Ja, dat hoef ik toch niet te zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nounou je ziet een dode diablo wat een spoiler
Ik was degene die zei dat het in een spoiler moest...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:04 schreef leeell het volgende:
waarom is het zo moeilijk om het in een spoiler te zetten
beetje sociaal zijn is dus ook het includeren van spoilertags, ongeacht wat ik of jij er van vindtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nounou je ziet een dode diablo wat een spoiler
Het komt doordat hij nog steeds de hero list load, word er chagerijnig vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:06 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje sociaal zijn is dus ook het includeren van spoilertags, ongeacht wat ik of jij er van vindt
Wees blij dat hij em al loadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het komt doordat hij nog steeds de hero list load, word er chagerijnig van
Heb maar wat metal opgezet om me te kalmeren en een peuk opgestoken. Ook al mag ik niet roken op mijn zolderkamerquote:
jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:10 schreef ems. het volgende:
maar dus even voor de zekerheid;
Je moet gewoon inloggen met je battle.net email/pass right?
Niet dat ik zometeen de hele nacht verkeerde shit zit te spammen om in te loggen
Met je email ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:10 schreef ems. het volgende:
maar dus even voor de zekerheid;
Je moet gewoon inloggen met je battle.net email/pass right?
Niet dat ik zometeen de hele nacht verkeerde shit zit te spammen om in te loggen
omgquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:12 schreef jagga het volgende:
je kunt echter niet je wachtwoord typen en dan ctrl c ctrl V doen
dan kopieert hij sterretjes.
dus buiten de game ctrl c en ingame ctrl v, dan vul je iig je goede wachtwoord in, anders vul jhe sterretjes in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |