Ik ook. Vond de baas niet leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, lekker even een uurtje geslapen
Ja.quote:
Gewoon dubbel parkeren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:30 schreef Redbaron het volgende:
Grmbl!
Kan ik toch nog door naar Almere.. en t enigste goede restaurant moet je op tijd zijn om nog te kunnen parkeren
Da gaat niet he vriend;)quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Da gaat niet he vriend;)
En ik heb echt geen zin om morgen in alle vroegte mn nest uitgetrommeld te worden..
Ojaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier begint nu ook wat te vallen
Toet!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Ik reed net nog langs jouw crib
half om half?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Brr, keelbrandTe veel wodka in te weinig sinaasappelsap
Meer oefenen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Brr, keelbrandTe veel wodka in te weinig sinaasappelsap
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bah, heb geen oog dichtgedaan vannacht
gelukkig niet anders om dat zou nog iets harder aan komen denk ik.quote:
- Je bovenlichaam onder de deken en je poten nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- deken erop: te warm
- deken eraf: te koud
- piekeren
- bijna slapen: mug horen
- bijna slapen: moeten pissen
- deken er weer op: te warm
- stikchagrijnig worden, want weer/nog mug
- verder piekeren
- bijna slapen: weer moeten pissen (op een gegeven moment 4x binnen 2u)
/zeik zeur klaag bah
Ik ben m'n Sultana's vergeten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar niemand is jarig volgens mij
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben m'n Sultana's vergeten.Misschien zo eens langs de bakker lopen...
Relaxedquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Slaapproblemen. Nog nooit gehad![]()
Als ik slaap kun je een toren met spul op m'n hoofd maken.. Ik slaap door.
Zie-mij-populair-zijn-postquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Relaxed![]()
Ik slaap heel licht dat wel. Vooral problemen als er iemand bij me in bed ligt
Het liefst slaap ik altijd alleen in een donkere bunker zonder ramen, maar ja...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Relaxed![]()
Ik slaap heel licht dat wel. Vooral problemen als er iemand bij me in bed ligt
Ik zie je move en verhoog met: vóór een optreden in slaap vallen voor de mainstage op Graspop en na 4u wakker worden en horen dat er 2 brute bands 5 meter bij je vandaan hebben staan raggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Slaapproblemen. Nog nooit gehad![]()
Als ik slaap kun je een toren met spul op m'n hoofd maken.. Ik slaap door.
oh jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Het liefst slaap ik altijd alleen in een donkere bunker zonder ramen, maar ja...
Dan was je zeker niet helemaal nuchter?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie je move en verhoog met: vóór een optreden in slaap vallen voor de mainstage op Graspop en na 4u wakker worden en horen dat er 2 brute bands 5 meter bij je vandaan hebben staan raggen.
Jawel, we waren net aangekomen om 11u 's ochtends en ik had de nacht ervoor maar 1 uurtje geslapenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan was je zeker niet helemaal nuchter?
Zelfs zonder drank is het goed mogelijk om in slaap te vallen bij dansgelegenheden. Heb ik op nuchtere maag ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh ik heb ook een x in de grote zaal in Zak gezeten en gewoon met je kop op tafel in slaap vallen. Maar da's dan oorzaak drank
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oh ja
al vind ik het belangrijkste dat er gewoon verder geen geluid is en/of bewegende zaken. Licht maakt me niet zo veel uit.
Gebruik ik idd als er bezoek is. Maar gesnurk houd je daarmee niet helemaal wegquote:
Uhu, ik moest ook altijd met oordoppen in (en soms nog op de bank in een andere kamer) slapen als we (ouders, broertje, ik) op vakantie waren, anders sliep ik niet door dat gebulder van m'n broertjequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gebruik ik idd als er bezoek is. Maar gesnurk houd je daarmee niet helemaal weg
Dat dreunt er nog doorheen![]()
Erg is dat hequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, ik moest ook altijd met oordoppen in (en soms nog op de bank in een andere kamer) slapen als we (ouders, broertje, ik) op vakantie waren, anders sliep ik niet door dat gebulder van m'n broertje
Uhuquote:
Dat is toch fucking irritant? Hoe word je wakker dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:41 schreef Redbaron het volgende:
Zelfs den wekker naast mn kussen hoor ik dan nier meer:)
Jouw wekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:41 schreef Redbaron het volgende:
In slaap komen is soms lastig.. Maar als ik eenmaal slaap, dan slaap ik goed.
Zelfs den wekker naast mn kussen hoor ik dan nier meer:)
Ik word wakker met fluitende vogeltjes...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is toch fucking irritant? Hoe word je wakker dan?
Ik word al wakker van de tril van m'n telefoon. heb dan ook het melodietje pas aanstaan na 2 minuten, want hoge geluiden in de ochtend![]()
Vervelend!! Ik werd altijd wakker gemaakt, tussen 4 en 11 uur smorgens, door een HAAN!! een fucking haan!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik word wakker met fluitende vogeltjes...Zedge
Geheel bewust hoor die vogeltjes, want ringtone...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vervelend!! Ik werd altijd wakker gemaakt, tussen 4 en 11 uur smorgens, door een HAAN!! een fucking haan!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die mensen zijn nu verhuistd/dter zit er nog wel eentje verderop, maar die hoor je gelukkig een stuk minder.
Als jij er van houdtquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Geheel bewust hoor die vogeltjes, want ringtone...
Mattie van me had ook ooit een gast in de straat wonen met een haan.Wat bezielt die mensen?
*Quote-edit*quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vervelend!! Ik werd altijd wakker gemaakt, tussen 4 en 11 uur smorgens, door een HAAN!! een fucking haan!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die mensen zijn nu verhuistd/dter zit er nog wel eentje verderop, maar die hoor je gelukkig een stuk minder.
Voor mijn gevoel ook, maar ach, ik ben met die gewoon beroerdquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
*Quote-edit*
Als 't goed is dan is het verhuisd. Maar voor de zekerheid kun je het aan die gitaarspelende taalnazi vragen.
Als ik weet dat ik eruit moet word ik er wakker van, anders nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is toch fucking irritant? Hoe word je wakker dan?
Ik word al wakker van de tril van m'n telefoon. heb dan ook het melodietje pas aanstaan na 2 minuten, want hoge geluiden in de ochtend![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jouw wekker![]()
Kan er nog pissig om worden, lul!
Heeft die kerel geen nachthok voor dat beest?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij er van houdt
ik weet het nietZe zouden verboden moeten worden in woonwijken
Ik voel weer een Hitler plaatjestopic aankomen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verhuisd met een d ja
D is niet de enige taalnazi hier
weet ik veel. Zo goed kan ik net niet in z'n thuis kijken. dus hoop dat de neiuwe bewoners niet ook zo'n beest meenemenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Heeft die kerel geen nachthok voor dat beest?
Kick-off met de mooiste d'r afquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik voel weer een Hitler plaatjestopic aankomen.
Doet het nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kick-off met de mooiste d'r af
[ afbeelding ]
Dan kan zo'n beest de nek niet strekken, dus ook niet bleren. Wat ik er van heb begrepen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
weet ik veel. Zo goed kan ik net niet in z'n thuis kijken. dus hoop dat de neiuwe bewoners niet ook zo'n beest meenemen
Als je directe buur ben.. dan word je toch gek!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan kan zo'n beest de nek niet strekken, dus ook niet bleren. Wat ik er van heb begrepen.Kan me ook niet voorstellen dat je zo'n beest zomaar mag houden in een woonwijk...
Zal eens zoeken wat wel en niet mag...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je directe buur ben.. dan word je toch gek!!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal eens zoeken wat wel en niet mag...
WUTquote:
Nu dan?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
https://dloket.enschede.nl/loketburgers/pdc/PROD-1271401991930
De haan mag dus gewoon lekker aan het spit.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanuit die andere SC is Vibrations toch wel een grappig woord
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
grappig wil ik het niet noemen.. eerder lekker
Jij was in het rood toch? Heb je wel gezien. Maar was zelf de hele tijd in gesprek met van alles en nog watquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb jou trouwens vorige week (vrijdag?) niet gezien.
Met van alles en nog wat.. dus met bomen en stoeptegels enzo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij was in het rood toch? Heb je wel gezien. Maar was zelf de hele tijd in gesprek met van alles en nog wat
Zoveel had ik niet op die avondquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met van alles en nog wat.. dus met bomen en stoeptegels enzo?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met van alles en nog wat.. dus met bomen en stoeptegels enzo?
Zat je aan de bar?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij was in het rood toch? Heb je wel gezien. Maar was zelf de hele tijd in gesprek met van alles en nog wat
In t begin en t eindquote:
Oh, dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In t begin en t eind
Volgens mij zat je op een gegeven moment voor me, terwijl ik bij de mannenwc stond te kletsen over hypotheken
Door wie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, dat zou goed kunnen.
Heb daar idd. nog wel even gezeten.
Ik had t niet zo gezellig, werd lastig gevallen.
Zaterdagavond daarentegen, was wel gezellig.
Een of andere mafkees die wat van me moest, toen ik nog buiten zat. Heb m verteld dat ik daar niet van gediend was, ben ik naar binnen gegaan, bleef ie de hele tijd achter me aanlopen, "per ongeluk" in je kont knijpen, dat soort dingen.quote:
Ja, ach, dat soort dingen gebeuren wel (vakerquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
Owja dergelijke gasten zijn wel irritant.
Ik had er eentje, een ouwe bekende van school, die nogal bezopen was. En dat ik hem aansprak wel een reden vond om me te proberen te versieren. Kansloos, maar heb van binnen enorm gelachen
ga je met de busquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Leuk!
Ik moet zo nog richting stad. Maar heb echt GEEN zin om weer te fietsen.
Ben toch wezen fietsen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Met de band Ghost?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
moiheerlijk lang weekend
![]()
![]()
en vanavond feest van de baas, in een kerk
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen idee of er een band komt en zo ja, welke dan
ik laat het morgen wetenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
[..]
niet fietsen, maar met een hele groep sjezen op de Spartamet![]()
[ afbeelding ]
Bas is inderdaad vaak rete irritant als ie gezopen heeft...quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een of andere mafkees die wat van me moest, toen ik nog buiten zat. Heb m verteld dat ik daar niet van gediend was, ben ik naar binnen gegaan, bleef ie de hele tijd achter me aanlopen, "per ongeluk" in je kont knijpen, dat soort dingen.
Heb m gezegd dat ie dat nog 1 x moet doen en ik z'n vingers zou breken. Hij hield er mee op, maar bleef wel om me heen hangen en shit.
Toen ben ik aan de bar gaan zitten, bier opgedronken en ook maar vertrokken geloof ik .
Had er geen zin meer in.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bas is inderdaad vaak rete irritant als ie gezopen heeft...
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb nog wat halve liters Euroshopper bier in de koelkast die een mattie ooit had gekocht. Wát een bocht...
Veel te vroeg ja.quote:
Goed, goed. Druk geweest, vandaag nog druk. Verjaardagen, feestjes...quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wennen. toch wel stukkie saaier
maar ach, kwestie van wennen
Hoe is t met jou?
Past goed bij je haarquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:51 schreef Redbaron het volgende:
Terug van t Hulsbeek, was mooi feestje weer.
Wel goed rood in t gezicht en de armen maargoed, gaat wel weer over
Boh, wat vroeg heb je dat gepost zegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 05:51 schreef Redbaron het volgende:
Gm!
Weer fris en fruitig achter t rad van fortuin
Kom je wel eens bij Café 'De Lantaarn' op winkelcentrum Boswinkel?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:53 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Was ik weer.Ik vergeet dit forum zo vaak
Zeker ook geen saucijs gekregen hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da's beter. Iets met jaloezie en zo...
En als je moet schijten roep je je ma via de intercom die dan met een emmer komt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook weer even hoi zeggen na bijna 3 dagen vollebak Diablo 3 spelen![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En terecht!Hij was heerlijk.
Nu nog de laatste 2 uur doorkomen.Hoe lang moet jij nog?
Sorry.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da's beter. Iets met jaloezie en zo...
Lijkt wel of ik paddo's heb gehad of zo; elke minuut lijkt een uur te duren...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet ook nog twee uur precies.. of tenminste 5 minuten minder, want moet nog naar de bus lopen
dat is irritant jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Lijkt wel of ik paddo's heb gehad of zo; elke minuut lijkt een uur te duren...
That reminds me, ik zalKashmir
weer eens opzetten.
Nee, da's bij WoWquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En als je moet schijten roep je je ma via de intercom die dan met een emmer komt?
Bohhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
I'm a traveller of both time and space...
Stuur die zon maar deze kant op, het is hier grauw en het miezertquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:43 schreef Redbaron het volgende:
Eindelijk weekend... mooi binnen blijven want mijn tere huidje kan ff geen zon verdragen
ghehehequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Net snoeihard 'Jump In The Fire' aan het blazen hier (want, alleen in gebouw). Loopt ineens een zwaar gereformeerde collega naar binnen. Of ik lekker 'rock' aan het luisteren ben.
In A'lo is geen zon. Het is grauw en benauwd. Ik verwacht onweer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stuur die zon maar deze kant op, het is hier grauw en het miezert
Moet je ook maar in t mooiste stukje nederland wonenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stuur die zon maar deze kant op, het is hier grauw en het miezert
werken?quote:
nepautistquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel, maar ik mis het contact met mensen.
2 teveel. En hopelijk blijft de teller op 7.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rustig dagje vandaag, maar 2 vissen vandaag. Totale teller staat op 7
Kiek em, Henk de Vismanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rustig dagje vandaag, maar 2 vissen vandaag. Totale teller staat op 7
Ha lieverdquote:
Ha andere lieverdquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
Ik zag het voorstukje. Net een vent. Heb ff snel doorheen geskipt. Wat een druktemaaksterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:51 schreef Oldenzaal het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
Iedereen deze al gezien?
Ah.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Mooi
ben rond 4 even naar paddys geweest en om kwart voor 5 waren we weer terug. rond kwart over vijf richting huis gegaan.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:
Dan verklaart t dat we elkaar niet meer gezien hebben
Ja, ik vond het ook al vreemd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
al bedenk ik mij net dat ik er een uur naast zit, want om 4 gaat paddys /rocks dicht.
Niet echt.quote:
Ja, ik zat buiten, wilde cola (quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
Aaah die lui. Toen we terugkwamen was het inderdaad ineens heel druk. Vond het al vreemd
Ik heb daar nooit echt last van dat ze niet aan de kant gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet echt.
Er was wat te doen in de kerk ofzo, en al die lui kwamen zuipen bij Rocks.
Alleen waren ze vervelend. Normaal, als het druk is bij Rocks, en je moet erdoor, gaan mensen aan de kant. Deze mensen weigerde dat gewoon pertinent. Lekker blijven staan. Zodat je er 10 minuten over doet om van de bar weer buiten te komen.
En ze werden strontdronken.
Ja, dat doe ik ook altijd, maar deze mensen gaven echt niet mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit echt last van dat ze niet aan de kant gaan![]()
Ik help ze altijd ff als ze blijven staan
Dat zeg ik, nooit echt last vanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd, maar deze mensen gaven echt niet mee.
Ellebogen en shit, geen enkel effect.
Henrikequote:
Ja ook welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrike![]()
zeker GTP, vandaag mooi weer wat dingetjes gedaan, nu henig op de bank
jij?
ik ga de eerste helft kijken, daarna richting de feesttent @ De Hoevequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef norich het volgende:
[..]
Ja ook welbeetje voor school bezig geweest
en vanaamd mooi de CL finale kijken
Daar schijn je van te groeien. (zeggen ze)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |