.. Crap, je hebt gelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
En die kinderen noemen Robin al sinds hun geboorte 'aunt Robin', terwijl ze haar als moeder zouden moeten beschouwen? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Er is ook een theorie dat Ted tegen zijn neefje en nichtje aan het praten is, en hij dus Uncle Ted is en zijn vrouw Aunt Robin. Maar ik las ergens dat de producers gezegd hadden dat Robin sowieso niet de moeder is. Kan dat artikel niet direct terugvinden.quote:
Was wel in een periode waarin Ted nauwelijks met Robin omging volgens mij. Maar goed, Robin speelt geen basgitaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:39 schreef Remzz het volgende:
Daarnaast is al gezegd dat de moeder een huisgenootje van dat andere meisje was. Kan Robin sowieso niet zijn.
Echt? Ik vond hem matig en rommelig. De schrijvers hebben wmb de fout gemaakt om de afloop van ongeveer alle huidige verhaallijnen te verklappen, waardoor ik helemaal niet meer geïnteresseerd ben in Barney en Quinn of Robin en oppervlakkigespierenboy. Ik snap ook niet waarom Ted nog met Victoria is, vorige aflevering had hij toch al ontdekt dat hij nog niet zijn lebenslangerschickzalschatz had ontmoet? De verhaallijnen staan onnodig stil, terwijl ze vorige week de indruk wekten er weer een beetje vaart in te willen brengen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:55 schreef AMDB het volgende:
Het mag gezegd worden, deze aflevering was geniaal
Ik vond hem juist wel leuk. Het was niet duidelijk wie er nou precies uit elkaar zou gaan want we weten van alle koppels dat ze niet met elkaar zullen eindigen. Toen de dames het bespraken dacht ik dat Ted en Victoria uit elkaar waren omdat Victoria er nog niet bij was. Daarna dacht ik dat het Robin en Nick(?) zou zijn zodat Robin de relatie van Barney en Quinn op scherp zou zetten. Pas na de 'onderhandelingen' had ik hem wel door. Jammer vond ik wel de flauwe grapjes met die Klaus en die advocaat/collega van Barney..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt? Ik vond hem matig en rommelig. De schrijvers hebben wmb de fout gemaakt om de afloop van ongeveer alle huidige verhaallijnen te verklappen, waardoor ik helemaal niet meer geïnteresseerd ben in Barney en Quinn of Robin en oppervlakkigespierenboy. Ik snap ook niet waarom Ted nog met Victoria is, vorige aflevering had hij toch al ontdekt dat hij nog niet zijn lebenslangerschickzalschatz had ontmoet? De verhaallijnen staan onnodig stil, terwijl ze vorige week de indruk wekten er weer een beetje vaart in te willen brengen.
Kun je je verhaal de volgende keer wat beter illustreren met smileys?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:03 schreef shiznuts het volgende:
Oef... beginnen ze met dat zoete gedoe, iedereen lief bij elkaar... beter idd dat ze dat skippen. Ook grappig dat het nu parallel loopt met deze maand: oktober 2012.
Dat begin met Barney en z'n baas: 'I got full custody!
' ... 'that's her ringtone'
. Haha, ik blijf erbij, ik wil een show met alleen maar Barney, dat stukje bewees voor mij dat Ted (lol, zet ik eerst TED neer
), Robin, Marshall en Lily helemaal niet zo nodig zijn.
De 'I didn't realize it takes 42" to make you happy' vond ik ook wel aardig.
Waarom kan Barney niet single blijven, ik keek uit naar het nieuwe testament van The Playbook, nu gaat 'ie weer aan de haak met Robin?
Gelukkig komen er wekelijks nieuwe afleveringenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi! Ik kom me hier ook eens melden, vorig jaar in sneltreinvaart alle seizoenen gekeken en ik vind het heel naar dat ik nu steeds een maand moet wachten.
Ik vond deze aflevering ook een beetje matig, wel leuk, maar een beetje voorspelbaar.
Oeps, een week dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gelukkig komen er wekelijks nieuwe afleveringen
Ik vond dr wel geinig, van mij had victoria eerst weg gemogen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef Tegan het volgende:
Beter dat we van Quinn af zijn als eerste.
Becki Newton vind ik helemaal geweldig. Quinn was gewoon irritant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vond dr wel geinig, van mij had victoria eerst weg gemogen.
aflevering6? Ik kan ze niet vinden hoor.quote:
Vind ik ook. Dat gedoe met Victoria snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vond dr wel geinig, van mij had victoria eerst weg gemogen.
Inderdaad. Die was weg. Laat dr lekker weg blijven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat gedoe met Victoria snap ik niet helemaal.
Seriously? Ik heb mooiere vrouwen bij een boterham met pindakaas gehad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Enige leuke grap was:
"That's her ringtone"
Rest was maar matigjes, maar Victoria was weer om van te smullen.
Jij bent dan ook een volbloed Casanovaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seriously? Ik heb mooiere vrouwen bij een boterham met pindakaas gehad.
Verre vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een volbloed Casanova
Nah dan kun je toch wel stellen dat ze gewoon een knappe vrouw is die je niet bij een boteham met pindakaas vindt?quote:
Nee. Ik vind het echt helemaal niets, zeker niet met dat kapsel. Verder vind ik d'r gewoon nietszeggend en totaal geen persoonlijkheid uitstralen. Ze is niet lelijk, maar sommige mensen in dit topic doen alsof het een goddelijk wijf is. Ik snap dat dat een beetje een verplicht nummertje is bij elke serie die je kijkt, maar dit is wel heel geforceerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nah dan kun je toch wel stellen dat ze gewoon een knappe vrouw is die je niet bij een boteham met pindakaas vindt?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het echt helemaal niets, zeker niet met dat kapsel. Verder vind ik d'r gewoon nietszeggend en totaal geen persoonlijkheid uitstralen. Ze is niet lelijk, maar sommige mensen in dit topic doen alsof het een goddelijk wijf is. Ik snap dat dat een beetje een verplicht nummertje is bij elke serie die je kijkt, maar dit is wel heel geforceerd.
Dat is niet een opmerking waarover ik na heb moeten denken. Maar prima dat jij dat vindtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo is dit geforceerd? Ik vind haar een erg fijne verschijning om te zien op dit moment, in tegenstelling tot seizoen 1 (of 2) toen ik haar een stuk minder vond.
Dat wilde ik even melden, net zoals jij vindt dat zij komt bij een potje pindakaas, een uitdrukking waar je duidelijk over na hebt gedacht met de bedoeling om grappig te zijn, wat in mijn ogen juist vrij geforceerd is.
Ah okee, dat is dagelijks gebruik voor jou blijkbaar. Maar inderdaad prima, iedereen zijn eigen mening en smaak.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is niet een opmerking waarover ik na heb moeten denken. Maar prima dat jij dat vindtIk zie het niet.
Het klinkt stom, maar dat zou echt een prachtig einde zijn. Heel onverwachts.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef glannie het volgende:
Het lijkt mij steeds duidelijker dat de moeder dood is, en dat de laatste aflevering(en) zullen draaien om hoe ze verliefd werden en ze kwam te overlijden.
Bitterzoet
Dat inderdaad ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:58 schreef glannie het volgende:
Dat zou perfect verklaren waarom de kinderen al die verhalen te horen krijgen en waarom ze sommige verhalen nog niet eerder hebben gehoord.
Kan ik me absoluut niet herinneren. Filmpje graagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:59 schreef Colonia het volgende:
Wel een mooi drama-einde, maar is niet mogelijk. In één van de afleveringen hoor je de moeder iets vragen/roepen als oude-Ted met de kinderen op de bank praat....
Dit dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:07 schreef EllaN het volgende:
Ik vond Quinn juist heel leuk. Had het prima gevonden als zij degene was geweest voor Barney. Heel dat Ted-Robin-Barney gedoe
.
Waarom lijkt jou dat 'steeds duidelijker'? Worden er hints gegeven ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef glannie het volgende:
Het lijkt mij steeds duidelijker dat de moeder dood is, en dat de laatste aflevering(en) zullen draaien om hoe ze verliefd werden en ze kwam te overlijden.
Bitterzoet
Vraag ik me ook af. Dit is de eerste keer dat ik deze theorie hoor. En ik zie helemaal geen hints naar deze theorie in de serie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom lijkt jou dat 'steeds duidelijker'? Worden er hints gegeven ofzo?
Omdat de moeder een zus van barney/robin is??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Right
Hoe kennen die kinderen 'aunt Robin!!!!???' dan?
Die hebben beiden geen zussen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef Akilla het volgende:
[..]
Omdat de moeder een zus van barney/robin is??
Ohw ik dacht dat ik dat ergens uit een aflevering gehaald had... zal het me wel ingebeeld hebbenquote:
ja wanneer komt die weer eens een keerquote:
Halfzusje idd. Ook één van de bekendste theorieen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ohw ik dacht dat ik dat ergens uit een aflevering gehaald had... zal het me wel ingebeeld hebben
Het lijkt mij niet dat ze dood is, dan zou er namelijk nog een scène in het "heden" moeten komen waaruit dat blijkt. Het lijkt me dat die scène destijds niet is opgenomen, omdat de verhaallijn helemaal nog niet bekend was toen alle scènes met de kinderen werden opgenomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef glannie het volgende:
Bitterzoet
Het is volgens mij al eens bekend gemaakt dat de allerlaatste scènes van de serie al een jaar of 2 geleden zijn opgenomen om continuïteit te bewaren mbt de leeftijd van de zoon en dochter van Ted. Net als dat het einde van Lost al bekend was voor die schrijvers, zou dat hier ook gewoon zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat ze dood is, dan zou er namelijk nog een scène in het "heden" moeten komen waaruit dat blijkt. Het lijkt me dat die scène destijds niet is opgenomen, omdat de verhaallijn helemaal nog niet bekend was toen alle scènes met de kinderen werden opgenomen.
Wat? Totaaaaal niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Aardige aflevering. Er wordt alweer sterk gehint dat Ted en Robin toch weer met elkaar gaan rommelen.
Niet dat ze een beetje jaloers tegen elkaar deden wie nou de leukste partner had? Sowieso zijn beide relaties binnen een maand over. Dat werd gezegd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat? Totaaaaal niet.
Erg zwakke aflevering vond ik, die vader van Lily is weer een totaal onnodige toevoeging. De baby wordt ook steeds irritanter. Het enige leuke moment was Marshall met het speelgoed.
Klopt. Die vader van Lily is een erg irritant personage, jammer dat hij weer terug is. Marshall en Lily hebben al tijden geen leuke verhaallijn meer. Barney was wel weer goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond het best een goede aflevering tot Lily en Marshall in de camera keken. Vanaf toen ging het bergafwaarts.
Maar verder was Barney weer ouderwets leuk
En er werd ook al duidelijk gezegd dat Robin weer samenkomt met Barney. Bovendien is Robin+Ted vorig seizoen wederom uitgesloten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Niet dat ze een beetje jaloers tegen elkaar deden wie nou de leukste partner had? Sowieso zijn beide relaties binnen een maand over. Dat werd gezegd.
Ik verbaas dan nog steeds over Marshalls "not yet" over de weddenschap met Lily. Waarom zou je dat dan doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En er werd ook al duidelijk gezegd dat Robin weer samenkomt met Barney. Bovendien is Robin+Ted vorig seizoen wederom uitgesloten.
De spanning erin houden. De deur is nog niet helemaal dichtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik verbaas dan nog steeds over Marshalls "not yet" over de weddenschap met Lily. Waarom zou je dat dan doen?
Dat is toch Marshalls mening, hij wil gewoon zijn verlies niet toegeven, kan toch ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik verbaas dan nog steeds over Marshalls "not yet" over de weddenschap met Lily. Waarom zou je dat dan doen?
Alsjeblieft niet zeg, voor de 20e keer dan onderhand.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:05 schreef Mss het volgende:
De spanning erin houden. De deur is nog niet helemaal dicht. Dus vermoedelijk gaan ze een keer dronken batsen ofzo.
TRUTH!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ] Barney
[ afbeelding ] Lily, Marshall, Marvin, vader, Robin, Ted
Mwah, ik vond Robin en Ted niet heel storend deze aflevering.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ] Barney
[ afbeelding ] Lily, Marshall, Marvin, vader, Robin, Ted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |