Over veertig jaar op een of andere reünie is nog de hamvraag: Had jij twee of drie?quote:
Maar die woordjes heb je niet voor niks getyptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over veertig jaar op een of andere reünie is nog de hamvraag: Had jij twee of drie?
Later vragen je kinderen niet of je een Beatle of een Rolling Stone was, nee nee, was je een Twee of een Drie.
Levensvragen dit!
Alsof die er verstand van heeft. De tekst is aangepast voor 't examen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:07 schreef Fish. het volgende:
Jongens ik hoor net dat de auteur ook alinea 3 goed vond... nadere informatie volgt (geen grap)
Ja ik las het, had het zelf ook beter gemaakt dan ooit.. Het was het waard!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
Maar die woordjes heb je niet voor niks getypt
Daar kan ik me wel in vinden. Dat was gewoon 6-1-4-3-2-5quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:08 schreef Fish. het volgende:
Ze zegt het op haar twitter (vraag 10 klopt ook niet volgens haar) omg
computerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:08 schreef Blistering het volgende:
Hebben er hier nog mensen hun samenvatting in klad geschreven? Ik heb standaard teveel woorden
Ik kan me niet voorstellen dat de schrijfster eerst duizenden vwo'ers op gaat fokken door zulke dingen op Twitter te zetten, als Cito nog niks heeft gezegdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:08 schreef Fish. het volgende:
Ze zegt het op haar twitter (vraag 10 klopt ook niet volgens haar) omg
Ja, ze heeft net contact opgenomen met Cito, ze vindt het maar vreemde antwoordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de schrijfster eerst duizenden vwo'ers op gaat fokken door zulke dingen op Twitter te zetten, als Cito nog niks heeft gezegd
Ja die kan het vanaf nu ook wel vergeten om nog eens in een examen te komenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de schrijfster eerst duizenden vwo'ers op gaat fokken door zulke dingen op Twitter te zetten, als Cito nog niks heeft gezegd
zeker wel, net als dat alinea 2 gewoon ook klopt, ook al had ik 3quote:
Ik ben nu al fan van haar, daar niet vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:10 schreef Fish. het volgende:
[..]
Ja, ze heeft net contact opgenomen met Cito, ze vindt het maar vreemde antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |