Wellek?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal eens een mailtje sturen of mijn favo deel nog in de gids zit.
O.a Buis en Haard!quote:
Ahhhhhhh die hoopte ik ook!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef Muis006 het volgende:
Ja die zit er idd nog in.
Bob & Youperdepoup ook.
Ja ik wil ook markeren, dat deed ik vroegah thuis altijd, echt een half uur lang alles strepen en kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind het echt heerlijk om op zaterdagmorgen bij mn ontbijt de gids door te nemen met mn roze marker
Ik check de TV programmering via de NU appquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik keek nooit naar de tv-tijden, las enkel alle columns en stukjes in de gidsNu kijk ik een stuk meer tv, dus wie weet wel hendig. Staat geen tijd voor wanneer je moet beslissen dus dat doen ze slim
1 paar schoenen, dan heb je het er al uit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet wel minimaal aan 50 euro bestellen, mooi niet![]()
AAAAAAAAAAAHquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet nog een jaar of 20 geleden, kregen we voor de TROS kompas () zo'n rood leer mapje, om hem in te doen, met doorzichtige flappen aan de binnenkant, zodat de gids te lezen was. Man wat een euforie
Zou nu ook nog wel een mapje willen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]Een gidsmapje, dat kan ik wel voor je naaaaaaien
Schoenen wil ik liever in de winkel passen, ik zit altijd tussen de 42 en 43 in, afhankelijk van het materiaal.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
1 paar schoenen, dan heb je het er al uit.
quote:
Whehehe, op deze foto is het net of Sjon 20 jaar niet geschoren is en een fur-rugje heeftquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hier, dies pas zielugh, dies hard aan vakantie toe
Dat vond ik toch wel echt het toppunt van stomquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zie foto's van Cousin Balki uit Perfect strangers, in #40, ik vond dat als kind zo leuk
Dat liedje ook
Ik vond het als kind wel leukquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vond ik toch wel echt het toppunt van stom
quote:
Nee niet meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Hier heeft vast niemand een abbo op NRC hea?
Ja, maar dat is alweer een paar jaar geleden!quote:
Zit je te bieren?quote:
I wish.quote:
quote:
Verkapte Tukkerquote:
quote:
Ik kan het uit die ene zin al halen, al wist ik het natuurlijk al. Whehe, dat soort gesprekken zijn altijd geniaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Baaf en ik hebben dr met dr moeder horen bellen, dat was echt epic
![]()
Niet alleen inhoudelijk, dat accent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |