Hmm, lijkt me niet dat dat kaartje al aankomende editie gebruikt gaat worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik had dit kaartje nog gevonden:
[ afbeelding ]
The Barn schijnt het podium naast het hoofdpodium te zijn. Ik vraag me af of dat goed gaat qua geluid, omdat heel veel tegelijk speelt op zowel de Main als The Barn.
Het vierde podium komt volgend jaar
Dat kaartje niet, maar de opzet blijft hetzelfde want alleen het vierde podium mist.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me niet dat dat kaartje al aankomende editie gebruikt gaat worden.
Hebben ze misschien de hoge populieren op het terrein gekapt vanwege het drama van pukkelpop vorig jaar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Bayswater het volgende:
Erg veel bomenrijen inderdaad, waar komen die plots vandaan?
Dat vierde podium is dus gepland voor 2013 (staat ook op het kaartje).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
Dat kaartje impliceert 4 podia terwijl het programma er maar 3 heeft. Lijkt me niet dus.
Bomen kun je plantenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Bayswater het volgende:
Erg veel bomenrijen inderdaad, waar komen die plots vandaan?
Ze zijn al gekapt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:53 schreef F_JD het volgende:
Het lijkt me niet dat het bos, waar volgens dat kaartje podium 3 is, al gekapt is. Lijkt me dat The Barn voor dit jaar gewoon op het veld met eettentjes aan de kant van de Marquee komt.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=6O3GHPF1quote:Bomen wijken voor uitbreiding Rock Werchter
ROTSELAAR - Bij het festivalterrein van Rock Werchter moet een hectare bos verdwijnen. Dat is een gevolg van het aangepaste Ruimtelijk Uitvoeringsplan (RUP) Rock Werchter, dat vandaag op de provincieraad wordt goedgekeurd.
‘We willen Rock Werchter in Werchter houden', zegt gedeputeerde van Ruimtelijke Ordening Julien Dekeyser (Open Vld). ‘We willen het scenario van Pukkelpop vermijden en dus moeten risicofactoren als vallende bomen weg uit het draaiboek.'
Het festivalterrein blijft even groot, maar het verdwijnen van het bos geeft de organisatie meer mogelijkheden voor meer podia. ‘Die mogelijkheid zit er zeker in. De podia kunnen verder uit mekaar', zegt Dekeyser. ‘Maar laat het duidelijk zijn dat het kappen van de bomen impliceert dat er een even groot aantal nieuwe bomen in de regio moet komen. Waar precies is nog onduidelijk.'
Tegen februari of ten laatste maart volgend jaar worden de bomen gekapt met de goedkeuring van het Agentschap Natuur en Bos, zodat de editie 2012 van Rock Werchter in de beste omstandigheden kan verlopen
Dat is er dan dus niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:26 schreef Beul het volgende:
Als er maar genoeg schaduw is mocht er weer zo'n temperatuurtje zijn van gemiddeld 38 gr net als 2 jaar geleden. Dat is mij toch weer net te warm
Gemiddeld. Van mij mocht het 5 graden warmer. Het was gelukkig niet zo absurd heet als de twee jaren ervoor,quote:
één avondje regen, rest was het primaquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gemiddeld. Van mij mocht het 5 graden warmer. Het was gelukkig niet zo absurd heet als de twee jaren ervoor,
Oh dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
één avondje regen, rest was het prima
Die vrijdag was echt niet normaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Oh dan.In 2010 vond ik het echt te warm
Jup, wel lekker bruin geworden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die vrijdag was echt niet normaalZowat 40 graden in de schaduw, en 60 in de tent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |