Dit wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar het aanbod is gewoon vrij beperkt voor mijn stad lijkt het. Ik keek gewoon even rond en zag veel van dezelfde profielen als 2 jaar geleden. Weet ook niet hoe oud je bent, ik ben 25 en wellicht is er minder aanbod van <25 op een dergelijke site. Ik mag hier toch wel vragen naar andere sites, dan kan ik als ik er meerdere bekeken heb altijd nog concluderen dat het wel bij mij moet liggen dat het me niet trekt.
Waarom je op een bericht als dat van mij moet beginnen over evt falen in een café is me een raadsel... e-macho gedrag ofzo.
Ik woon in Amsterdam. In de randstad is altijd veel aanbod, want er wonen veel mensen. Ik denk niet dat de vrouwen in jouw stad zich massaal op een geheime andere datingsite ophouden. Overigens ben ik begin 30, en dat is volgens mij de beste leeftijd voor datingsites.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar het aanbod is gewoon vrij beperkt voor mijn stad lijkt het. Ik keek gewoon even rond en zag veel van dezelfde profielen als 2 jaar geleden. Weet ook niet hoe oud je bent, ik ben 25 en wellicht is er minder aanbod van <25 op een dergelijke site. Ik mag hier toch wel vragen naar andere sites, dan kan ik als ik er meerdere bekeken heb altijd nog concluderen dat het wel bij mij moet liggen dat het me niet trekt.
Waarom je op een bericht als dat van mij moet beginnen over evt falen in een café is me een raadsel... e-macho gedrag ofzo.
Datingsites bestaan niet omdat er te weinig mensen zijn. Of omdat je op een boerderij woont.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:25 schreef dawg het volgende:
als je in de randstad woont zie ik het nut niet zo van datingsites. genoeg mensen en genoeg te doen. als je in lutjebroek woont kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Je kan ook foto beoordeling doen en gratis elke dag een oneliner sturen op paiq dacht ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:57 schreef eefje801 het volgende:
ja is wel een beetje waar, meer uitgaansgelegenheden daar inderdaad. Maar dat is ook niet altijd een ideale plek om iemand te leren kennen.
Hangt ook van je leeftijd af. Het verbaast mij juist (woon in het Noorden) dat er zoveel mensen hier op datingsites staan. Je moet ook een beetje uit je kringetje, helemaal als je zowat de enige vrijgezel bent. Dus dingen ondernemen en evt. een datingsite proberen.
Maar dat vluchtige van Paiq en al die contacten die je dan krijgt en berichtjes die je moet beantwoorden ben ik een beetje moe, ha ha. Op een andere manier iemand leren kennen is ook leuk
Klopt hoor, ik zat al een tijdje op Paiq maar niks meer mee gedaan en in jan. weer eens afgestoft. Het zijn niet zozeer matches maar speeddates. Die kun je geloof ik ook uit zetten hé?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je kan ook foto beoordeling doen en gratis elke dag een oneliner sturen op paiq dacht ik.
Je krijgt maar 1 keer in de 2 weken en automatische match (en zo leert het systeem nooit je voorkeur kennen)
Of bedoel je dat je contactenlijst zo groot is omdat je heel veel oneliners krijgt?
Nou, inderdaad. Ik denk ook dat Paiq gewoon een houdbaarheidsdatum heeft. Is even weer leuk maar na een tijdje verveelt dat. Bovendien komt het mooie weer er weer aan en is het ook lekker om er dan weer op uit te trekken ipv de hele avond chatten. Al is dat soms ook best leuk als het met iemand klikt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het chatten via Paiq is wel grappig maar gaat op den duur vervelen. Daarnaast zit je tijd/energie te steken in een persoon die je op dat moment nog helemaal niet kent en wellicht ook qua uiterlijk compleet niet aan "de eisen" voldoet.
Daarom ben ik meer van de traditionele datingsites waar je eerst een profiel voor je neus krijgt en aan de hand daarvan een idee van de persoon krijgt en daarop kan beslissen of je er tijd/energie in gaat stoppen. Daarnaast kan je zoals Eefje al zei een bericht sturen wanneer jou dat uitkomt. Vaak tref ik een persoon met wie ik op Paiq gechat heb pas weer maanden later online en dat offline gechat werkt ook niet...
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:50 schreef BeamofLight het volgende:
Ik hoor nu dat mijn gecancelde date5 toch redelijk gepikeerd was dat ik heb afgezegd vorige week (ze weet (uiteraard) niet dat ik uiteindelijk het bed in ben gedoken met ander). Op een of andere manier doet me dit dan toch wel weer goed.
Had deze week echt zoiets van: zie je, dit versterkt mijn twijfels, het boeit haar ook niet. Maar blijkt toch wel zo te zijn dus.
Zal wel weer vervolgd worden, al weet ik dat de echte issues (afstand, drukke banen, eigen leven) er gewoon blijven.
Wat is het leven toch lekker ingewikkeld.
Hoe dan? Dat werd openlijk gezegd?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef Sekhmet het volgende:
Gelukkig hadden we dat beide wel in de gaten
Beide aangeven dat we zo maar beter naar huis konden gaan...en geen naderhand gepraat over hoe gezellig het was en of we elkaar wel/niet vaker zouden zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat werd openlijk gezegd?
Dit is de saaiste date ever...
...
insgelijks...
Wel fijn dat je beide dat gevoel had dan. Jammer dat het niet helemaal leuk was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Beide aangeven dat we zo maar beter naar huis konden gaan...en geen naderhand gepraat over hoe gezellig het was en of we elkaar wel/niet vaker zouden zien.
En het was niet zozeer de saaiste date ever...maar van de dates die ik de afgelopen maanden via internet heb gehad wel de minst leuke/gezellige.
Bij foto beoordelen kan je elke dag een gratis oneliner sturen op die manier weet je in elk geval hoe het uiterlijk er van de ander uitziet voordat je gaat chatten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het chatten via Paiq is wel grappig maar gaat op den duur vervelen. Daarnaast zit je tijd/energie te steken in een persoon die je op dat moment nog helemaal niet kent en wellicht ook qua uiterlijk compleet niet aan "de eisen" voldoet.
Daarom ben ik meer van de traditionele datingsites waar je eerst een profiel voor je neus krijgt en aan de hand daarvan een idee van de persoon krijgt en daarop kan beslissen of je er tijd/energie in gaat stoppen. Daarnaast kan je zoals Eefje al zei een bericht sturen wanneer jou dat uitkomt. Vaak tref ik een persoon met wie ik op Paiq gechat heb pas weer maanden later online en dat offline gechat werkt ook niet...
Leuk! Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
Eergisteren een zeer geslaagde date gehad via een andere siteKlikte meteen heel erg goed en we zien elkaar aanstaande maandag weer
Dat is het risico met internet daten...je weet pas echt of het klikt als je elkaar in het echt ontmoet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je beide dat gevoel had dan. Jammer dat het niet helemaal leuk was.
Thnxquote:
Veel plezier en bitte hier verslag uitbrengen van de datequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
Eergisteren een zeer geslaagde date gehad via een andere siteKlikte meteen heel erg goed en we zien elkaar aanstaande maandag weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |