Sinds wanneer hebben die wat met elkaar...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef AMDB het volgende:
Ik blijf erbij dat het Robin en Victoria zijn die gaan trouwen
Er was al sprake van een eventuele spinoff als de serie was afgelopen in de trant van After I met your motherquote:
Maar waarom spreekt iedereen al alsof seizoen 8 het laatste zou zijn?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Er was al sprake van een eventuele spinoff als de serie was afgelopen in de trant van After I met your mother
In Nederland is toch alleen maar 1 t/m 4 uit?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:09 schreef FredvZ het volgende:
Ik kan er nog steeds om lachen. Jammer dat de meeste andere fokkers hier niet verder komen dan een zure one-liner...
Maar toch knap van die users dat ze ondanks dat ze keer op keer roepen dat het een slechte aflevering is, ze toch blijven kijken![]()
Ik heb iig genoeg te zien tot aan de start van seizoen 8 in septemer:
[ link | afbeelding ]
Als je goed naar de serie kijkt, dan kan je het zelf uitrekenen:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef Franktastic1984 het volgende:
Maar waarom spreekt iedereen al alsof seizoen 8 het laatste zou zijn?
Daar is toch helemaal geen sprake van?
Jep. Ik koop ze ook op Ebay gekocht en op laten sturen uit de VS.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef Remzz het volgende:
In Nederland is toch alleen maar 1 t/m 4 uit?
Tof, ik heb zelf 1 t/m 5. In Spanje gekocht en er staat dan ook in koeienletters "Como Conocí A Vuestra Madre" op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:09 schreef FredvZ het volgende:
Ik kan er nog steeds om lachen. Jammer dat de meeste andere fokkers hier niet verder komen dan een zure one-liner...
Maar toch knap van die users dat ze ondanks dat ze keer op keer roepen dat het een slechte aflevering is, ze toch blijven kijken![]()
Ik heb iig genoeg te zien tot aan de start van seizoen 8 in septemer:
[ link | afbeelding ]
Vet! Was het een Armani of gewoon een lap stof in de vorm van een pak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:30 schreef AMDB het volgende:
Laatst seizoen 1 t/m 3 gewonnen, incl. een pak en Barney's Playbook
Nah geen Armani, geen super kwaliteit, zeer degelijk pak wel, mocht 'm zelf uitzoeken bij www.pablonero.com (niet bedoeld om reclame te maken hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vet! Was het een Armani of gewoon een lap stof in de vorm van een pak?
Dat was het beste deel van de aflevering inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef Dekatria het volgende:
Barney was weer klassiek, deze laatste aflevering. En Marshall ook trouwens... ik ging helemaal stuk bij die college-flashback van "I wonder how much this hurAAAAAAAAAAAAAARRRGH"
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:56 schreef jcdragon het volgende:
Tenzij de acteurs zelf er mee willen stoppen. Ik kan me best wel voorstellen dat ze na 8 seizoenen het wel genoeg vinden en andere personages willen spelen of een film carriere willen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Vond het juist wel een prima idee om het na het komende seizoen af te sluiten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Mag hopen van niet eigenlijk, gewoon goed seizoen 8 met goed einde, geen seizoen 9 á la Scrubs a.u.b....
Maar dan moet de moeder wel bekend zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef Mirel het volgende:
Je kan geen enkele verlengde serie vergelijken met de verlenging van Scrubs aangezien de hele cast werd vervangen bij die show. Dat betekent overigens niet dat ik graag een verlenging zie van HIMYM.
Joey is redelijk goed te vergelijken denk ik. Het kwaliteitsverschil tussen het origineel en de opvolging was in ieder geval goed vergelijkbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef Mirel het volgende:
Je kan geen enkele verlengde serie vergelijken met de verlenging van Scrubs aangezien de hele cast werd vervangen bij die show. Dat betekent overigens niet dat ik graag een verlenging zie van HIMYM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron http://www.spoilertv.com/(...)ious-shows-31st.html
Je hóeft niet te kijken hèquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ze kunnen er nóg een jaar aan vasplakken? Booooeee!
Of dat ze doorgaan als de moeder bekend is, dat gerek irriteert me mateloos. Moet zelfs de laatste 2 eps van het laatste seizoen nog zienquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Mag hopen van niet eigenlijk, gewoon goed seizoen 8 met goed einde, geen seizoen 9 á la Scrubs a.u.b....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .....Returns to How I Met Your Mother
http://uk.eonline.com/new(...)ow-i-met-your-mother
How I Met Your Mother' season 8 scoop
http://insidetv.ew.com/20(...)on-8-spoilers-scoop/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Question: Will Barney’s Ducky return on HIMYM this season? —JavieraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Read More at: http://tvline.com/2012/08(...)tm_campaign=referral
nice thanksquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Barney legt 7 seizoenen HIMYM uit in 60 sec. Nieuwe clip van de seizoensopening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get ready to meet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Officieel nog een paar uurtjes mensen. Welke die-hard fan blijft wakker?It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Morgen weer om 5.45 op voor het werk dus dat vind ik niet verstandigquote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Officieel nog een paar uurtjes mensen. Welke die-hard fan blijft wakker?Maar ik zal hem morgen gelijk downloaden en dan 's middags kijken.
![]()
Ben je goed? Ik kijk hem lekker morgen wel als het me uitkomt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Officieel nog een paar uurtjes mensen. Welke die-hard fan blijft wakker?![]()
Ik misschien.quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Officieel nog een paar uurtjes mensen. Welke die-hard fan blijft wakker?![]()
Tjah vroeger zou ik het doen maar ben de laatste tijd wat verantwoordelijker qua school enzo. Al heb ik morgen pas om 15:00 les.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Ik, maar niet om HIMYMquote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Officieel nog een paar uurtjes mensen. Welke die-hard fan blijft wakker?. Heb nogal wat werk te doen, gaat het best des nachts.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Whehehe yeah right, wie gaat er nou niet onder dat afdak staan
Verder prima aflevering, goeie opener
En ik dacht even toen dat ding boven Marvin's bedje hing, dat er een barst in mn beeldscherm zat![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het is nu wel een keer tijd om er een eind aan te breien met deze serie. Een leuke aflevering, dat wel, maar ik wil nu wel eens weten wie het nou is![]()
![]()
Leuke ep, ik hoop dat ze deze lijn blijven vasthouden. Ik heb wel duidelijk het idee dat ze naar een einde toewerken, en dat mag ook wel een keer.Aids.![]()
Wel een foutje trouwens tijdens die samenvatting van BarneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke aflevering verder
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Ik ben een beetje bang voor een deceptie, want ze gaan hierna toch nóg een seizoen doen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:08 schreef Mss het volgende:
Leuke ep, ik hoop dat ze deze lijn blijven vasthouden. Ik heb wel duidelijk het idee dat ze naar een einde toewerken, en dat mag ook wel een keer.![]()
Overigens vond ik het geen hele sterke terugkomer van de serie. Vorig seizoen zwabberde het verhaal alle kanten op, en nu weer. Barney vraagt Quinn ten huwelijk, maar trouwt met Robin. En deze aflevering gaat dat ineens weer niet door. En Ted die met Miep (ben even haar naam kwijt) wegrent, maar toch eigenlijk weer niet, en zo zijn we eigenlijk gewoon nog altijd geen klap verder. Behalve dan dat gele parapluutje op het einde, ik hoop zo dat ze nu ook echt met die verhaallijn verder gaan en niet telkens dat geneuzel en de wellus-nietus-verhaallijnen van vorig seizoen.![]()
Je hebt wel gelijk, maar dat Ted niet met Victoria ('die Miep') verder zou gaan wist je natuurlijk al.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:49 schreef Burdie het volgende:
Overigens vond ik het geen hele sterke terugkomer van de serie. Vorig seizoen zwabberde het verhaal alle kanten op, en nu weer. Barney vraagt Quinn ten huwelijk, maar trouwt met Robin. En deze aflevering gaat dat ineens weer niet door. En Ted die met Miep (ben even haar naam kwijt) wegrent, maar toch eigenlijk weer niet, en zo zijn we eigenlijk gewoon nog altijd geen klap verder. Behalve dan dat gele parapluutje op het einde, ik hoop zo dat ze nu ook echt met die verhaallijn verder gaan en niet telkens dat geneuzel en de wellus-nietus-verhaallijnen van vorig seizoen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Oja, Victoria. En ja, dat wisten we natuurlijk wel, maar ik snap niet waarom ze dat er dan nog weer in deden. En dat dan eind vorig seizoen onderdeel van de cliffhanger maken, en er dan meteen de eerstvolgende aflevering weer op terugkomen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar dat Ted niet met Victoria ('die Miep') verder zou gaan wist je natuurlijk al.
Maargoed, hopen dat de verhaallijn met mevrouw gele paraplu nou wordt uitgewerkt.
![]()
Hahaha ik dacht precies het zelfdequote:Op dinsdag 25 september 2012 07:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Whehehe yeah right, wie gaat er nou niet onder dat afdak staan
Verder leuke ep al ben ik het inmiddels een beetje zat dat ze steeds dingen omgooien. Bijvoorbeeld met Barney en Robin. Je weet inmiddels dat ze (op het punt staan te gaan) trouwen. Maar als ik Ted mag geloven is er toch nog wat gebeurd want 'hij wilde er niet over praten'.Fuck the EBU![]()
Is mij te veel soap geworden, vraag me af of ik het nog ga volhouden tot het eind, zeker als er nog een seizoen bij gaat komen (?).![]()
Ik vond Victoria er trouwens uiterstuitzien deze aflevering
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Leuke aflevering, alleen toch wel weer teveel flauwe stukjes, dat van Marshall & Lily vond ik echt totaal niet grappig en gewoon eigenlijk echt een kut aspect van de aflevering. Verder mag er nou wel even wat duidelijkheid komen qua Barney, beetje irritant om zoveel belangrijke verhaallijnen door elkaar te hebben.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Mooi dat ze dit nummer gebruikten idd.quote:![]()
We zitten in het achtste seizoen van een show die heet "How I met your MOTHER" en ik heb nog geen moeder gezien![]()
![]()
't Is dan ook niet 'Who the hell is your mother'...
Het onderwerp is het hele 'hoe'-gebeuren... al lijkt het meer op een dagboek dan een gericht verhaal.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
hilarische afleveringidd Marshall & Lily niet zo grappig maarja die heb ik altijd al de minste gevonden.
![]()
Het is eigenlijk wel een beetje op. Het is wel mooi geweest met HIMYM.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Wat een emo aflevering
Hopelijk is die onzin met Victoria nu ook voorbij, maar wel een belachelijke manier om het plot verder te krijgen als het nu al afgelopen is.Wat vond je zo grappig dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:59 schreef loezzzje het volgende:
hilarische afleveringidd Marshall & Lily niet zo grappig maarja die heb ik altijd al de minste gevonden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ongemakkelijk niet-grappig af en toe.
Brei er maar een eind aan.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Overigens denk ik dat Ted al zijn vrouw is tegengekomen, maar ik weet niet helemaal of het klopt.
- Ze verloor haar gele paraplu op St Patty Day in een kroeg
- Ze zat in een economics klas (dus geen student van Ted zelf)
- Ze was de huisgenote van Rachel Bilson
- Ze speelt basgitaar
- Ze is niet blond
(Mogelijk heet ze Tracy)
Ik weet niet of dit destijds al besproken was maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Seam op 25-09-2012 19:31:19 ]I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: