HALP!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:57 schreef Muis006 het volgende:
Waarom moet ze lachen als ze huilt
Is het Hints?
Zo ja: tranen gelachen!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ook voor een tientje, automatisch stoppen, boek van Paul de Leeuw erbij.
ECHT NIET!
http://omroep.vara.nl/GRATIS-kookboek-van-Paul-de-Le.10790.0.htmlquote:
Als ik lid word, dan doe ik het vooral om een gratis foto-album af te laten drukken, anders koos ik wel Paul en mocht jij het boek hebbenquote:
quote:Met dit ‘gerse’ DWDD-strandlaken van bijna 2 meter, is het net alsof je Matthijs bij je hebt.
quote:
Wohhquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik schreeuw van geluk.
Ik registreer me op Jobbird voor vacatures, krijg ik meteen een kortingsboncode voor Zalando
AHHHHHHHHHHHHHHHH
Goed zo!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik schreeuw van geluk.
Ik registreer me op Jobbird voor vacatures, krijg ik meteen een kortingsboncode voor Zalando
AHHHHHHHHHHHHHHHH
Whahaha Bosjequote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik schreeuw van geluk.
AHHHHHHHHHHHHHHHH
Enormquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens op vakantie vegetarisch en macrobiotisch gegeten, behalve op donderdag, toen at ik friet met vis, ben je trots op me Pisje?
quote:
quote:
Netjes Zwabbie!quote:
Ik zeg doen, dat kost tenminste niks, beter dan dingen bestellenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil nu ook zo'n dinosaurus gaan schilderen die Zwab maakt.Ik heb nog 1001 knutsel-crea werkjes liggen, maar toch.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg doen, dat kost tenminste niks, beter dan dingen bestellen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
ze zijn duur hoor, dat is het enige nadeel
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
Nu moeten ze meteen een nummer hebben, anders kun je niet mailenWedden dat ze vanmiddag aan de lijn hangen voor een abo?
Voor 1 fotoboek EN een Paul boek doe ik het
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ja nee als ze bellen dan zeg ik dat het niet netjes vind, maar ze mogen me overtuigen met een fotoboek en Paul boek (voor oh-oh). Anders no can't do
quote:
Whaha, ik zie me al zitten hier op de eettafel met dat ding met die grote potenquote:
Oh ik kan dat niet, ik zou de eerste verneuken en het in een zak proppen en in de rommel van de knutselkamer laten verdwijnen en snelquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hoor, ik zou dagen kunnen schilderen aan van die poppetjes
LOLquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik kan dat niet, ik zou de eerste verneuken en het in een zak proppen en in de rommel van de knutselkamer laten verdwijnen en snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |