SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .....Returns to How I Met Your Mother
http://uk.eonline.com/new(...)ow-i-met-your-mother
How I Met Your Mother' season 8 scoop
http://insidetv.ew.com/20(...)on-8-spoilers-scoop/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Question: Will Barney’s Ducky return on HIMYM this season? —JavieraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Read More at: http://tvline.com/2012/08(...)tm_campaign=referral
nice thanksquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Barney legt 7 seizoenen HIMYM uit in 60 sec. Nieuwe clip van de seizoensopening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get ready to meet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Officieel nog een paar uurtjes mensen. Welke die-hard fan blijft wakker?It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Morgen weer om 5.45 op voor het werk dus dat vind ik niet verstandigquote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Officieel nog een paar uurtjes mensen. Welke die-hard fan blijft wakker?Maar ik zal hem morgen gelijk downloaden en dan 's middags kijken.
![]()
Ben je goed? Ik kijk hem lekker morgen wel als het me uitkomt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Officieel nog een paar uurtjes mensen. Welke die-hard fan blijft wakker?![]()
Ik misschien.quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Officieel nog een paar uurtjes mensen. Welke die-hard fan blijft wakker?![]()
Tjah vroeger zou ik het doen maar ben de laatste tijd wat verantwoordelijker qua school enzo. Al heb ik morgen pas om 15:00 les.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Ik, maar niet om HIMYMquote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Officieel nog een paar uurtjes mensen. Welke die-hard fan blijft wakker?. Heb nogal wat werk te doen, gaat het best des nachts.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Whehehe yeah right, wie gaat er nou niet onder dat afdak staan
Verder prima aflevering, goeie opener
En ik dacht even toen dat ding boven Marvin's bedje hing, dat er een barst in mn beeldscherm zat![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het is nu wel een keer tijd om er een eind aan te breien met deze serie. Een leuke aflevering, dat wel, maar ik wil nu wel eens weten wie het nou is![]()
![]()
Leuke ep, ik hoop dat ze deze lijn blijven vasthouden. Ik heb wel duidelijk het idee dat ze naar een einde toewerken, en dat mag ook wel een keer.Aids.![]()
Wel een foutje trouwens tijdens die samenvatting van BarneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke aflevering verder
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Ik ben een beetje bang voor een deceptie, want ze gaan hierna toch nóg een seizoen doen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:08 schreef Mss het volgende:
Leuke ep, ik hoop dat ze deze lijn blijven vasthouden. Ik heb wel duidelijk het idee dat ze naar een einde toewerken, en dat mag ook wel een keer.![]()
Overigens vond ik het geen hele sterke terugkomer van de serie. Vorig seizoen zwabberde het verhaal alle kanten op, en nu weer. Barney vraagt Quinn ten huwelijk, maar trouwt met Robin. En deze aflevering gaat dat ineens weer niet door. En Ted die met Miep (ben even haar naam kwijt) wegrent, maar toch eigenlijk weer niet, en zo zijn we eigenlijk gewoon nog altijd geen klap verder. Behalve dan dat gele parapluutje op het einde, ik hoop zo dat ze nu ook echt met die verhaallijn verder gaan en niet telkens dat geneuzel en de wellus-nietus-verhaallijnen van vorig seizoen.![]()
Je hebt wel gelijk, maar dat Ted niet met Victoria ('die Miep') verder zou gaan wist je natuurlijk al.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:49 schreef Burdie het volgende:
Overigens vond ik het geen hele sterke terugkomer van de serie. Vorig seizoen zwabberde het verhaal alle kanten op, en nu weer. Barney vraagt Quinn ten huwelijk, maar trouwt met Robin. En deze aflevering gaat dat ineens weer niet door. En Ted die met Miep (ben even haar naam kwijt) wegrent, maar toch eigenlijk weer niet, en zo zijn we eigenlijk gewoon nog altijd geen klap verder. Behalve dan dat gele parapluutje op het einde, ik hoop zo dat ze nu ook echt met die verhaallijn verder gaan en niet telkens dat geneuzel en de wellus-nietus-verhaallijnen van vorig seizoen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Oja, Victoria. En ja, dat wisten we natuurlijk wel, maar ik snap niet waarom ze dat er dan nog weer in deden. En dat dan eind vorig seizoen onderdeel van de cliffhanger maken, en er dan meteen de eerstvolgende aflevering weer op terugkomen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar dat Ted niet met Victoria ('die Miep') verder zou gaan wist je natuurlijk al.
Maargoed, hopen dat de verhaallijn met mevrouw gele paraplu nou wordt uitgewerkt.
![]()
Hahaha ik dacht precies het zelfdequote:Op dinsdag 25 september 2012 07:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Whehehe yeah right, wie gaat er nou niet onder dat afdak staan
Verder leuke ep al ben ik het inmiddels een beetje zat dat ze steeds dingen omgooien. Bijvoorbeeld met Barney en Robin. Je weet inmiddels dat ze (op het punt staan te gaan) trouwen. Maar als ik Ted mag geloven is er toch nog wat gebeurd want 'hij wilde er niet over praten'.Fuck the EBU![]()
Is mij te veel soap geworden, vraag me af of ik het nog ga volhouden tot het eind, zeker als er nog een seizoen bij gaat komen (?).![]()
Ik vond Victoria er trouwens uiterstuitzien deze aflevering
Leuke aflevering, alleen toch wel weer teveel flauwe stukjes, dat van Marshall & Lily vond ik echt totaal niet grappig en gewoon eigenlijk echt een kut aspect van de aflevering. Verder mag er nou wel even wat duidelijkheid komen qua Barney, beetje irritant om zoveel belangrijke verhaallijnen door elkaar te hebben.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Mooi dat ze dit nummer gebruikten idd.quote:![]()
We zitten in het achtste seizoen van een show die heet "How I met your MOTHER" en ik heb nog geen moeder gezien![]()
![]()
't Is dan ook niet 'Who the hell is your mother'...
Het onderwerp is het hele 'hoe'-gebeuren... al lijkt het meer op een dagboek dan een gericht verhaal.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
hilarische afleveringidd Marshall & Lily niet zo grappig maarja die heb ik altijd al de minste gevonden.
![]()
Het is eigenlijk wel een beetje op. Het is wel mooi geweest met HIMYM.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Wat een emo aflevering
Hopelijk is die onzin met Victoria nu ook voorbij, maar wel een belachelijke manier om het plot verder te krijgen als het nu al afgelopen is.Wat vond je zo grappig dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:59 schreef loezzzje het volgende:
hilarische afleveringidd Marshall & Lily niet zo grappig maarja die heb ik altijd al de minste gevonden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ongemakkelijk niet-grappig af en toe.
Brei er maar een eind aan.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Overigens denk ik dat Ted al zijn vrouw is tegengekomen, maar ik weet niet helemaal of het klopt.
- Ze verloor haar gele paraplu op St Patty Day in een kroeg
- Ze zat in een economics klas (dus geen student van Ted zelf)
- Ze was de huisgenote van Rachel Bilson
- Ze speelt basgitaar
- Ze is niet blond
(Mogelijk heet ze Tracy)
Ik weet niet of dit destijds al besproken was maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Seam op 25-09-2012 19:31:19 ]I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Goeie eerste aflevering. De makers hebben al aangegeven dit seizoen te schrijven alsof het het laatste seizoen is, dus denk zeker dat we nou eindelijk wat duidelijkheid krijgen.![]()
![]()
Gewoon opmerkingen tussen de aflevering door die grappig waren, Barney die in 1 minuut alles moest uitleggen, die Klaus die ineens duits gaat praten tegen Ted.quote:
Ik vond vorig seizoen niet elke aflevering grappig maar imo was deze aflevering wel weer sterk.![]()
Mweh... Doe mij maar gewoon een comedy spinoff met alleen Barney.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dit dus, en gooi Marshall en Lily ergens bij het grofvuilquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ongemakkelijk niet-grappig af en toe.
Brei er maar een eind aan..
![]()
Is het nu eindelijk eens afgelopen na dit seizoen of komen er nog twintig seizoenen achteraan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Goeie eerste aflevering. De makers hebben al aangegeven dit seizoen te schrijven alsof het het laatste seizoen is, dus denk zeker dat we nou eindelijk wat duidelijkheid krijgen.
Dit is echt zo een serie die te lang doorgaat. Volledig uitgemolken en het aantal goede afleveringen per seizoen zijn op een hand te tellen. Vond het maar een matige seizoensopener.Pleurt op!![]()
Dat zou ook niet leuk zijn. Ze maakten elkaar leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Mweh... Doe mij maar gewoon een comedy spinoff met alleen Barney.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
En toch wil ik (en veel andere kijkers ook waarschijnlijk) te graag weten hoe het allemaal loopt om te stoppenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is het nu eindelijk eens afgelopen na dit seizoen of komen er nog twintig seizoenen achteraan?
Dit is echt zo een serie die te lang doorgaat. Volledig uitgemolken en het aantal goede afleveringen per seizoen zijn op een hand te tellen. Vond het maar een matige seizoensopener..
![]()
De contracten van de acteurs zijn na dit seizoen verlopen. Er zijn wel al gesprekken geweest over een mogelijk seizoen 9, maar daar is (nog) niets concreets uitgekomen. De makers en schrijvers behandelen seizoen 8 nog als het laatste seizoen omdat er nog een hoop moet gebeuren om 9 mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is het nu eindelijk eens afgelopen na dit seizoen of komen er nog twintig seizoenen achteraan?
Dit is echt zo een serie die te lang doorgaat. Volledig uitgemolken en het aantal goede afleveringen per seizoen zijn op een hand te tellen. Vond het maar een matige seizoensopener.![]()
Dat dacht ik van mezelf ook, maar begint hard af te nemen hier...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
En toch wil ik (en veel andere kijkers ook waarschijnlijk) te graag weten hoe het allemaal loopt om te stoppen.
![]()
Overigens vind ik HIMYM ondanks de wisselende kwaliteit nog altijd leuk vermaak. En zo lang als ik dat vind blijf ik kijken. Als ik na een aflevering het gevoel heb dat ik 20 minuten van mijn leven heb weggegooid stop ik wel.
Aids.![]()
Het is zeker leuk vermaak, maar de wisselvalligheid in de relaties slaat nu wel zo erg door dat het me irriteert. De geloofwaardigheid is tot onder het nulpunt (Kelvin!) gedaald...![]()
Mja, dat dan weer wel, zo erg is het nou ook weer niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Helemaal mee eens. Het kijkt doorgaans nog wel best aardig weg, maar echt grappig is het niet zo vaak meer, de verhaallijnen van Marshall en Lily al helemaal niet. Hopelijk is dit het laatste seizoen, nog langer rekken zou zonde zijn. De laatste vijf minuten van de aflevering waren wel prima, hopelijk gaan ze met die verhaallijn verder...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dit is echt zo een serie die te lang doorgaat. Volledig uitgemolken en het aantal goede afleveringen per seizoen zijn op een hand te tellen. Vond het maar een matige seizoensopener.![]()
De opmerkingen daar:quote:201 likesquote:“Lebenslangerschicksalsschatz is not something that develops over time. It is something that happens instantaneously. It courses through you like the water of a river after a storm…filling you and emptying you all at once. You feel it throughout your body…in your hands…in your heart…in your stomach…in your skin…Have you ever felt this way about someone? If you have to think about it, you have not felt it. Everyone does eventually. You just never know when or where.quote:Really awesome song, love it
By the way. I am german and saw the himym yesterday. I never heard the word Lebenslangerschicksalsschatz in my life. But great episode![]()
Nivo is inderdaad wat lager. Maar ik wil het toch afkijken.
Het stukje wat ik het leukst vond was toen Ted zat nep te huilen en wat over het afscheidsbriefje zat te gooien.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Tjah, blijf wel kijken maar vind het ook niet meer echt geweldig. Eerste seizoenen gingen vooral over mooie avonturen, geniale acties van Barney, vriendschappen en dronken avonturen. Nu alleen nog maar over relaties, verloving, huwelijk en baby's
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Logisch naarmate ze meer bij het einde komen en ze steeds volwassener worden imo. Al vond ik de eerdere seizoenen ook net wat grappiger. Seizoensopener vond ik niet tegenvallen though![]()
![]()
Ohjaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef jcdragon het volgende:
Het stukje wat ik het leukst vond was toen Ted zat nep te huilen en wat over het afscheidsbriefje zat te gooien.![]()
![]()
Dit inderdaad. De avonturen zijn er een beetje uit. Zou best goed kunnen dat we hier met het laatste seizoen te maken hebben. Of misschien wordt het nog wel veel beter, maar ik ben bang van niet. Dan kunnen de makers beters stoppen zodat ze nog een beetje op niveau eindigen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef MaxC het volgende:
Tjah, blijf wel kijken maar vind het ook niet meer echt geweldig. Eerste seizoenen gingen vooral over mooie avonturen, geniale acties van Barney, vriendschappen en dronken avonturen. Nu alleen nog maar over relaties, verloving, huwelijk en baby's
Vroeger was het leuk, nu is het vermakelijk.
Die Victoria is wel een partij sexy trouwens![]()
![]()
The Funeral is een prachtig nummerquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef pfaf het volgende:
Matige aflevering, maar The Funeral maakte alles goed.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Ditquote:Op woensdag 26 september 2012 14:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
The Funeral is een prachtig nummer![]()
![]()
Vond de nieuwe aflevering een beetje tegenvallen. Dat gedoe met dat briefje en ik vind die victoria sowieso al niet leuk. Dat Marshall en Lily moe waren was wel even leuk maar ze gingen er te lang en overdreven meer door.
Verder was het wel een leuke aflevering.It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Vooral Lily, want ik vind Marshall vaak nog wel grappig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dit dus, en gooi Marshall en Lily ergens bij het grofvuil.
Hoe hij nu ook reageerde op het feit dat hij geen bruidsmeisje mocht zijn vond ik ook wel grappig namelijk.Whehe dit vond ik ook wel mooi jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef jcdragon het volgende:
Het stukje wat ik het leukst vond was toen Ted zat nep te huilen en wat over het afscheidsbriefje zat te gooien.
Ja Marshall was altijd wel leuk samen met Ted en/of Barney, maar dat lijkt helaas passequote:Op woensdag 26 september 2012 16:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vooral Lily, want ik vind Marshall vaak nog wel grappig.
Hoe hij nu ook reageerde op het feit dat hij geen bruidsmeisje mocht zijn vond ik ook wel grappig namelijk.
[..]
Whehe dit vond ik ook wel mooi ja.
![]()
Is wel realistisch natuurlijk, type mensen als Marshall en Lily laten hun vrienden snel in de steek zodra ze kinderen willen/krijgen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Voeg mij ook bij al die mensen die het matig vonden en hopen dat dit het laatste seizoen is en zichzelf daarom pijnigen om het toch te blijven kijken.
Het is vooral dat hele Barney-Robin-Quinn gedoe waar ik me echt dood aan erger, puur GTST gedoe dat. Spangas heeft nog betere verhaallijnen.![]()
Ik word gek van alle losse eindjes.. ze moeten even alles weer vastknopen en de humor terug vinden..Camera 1... 1!![]()
Ik zal m ook eens gaan kijken maar ben laatste seizoenen minder actief gaan kijken o.a. door tijdgebrek maar ook omdat het minder leuk was.![]()
Het was gewoon zo'n typische HIMYM van de laatste paar seizoenen. Kijkbaar, maar niet echt grappig. Ze slaan de plank steeds net mis.
Het grappigste moment was Barney's samenvatting van zijn Robin-geschiedenis en dat had ik al in een preview gezien.
Amen.![]()
Dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef pfaf het volgende:
Matige aflevering, maar The Funeral maakte alles goed.Amen.![]()
Klaus als nieuwkomer in de hele serie was veruit het grappigst. En dat op zichzelf zegt alweer genoeg over deze serie.
Zoals iemand anders al zei: ongemakkelijk en genant niet grappig soms. Echt van die zo voor de hand liggende grappen..
Pff..![]()
Ik hoop eerlijk gezegd op een monsterlijke twist in 't verhaal. Dat Ted bijvoorbeeld toch met Robin trouwt en tegen zijn kinderen praat, maar de biologische moeder van die kinderen een draagmoeder is voor Robin (aangezien ze geen kinderen kan krijgen)? En dat zou dan de vrouw kunnen zijn met de yellow umbrella..
Ik denk dat Ted en Robin nog iets worden, namelijk. Vooral met dat hele runaway-bride gevoel dat Robin heeft als Ted in het begin van de episode bij haar staat.
Geen idee of dat eventueel mogelijk is met alle hints en geschiedenis die we al hebben gekregen.. Maar als er nou opeens op 't einde een volledige relatie ingeperst zou worden met een onbekende vrouw.. Ik weet niet, dat zou een beetje lame zijn.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ik denk niet dat de kinderen hun moeder 'aunt Robin' zouden noemen.
Sowieso ben ik ook niet voor (wéér) een Ted/Robin.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
En die kinderen noemen Robin al sinds hun geboorte 'aunt Robin', terwijl ze haar als moeder zouden moeten beschouwen? Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd op een monsterlijke twist in 't verhaal. Dat Ted bijvoorbeeld toch met Robin trouwt en tegen zijn kinderen praat, maar de biologische moeder van die kinderen een draagmoeder is voor Robin (aangezien ze geen kinderen kan krijgen)? En dat zou dan de vrouw kunnen zijn met de yellow umbrella..
Ik denk dat Ted en Robin nog iets worden, namelijk. Vooral met dat hele runaway-bride gevoel dat Robin heeft als Ted in het begin van de episode bij haar staat.
Geen idee of dat eventueel mogelijk is met alle hints en geschiedenis die we al hebben gekregen.. Maar als er nou opeens op 't einde een volledige relatie ingeperst zou worden met een onbekende vrouw.. Ik weet niet, dat zou een beetje lame zijn.Amen.![]()
.. Crap, je hebt gelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
En die kinderen noemen Robin al sinds hun geboorte 'aunt Robin', terwijl ze haar als moeder zouden moeten beschouwen? Lijkt me onwaarschijnlijk.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Er is ook een theorie dat Ted tegen zijn neefje en nichtje aan het praten is, en hij dus Uncle Ted is en zijn vrouw Aunt Robin. Maar ik las ergens dat de producers gezegd hadden dat Robin sowieso niet de moeder is. Kan dat artikel niet direct terugvinden.quote:![]()
Of Ted zegt:"Surprise kids. Actually aunt Robin is your mother!"
Kids:"Nooooo...."
Viewers:"Nooooo..."
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Daarnaast is al gezegd dat de moeder een huisgenootje van dat andere meisje was. Kan Robin sowieso niet zijn.![]()
Was wel in een periode waarin Ted nauwelijks met Robin omging volgens mij. Maar goed, Robin speelt geen basgitaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:39 schreef Remzz het volgende:
Daarnaast is al gezegd dat de moeder een huisgenootje van dat andere meisje was. Kan Robin sowieso niet zijn.![]()
Echt? Ik vond hem matig en rommelig. De schrijvers hebben wmb de fout gemaakt om de afloop van ongeveer alle huidige verhaallijnen te verklappen, waardoor ik helemaal niet meer geïnteresseerd ben in Barney en Quinn of Robin en oppervlakkigespierenboy. Ik snap ook niet waarom Ted nog met Victoria is, vorige aflevering had hij toch al ontdekt dat hij nog niet zijn lebenslangerschickzalschatz had ontmoet? De verhaallijnen staan onnodig stil, terwijl ze vorige week de indruk wekten er weer een beetje vaart in te willen brengen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:55 schreef AMDB het volgende:
Het mag gezegd worden, deze aflevering was geniaal![]()
Ik vond hem juist wel leuk. Het was niet duidelijk wie er nou precies uit elkaar zou gaan want we weten van alle koppels dat ze niet met elkaar zullen eindigen. Toen de dames het bespraken dacht ik dat Ted en Victoria uit elkaar waren omdat Victoria er nog niet bij was. Daarna dacht ik dat het Robin en Nick(?) zou zijn zodat Robin de relatie van Barney en Quinn op scherp zou zetten. Pas na de 'onderhandelingen' had ik hem wel door. Jammer vond ik wel de flauwe grapjes met die Klaus en die advocaat/collega van Barney..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt? Ik vond hem matig en rommelig. De schrijvers hebben wmb de fout gemaakt om de afloop van ongeveer alle huidige verhaallijnen te verklappen, waardoor ik helemaal niet meer geïnteresseerd ben in Barney en Quinn of Robin en oppervlakkigespierenboy. Ik snap ook niet waarom Ted nog met Victoria is, vorige aflevering had hij toch al ontdekt dat hij nog niet zijn lebenslangerschickzalschatz had ontmoet? De verhaallijnen staan onnodig stil, terwijl ze vorige week de indruk wekten er weer een beetje vaart in te willen brengen.Fuck the EBU![]()
Die Klaus mag er inderdaad wel uit. Verder wel ok aflevering.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
![]()
Oef... beginnen ze met dat zoete gedoe, iedereen lief bij elkaar... beter idd dat ze dat skippen. Ook grappig dat het nu parallel loopt met deze maand: oktober 2012.
Dat begin met Barney en z'n baas: 'I got full custody!
' ... 'that's her ringtone'
. Haha, ik blijf erbij, ik wil een show met alleen maar Barney, dat stukje bewees voor mij dat Ted (lol, zet ik eerst TED neer
), Robin, Marshall en Lily helemaal niet zo nodig zijn.
De 'I didn't realize it takes 42" to make you happy' vond ik ook wel aardig.
Waarom kan Barney niet single blijven, ik keek uit naar het nieuwe testament van The Playbook, nu gaat 'ie weer aan de haak met Robin?
Kun je je verhaal de volgende keer wat beter illustreren met smileys?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:03 schreef shiznuts het volgende:
Oef... beginnen ze met dat zoete gedoe, iedereen lief bij elkaar... beter idd dat ze dat skippen. Ook grappig dat het nu parallel loopt met deze maand: oktober 2012.
Dat begin met Barney en z'n baas: 'I got full custody!
' ... 'that's her ringtone'
. Haha, ik blijf erbij, ik wil een show met alleen maar Barney, dat stukje bewees voor mij dat Ted (lol, zet ik eerst TED neer
), Robin, Marshall en Lily helemaal niet zo nodig zijn.
De 'I didn't realize it takes 42" to make you happy' vond ik ook wel aardig.
Waarom kan Barney niet single blijven, ik keek uit naar het nieuwe testament van The Playbook, nu gaat 'ie weer aan de haak met Robin?
Amen.![]()
Ik vond het wel een okay aflevering. Ik vond Klaus eigenlijk wel leuk. En het was overduidelijk dat Barney en Quinn uit elkaar zouden gaan. Quinn is er alleen maar ingeschreven om Barney en Robin weer bij elkaar te laten komen, dat was overduidelijk. Het ging ook zo snel allemaal.Aids.![]()
Dat gezeik met die moeder begint te irriteren, introduceer haar allreadyCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Zwakke aflevering
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hoi! Ik kom me hier ook eens melden, vorig jaar in sneltreinvaart alle seizoenen gekeken en ik vind het heel naar dat ik nu steeds een maand week moet wachten.
Ik vond deze aflevering ook een beetje matig, wel leuk, maar een beetje voorspelbaar.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bloempje. op 02-10-2012 17:44:52 ]And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Gelukkig komen er wekelijks nieuwe afleveringenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi! Ik kom me hier ook eens melden, vorig jaar in sneltreinvaart alle seizoenen gekeken en ik vind het heel naar dat ik nu steeds een maand moet wachten.
Ik vond deze aflevering ook een beetje matig, wel leuk, maar een beetje voorspelbaar.![]()
![]()
Oeps, een week dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gelukkig komen er wekelijks nieuwe afleveringen
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Wanneer komt afl 2?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Ik vond dr wel geinig, van mij had victoria eerst weg gemogen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef Tegan het volgende:
Beter dat we van Quinn af zijn als eerste.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Becki Newton vind ik helemaal geweldig. Quinn was gewoon irritant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vond dr wel geinig, van mij had victoria eerst weg gemogen.![]()
s2 nog niet te 'koop'?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
aflevering6? Ik kan ze niet vinden hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
DankOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Vind ik ook. Dat gedoe met Victoria snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vond dr wel geinig, van mij had victoria eerst weg gemogen.![]()
Inderdaad. Die was weg. Laat dr lekker weg blijven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat gedoe met Victoria snap ik niet helemaal.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Het lijkt echt weer op de vorige 2 seizoenen qua premiere en daarna de tweede aflevering.
De eerste aflevering geeft weer een extra blik op de moeder, maakt het weer wat spannend en alles, maar in de tweede aflevering komen weer allemaal normale verhaallijnen (al is Barney's breuk wel een groot punt natuurlijk), maar vervolgens hoor je niks meer over de moeder - dat komt vast pas weer in de laatste 1 of 2 afleveringen aan bod, vooral nu ze steeds met "a little way down the road"-stukjes aankomen om mensen toch nog een beetje in spanning te houden.![]()
Enige leuke grap was:
"That's her ringtone"
Rest was maar matigjes, maar Victoria was weer om van te smullen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Seriously? Ik heb mooiere vrouwen bij een boterham met pindakaas gehad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Enige leuke grap was:
"That's her ringtone"
Rest was maar matigjes, maar Victoria was weer om van te smullen.![]()
Jij bent dan ook een volbloed Casanovaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seriously? Ik heb mooiere vrouwen bij een boterham met pindakaas gehad.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Verre vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een volbloed Casanova![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: