging ligt klaar. Ik overweeg hem ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
S2 nemen, die heeft een strak kontje.
Dat zegt eigenlijk helemaal niets.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
Zulke erge obsessies als drommel heb ik nog nooit gehad. En dat zet wat.
Mijn toetsen falen omdat ik boven mijn pc gegeten heb. Sommige slaat hij overquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had je maar een Nederlands obsessie.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijne muziek. Ik heb dan weer niets met dat goa en (heavy) metal wat wel eens voorbij komt hier of in de TC.
Ik heb hem nu een jaar, erg fijne telefoon ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En bewezen toestel, goed formaat, en goedkoop te krijgen want vervanging ligt klaar. Ik overweeg hem ook
Hir hb ik k lst vaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn toetsen falen omdat ik boven mijn pc gegeten heb. Sommige slaat hij over
De S2 is wel oneindig beter dan die Wave, dus bereid je maar wel voor op verandering.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is wel de telefoon die mijn huidige voorkeur heeft. Lekker dicht bij wat ik nu heb, weinig veranderingen. Lekker autistisch
Mwah, de Wave is echt zo slecht niet qua hardware. Zelfde scherm qua techniek enzo. Maarja, Bada is gewoon een kneuzig OS.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De S2 is wel oneindig beter dan die Wave, dus bereid je maar wel voor op verandering.
Ik denk dat in het echte leven jouw obsessies meer impact op je leven hebben dan de mijne. D66 begin ik alleen over als mensen het over politiek hebben en fatsoenlijke oefeningen voor in de sportschool als mensen zeggen dat ze naar de gym gaan. Dit lijken mij niet echt obsessiesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik beschouwde mezelf al als slachtoffer van ernstige obsessies.
Helemaal niet hetzelfde scherm qua techniek.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:31 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, de Wave is echt zo slecht niet qua hardware. Zelfde scherm qua techniek enzo. Maarja, Bada is gewoon een kneuzig OS.
Gewoon super amoled hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Helemaal niet hetzelfde scherm qua techniek.
De S3 is vooral groter, duurder, nieuwe software dus vast kinderziektes, scherm heeft meer stroom nodig, chips hebben meer stroom nodig, accu is nagenoeg gelijk gebleven. En groter dan de S2 wordt gewoon onpractisch. Het is net als met auto's, de polo van nu is net zo groot als de eerste passat van toen. Die hoeven alleen niet in een broekzakquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:30 schreef twi het volgende:
Ik zou echt geen S2 meer kunnen kopen nu de S3 over twee weken te krijgen is
Ah ja, je hebt gelijk. En de SGS3 heeft hetzelfde scherm, dat is wel jammer. Vandaar dat ik waarschijnlijk voor de HTC One X ga.quote:
Met 1800mAh is de accu van de One X juist één van de zwakkere puntenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
De HTC One X is een geniaal ding, groter, sterker en de accu gaat langer mee dan een dag! Lamoled scherm, quad core, en Android 4.0
Tuurlijk heb ik gelijk, ik laat mijn S2tje niet zomaar vergelijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ah ja, je hebt gelijk. En de SGS3 heeft hetzelfde scherm, dat is wel jammer. Vandaar dat ik waarschijnlijk voor de HTC One X ga.
Is dat zo? Ik heb er nog geen problemen mee eigenlijk..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef twi het volgende:
[..]
Met 1800mAh is de accu van de One X juist één van de zwakkere punten
De One X is ook zo'n bakbeest. Vraag me af wanneer ze met te openen display worden geleverd, zodat je je bier er in koud kan zettenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik gelijk, ik laat mijn S2tje niet zomaar vergelijken.
One X is ook tof ja, zou ik eerder kopen dan S3. Mijn abonnement loopt nog een jaar, maybe S4 dan.
Zwakke punten van de HTC zijn de accu en de warmte. Vandaar dat ik zelfs het waag om te kijken naar de One S en nog steeds twijfel over de SGS3. Maar ik ben niet zo gesteld op de interface van de Galaxy S2 eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb er nog geen problemen mee eigenlijk..
Niet te lang naar kijken, komt toch ICS opquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Zwakke punten van de HTC zijn de accu en de warmte. Vandaar dat ik zelfs het waag om te kijken naar de One S en nog steeds twijfel over de SGS3. Maar ik ben niet zo gesteld op de interface van de Galaxy S2 eigenlijk.
Ook de warmte vind ik meevallen, ten opzichte van m'n vorige de Desire Z.. Die werd echt bloedheet gewoon bij langdurig gebruik..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Zwakke punten van de HTC zijn de accu en de warmte. Vandaar dat ik zelfs het waag om te kijken naar de One S en nog steeds twijfel over de SGS3. Maar ik ben niet zo gesteld op de interface van de Galaxy S2 eigenlijk.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De One X is ook zo'n bakbeest. Vraag me af wanneer ze met te openen display worden geleverd, zodat je je bier er in koud kan zetten
Komt? Ik heb het er al een tijdje opzitten hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet te lang naar kijken, komt toch ICS op
Maar nog steeds TouchWiz eroverheen. Ben wel benieuwd naar HTC Sense.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet te lang naar kijken, komt toch ICS op
Genoeg om je klauw er niet meer fatsoenlijk omheen te kunnen krijgen en genoeg om niet meer comfortabel in je broekzak te passen. Je snikkel moet er ook nog bij, jeweetzquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel scheelt 't ook weer niet...
True, maar die schijnt problemen te geven, iets met razendsnel leeglopende accu's. Komt een update voor als het goed isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Komt? Ik heb het er al een tijdje opzitten hoor.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben niet zo materialistisch ingesteld.
Nee dat is feestquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Maar nog steeds TouchWiz eroverheen. Ben wel benieuwd naar HTC Sense.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |