Dan heb je elke dag examen stress.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:27 schreef Typisch het volgende:
Geniet nog maar van die examens, daarna is het over met de pret. Tenzij je nog een hogere niveau gaat doen op de middelbare school.
Ik mag toch hopen dat ze nog doorstuderen ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:27 schreef Typisch het volgende:
Geniet nog maar van die examens, daarna is het over met de pret. Tenzij je nog een hogere niveau gaat doen op de middelbare school.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:27 schreef Typisch het volgende:
Geniet nog maar van die examens, daarna is het over met de pret. Tenzij je nog een hoger niveau gaat doen op de middelbare school.
Nah, hierna 4jaar art&design doen. En daarna 4 of 5 jaar kunstacademie HBO.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze nog doorstuderen ja.
Wat? Dat zeg ik toch ook, althans dat probeerde ik te zeggen met ''daarna is het over met de pret''quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Óp de middelbare school, dus van mavo naar havo oidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deadlines deadlines deadlines dus vanaf volgend jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Nah, hierna 4jaar art&design doen. En daarna 4 of 5 jaar kunstacademie HBO.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor mij wordt het juist makkelijker, omdat ik iets ga doen waar ik plezier in heb en de hele dag door kan knutselen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat? Dat zeg ik toch ook, althans dat probeerde ik te zeggen met ''daarna is het over met de pret''Alleen als ze door gaan op de middelbare school blijven houden ze het makkelijke leventje.
Design is wel leuk. Paar presentaties gezien vandaag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Nah, hierna 4jaar art&design doen. En daarna 4 of 5 jaar kunstacademie HBO.
Bah knutselen. Zit nu ook in atelier, baggersaai hersenloos werk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor mij wordt het juist makkelijker, omdat ik iets ga doen waar ik plezier in heb en de hele dag door kan knutselen.
Ja, wordt wel stressen. Maar de autist in mij kan dat wel aan aangezien ik leef op dagplanningen dus geen probleem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deadlines deadlines deadlines dus vanaf volgend jaar.
Dat dacht ik ook toen ik uni ging doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor mij wordt het juist makkelijker, omdat ik iets ga doen waar ik plezier in heb en de hele dag door kan knutselen.
Oh...ik dacht dat je bedoelde als ze gelijk gingen werken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat? Dat zeg ik toch ook, althans dat probeerde ik te zeggen met ''daarna is het over met de pret''Alleen als ze door gaan op de middelbare school blijven houden ze het makkelijke leventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |