Ik ook. Vond de baas niet leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, lekker even een uurtje geslapen
Ja.quote:
Gewoon dubbel parkeren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:30 schreef Redbaron het volgende:
Grmbl!
Kan ik toch nog door naar Almere.. en t enigste goede restaurant moet je op tijd zijn om nog te kunnen parkeren
Da gaat niet he vriend;)quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Da gaat niet he vriend;)
En ik heb echt geen zin om morgen in alle vroegte mn nest uitgetrommeld te worden..
Ojaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier begint nu ook wat te vallen
Toet!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Ik reed net nog langs jouw crib
half om half?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Brr, keelbrandTe veel wodka in te weinig sinaasappelsap
Meer oefenen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Brr, keelbrandTe veel wodka in te weinig sinaasappelsap
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bah, heb geen oog dichtgedaan vannacht
gelukkig niet anders om dat zou nog iets harder aan komen denk ik.quote:
- Je bovenlichaam onder de deken en je poten nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- deken erop: te warm
- deken eraf: te koud
- piekeren
- bijna slapen: mug horen
- bijna slapen: moeten pissen
- deken er weer op: te warm
- stikchagrijnig worden, want weer/nog mug
- verder piekeren
- bijna slapen: weer moeten pissen (op een gegeven moment 4x binnen 2u)
/zeik zeur klaag bah
Ik ben m'n Sultana's vergeten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar niemand is jarig volgens mij
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben m'n Sultana's vergeten.Misschien zo eens langs de bakker lopen...
Relaxedquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Slaapproblemen. Nog nooit gehad![]()
Als ik slaap kun je een toren met spul op m'n hoofd maken.. Ik slaap door.
Zie-mij-populair-zijn-postquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Relaxed![]()
Ik slaap heel licht dat wel. Vooral problemen als er iemand bij me in bed ligt
Het liefst slaap ik altijd alleen in een donkere bunker zonder ramen, maar ja...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Relaxed![]()
Ik slaap heel licht dat wel. Vooral problemen als er iemand bij me in bed ligt
Ik zie je move en verhoog met: vóór een optreden in slaap vallen voor de mainstage op Graspop en na 4u wakker worden en horen dat er 2 brute bands 5 meter bij je vandaan hebben staan raggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Slaapproblemen. Nog nooit gehad![]()
Als ik slaap kun je een toren met spul op m'n hoofd maken.. Ik slaap door.
oh jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Het liefst slaap ik altijd alleen in een donkere bunker zonder ramen, maar ja...
Dan was je zeker niet helemaal nuchter?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie je move en verhoog met: vóór een optreden in slaap vallen voor de mainstage op Graspop en na 4u wakker worden en horen dat er 2 brute bands 5 meter bij je vandaan hebben staan raggen.
Jawel, we waren net aangekomen om 11u 's ochtends en ik had de nacht ervoor maar 1 uurtje geslapenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan was je zeker niet helemaal nuchter?
Zelfs zonder drank is het goed mogelijk om in slaap te vallen bij dansgelegenheden. Heb ik op nuchtere maag ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh ik heb ook een x in de grote zaal in Zak gezeten en gewoon met je kop op tafel in slaap vallen. Maar da's dan oorzaak drank
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oh ja
al vind ik het belangrijkste dat er gewoon verder geen geluid is en/of bewegende zaken. Licht maakt me niet zo veel uit.
Gebruik ik idd als er bezoek is. Maar gesnurk houd je daarmee niet helemaal wegquote:
Uhu, ik moest ook altijd met oordoppen in (en soms nog op de bank in een andere kamer) slapen als we (ouders, broertje, ik) op vakantie waren, anders sliep ik niet door dat gebulder van m'n broertjequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gebruik ik idd als er bezoek is. Maar gesnurk houd je daarmee niet helemaal weg
Dat dreunt er nog doorheen![]()
Erg is dat hequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, ik moest ook altijd met oordoppen in (en soms nog op de bank in een andere kamer) slapen als we (ouders, broertje, ik) op vakantie waren, anders sliep ik niet door dat gebulder van m'n broertje
Uhuquote:
Dat is toch fucking irritant? Hoe word je wakker dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:41 schreef Redbaron het volgende:
Zelfs den wekker naast mn kussen hoor ik dan nier meer:)
Jouw wekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:41 schreef Redbaron het volgende:
In slaap komen is soms lastig.. Maar als ik eenmaal slaap, dan slaap ik goed.
Zelfs den wekker naast mn kussen hoor ik dan nier meer:)
Ik word wakker met fluitende vogeltjes...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is toch fucking irritant? Hoe word je wakker dan?
Ik word al wakker van de tril van m'n telefoon. heb dan ook het melodietje pas aanstaan na 2 minuten, want hoge geluiden in de ochtend![]()
Vervelend!! Ik werd altijd wakker gemaakt, tussen 4 en 11 uur smorgens, door een HAAN!! een fucking haan!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik word wakker met fluitende vogeltjes...Zedge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |