abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111709396
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij woont, maar het aanbod is gewoon vrij beperkt voor mijn stad lijkt het. Ik keek gewoon even rond en zag veel van dezelfde profielen als 2 jaar geleden. Weet ook niet hoe oud je bent, ik ben 25 en wellicht is er minder aanbod van <25 op een dergelijke site. Ik mag hier toch wel vragen naar andere sites, dan kan ik als ik er meerdere bekeken heb altijd nog concluderen dat het wel bij mij moet liggen dat het me niet trekt.

Waarom je op een bericht als dat van mij moet beginnen over evt falen in een café is me een raadsel... e-macho gedrag ofzo.
Dit wel eens gelezen?
http://www.datingwebsites(...)lter=&page=2#reviews
RP krijgt hier erg slechte reviews.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 17:21:32 #227
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_111709958
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij woont, maar het aanbod is gewoon vrij beperkt voor mijn stad lijkt het. Ik keek gewoon even rond en zag veel van dezelfde profielen als 2 jaar geleden. Weet ook niet hoe oud je bent, ik ben 25 en wellicht is er minder aanbod van <25 op een dergelijke site. Ik mag hier toch wel vragen naar andere sites, dan kan ik als ik er meerdere bekeken heb altijd nog concluderen dat het wel bij mij moet liggen dat het me niet trekt.

Waarom je op een bericht als dat van mij moet beginnen over evt falen in een café is me een raadsel... e-macho gedrag ofzo.
Ik woon in Amsterdam. In de randstad is altijd veel aanbod, want er wonen veel mensen. Ik denk niet dat de vrouwen in jouw stad zich massaal op een geheime andere datingsite ophouden. Overigens ben ik begin 30, en dat is volgens mij de beste leeftijd voor datingsites.

Heb overigens serieze relatie overgehouden aan RP. Dus sta er niet meer op.

En roepen dat je op de verkeerde site kijkt want je kunt niemand vinden? Kijk eerst eens naar jezelf, nogmaals. Beter zoeken, of jezelf beter presenteren. Of beiden.
Overal verstand van.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:44:46 #228
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111715812
Ik heb maar een blauwe maandag ooit op relatieplanet gezeten. Ik vond het juist te massaal. Heb ik met Paiq nu ook.
pi_111720500
als je in de randstad woont zie ik het nut niet zo van datingsites. genoeg mensen en genoeg te doen. als je in lutjebroek woont kan ik me er nog iets bij voorstellen. ~:)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:57:43 #230
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111721891
ja is wel een beetje waar, meer uitgaansgelegenheden daar inderdaad. Maar dat is ook niet altijd een ideale plek om iemand te leren kennen.

Hangt ook van je leeftijd af. Het verbaast mij juist (woon in het Noorden) dat er zoveel mensen hier op datingsites staan. Je moet ook een beetje uit je kringetje, helemaal als je zowat de enige vrijgezel bent. Dus dingen ondernemen en evt. een datingsite proberen.

Maar dat vluchtige van Paiq en al die contacten die je dan krijgt en berichtjes die je moet beantwoorden ben ik een beetje moe, ha ha. Op een andere manier iemand leren kennen is ook leuk :)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:02:12 #231
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_111722113
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:25 schreef dawg het volgende:
als je in de randstad woont zie ik het nut niet zo van datingsites. genoeg mensen en genoeg te doen. als je in lutjebroek woont kan ik me er nog iets bij voorstellen. ~:)
Datingsites bestaan niet omdat er te weinig mensen zijn. Of omdat je op een boerderij woont.

Je sociale omgeving is bij een zekere leeftijd, na je afstuderen, vaak vrij stabiel. Als daar de man/vrouw van je dromen niet bij zit, is vissen in een heel andere vijver zoals datingsites een goed idee.
Overal verstand van.
pi_111722378
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:57 schreef eefje801 het volgende:
ja is wel een beetje waar, meer uitgaansgelegenheden daar inderdaad. Maar dat is ook niet altijd een ideale plek om iemand te leren kennen.

Hangt ook van je leeftijd af. Het verbaast mij juist (woon in het Noorden) dat er zoveel mensen hier op datingsites staan. Je moet ook een beetje uit je kringetje, helemaal als je zowat de enige vrijgezel bent. Dus dingen ondernemen en evt. een datingsite proberen.

Maar dat vluchtige van Paiq en al die contacten die je dan krijgt en berichtjes die je moet beantwoorden ben ik een beetje moe, ha ha. Op een andere manier iemand leren kennen is ook leuk :)
Je kan ook foto beoordeling doen en gratis elke dag een oneliner sturen op paiq dacht ik.

Je krijgt maar 1 keer in de 2 weken en automatische match (en zo leert het systeem nooit je voorkeur kennen)

Of bedoel je dat je contactenlijst zo groot is omdat je heel veel oneliners krijgt?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:12:51 #233
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111722671
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Je kan ook foto beoordeling doen en gratis elke dag een oneliner sturen op paiq dacht ik.

Je krijgt maar 1 keer in de 2 weken en automatische match (en zo leert het systeem nooit je voorkeur kennen)

Of bedoel je dat je contactenlijst zo groot is omdat je heel veel oneliners krijgt?
Klopt hoor, ik zat al een tijdje op Paiq maar niks meer mee gedaan en in jan. weer eens afgestoft. Het zijn niet zozeer matches maar speeddates. Die kun je geloof ik ook uit zetten hé?

Maar het chatten zelf is na een tijdje gewoon een beetje afgezaagd, vind ik. Dan is een datingsite wel leuker omdat je gewoon op je eigen tijd iets stuurt of beantwoordt. Ik heb momenteel niet zoveel contacten op Paiq, veel ook gewoon eens verwijderd. En de echt leukere dates die ik had tot nu toe waren ook niet via Paiq.
pi_111727885
Geen idee ben niet actief op paiq.
pi_111733752
Het chatten via Paiq is wel grappig maar gaat op den duur vervelen. Daarnaast zit je tijd/energie te steken in een persoon die je op dat moment nog helemaal niet kent en wellicht ook qua uiterlijk compleet niet aan "de eisen" voldoet.

Daarom ben ik meer van de traditionele datingsites waar je eerst een profiel voor je neus krijgt en aan de hand daarvan een idee van de persoon krijgt en daarop kan beslissen of je er tijd/energie in gaat stoppen. Daarnaast kan je zoals Eefje al zei een bericht sturen wanneer jou dat uitkomt. Vaak tref ik een persoon met wie ik op Paiq gechat heb pas weer maanden later online en dat offline gechat werkt ook niet...
  zaterdag 19 mei 2012 @ 11:54:23 #236
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111736271
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 09:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het chatten via Paiq is wel grappig maar gaat op den duur vervelen. Daarnaast zit je tijd/energie te steken in een persoon die je op dat moment nog helemaal niet kent en wellicht ook qua uiterlijk compleet niet aan "de eisen" voldoet.

Daarom ben ik meer van de traditionele datingsites waar je eerst een profiel voor je neus krijgt en aan de hand daarvan een idee van de persoon krijgt en daarop kan beslissen of je er tijd/energie in gaat stoppen. Daarnaast kan je zoals Eefje al zei een bericht sturen wanneer jou dat uitkomt. Vaak tref ik een persoon met wie ik op Paiq gechat heb pas weer maanden later online en dat offline gechat werkt ook niet...
Nou, inderdaad. Ik denk ook dat Paiq gewoon een houdbaarheidsdatum heeft. Is even weer leuk maar na een tijdje verveelt dat. Bovendien komt het mooie weer er weer aan en is het ook lekker om er dan weer op uit te trekken ipv de hele avond chatten. Al is dat soms ook best leuk als het met iemand klikt.

Ja klopt, je kunt dan even nadenken over wat je schrijft. Hebt ook niet zo gauw een misverstand in de communicatie. En Paiq wordt steeds drukker. Er staan opvallend veel mannen en vrouwen op die even iemand willen scoren. En dat vind ik jammer van het concept.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 12:50:02 #237
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_111737774
Ik hoor nu dat mijn gecancelde date5 toch redelijk gepikeerd was dat ik heb afgezegd vorige week (ze weet (uiteraard) niet dat ik uiteindelijk het bed in ben gedoken met ander). Op een of andere manier doet me dit dan toch wel weer goed.
Had deze week echt zoiets van: zie je, dit versterkt mijn twijfels, het boeit haar ook niet. Maar blijkt toch wel zo te zijn dus.
Zal wel weer vervolgd worden, al weet ik dat de echte issues (afstand, drukke banen, eigen leven) er gewoon blijven.

Wat is het leven toch lekker ingewikkeld.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:02:41 #238
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111741534
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 12:50 schreef BeamofLight het volgende:
Ik hoor nu dat mijn gecancelde date5 toch redelijk gepikeerd was dat ik heb afgezegd vorige week (ze weet (uiteraard) niet dat ik uiteindelijk het bed in ben gedoken met ander). Op een of andere manier doet me dit dan toch wel weer goed.
Had deze week echt zoiets van: zie je, dit versterkt mijn twijfels, het boeit haar ook niet. Maar blijkt toch wel zo te zijn dus.
Zal wel weer vervolgd worden, al weet ik dat de echte issues (afstand, drukke banen, eigen leven) er gewoon blijven.

Wat is het leven toch lekker ingewikkeld.

Was dat dan ook echt je "Ross Geller" moment? :P Grapje hoor ;)

Misschien moet je het issue gewoon eens aansnijden bij een goed glas wijn ofzo. Het klinkt toch wel of je haar niet helemaal kwijt wil.
pi_111745786
Net weer een korte date gehad...denk toch wel de saaiste tot nu toe. Gelukkig hadden we dat beide wel in de gaten :O
pi_111746154
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef Sekhmet het volgende:
Gelukkig hadden we dat beide wel in de gaten :O
Hoe dan? Dat werd openlijk gezegd?
Dit is de saaiste date ever...
...
insgelijks...
:D
pi_111746326
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:24 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Hoe dan? Dat werd openlijk gezegd?
Dit is de saaiste date ever...
...
insgelijks...
:D
Beide aangeven dat we zo maar beter naar huis konden gaan...en geen naderhand gepraat over hoe gezellig het was en of we elkaar wel/niet vaker zouden zien.

En het was niet zozeer de saaiste date ever...maar van de dates die ik de afgelopen maanden via internet heb gehad wel de minst leuke/gezellige.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 17:37:02 #242
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111746621
Nah, ga ik net om mijn idee te bevestigen even weer naar Paiq heb ik nota bene een leuke oneliner :) ha ha. Die voegen we maar even toe dan ;)

Hij woont wel een beetje uit de buurt maar dat doen wel meer leuke mannen ;)

[ Bericht 21% gewijzigd door eefje801 op 19-05-2012 17:47:10 ]
  zaterdag 19 mei 2012 @ 17:44:59 #243
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_111746916
Ik heb zelf een aantal vaste relaties gehad, waarvan maar 1 met iemand die ik niet via internet kende. En dat was ook de relatie waar ik de slechtste herinneringen aan heb.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:04:17 #244
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111747536
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:29 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Beide aangeven dat we zo maar beter naar huis konden gaan...en geen naderhand gepraat over hoe gezellig het was en of we elkaar wel/niet vaker zouden zien.

En het was niet zozeer de saaiste date ever...maar van de dates die ik de afgelopen maanden via internet heb gehad wel de minst leuke/gezellige.
Wel fijn dat je beide dat gevoel had dan. Jammer dat het niet helemaal leuk was.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:11:24 #245
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_111747808
Heb een aantal jaar geleden via www.maatjemeermatch.nl een date gehad. Was ook echt een vreselijke afknapper.

De jongen met wie ik de date had zat me de hele tijd vaag aan te kijken, en begon meteen over een toekomst samen en kinderen krijgen.

Na ongeveer 1,5u (heb het nog best lang volgehouden) ben ik naar huis gegaan. Toen ik thuis was bleek dat hij me ondertussen een mailtje had gestuurd. Over dat hij de date zo geslaagd vond en het klikte volgens hem zo geweldig tussen ons.

Ik dacht daar totaal het omgekeerde van en heb hem netjes een mail terug gestuurd met de mededeling dat er vanuit mij toch echt geen klik was en dat ik het bij die ene date wilde laten.

Vervolgens nog een mail terug gehad waarin hij zei dat hij van me hield en dood wilde zonder mij. Verder maar geen reactie meer gegeven.

Eergisteren een zeer geslaagde date gehad via een andere site :) Klikte meteen heel erg goed en we zien elkaar aanstaande maandag weer :)
pi_111748287
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 09:55 schreef AlmightyArjen het volgende:

Bij foto beoordelen kan je elke dag een gratis oneliner sturen op die manier weet je in elk geval hoe het uiterlijk er van de ander uitziet voordat je gaat chatten.
pi_111748428
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Wildervankstertje het volgende:

Eergisteren een zeer geslaagde date gehad via een andere site :) Klikte meteen heel erg goed en we zien elkaar aanstaande maandag weer :)
Leuk! Veel plezier alvast ^O^
pi_111748480
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel fijn dat je beide dat gevoel had dan. Jammer dat het niet helemaal leuk was.
Dat is het risico met internet daten...je weet pas echt of het klikt als je elkaar in het echt ontmoet.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:41:51 #249
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_111748715
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:34 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Leuk! Veel plezier alvast ^O^
Thnx :D Gaat zeker weten weer erg gezellig worden. Bij toeval kwamen we er eergisteren zelfs nog achter dat hij een aantal mensen kent die ik ook ken. Aantal jaren nogal veel "gedoe" geweest met een aantal personen (waaronder een ex van mij die drugsverslaafd is geworden) en hij weet dat allemaal. Verder gewoon erg gelachen met z`n 2, de lol was er meteen. :D

Via via had hij dus ook al gehoord dat ik in het traject zit voor een maagverkleining. Afgelopen weken een paar keer contact gehad met iemand die daardoor meteen geen contact meer met me wilde maar hij ziet dat totaal niet als een belemmering. Gewoon een heel erg geslaagde date met waarschijnlijk veel geluk en liefde wat er aan zit te komen.
pi_111749017
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
Veel plezier en bitte hier verslag uitbrengen van de date ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')