quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
De serverruimte is nog vrij!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:03 schreef system_overload het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat kritiek leveren zonder zelf succes te hebben belachelijk is
quote:
Wat is daar mee?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe staat het met de Russische dames?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:09 schreef system_overload het volgende:
[..]
Jij denkt zo ,maar aan je posts denk je zo over elke vrouw
Zijn we ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
mannen zijn verkrachters en hoerenlopers
ja zo kan ik ook wel beginnen
Zodra Snarf iets post ga ik altijd meteen braaf zittenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat krijg je bij een hondentrainer...
Jawel! En zo niet: batsen!quote:
en zo hoort t ook !quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra Snarf iets post ga ik altijd meteen braaf zitten
Dat vraag ik nou juist aan jouquote:
Oiquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef firefly3 het volgende:
Doe niet alsof jullie het weer verkeerd interpreteren. Hij vraagt dus daarmee: Wat wil je horen?
Hoe het er mee staat misschien?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef firefly3 het volgende:
Doe niet alsof jullie het weer verkeerd interpreteren. Hij vraagt dus daarmee: Wat wil je horen?
ik doe aan interval belonen... soms wel/ soms nietquote:
Je riedeltje wordt oud.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Het expres verkeerd interpreteren en het ophogen van het contrast van een mening om een discussie of drama te beginnen is echt zo extreem hier. Doen jullie dat in het echt ook altijd?
Dat is flauw.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik doe aan interval belonen... soms wel/ soms niet
Ik interpreteer dingen zoals ze mij uitkomenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Het expres verkeerd interpreteren en het ophogen van het contrast van een mening om een discussie of drama te beginnen is echt zo extreem hier. Doen jullie dat in het echt ook altijd?
Volgende keer ga je lekker zelf plaatje aanvragen bij de djquote:
Godskolerequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef firefly3 het volgende:
Damn, hoe moeilijk kan het zijnquote:
Eerlijk antwoordquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik interpreteer dingen zoals ze mij uitkomen
Ja. Echt ALTIJD. Zo zijn wij. Dramaqueens and kings for the win.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Dat is wat hier populair is, neem dit voorbeeld van Russische vrouwen. Ooit een message gestuurd naar een Russische meid voor de lol en men heeft er weer een loopje meegenomen snuggere figuren hier.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
De ene keer is het glas half leeg. De andere keer is het glas half vol. Meestal is het een glas vodka.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik interpreteer dingen zoals ze mij uitkomen
En jij komt ook nooit steeds terug op dingen die men hier ooit gezegd heeft hè.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is wat hier populair is, neem dit voorbeeld van Russische vrouwen. Ooit een message gestuurd naar een Russische meid voor de lol en men heeft er weer een loopje meegenomen snuggere figuren hier.
hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is wat hier populair is, neem dit voorbeeld van Russische vrouwen. Ooit een message gestuurd naar een Russische meid voor de lol en men heeft er weer een loopje meegenomen snuggere figuren hier.
Dat zou er nu best ingaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De ene keer is het glas half leeg. De andere keer is het glas half vol. Meestal is het een glas vodka.
Dat is ook het antwoord op mijn vraag begrijp ik?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is typisch voor hier heh, soms wel om medelijden mee te hebben.quote:
Ik moet nu aan MissB denkenquote:
Dus je hebt ook medelijden met je eigen gedrag?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is typisch voor hier heh, soms wel om medelijden mee te hebben.
Je ging er wat minder lacherig op in dan ik. Dat, en je hebt geen humor. Vind je het gek dat men het serieus opvat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
dat is goed, want de weirdo-factortm mag wel een beetje meer naar beneden bijgesteld worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht haar elk moment in dit topic
Ga meer weer weg Twiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dat is goed, want de weirdo-factortm mag wel een beetje meer naar beneden bijgesteld worden.
Post anders nog ff wat vlees, dan is ze er zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dat is goed, want de weirdo-factortm mag wel een beetje meer naar beneden bijgesteld worden.
Hoe meer grapjes en sarcasme op forums, hoe onzekerder die persoon is meestal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Post anders nog ff wat vlees, dan is ze er zo
En dat is gebaseerd op?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer grapjes en sarcasme op forums, hoe onzekerder die persoon is meestal.
Whud?quote:
Wat als ik in het echt ook veel sarcasme gebruik?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer grapjes en sarcasme op forums, hoe onzekerder die persoon is meestal.
en ik in t echt écht heel grappig benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat als ik in het echt ook veel sarcasme gebruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |