Te oud probablyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een kutspel zeg, nu al genoeg van, ik wist nog wel dat ik tig jaar geleden Diablo 2 best wel leuk vond maar dit is gewoon dom, of ik ben te oud geworden?
Crysis kon mn laptopje niet aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef sinepedraap het volgende:
Ga gewoon ra spelen als je rts wil doen c&c alles jwz geen domme fantasy dwergen shit of gewoon een dikke fps downloaden en de singleplayer spelen zoals crysis2 of bf3 of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:28 schreef Faux. het volgende:
Andere spellen dan Wii Fit spelenZo dik en nerd zijn dat je beweging nodig hebt en dat alleen in spelletjes spelen kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roken is lekker
TS snapt niks van netwerkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maar ik ben het spelletje dus aan het downloaden maar het duurt echt te lang terwijl mijn internet cancer snel is.
Ik vind hem juist fantastisch. En ja, ik heb ook deel 2 grijs gespeeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een kutspel zeg, nu al genoeg van, ik wist nog wel dat ik tig jaar geleden Diablo 2 best wel leuk vond maar dit is gewoon dom, of ik ben te oud geworden?
Deze man spreekt wijshedenquote:
Welke class speel je? Moet er ff doorkomen denk ik. Lvl. 12 Wizard nou.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik vind hem juist fantastisch. En ja, ik heb ook deel 2 grijs gespeeld.
Hoe kan je nu al spelen er zijn nog geen 9999 eeuwen voorbij?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Welke class speel je? Moet er ff doorkomen denk ik. Lvl. 12 Wizard nou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |