Ik moest er even over nadenken wat er nu precies bedoelt werdquote:helaas moeten we een poes weg doen want we gaan beglijd wone
beglijdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moest er even over nadenken wat er nu precies bedoelt werd
De laatste 2 van mij liepen al binnen 4 maanden onder auto. Dag inentingen, dag sterilisatie, dag poes!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:46 schreef Skv het volgende:
Stamboom kost je 600 ongeveer. Maar als ik een merkkat zou willen zou ik dat er wel voor betalen. Wat is nou 600 Euro op 15 jaar poez?
Ja maar zo'n maine coon is meer een binnenbeest volgens mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De laatste 2 van mij liepen al binnen 4 maanden onder auto. Dag inentingen, dag sterilisatie, dag poes!En die waren verder gratis!
Geen kittens overigens!
DAT IS GEEN MAINE COON GOFFDOMMEquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja maar zo'n maine coon is meer een binnenbeest volgens mij.
Maar wel liefff!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef shifto het volgende:
Mijn kat was gewoon een zieligerd van marktplaats
Mijn gedachte idd ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
Marktplaats is ook kak. Haal er dan één uit het asiel.
Nee deze was al 4 en ging naar het asiel als niemand hem zou overnemen. Ben blij dat ik het gedaan heb want volgens mij werd hij mishandeld en het is een super bangerd en die had dood gegaan aan stress in het asiel...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
Die was anders wel in het asiel terecht gekomen, scheelt em één tussenstop en shifto 65,-quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
? WAt een onzin. Rond deze tijd zitten de asiels sowieso weer vol kittens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn gedachte idd ook.
Maar dan zijn ze vaak wat ouder lijkt me. Daarbij komen de niet opgehaalde katten van die mensen wss ook wel in het asiel (nee, niet in alle gevallen)
Hoe komen die beesten in het asiel? doordat mensen ze niet willen onder andere.. er niet voor kunnen zorgen. Dus als ze niet via bv marktplaats naar een ander kunnen dan worden ze wss als nog naar het asiel gebracht.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
? WAt een onzin. Rond deze tijd zitten de asiels sowieso weer vol kittens.
Voor dat geld krijg je hem wel onderzocht, gechipt, ontwormd en gecastreerd. Goede deal, hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die was anders wel in het asiel terecht gekomen, scheelt em één tussenstop en shifto 65,-
Dat was deze ook, heb alle papieren en uiteraard is hij hier langs de DA gegaan op controlequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor dat geld krijg je hem wel onderzocht, gechipt, ontwormd en gecastreerd. Goede deal, hoor.
Dát ben ik met je eens idd! Pokie komt ook uit het asiel, en had dat nu ook willen doen, ware het neit dat de kans groter is dat het beter klikt met een kitten dan met een oudere kat. Bij het asiel in Den Bosch hebben ze een wachtlijst voor kittensquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor dat geld krijg je hem wel onderzocht, gechipt, ontwormd en gecastreerd. Goede deal, hoor.
Nee, rond deze tijd komen er veel zwangere poezen en nestjes van een paar dagen binnen omdat kkmongolen hun beesten ongecastreerd naar buiten gooien. Dus, die kan je gewoon met 12 weken inpakken en meenemen hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe komen die beesten in het asiel? doordat mensen ze niet willen onder andere.. er niet voor kunnen zorgen. Dus als ze niet via bv marktplaats naar een ander kunnen dan worden ze wss als nog naar het asiel gebracht.
Alsof er alleen kittens op marktplaats staanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, rond deze tijd komen er veel zwangere poezen en nestjes van een paar dagen binnen omdat kkmongolen hun beesten ongecastreerd naar buiten gooien. Dus, die kan je gewoon met 12 weken inpakken en meenemen hoor.
Whut? Ik reageer op Cue haar bericht dat er geen kittens in het asiel zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof er alleen kittens op marktplaats staan
Oh.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whut? Ik reageer op Cue haar bericht dat er geen kittens in het asiel zitten.
Wat zoek jij voor'n shit?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:14 schreef Skv het volgende:
http://www.e-senzaz.com/shop/UGG-EARMUFFLER-Sold-out-p-2611.html!
En nog geen pics??quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:15 schreef Skv het volgende:
Mijn bro's kitten is een baas. Gisteren even gecheckt.
hij is wel gaaf.. wel duur, maarja merkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:32 schreef Skv het volgende:
http://www.e-senzaz.com/shop/CAVALLI-jacket-SO1920-p-2949.html
Ik heb deezund onderweg naar mij. Twijfel nog wel wat over de kleur met oog op de zomer.
Godverdegodver, wat een geldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:32 schreef Skv het volgende:
http://www.e-senzaz.com/shop/CAVALLI-jacket-SO1920-p-2949.html
Ik heb deezund onderweg naar mij. Twijfel nog wel wat over de kleur met oog op de zomer.
Niks gemeens aan dacht ik zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, ik voel me zo gemeen
Het kind zat moeilijk te doen met gaan slapen, en nu was ie ineens bang voor Swieber"Swieber niet stelen, Swieber niet stelen"
Dus ik zeg"Als Dora hoort dat jij niet gaat slapen, dan wordt zij niet blij
!"
Hij trok wit weg en ging gelijk liggen met zijn ogen dicht![]()
Hij was ook een baas.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lijkt qua snuit wel wat op de kittenBazenblik heeft ie trouwens
Die gay bitch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie kunnen hier wel allemaal foto's gaan posten, maar we weten dat Jazz wint
Wacht maar tot Schanulleke bij me woont, zelfs jouw homo kat kan niet op tegen poepige kitten foto's icm mijn lieve Pokiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie kunnen hier wel allemaal foto's gaan posten, maar we weten dat Jazz wint
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:59 schreef Skv het volgende:
Ik ben zo jaloers op die beesten.
ik moest zo hard huilen toen ik geboren werd en een mens bleek te zijn
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:59 schreef Skv het volgende:
Ik ben zo jaloers op die beesten.
ik moest zo hard huilen toen ik geboren werd en een mens bleek te zijn
Leugenaar, als ik niet werk zit ik stil in een stoel te wachten tot ik weer magquote:
Ik bedoelde met 'wij' ook MohMi en al zijn alterego'squote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Leugenaar, als ik niet werk zit ik stil in een stoel te wachten tot ik weer mag
truequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik bedoelde met 'wij' ook MohMi en al zijn alterego's
Viezerdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
Ik wacht ook al een tijdje tot ik weer 'mag'!
Maar dat is meer hobby dan werk
Nee ik bespaar het mijzelf nog even. Als ik begin heb ik 3 maanden geen leven meer dus ik doe het na onze vakantie pasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:17 schreef MohMi het volgende:
[..]Jij bent vanaf vanavond natuurlijk ook druk bezet?
Ik vind kantklossen gewoon leuk!quote:
Ga je doen dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef shifto het volgende:
Nee ik bespaar het mijzelf nog even. Als ik begin heb ik 3 maanden geen leven meer dus ik doe het na onze vakantie pas
Haha! Nice!quote:
In NL?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:30 schreef Cue_ het volgende:
Binnenkort 5 dagen cursus.. gelukkig hotelletje erbij
Waar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:30 schreef Cue_ het volgende:
Binnenkort 5 dagen cursus.. gelukkig hotelletje erbij
Das nog geen kwartiertje rijden buiten de spits!quote:
quote:
OV afhankelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef SicSicSics het volgende:
Das nog geen kwartiertje rijden buiten de spits!
Ik niet en jij zit in een hotel!quote:
bootcamp webdevelopment. Zorgen dat ik ook wat basis krijg en wat meer structuur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:35 schreef SicSicSics het volgende:
Maar, zonder dollen, wat voor'n cursus?
Klinkt leuk en zwaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bootcamp webdevelopment. Zorgen dat ik ook wat basis krijg en wat meer structuur.
HTML, CSS en JS? Interessant! En dan heb je helemaal geen puf meer om te klossen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
bootcamp webdevelopment. Zorgen dat ik ook wat basis krijg en wat meer structuur.
Die inderdaad allemaalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
HTML, CSS en JS? Interessant! En dan heb je helemaal geen puf meer om te klossen!
Ja, dat denk ik! Best zwaar, zo'n hele dag een in een lokaaltje zitten luisteren!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
haha denk je? Nou oke kantklossen niet, gezelligheid wel
Ik heb nieuwe katoenen broeken nodig, waar kan ik het beste heen?quote:
De oud papier bakquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik! Best zwaar, zo'n hele dag een in een lokaaltje zitten luisteren!
[..]
Ik heb nieuwe katoenen broeken nodig, waar kan ik het beste heen?
Ligt een beetje aan de stof. Over het algemeen trek ik dat wel goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ja, dat denk ik! Best zwaar, zo'n hele dag een in een lokaaltje zitten luisteren!
Niet netjes afkappen (wip haar beste vriendin of maak iig avancesquote:
Tags, divs, containers... Schiet mij maar lek!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
Ligt een beetje aan de stof. Over het algemeen trek ik dat wel goed
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
Tags, divs, containers... Schiet mij maar lek!
jamaar ze is lief en knap en een tikje arrogantquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet netjes afkappen (wip haar beste vriendin of maak iig avances) en daarna bier zuipen!
![]()
Lekker wijf zeg ik!quote:
Wat is het probleem dan....?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:49 schreef Skv het volgende:
[..]
jamaar ze is lief en knap en een tikje arrogant
The harder they fall!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:49 schreef Skv het volgende:
jamaar ze is lief en knap en een tikje arrogant
quote:
Dat wordt, knallen!quote:ga je gang!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee ik bespaar het mijzelf nog even. Als ik begin heb ik 3 maanden geen leven meer dus ik doe het na onze vakantie pas
Waar ga je werken dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
Superspannend, ik kom nooit in de echte wereld.
Had hier helemaal niets mee te makenquote:
En nu al aan het jankenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Had hier helemaal niets mee te makenT was gewoon ff saai hier...
Voel me net Geester, gelijk onaardig tegen mij
quote:
ik ben zo blij dat ik maar van ongeveer de helft van je posts wat snapquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef shifto het volgende:
[..]
ne ne sssst
niet zo doen, biceps 48cm koud
En wel claimen dat je hier al vanaf het begin Geester meeleestquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik maar van ongeveer de helft van je posts wat snap
En het verband met elkaar is....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:11 schreef shifto het volgende:
En wel claimen dat je hier al vanaf het begin Geester meeleest
ZIE DR SOWIESO PAS WEER OVER 2,5 WEEK OMG.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:53 schreef Harajuku. het volgende:
SKV, HOUD JE BAKKES EN MAAK ER GEWOON WERK VAN GODVERDOMME
Nou en, dan is het weerzien alleen maar leuker. Vooral als je hem die 2,5 weken in je broek houdt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:18 schreef Skv het volgende:
[..]
ZIE DR SOWIESO PAS WEER OVER 2,5 WEEK OMG.
Ik zit lekker met mn baas te ouwehoeren en cola te drinken en kutmuziek te luisteren.
Jij doet echt altijd alsof ik een dekhengst ben die leeft op testosteron he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou en, dan is het weerzien alleen maar leuker. Vooral als je hem die 2,5 weken in je broek houdt.
/fixedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij doet echt altijd alsof ik een man ben he?
Je bent een manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij doet echt altijd alsof ik een dekhengst ben die leeft op testosteron he?
als je het niet bent, dan zou je het wel willen.. immers:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij doet echt altijd alsof ik een dekhengst ben die leeft op testosteron he?
quote:
Hoe ist?quote:
hier dik onweer n shitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef MohMi het volgende:
Piepklein beetje kutweer hier, dat wordt met de bus naar huis.
Juustem, en een bak regen waar je bang van wordt.quote:
Denk ik wel. Oh, niet dus. EVEN DOWNLOADEN DANKJEquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk ik wel. Oh, niet dus. EVEN DOWNLOADEN DANKJE
Vind ik niet zo leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Gestopt met je studie? Waarom?
KOm leuk doen dan
Ik zou dat nooit doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Seizoen einde, schijnt een spannend einde te hebbenNiet spoilen though, moet wachten tot na het werk, durf zelfs 9gag niet te kijken
jewel ik ben keigrappig.quote:
Blijkbaar wel dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit doenMaar goed, we komen er toch niet achter wie de moeder is dus care verder
Kan je wel ff een super snelle torrent pasen... maar dan moet je MSN hebben ofzoquote:
Monitor slaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
Naw, ben al naar Demonoid gegaan maar ik vind dat gewoon niet kunnen.
True, doe maar niet dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
Maar het is zo;n takkenwerk om een laptop een nieuw scherm te geven.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen zin om nu te kijken, though.
quote:
Ohh eeh op stage gewoon geklootquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kom op.. doe eens gelijk wat meer informatie zeg
Kun je niet gewoon zeggen wiens kloon account je bent?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
Ohh eeh op stage gewoon geklootmet een collega we belden hem de hele tijd etc.
Daar heeft die collega niets aanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon zeggen wiens kloon account je bent?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon zeggen wiens kloon account je bent?
quote:
Sportief!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Same!Maar eerst nog ff basketballen vanavond. En door dit kansloze weer naar huis zien te komen met de bus.
Donderdag tja iedereen vrij.. vrijdag verplichte vrije dag en morgen iets later beginnen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:36 schreef MohMi het volgende:
Vrijdag had ik vrij maar ivm mijn uit dienst treden en een tekort aan vrije dagen heb ik die toch maar weer ingeleverd
Vrijdag zitten we hier met zijn vieren ipv 23quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Donderdag tja iedereen vrij.. vrijdag verplichte vrije dag en morgen iets later beginnen...
Wat doe je daar dan? Stage? Wat moet je precies doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef Geester het volgende:
Sweet.. Ik zit hier nog tot begin fucking juli
Ik word gek hier
Ik had ook liever gefietst, maar het weer was zo drama...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:33 schreef MohMi het volgende:
Sportief!Ben blij dat ik gister ben wezen hardlopen
Maar had wel graag naar huis gefietst, vind het altijd wel chill om een half uurtje te fietsen als ik naar huis ga
Ik dacht er serieus over om weer te gaan fietsen, maar het weer inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik had ook liever gefietst, maar het weer was zo drama...
Heen weg ging droog en oke, zelfs wind meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik had ook liever gefietst, maar het weer was zo drama...
wel zielig dat je van suiker bentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik dacht er serieus over om weer te gaan fietsen, maar het weer inderdaad.
Tja arbeidszaken... Heel basic helaas en totaaaal geen uitdaging en ik weet nu ZEKER dat ik geen standaard kantoorbaan wilquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan? Stage? Wat moet je precies doen?
Doe je een opleiding waarbij je dan nog kunt wisselen of ben je nu simpelweg in de aap gelogeerd?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Tja arbeidszaken... Heel basic helaas en totaaaal geen uitdaging en ik weet nu ZEKER dat ik geen standaard kantoorbaan wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ga je dan niet met de persoon die je vraagt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
hmm.. iemand vraagt of ik naar Green Vibrations ga.. maar heb niet zo'n zin om alleen te gaan
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doe je een opleiding waarbij je dan nog kunt wisselen of ben je nu simpelweg in de aap gelogeerd?Nja dit was een snelle laatste optie als stage plek dus heb em maar genomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moet draaien die dagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet met de persoon die je vraagt?
Ik twijfel ook nog.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
hmm.. iemand vraagt of ik naar Green Vibrations ga.. maar heb niet zo'n zin om alleen te gaan
Ik ga woensdagavond bier drinken dus ik ben dan brak. En ik moet donderdagavond naar Utrecht. En vrijdagochtend vliegen dus ik wil donderdag ook niet teveel zuipen. En ik heb geen geld en het wordt kutweer.quote:
Aah ja dan snap ik hetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga woensdagavond bier drinken dus ik ben dan brak. En ik moet donderdagavond naar Utrecht. En vrijdagochtend vliegen dus ik wil donderdag ook niet teveel zuipen. En ik heb geen geld en het wordt kutweer.
MJ is ook een baas, sowiesoquote:
Ik ben vaak genoeg door weer en wind naar mijn werk gegaan, maar nu moet ik steeds extra kleding meenemen en het is niet goed mijn oordopjes, dus geen muziek, dit dat.quote:
Zit sowieso toch een maand tussen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb veel liever dat het op de 24e wordt uit betaald dan op de 15e hoor.
Nou, vooruitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg door weer en wind naar mijn werk gegaan, maar nu moet ik steeds extra kleding meenemen en het is niet goed mijn oordopjes, dus geen muziek, dit dat.
En ik was te laat vanochtend.
Ja, dan doe je er langer mee hèquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb veel liever dat het op de 24e wordt uit betaald dan op de 15e hoor.
Ik had een fucking oorontsteking door natte oordopjesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg door weer en wind naar mijn werk gegaan, maar nu moet ik steeds extra kleding meenemen en het is niet goed mijn oordopjes, dus geen muziek, dit dat.
En ik was te laat vanochtend.
quote:
Natuurlijk. Maar ik vind het fijner om direct te weten wat ik overhoud (zeg maar min vaste lasten die rond de 30e eraf gaan) dan eerst 2 eken te hebben, dan nog de vaste lasten.. en dan weer twee weken.quote:
Ik snap het. Maar je kan van een hoop incassos toch aangeven wanneer ze mogen innen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk. Maar ik vind het fijner om direct te weten wat ik overhoud (zeg maar min vaste lasten die rond de 30e eraf gaan) dan eerst 2 eken te hebben, dan nog de vaste lasten.. en dan weer twee weken.
gevoelskwestie ofzo.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
Contract getekent. Volgende maand ben ik Just a regular everyday normal guy.
Veels te veel gedoe om dat allemaal aan te laten passen vind ik dan weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:12 schreef shifto het volgende:
Ik snap het. Maar je kan van een hoop incassos toch aangeven wanneer ze mogen innen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
Congratsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
je bent ook lam ook hèquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veels te veel gedoe om dat allemaal aan te laten passen vind ik dan weer
[..]quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:13 schreef Mystikvm het volgende:
[quote]
[quote]Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Congrats
Thnx.quote:
Yupquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef shifto het volgende:
je bent ook lam ook hè
Kwestie van 1x aanpassen
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Mijn baas zei dat het heem speet dat het dus niet deze maand al zo ver was, maar dat hij dat wel zou compenseren bij de prijsafspraak van de laatste opdracht.
quote:
Bazenwerk.quote:
Jij bent de aanstichter, inderdaad.quote:[..]Ik liep er ook mee te kloten.
Dude!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
Dankje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dude!Eindelijk!
Ben super blij voor je!
xD Fffuuu! Weet iedereen het überhaupt nog?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dankje.
Van het 1e loon mag ik wel even 8 flessen Chivas halen.
Beloofd zo'n 2 jaar geleden.
Zeik nummerquote:
1 van die honden heeft iedereen eraan herinnerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
xD Fffuuu! Weet iedereen het überhaupt nog?
Mag niet meer als je al gequote hebt en er niks van gezegd hebtquote:
FFuuuuu!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 van die honden heeft iedereen eraan herinnerd.
Het is maar goed dat ik fuckin rijk ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik fuckin rijk ben.Oke, maar dat heeft dan niks met je geld te maken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oke, maar dat heeft dan niks met je geld te maken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Wat slecht.Slaan met een stapeltje ¤100,- biljetten lijkt me de enige oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen kleingeld bij me. sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Slaan met een stapeltje ¤100,- biljetten lijkt me de enige oplossing
500¤ en je krijgt een adres en routebeschrijving in je mail!quote:
Momenteel zou jet het voor ¤7,50 al gevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:03 schreef shifto het volgende:
[..]
500¤ en je krijgt een adres en routebeschrijving in je mail!
MohMi houdt ervan om snachts overvallen te worden door vreemde mannen in haar huis![]()
echt.
ne nequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Momenteel zou jet het voor ¤7,50 al geven
7,50 staat op je rekening.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:03 schreef shifto het volgende:
[..]
500¤ en je krijgt een adres en routebeschrijving in je mail!
MohMi houdt ervan om snachts overvallen te worden door vreemde mannen in haar huis![]()
echt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hihi.
Ik ga even chloroform halen. Zie jullie vanavond.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hihi.
Ik ga even chloroform halen. Zie jullie vanavond.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:24 schreef shifto het volgende:
Ik ga maar eens naar huis, even wat eten tegen mijn pan aangooien
Helden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
WEet waar je aan begint, ovoxo
Grote God zeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
WEet waar je aan begint, ovoxo
Lang niet gedaan, maar heb voir stat 1 en 2 een 8 gehaald.quote:
Ja stat 1 heb ik wel gehaald, maar stat 2 krijg ik niet voor elkaar. Terwijl ik het idee heb dat ik het snap - ik snap het principe, de afkortingen etc. Maar toch heb ik bijna alle statistiek opgaven fout gemaakt. Nu nog meer dan mijn eerste tentamen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Lang niet gedaan, maar heb voir stat 1 en 2 een 8 gehaald.
ANOVA, correlatie, regressie en chi-square.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:07 schreef Skv het volgende:
Zoek even uit welke toetsen fout gingen. Wellicht kan ik je helpen.
PM me je mailadres even. Ik heb van al die dingen zelf uitgewerkte opgaven liggen als het goed is. Heb ook stap voor stap bijgehouden hoe je de output in SPSS krijgt en hoe je deze moet interpreteren. Wie weet heb je er wat aan. Heb je simple ANOVA's of two-way? Chi-kwadraat, correlatie en regressie zijn helemaal simpel. Met name bij regressie krijg je toch gewoon een r tussen 0 en 1?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ANOVA, correlatie, regressie en chi-square.Maar dit was allemaal met output van SPSS en dat vind ik heeeeel moeilijk om te vertalen naar de formules terwijl ik daar, als ik gewoon waarden krijg, niet zoveel moeite mee heb.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:43 schreef Mystikvm het volgende:
Het niet hoeven doen van statistiek was serieus één van de redenen waarom ik voor talenstudies heb gekozen
BOOM!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:46 schreef Skv het volgende:
YEAH BABY, SKV IS DOOR NAAR DE LAATSTE RONDE VAN DE SOLLICITATIE. RONDE 5.
I-I-I-I-I-I-I I told you sooooooooo. Goedzo, knul!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:46 schreef Skv het volgende:
YEAH BABY, SKV IS DOOR NAAR DE LAATSTE RONDE VAN DE SOLLICITATIE. RONDE 5.
NOG MEER KAKGEDOEquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
BOOM!
GEFELICITEERD!! WAT STAAT JE NU TE WACHTEN?
Lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:49 schreef Mystikvm het volgende:
Er is sinds deze week een vrouw onze werkprocessen aan het optimaliseren en ze is echt een superlekker wijf.
Dat wilde ik even kwijt. #eindebericht
Ze lijkt wel een beetje op je...quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben ook superlekker, misschien ben ik het wel.
ne e een kattenmensquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op je...
Misschien moet je even zwaaien
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
BOOM!
GEFELICITEERD!! WAT STAAT JE NU TE WACHTEN?
Als ze me dan nog af laten vallen hebben ze een slechte aan me.quote:Op basis van je testresultaten word je wel of niet uitgenodigd voor de finale: het selectiegesprek. Een uur voorafgaand aan het selectiegesprek ontvang je een casus. In het selectiegesprek presenteer je de casus aan de selectiecommissie. De selectiecommissie stelt onder andere vragen over de door jou gekozen oplossingsrichting. Op basis van jouw presentatie en de algemene indruk die je maakt tijdens het gesprek vindt de definitieve selectie plaats. De selectiegesprekken vinden plaats in de week van 21 t/m 25 mei 2012.
Tja ligt eraan wat de casus is ....quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
[..]
Als ze me dan nog af laten vallen hebben ze een slechte aan me.
Geen sollcitatiereiskostenvergoeding. Kost me 25 Euro per keer dat ik op en neer moet (3x).quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
Zoveel sollicitatieronden. Ik mag hopen dat ze je flink betalen voor het doorstaan van al die onzin.
Yes.quote:
Ze weten daar toch ook waar je woontquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:55 schreef Skv het volgende:
Dank voor de felicitaties, maar ik ben er nog niet!!
Moet woensdagochtend om 8 uur in Breda zijn. Lekker dan, als ik de trein pak vanuit mijnen Wohnort om 4.55 in de ochtend dan ben ik alsnog een halfuur te laat.
Lolquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen sollcitatievergoeding. Kost me 25 Euro per keer dat ik op en neer moet (3x).
Ja, dat weten ze, maar dat interesseert ze niet zoveel volgens mij. Er zijn 80 mensen over nog geloof ik, kunnen niet met iedereen rekening houden. Anyway, ik fix wel een slaapplek in Utrecht, scheelt weer 2 uur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze weten daar toch ook waar je woont
Ik zou helemaal paranoïde zijn en een hotel in Breda regelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze, maar dat interesseert ze niet zoveel volgens mij. Er zijn 80 mensen over nog geloof ik, kunnen niet met iedereen rekening houden. Anyway, ik fix wel een slaapplek in Utrecht, scheelt weer 2 uur.
Dat lijkt me wel het enige mogelijkequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze, maar dat interesseert ze niet zoveel volgens mij. Er zijn 80 mensen over nog geloof ik, kunnen niet met iedereen rekening houden. Anyway, ik fix wel een slaapplek in Utrecht, scheelt weer 2 uur.
Niet bij een neukmeisje hè!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |