Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik had een goede tt!quote:
Jaquote:
Neequote:
Maar die heb je nog bewaard voor een toekomstig topic?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar die heb je nog bewaard voor een toekomstig topic?
Laat maar ik moet zelf beter lezen.quote:
huh?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar die heb je nog bewaard voor een toekomstig topic?
Deze TT is flauw. Het gaat over de formatie 5-3-2quote:
Sorry, dacht dat hij Vidic voor David Luiz ging vervangen!quote:
Andersom juist. David Luiz tast vaker in het duister dan dat hij niet in het duister tast en staat ook nog eens steeds voorinquote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat hij Vidic voor David Luiz ging vervangen!
Beter lezen!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat hij Vidic voor David Luiz ging vervangen!
Ik ben niet zo fris meer vandaag.quote:
Zou je mijn naam willen weg halen, anders weet zometeen iedereen dat ik uit Wieringermeer komquote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even een quoteje voor het nageslacht. Kthxbye.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zou je mijn naam willen weg halen, anders weet zometeen iedereen dat ik uit Wieringermeer kom
<insert mickey mouse.jpg>quote:Op maandag 14 mei 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zei wil ook zo'n service
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zei wil ook zo'n service
MY EYESquote:
IK heb gehoord dat United Nesta, Seedorf, Gatuso ook nog gaan halen.quote:
Dus douplepain hoe heet zei?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef Doublepain het volgende:
Duss Tennis, ga je nog een opchich fixen of wa?
quote:
Kom gezellig langs om te spacen!quote:
Obvious is obvious.quote:
Wordquote:Op maandag 14 mei 2012 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kom gezellig langs om te spacen!
Lange Baas, Frans B en Positive!
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
?je bedoelt iets met captain Obvious ofzo?
Ja, maar dan anders, ik maakte expres die fout.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
?je bedoelt iets met captain Obvious ofzo?
Nieuw spreekwoord, Obvious is Obviousquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan anders, ik maakte expres die fout.
Welke nieuwsgroep gebruik jij?
Nee nog niet echt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nieuw spreekwoord, Obvious is Obvious![]()
Weet je al wat nieuwsgroepen zijn en wat t verschil is met peer2peer?
jup. Zometeen om 1u weer als het goed isquote:
Als je me nog 1 extra speler geeft wel, anders wordt het namelijk te makkelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:10 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand een aardige hybrid hiervan bedenken, weinig dode links en niet te duur ( goedkopere spelers die lekker spelen)
Makkelijk vinden ik Rijst en n0ir het nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je me nog 1 extra speler geeft wel, anders wordt het namelijk te makkelijk.
Ia makkelijk zat, want dan gooi ik David silva nog op CM rest BPL en dan de 2 ST's uit serie A.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Makkelijk vinden ik Rijst en n0ir het nietVul maar in en da bespreken we het verder hier haha
Javi Garcia CM van Benfica naast Artetaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ia makkelijk zat, want dan gooi ik David silva nog op CM rest BPL en dan de 2 ST's uit serie A.
Dus das te makkelijkGeef nog een speler die je graag wilL!L!L!1111
Zag t netquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:24 schreef Dudeweiser het volgende:
10 uur komen de eerste screenshots en details van FIFA13
Black ops 2 is toch 50 jaar in de toekomst?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:31 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Zag t net
Dure maanden na de zomervakantie, FIFA 13, GTA 5 en black ops 2 ziet er eigenlijk ook wel interessant uit
2025quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Black ops 2 is toch 50 jaar in de toekomst?
Opzich kan dat wel aardig uit pakken. Als ze maar niet de Halo kant op gaan met lasers en andere neppe wapens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Black ops 2 is toch 50 jaar in de toekomst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
Ja, daar ben ik dus ook bang voor. Het kan wel vet worden als ze gewoon iets betere wapens hebben. Maar niet opeens spaceshuttles enzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:52 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Opzich kan dat wel aardig uit pakken. Als ze maar niet de Halo kant op gaan met lasers en andere neppe wapens.
Dat gaan ze ook niet doen. Er wel onbemande drones, en bij missies kan r zelf kiezen of je het gewoon met je poppetje doet of het vanuit de lucht aanstuurt, en jouw acties leiden tot dequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus ook bang voor. Het kan wel vet worden als ze gewoon iets betere wapens hebben. Maar niet opeens spaceshuttles enzo.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:01 schreef Duuc-nl het volgende:
Updates FIFA 13:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit echt PES gespeeld. Affentoe bij vrienden, maar dit jaar toch wel een stuk minder aan het genieten van het spel zelf dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:56 schreef Doublepain het volgende:
PES 13 gaat beter worden, mark my words!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:58 schreef Doublepain het volgende:
De AI van je tegenspelers is nu vastberadener en zal volgens de maker twee stappen vooruit denken over wat de tegenstander kan doen in de beslissing voor een aanval.
Dat meen je niet![]()
Het zuigt nu al dat je bal niet kan afpakken
Manager mode van PES is 1000x beter dan die van FIFA.. Als je een grote speler koop als Robben, zie je een presentatie. Beetje hooghouden, publiek bedanken. Daarna persconferentiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:00 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Nooit echt PES gespeeld. Affentoe bij vrienden, maar dit jaar toch wel een stuk minder aan het genieten van het spel zelf dan vorig jaar.
Hopelijk geven ze een extra controller mee bij FIFA 13, anders heb ik echt een probleemquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]valt nu inderdaad al niet tegen te spelen.
Oh, een fout in de tekst! Goed dat je het aanhaaltquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:58 schreef Doublepain het volgende:
De AI van je tegenspelers is nu vastberadener en zal volgens de maker twee stappen vooruit denken over wat de tegenstander kan doen in de beslissing voor een aanval.
Dat meen je niet![]()
Het zuigt nu al dat je bal niet kan afpakken
Leuk stukkie!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:30 schreef D-vide het volgende:
http://games.fok.nl/preview/542415/1/1/100/fifa-13.html
Het embargo is van de preview afgelopen. Ik hoop dat ik genoeg van de vragen heb kunnen verwerken, maar het was echt ook veel slap gelul van de ontwikkelaars afgelopen donderdag.
Dafuq.quote:
quote:
Kan ik hieruit opmaken dat niet willekeurig elke Nilmar elke bal perfect meeneemt?quote:Het volgende punt is de first touch control. De ontwikkelaars waren verbaasd over hoe makkelijk zelfs de slechtste spelers lange hoge ballen in de voeten namen en door gingen. In counters was een hoge of diepe bal genoeg, je speler nam hem wel aan.
Krijg ik FIFA 13 nu gratis?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:09 schreef D-vide het volgende:
[..]
Oh, een fout in de tekst! Goed dat je het aanhaalt
Oke dat is wel leuk gedaan. Bij Fifa de deadline day was ook aardig. Sowieso houdt ik wel van die extra dingen, zoals de celebrations.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Manager mode van PES is 1000x beter dan die van FIFA.. Als je een grote speler koop als Robben, zie je een presentatie. Beetje hooghouden, publiek bedanken. Daarna persconferentie![]()
CL en EL![]()
Maar gameplay zuigde soms wel
Dat is gewoon een schijnbeweging.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:17 schreef DutchSL het volgende:
Zes wedstrijden met mijn nieuwe 3-5-2 team gespeeld:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#TR7zMDKKbdxdQ
Conclusies
+ Ze pakken wel 9 chemistry op de console, webapp doet stom
+ Cesar Navas is echt heel erg goed, veel beter dan ik had verwacht met die stats
+ SIF Thiago Neves is een geweldenaar, schieten/passen/koppen/vrije trappen alles
- Mota is in dit team niet half zo goed als de Koreaanse versie in mijn 4-2-2-2 silver squad is
- SIF Diego Lopez heeft al twee blunders gemaakt![]()
Niets bijzonders voor de betere skillers hier, maar voor mijn doen wel een leuke goal van Neves:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/122045247
Hoe heet die skill op het einde eigenlijk? Dat is mijn favoriete skill, maar ik noem het altijd de ik-ga-links-nee-toch-rechts
Dat zou wel realistisch en een mooi bericht zijn, want dat maakt de meeste goedkope pacewhores behoorlijk waardeloos.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat niet willekeurig elke Nilmar elke bal perfect meeneemt?(Villareal trouwens gedegradeerd, hij zal wel naar Brasil gaan)
Stepover? Een schaar naar links en dan het pookje naar rechts = die skill.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef DutchSL het volgende:
Repost, maar had geen antwoord gekregen:
Hoe heet die skill op het einde? Ik noem het altijd de ik-ga-links-nee-toch-rechtsdat vind ik wel de effectiefste skill eigenlijk.
Sukkel, anders lees je paar posts boven jequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef DutchSL het volgende:
Repost, maar had geen antwoord gekregen:
Hoe heet die skill op het einde? Ik noem het altijd de ik-ga-links-nee-toch-rechtsdat vind ik wel de effectiefste skill eigenlijk.
Hoezo? Wat maakt het uit man, net alsof je je gaat afberen op de spelers.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:31 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moeten echt een deal gaan sluiten met Sky of ESPN
weer hetzelfde
Ze mogen wel eens hun best gaan doen om het wat mooier te gaan maken. 3 jaar hetzelfde is triest. Beetje mooier mag welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo? Wat maakt het uit man, net alsof je je gaat afberen op de spelers.
Sorry hoor, uren geen antwoord en uitgerekend precies toen ik dat bericht tikte kwam er antwoordquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sukkel, anders lees je paar posts boven jestepover ga je over de bal heen en een schijnbeweging blijf je achter de bal.
Sorry dat ik sukkel zeiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sorry hoor, uren geen antwoord en uitgerekend precies toen ik dat bericht tikte kwam er antwoord
En ik wilde gewoon de naam weten, hoe ik hem moet doen weet ik ook wel.
Ik dacht dat die wel een fancy naam had i.p.v. alleen maar schijnbeweging. Dan noem ik hem liever gewoon de ik-ga-links-nee-toch-rechts skill.
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry dat ik sukkel zei![]()
Ik ben ook maar een paar uur per dag beschikbaar en niet op school
Jammer. Zat te wachten op Serie A.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
TOTY competitie is bekend. Het wordt de Bundesliga
Dortmund en Bayern zal overheersen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
Kut, moet ik Klaas jan verkopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
Die zal er denk ik wel inzitten als topscorerquote:
Gaan ze hem dan ook een hogere rating geven dan Gomez?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die zal er denk ik wel inzitten als topscorer
als 15K zie ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kost 17k. Zal niet hard achteruit gaan
Ik denk dat Gomez 92 ofzo wordt en Huntelaar 89 of 90. Ik denk Gomez meerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaan ze hem dan ook een hogere rating geven dan Gomez?
Haha ja ik bedoelde omdat Huntelaar meer had gescoordquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk dat Gomez 92 ofzo wordt en Huntelaar 89 of 90. Ik denk Gomez meer
Kan je niet gewoon 1 dag wachten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb geen enkele Bundesliga in mijn club en er is ook niet een speler die ik graag wil hebben denk ik, of hooguit dat ik misschien iets met Serviërs / Joegoslaven doe
IF Subotic ziet er wel tof uit, heeft die kans om TOTY te worden?
Ik weet niet wat zijn normale rating is maar zal wel 5 of 6 punten hoger wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha ja ik bedoelde omdat Huntelaar meer had gescoordMaar zal niet gebeuren inderdaad. Huntelaar eerder 87 of 88 denk.
Ohja dat is waar. 83 normaal, 85 IF.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zijn normale rating is maar zal wel 5 of 6 punten hoger wordenis bij de BPL spelers ook gebeurd op een enkele na.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zelfs met zijn 90 89 90 stats speelde hij niet echt fijn bij mij...
Ik haal hem morgen ook niet hoor, alleen als ik ooit in de toekomst een team wil bouwen waar een Bundesliga speler in komt dan is dat misschien eventueel Subotic (alsnog kleine kans).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon 1 dag wachten?Als hij er wel in zit haal je TOTY en anders IF.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk dat Gomez 92 ofzo wordt en Huntelaar 89 of 90. Ik denk Gomez meer
Gomez is standaard 86 rated en Huntelaar de UP 83. Bij beide komen gewoon 5 a 6 punten op. Huntelaar onder de 90 en Gomez er boven. Dat denk ik tenminstequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:49 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet. Huntelaar is belangrijker voor Schalke geweest dan Gomez voor Bayern. Huntelaar heeft een aandeel van 40% gehad in alle goals (competitie) en Gomez 34-35%. Ik ben nog op zoek naar statistieken waarin je kan zien welke spits nou de belangrijkste goals heeft gemaakt, ook niet onbelangrijk.
Dan neem jij even aan dat EA enige waarde aan deze statistieken hangt i.p.v. "zomaar" wat stats omhoog te gooien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:49 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet. Huntelaar is belangrijker voor Schalke geweest dan Gomez voor Bayern. Huntelaar heeft een aandeel van 40% gehad in alle goals (competitie) en Gomez 34-35%. Ik ben nog op zoek naar statistieken waarin je kan zien welke spits nou de belangrijkste goals heeft gemaakt, ook niet onbelangrijk.
Topscorer incl. assists krijgt gewoon de hoogste rating als je naar het BPL TOTY kijkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gomez is standaard 86 rated en Huntelaar de UP 83. Bij beide komen gewoon 5 a 6 punten op. Huntelaar onder de 90 en Gomez er boven. Dat denk ik tenminste
Waar heb je deze info vandaan ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dus het is nog helemaal niet zeker, Serie A kan ook gewoon morgen komen dus
Ik speel steeds tegen 11 man + referee, dat is ook mooi klotequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Godverdomme ik begrijp er echt geen fuck meer van. Ik heb de laatste tijd dat ik 1 helft keihard over de tegenstander heen loop en dat er vervolgens de 2e helft niets meer lukt. Mijn spelers spelen als een zooitje imbicielen en ik wordt nooit het ventje wat dichtbij de bal staat.
Net ook weer, ik speel de 1e helft gewoon goed. Ik sta 2-0 voor hij heeft nog geen 1x op doel geschoten. In de 2e helft scoort hij gewoon 4 keer, allemaal dezelfde doelpunten ongeveer. Hij krijgt de bal buiten de 16 en kan gewoon doorlopen terwijl de 16 volstaat met spelers. Lijkt verdomme wel of mijn spelers zijn omgekocht ofzo. Wat een kutspel.
Nee, maar bevalt ongetwijfeld, maar weet niet of hij de 110k waard is. Als hij het niet waard blijkt kan je hem wel weer verkopen voor dezelfde prijsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand ervaring met TOTY Dede? Normal is al een baas in mijn Brazilianen team, dus eigenlijk moet ik hem wel halen..Maar met 110k coins moet je toch een klein beetje voorzichtig zijn!
Ik zou dan TOTY Skrtel halen, hij is goedkoper dan NIF Vidic met meer pace en iets groter, hij heeft ook uitstekende defending/heading stats.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
Vreselijk, wat krijg ik toch een tering goals tegen elke keer weer. Altijd voorzettenmisschien IF Richards verkopen en Vidic er neer zetten.
Ik ook gisteren, kan goed dezelfde zijn. Heeft hij ook IF Seedorf?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet nu tegen een gast met een volledig Nederlands elftal met Ruudje in de spits.Wat een baas.
Hij had de gewone Seedorf. Elia en Lens voorin. Van Aanholt LB. Als enige silver.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ook gisteren, kan goed dezelfde zijn. Heeft hij ook IF Seedorf?
Ik heb 110k coins, hij kost +/- 55k op de Xbox.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, maar bevalt ongetwijfeld, maar weet niet of hij de 110k waard is. Als hij het niet waard blijkt kan je hem wel weer verkopen voor dezelfde prijs
Ik ga ook een Ruud-team makenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet nu tegen een gast met een volledig Nederlands elftal met Ruudje in de spits.Wat een baas.
http://www.futhead.com/12/compare/6650/310quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:17 schreef Rijst het volgende:
van Nistelrooy
58 pace
3*skills
78 strength
91 positioning
80 heading
85 finishing
90 penalties
83 shotpower
84 volley
[ afbeelding ]
Echt een baas inderdaad, eeuwig zonde dat er geen IF isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:16 schreef Tim86 het volgende:
Die vrije trappen en corners van Hernanes trouwens![]()
![]()
Dat trucje die je na de roulette doet, wat is dat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
Die dribbel van Taarabt.Zoveel korte balcontacten in de kleine ruimtes.
Moet je kijken hoeveel keer 'ie de bal raakt, zo soepel:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/122081953
fake rabona?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat trucje die je na de roulette doet, wat is dat?
Ja en wat snap je niet van het woord fake?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:48 schreef DutchSL het volgende:
Is dat 5*?
Rabona is toch dat je met je been kruislings een voorzet geeft?
En terechtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:50 schreef DutchSL het volgende:
Laat ook maar, als je hier iets vraagt krijg je gelijk eenover je heen en word je als een dom varken behandeld.
sorry sorry sorry egt sorry maar ik geef tog antwoord.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:50 schreef DutchSL het volgende:
Laat ook maar, als je hier iets vraagt krijg je gelijk eenover je heen en word je als een dom varken behandeld.
Het is een fake rabona. Net doen of je hem dus zo kruislings voorgeeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:48 schreef DutchSL het volgende:
Is dat 5*?
Rabona is toch dat je met je been kruislings een voorzet geeft?
Voor erbij?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef Walxie het volgende:
Iemand nog een leuk team voor rond de 15K? Formatie maakt niet zo heel veel uit
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef Walxie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:22 schreef Tim86 het volgende:
Ruud - Koef
Sibon
Seedorf - Bommel - Janssen
Looms - Ooijer - Wisgerhof - Cornelisse
Boschker
BAM!
http://www.futhead.com/12/squad/758869quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef Walxie het volgende:
Saaiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/758869
Baas.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
"I hope they are watching me now, collecting my Premier League winner’s medal. I believe they have not won a trophy for many years now.
If all that I was interested in was money, the easiest decision would have been to stay at Arsenal, picking up my money every week and walking into the team.
I now hope the Arsenal fans can get on with their lives and forget me, they should celebrate their third-place achievement and I will focus on winning titles."
Cunt
http://www.futhead.com/12/squad/601833quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
Iemand een leuk team voor 280K?
Goud en zilver als het kan
Ik heb al ziek veel teams gemaakt maar totaal geen inspiratie meer
Liefst 4-3-2-1
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
"I hope they are watching me now, collecting my Premier League winner’s medal. I believe they have not won a trophy for many years now.
If all that I was interested in was money, the easiest decision would have been to stay at Arsenal, picking up my money every week and walking into the team.
I now hope the Arsenal fans can get on with their lives and forget me, they should celebrate their third-place achievement and I will focus on winning titles."
Cunt
Ogbonnaquote:
Toen ik keek stond hij er als CMquote:
That's waisis.jpgquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Rijst het volgende:
oh xD
Sushiman kan echt niet verdedigensucces
Wie?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Rijst het volgende:
oh xD
Sushiman kan echt niet verdedigensucces
4-3-2-1 of S-T-F-U.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:10 schreef Walxie het volgende:
Wat is volgens jullie de beste formatie met LW/RW?
5221quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:10 schreef Walxie het volgende:
Wat is volgens jullie de beste formatie met LW/RW?
Is dat de Pangang met extra rijst + saté? Die hadden wij weleens ja.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dat de Pangang met extra rijst + saté? Die hadden wij weleens ja.
Ja die, hoe smaakt die?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dat de Pangang met extra rijst + saté? Die hadden wij weleens ja.
Mooi, gewoon achterin Lucio en Samuel en zo zal het wel goed komenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja heerlijke formatieMoet wel achterin de boel dicht zien te houden.
Ik ga ze ook even unfollowenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:35 schreef StijnDa het volgende:
EA SPORTS FIFA spamt heel mijn twitter onder
Verschil tussen 3-4-2-1 en 3-4-3 is hetzelfde als tussen 4-3-2-1 en 4-3-3..gewoon net wat je voorkeur heeft qua wingers.quote:
Triest aandachtstrekkertje is dat zegquote:
Dede & Chiellini omdraaien en Ramires en Hernanes ook. Dan Lavezzi op de plek van Bastos en Hulk op de plek van Pepe.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren voor het eerst met mijn nieuwe team gespeeld, krijg echt amper goals tegen. Neuer is echt een held en die 3 grote snelle mannen achterin zijn echt nauwelijks te kloppen. In die 9 wedstrijden zaten 6 clean sheets, maar als ik daadwerkelijk een tegengoal kreeg dan verloor ik ook meteen 2 vd 3 keer haha. Hernanes is echt een eindbaas op CM en Suarez doet het ook fantastisch. Tevez en Aguero vallen nog een beetje tegen eigenlijk.
Qua doelpunten so far in die 9 wedstrijden 13 voor Suarez, 6 Aguero, 5 Tevez, 3 Hernanes, 1 Ramires, 2 Pepe, 2 Felipe Santana en 1 Chiellini
Het is bewust zo gedaan. Met die 3atb formaties heb je een LM en RM nodig die kunnen verdedigen..met Hulk en Lavezzi word ik overlopen en heb ik ook nog een linkspoot op rechts en andersom wat ook niet echt werkt op het middenveld imo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dede & Chiellini omdraaien en Ramires en Hernanes ook. Dan Lavezzi op de plek van Bastos en Hulk op de plek van Pepe.
Gewoon een ideetje...
Dat is dan een transferred speler of UP ofzo, die rekent hij ook tot IF.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef StijnDa het volgende:
How great is that?
HOW GREAT IS THAT?
"Find a TOTW player in an UT pack." Achievement.
GEEF ME DAN OOK DIE FUCKING IF![]()
Ik blij, eindelijk, mijn eerste IF uit een pakje, dacht ik! Niets zwarts te vinden in het pakje
DIe achievement gaat ook op bij upgrades en transfersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef StijnDa het volgende:
How great is that?
HOW GREAT IS THAT?
Ik blij, eindelijk, mijn eerste IF uit een pakje, dacht ik! Niets zwarts te vinden in het pakje
En dan daarna weer janken dat EA je niet mag en je er niets goeds uit hebt gehaaldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
Lekker voor 300K ga ik aan pakjes kopenheb het wel gehad met die dure teams
Ik heb ook liever iets blauws hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef StijnDa het volgende:
How great is that?
HOW GREAT IS THAT?
Zekerquote:
That's what Smurfette saidquote:
Aguero heeft net een TOTY..daar moeten ze dan weer onder gaan zitten en dat werkt niet, dus zal wel niet.quote:
Wat heeft EA daarmee te maken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef pascal08 het volgende:
STR: Ricky Van Wolfswinkel (Sporting) - 74«74 (hat-trick against Braga, at home)EA
Zoet moet ook een IF krijgen man.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Suggestions thread
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1677076.page
Heit, Ricky en Fanni [ afbeelding ]
Hij is 2 meter maar best wel traag en slechte heading (door zijn lage jumping)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef pascal08 het volgende:
STR: Stefan Maierhofer (Red Bull Salzburg) - 69«74 (2 goals and 1 assist against Neustadt)
Dit kan ook wel een zieke IF worden.
I don't care about pace.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is 2 meter maar best wel traag en slechte heading (door zijn lage jumping)
Dit gaat nergens meer over. Sommige spelers hebben al 3 IF's gehad. Wat EA nu doet is gewoon mensen gek maken met belachelijke kaarten, zodat we nog meer pakjes gaan openen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:27 schreef Tim86 het volgende:
Suggestions Bundesliga (die ik morgen verwacht). Benieuwd wat ze met Lewa gaan doen nu na die MOTM
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat Inler er niet bij zitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
En de Serie A:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Other suggestions Serie A:
[ afbeelding ]
Ricky had in de eerste plaats al een gold moeten zijn op basis van zijn prestaties. 74>74 is alleen maar voor de silver fan boys bedoelt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef pascal08 het volgende:
STR: Ricky Van Wolfswinkel (Sporting) - 74«74 (hat-trick against Braga, at home)EA
Ja hier hebben we geen k*t aan. Nu is het alleen maar een mooie kaart voor de mongolen die graag hun kaarten voor de verkeerde prijs op de markt zetten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ricky had in de eerste plaats al een gold moeten zijn op basis van zijn prestaties. 74>74 is alleen maar voor de silver fan boys bedoelt.
Twijfelde, maar gaat me gewoon te veel tijd kosten als school weer begint in september. En eigenlijk ook al te oud voor. Maar niet aan beginnen dus.quote:
Lijkt me echt lamequote:
Ik ga misschien kopen, twijfel nog. Heb vroeger veel silkroad gespeeld, is diablo 3 ook veel quests, grote wereld, heeeeel veel items, overal monsters die je kan killen, daardoor level-uppen, verschillende masteries leren etc. zoiets?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Twijfelde, maar gaat me gewoon te veel tijd kosten als school weer begint in september. En eigenlijk ook al te oud voor. Maar niet aan beginnen dus.
Kan je beter WoW spelen dan Diablo 3quote:
Ik heb het ook nooit gespeeld, maar je beschrijving lijkt me wel te kloppen ja. Runescape en Maplestory met de nadruk op Runescapequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik ga misschien kopen, twijfel nog. Heb vroeger veel silkroad gespeeld, is diablo 3 ook veel quests, grote wereld, heeeeel veel items, overal monsters die je kan killen, daardoor level-uppen, verschillende masteries leren etc. zoiets?
Eenmalig 60 euro, maar Guild wars > Diablo en WoWquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Diablo 3 hoef je niet maandelijks te betalen toch?
Purrellquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Om alvast een beetje in de stemming te komen
1:04quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:04 schreef detennismaster het volgende:
http://video.sport1.nl/ma(...)afloop-in-manchester
0.27
Nicequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
1:41quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:04 schreef detennismaster het volgende:
http://video.sport1.nl/ma(...)afloop-in-manchester
0.27
Jep.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]Ik wist niet dat jij zoveel geld had.
Ga je trouwens echt Purrel erin doen?
Waarom niet gewoon Van Aanholt of IF Pieters?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Jep.
Ik vind Ibi eigenlijk een beetje te lomp en liever een dribbelkontje op die positie.
Of Nelom. Iets hogere rating dan Pürrel, maar wel een heldjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Van Aanholt of IF Pieters?
Jij bent wel een held met dat filmpje van die aanrandingquote:
Twitter van al die jochies waren allemaal weg binnen een half uur ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij bent wel een held met dat filmpje van die aanrandingDoor heel Nederland al bekend en politie heeft het meisje al gesproken
Allemaal dankzij Lindgren jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij bent wel een held met dat filmpje van die aanrandingDoor heel Nederland al bekend en politie heeft het meisje al gesproken
Hoeveel koste dit eigenlijk bij elkaar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Als kanker een team was..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/774620________________________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |