Het lijkt mij niet dat ze dood is, dan zou er namelijk nog een scène in het "heden" moeten komen waaruit dat blijkt. Het lijkt me dat die scène destijds niet is opgenomen, omdat de verhaallijn helemaal nog niet bekend was toen alle scènes met de kinderen werden opgenomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef glannie het volgende:
Het lijkt mij steeds duidelijker dat de moeder dood is, en dat de laatste aflevering(en) zullen draaien om hoe ze verliefd werden en ze kwam te overlijden.
Bitterzoet
Het is volgens mij al eens bekend gemaakt dat de allerlaatste scènes van de serie al een jaar of 2 geleden zijn opgenomen om continuïteit te bewaren mbt de leeftijd van de zoon en dochter van Ted. Net als dat het einde van Lost al bekend was voor die schrijvers, zou dat hier ook gewoon zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat ze dood is, dan zou er namelijk nog een scène in het "heden" moeten komen waaruit dat blijkt. Het lijkt me dat die scène destijds niet is opgenomen, omdat de verhaallijn helemaal nog niet bekend was toen alle scènes met de kinderen werden opgenomen.
Wat? Totaaaaal niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Aardige aflevering. Er wordt alweer sterk gehint dat Ted en Robin toch weer met elkaar gaan rommelen.
Niet dat ze een beetje jaloers tegen elkaar deden wie nou de leukste partner had? Sowieso zijn beide relaties binnen een maand over. Dat werd gezegd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat? Totaaaaal niet.
Erg zwakke aflevering vond ik, die vader van Lily is weer een totaal onnodige toevoeging. De baby wordt ook steeds irritanter. Het enige leuke moment was Marshall met het speelgoed.
Klopt. Die vader van Lily is een erg irritant personage, jammer dat hij weer terug is. Marshall en Lily hebben al tijden geen leuke verhaallijn meer. Barney was wel weer goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond het best een goede aflevering tot Lily en Marshall in de camera keken. Vanaf toen ging het bergafwaarts.
Maar verder was Barney weer ouderwets leuk
En er werd ook al duidelijk gezegd dat Robin weer samenkomt met Barney. Bovendien is Robin+Ted vorig seizoen wederom uitgesloten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Niet dat ze een beetje jaloers tegen elkaar deden wie nou de leukste partner had? Sowieso zijn beide relaties binnen een maand over. Dat werd gezegd.
Ik verbaas dan nog steeds over Marshalls "not yet" over de weddenschap met Lily. Waarom zou je dat dan doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En er werd ook al duidelijk gezegd dat Robin weer samenkomt met Barney. Bovendien is Robin+Ted vorig seizoen wederom uitgesloten.
De spanning erin houden. De deur is nog niet helemaal dichtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik verbaas dan nog steeds over Marshalls "not yet" over de weddenschap met Lily. Waarom zou je dat dan doen?
Dat is toch Marshalls mening, hij wil gewoon zijn verlies niet toegeven, kan toch ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik verbaas dan nog steeds over Marshalls "not yet" over de weddenschap met Lily. Waarom zou je dat dan doen?
Alsjeblieft niet zeg, voor de 20e keer dan onderhand.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:05 schreef Mss het volgende:
De spanning erin houden. De deur is nog niet helemaal dicht. Dus vermoedelijk gaan ze een keer dronken batsen ofzo.
TRUTH!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ] Barney
[ afbeelding ] Lily, Marshall, Marvin, vader, Robin, Ted
Mwah, ik vond Robin en Ted niet heel storend deze aflevering.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ] Barney
[ afbeelding ] Lily, Marshall, Marvin, vader, Robin, Ted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |