Ik moest er even over nadenken wat er nu precies bedoelt werdquote:helaas moeten we een poes weg doen want we gaan beglijd wone
beglijdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moest er even over nadenken wat er nu precies bedoelt werd
De laatste 2 van mij liepen al binnen 4 maanden onder auto. Dag inentingen, dag sterilisatie, dag poes!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:46 schreef Skv het volgende:
Stamboom kost je 600 ongeveer. Maar als ik een merkkat zou willen zou ik dat er wel voor betalen. Wat is nou 600 Euro op 15 jaar poez?
Ja maar zo'n maine coon is meer een binnenbeest volgens mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De laatste 2 van mij liepen al binnen 4 maanden onder auto. Dag inentingen, dag sterilisatie, dag poes!En die waren verder gratis!
Geen kittens overigens!
DAT IS GEEN MAINE COON GOFFDOMMEquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja maar zo'n maine coon is meer een binnenbeest volgens mij.
Maar wel liefff!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef shifto het volgende:
Mijn kat was gewoon een zieligerd van marktplaats
Mijn gedachte idd ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
Marktplaats is ook kak. Haal er dan één uit het asiel.
Nee deze was al 4 en ging naar het asiel als niemand hem zou overnemen. Ben blij dat ik het gedaan heb want volgens mij werd hij mishandeld en het is een super bangerd en die had dood gegaan aan stress in het asiel...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
Die was anders wel in het asiel terecht gekomen, scheelt em één tussenstop en shifto 65,-quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
? WAt een onzin. Rond deze tijd zitten de asiels sowieso weer vol kittens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn gedachte idd ook.
Maar dan zijn ze vaak wat ouder lijkt me. Daarbij komen de niet opgehaalde katten van die mensen wss ook wel in het asiel (nee, niet in alle gevallen)
Hoe komen die beesten in het asiel? doordat mensen ze niet willen onder andere.. er niet voor kunnen zorgen. Dus als ze niet via bv marktplaats naar een ander kunnen dan worden ze wss als nog naar het asiel gebracht.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
? WAt een onzin. Rond deze tijd zitten de asiels sowieso weer vol kittens.
Voor dat geld krijg je hem wel onderzocht, gechipt, ontwormd en gecastreerd. Goede deal, hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die was anders wel in het asiel terecht gekomen, scheelt em één tussenstop en shifto 65,-
Dat was deze ook, heb alle papieren en uiteraard is hij hier langs de DA gegaan op controlequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor dat geld krijg je hem wel onderzocht, gechipt, ontwormd en gecastreerd. Goede deal, hoor.
Dát ben ik met je eens idd! Pokie komt ook uit het asiel, en had dat nu ook willen doen, ware het neit dat de kans groter is dat het beter klikt met een kitten dan met een oudere kat. Bij het asiel in Den Bosch hebben ze een wachtlijst voor kittensquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor dat geld krijg je hem wel onderzocht, gechipt, ontwormd en gecastreerd. Goede deal, hoor.
Nee, rond deze tijd komen er veel zwangere poezen en nestjes van een paar dagen binnen omdat kkmongolen hun beesten ongecastreerd naar buiten gooien. Dus, die kan je gewoon met 12 weken inpakken en meenemen hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe komen die beesten in het asiel? doordat mensen ze niet willen onder andere.. er niet voor kunnen zorgen. Dus als ze niet via bv marktplaats naar een ander kunnen dan worden ze wss als nog naar het asiel gebracht.
Alsof er alleen kittens op marktplaats staanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, rond deze tijd komen er veel zwangere poezen en nestjes van een paar dagen binnen omdat kkmongolen hun beesten ongecastreerd naar buiten gooien. Dus, die kan je gewoon met 12 weken inpakken en meenemen hoor.
Whut? Ik reageer op Cue haar bericht dat er geen kittens in het asiel zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof er alleen kittens op marktplaats staan
Oh.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whut? Ik reageer op Cue haar bericht dat er geen kittens in het asiel zitten.
Wat zoek jij voor'n shit?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:14 schreef Skv het volgende:
http://www.e-senzaz.com/shop/UGG-EARMUFFLER-Sold-out-p-2611.html!
En nog geen pics??quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:15 schreef Skv het volgende:
Mijn bro's kitten is een baas. Gisteren even gecheckt.
hij is wel gaaf.. wel duur, maarja merkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:32 schreef Skv het volgende:
http://www.e-senzaz.com/shop/CAVALLI-jacket-SO1920-p-2949.html
Ik heb deezund onderweg naar mij. Twijfel nog wel wat over de kleur met oog op de zomer.
Godverdegodver, wat een geldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:32 schreef Skv het volgende:
http://www.e-senzaz.com/shop/CAVALLI-jacket-SO1920-p-2949.html
Ik heb deezund onderweg naar mij. Twijfel nog wel wat over de kleur met oog op de zomer.
Niks gemeens aan dacht ik zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, ik voel me zo gemeen
Het kind zat moeilijk te doen met gaan slapen, en nu was ie ineens bang voor Swieber"Swieber niet stelen, Swieber niet stelen"
Dus ik zeg"Als Dora hoort dat jij niet gaat slapen, dan wordt zij niet blij
!"
Hij trok wit weg en ging gelijk liggen met zijn ogen dicht![]()
Hij was ook een baas.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lijkt qua snuit wel wat op de kittenBazenblik heeft ie trouwens
Die gay bitch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie kunnen hier wel allemaal foto's gaan posten, maar we weten dat Jazz wint
Wacht maar tot Schanulleke bij me woont, zelfs jouw homo kat kan niet op tegen poepige kitten foto's icm mijn lieve Pokiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie kunnen hier wel allemaal foto's gaan posten, maar we weten dat Jazz wint
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:59 schreef Skv het volgende:
Ik ben zo jaloers op die beesten.
ik moest zo hard huilen toen ik geboren werd en een mens bleek te zijn
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:59 schreef Skv het volgende:
Ik ben zo jaloers op die beesten.
ik moest zo hard huilen toen ik geboren werd en een mens bleek te zijn
Leugenaar, als ik niet werk zit ik stil in een stoel te wachten tot ik weer magquote:
Ik bedoelde met 'wij' ook MohMi en al zijn alterego'squote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Leugenaar, als ik niet werk zit ik stil in een stoel te wachten tot ik weer mag
truequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik bedoelde met 'wij' ook MohMi en al zijn alterego's
Viezerdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
Ik wacht ook al een tijdje tot ik weer 'mag'!
Maar dat is meer hobby dan werk
Nee ik bespaar het mijzelf nog even. Als ik begin heb ik 3 maanden geen leven meer dus ik doe het na onze vakantie pasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:17 schreef MohMi het volgende:
[..]Jij bent vanaf vanavond natuurlijk ook druk bezet?
Ik vind kantklossen gewoon leuk!quote:
Ga je doen dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef shifto het volgende:
Nee ik bespaar het mijzelf nog even. Als ik begin heb ik 3 maanden geen leven meer dus ik doe het na onze vakantie pas
Haha! Nice!quote:
In NL?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:30 schreef Cue_ het volgende:
Binnenkort 5 dagen cursus.. gelukkig hotelletje erbij
Waar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:30 schreef Cue_ het volgende:
Binnenkort 5 dagen cursus.. gelukkig hotelletje erbij
Das nog geen kwartiertje rijden buiten de spits!quote:
quote:
OV afhankelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef SicSicSics het volgende:
Das nog geen kwartiertje rijden buiten de spits!
Ik niet en jij zit in een hotel!quote:
bootcamp webdevelopment. Zorgen dat ik ook wat basis krijg en wat meer structuur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:35 schreef SicSicSics het volgende:
Maar, zonder dollen, wat voor'n cursus?
Klinkt leuk en zwaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bootcamp webdevelopment. Zorgen dat ik ook wat basis krijg en wat meer structuur.
HTML, CSS en JS? Interessant! En dan heb je helemaal geen puf meer om te klossen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
bootcamp webdevelopment. Zorgen dat ik ook wat basis krijg en wat meer structuur.
Die inderdaad allemaalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
HTML, CSS en JS? Interessant! En dan heb je helemaal geen puf meer om te klossen!
Ja, dat denk ik! Best zwaar, zo'n hele dag een in een lokaaltje zitten luisteren!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
haha denk je? Nou oke kantklossen niet, gezelligheid wel
Ik heb nieuwe katoenen broeken nodig, waar kan ik het beste heen?quote:
De oud papier bakquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik! Best zwaar, zo'n hele dag een in een lokaaltje zitten luisteren!
[..]
Ik heb nieuwe katoenen broeken nodig, waar kan ik het beste heen?
Ligt een beetje aan de stof. Over het algemeen trek ik dat wel goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ja, dat denk ik! Best zwaar, zo'n hele dag een in een lokaaltje zitten luisteren!
Niet netjes afkappen (wip haar beste vriendin of maak iig avancesquote:
Tags, divs, containers... Schiet mij maar lek!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
Ligt een beetje aan de stof. Over het algemeen trek ik dat wel goed
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
Tags, divs, containers... Schiet mij maar lek!
jamaar ze is lief en knap en een tikje arrogantquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet netjes afkappen (wip haar beste vriendin of maak iig avances) en daarna bier zuipen!
![]()
Lekker wijf zeg ik!quote:
Wat is het probleem dan....?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:49 schreef Skv het volgende:
[..]
jamaar ze is lief en knap en een tikje arrogant
The harder they fall!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:49 schreef Skv het volgende:
jamaar ze is lief en knap en een tikje arrogant
quote:
Dat wordt, knallen!quote:ga je gang!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |