hoe oud issie geworden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
De zanger van Urgehal is overleden. Toch een aantal keer live zien spelen. Al dacht hij wel een keer in Duitsland te zijn terwijl hij optrad in Rotterdam
Nou, de paus bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:07 schreef GimmeGore het volgende:
Satanische BM in de hel, denk niet dat je dáár iemand shockeert met iets wat satanisch is
Ik vind van wel, velen vinden van niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Is satanisch blackmetal niet een beetje dubbelop?
Zo ver gaan dat blackmetal sowieso satanische wil ik niet gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind van wel, velen vinden van niet.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ver gaan dat blackmetal sowieso satanische wil ik niet gaan.
Nu snap ik het niet meer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Is satanisch blackmetal niet een beetje dubbelop?
(Un)holy, satanic vind ik overdreven om aan dingen toe te voegen.quote:
In het geval van black metal vind ik dat dus ook. In het geval van bijvoorbeeld kaas trouwens ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
(Un)holy, satanic vind ik overdreven om aan dingen toe te voegen.
Ja. Wat kaas betreft ben ik behoorlijk orthodox te noemen. Kaas met toevoegingen.... Brrrr...quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef GimmeGore het volgende:
je vind het ook overdreven om dingen aan kaas toe te voegen?
wat als ze gaten hebben toegevoegd?quote:Op woensdag 16 mei 2012 06:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Wat kaas betreft ben ik behoorlijk orthodox te noemen. Kaas met toevoegingen.... Brrrr...
Ben ik tegen. Emmentaler heeft van zichzelf gaten. Fabrieksgaten in de kaas is niet trve,kvlt ende nekro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |